Odpowiedzialny biznes

Obsługujemy szybko i skutecznie

14 maja 2014

Obsługujemy szybko i skutecznie

Ostatnio dużo mówi się w mediach społecznościowych o szybkiej i skutecznej obsłudze klienta. Na naszym blogu wiele razy pisaliśmy i zachęcaliśmy was do korzystania ze specjalnej aplikacji na Facebooku „pomoc Orange”. Przypomnę, że ułatwia ona samodzielne rozwiązanie problemu, a także daje możliwość skorzystania z wiedzy Orange Ekspertów, którzy pomagają gdzie tylko mogą w intrenecie, odpowiadając na wasze pytania dotyczące usług i ofert. Po raz kolejny nasza praca została doceniona i znaleźliśmy się, jako Orange Polska w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w social mediach. Mowa o najnowszym zestawieniu Socialbakers za 1 kwartał 2014 roku. Zdobyliśmy 7 miejsce osiągając m.in. drugi najlepszy czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane na Facebooku (18 minut) oraz trzeci najwyższy wynik jeśli chodzi o responsywność, który wyniósł 96,61%. Pełny raport możecie pobrać tutaj.

00b996ba31f0c7270523b6bf3aae67bfcef.jpg

Udostępnij: Obsługujemy szybko i skutecznie

Oferta

Nowa infolinia 801 234 567

8 listopada 2013

Nowa infolinia 801 234 567

Pod numerem 801234567 nie powiemy Wam jak ulepić uszka i którędy na Hel, ale nasi znajomi powiedzą Wam wszystko co chcecie wiedzieć o ofercie Orange. O dzisiaj ruszyła pierwsza kompleksowa linia sprzedażowa, gdzie Klient podczas jednej rozmowy może kupić pełną ofertę Orange (PTK i TP) również ofertę łączoną – Orange Open. Podczas rozmowy telefonicznej nasi Konsultanci zaproponują Wam najlepszą dla Was ofertę i doradzą w kwestii telefonu. Można dzwonić w godzinach 8-21.00. Jest przeznaczona dla Klientów Indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw (SOHO).

885c88f9e1a86d5fd6ff4d7587f0492d6b6

Udostępnij: Nowa infolinia 801 234 567

Informacje prasowe

Orange pomaga klientom na Facebooku

28 listopada 2011

Orange pomaga klientom na Facebooku

Od dziś klienci Orange mogą wyjaśnić wątpliwości, rozwiązać problem czy kupić usługi również poprzez Facebooka. Na profilu Orange uruchomiona została specjalna zakładka „pomoc Orange”, miejsce gdzie wspierać ich będzie zespół kompetentnych doradców.

– Zakładka pomoc Orange na naszym profilu na Facebooku to miejsce, gdzie klienci znajdą wiele informacji o naszych usługach i ich działaniu oraz w razie potrzeby uzyskają kompetentną pomoc w rozwiązaniu swoich problemów. To przykład nowoczesnego i otwartego podejścia do obsługi klientów i szukania kontaktu z nimi tam, gdzie spędzają swój czas – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel i Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów.

– Od początku listopada, w ramach kampanii w Orange klienci mają lepiej, informujemy jak łatwiej korzystać z naszych usług. Mocno wierzymy w potencjał mediów społecznościowych, wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i zmieniamy się pod ich wpływem. Serwis na naszym fanpage’u FB to kolejny przykład kompleksowego podejścia do komunikacji z klientami – uważa Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Public Relations i Sponsoringu Grupy TP.

W serwisie pomoc Orange (www.facebook.com/OrangePolska) użytkownikom towarzyszyć będą doradcy myOrange, czyli konkretne, znane ze zdjęcia osoby, które będą dostępne online i będą aktywnie udzielały odpowiedzi i zarządzały problemami. Najważniejsze elementy serwisu to:

  • formularz pomocowy – to prosta aplikacja, która pozwala na zgłoszenie sprawy, która od razu trafia do aktywnych on-line doradców myOrange. Osoby te same sprawdzą niezbędne dane klienta i zajmą się jego sprawą.
  • forum techniczne Orange – można tu znaleźć odpowiedzi na tematy związane z techniką i obsługą
  • zrób to sam – serwis e-care, pozwalający na załatwienie on-line spraw związanych z obsługą konta abonenckiego
  • wideoporady – dotyczą spraw technicznych i użytkowych

Z poziomu zakładki klienci uzyskają też dostęp do sklepu Orange, poszerzonych informacji o ofercie, fakturach, płatnościach i formalnościach oraz do nowościach i promocjach. W razie konieczności znajdą tu również informacje o problemach w obsłudze.

Dotychczas klienci Orange mogli uzyskać pomoc poprzez główną stronę profilu, wpisując np. pytania w komentarzach. Ta forma także zostanie utrzymana, przede wszystkim dlatego, że jest wygodna dla użytkowników.

Obsługa na profilu Orange Polska jest bardzo szeroka. Serwis pomoc Orange, podzielony na obsługę klienta indywidualnego i biznesowego, to jedna z jej odsłon. Będzie rozwijany i wzbogacany o kolejne usługi wychodzące naprzeciw potrzebom klientów.

Udostępnij: Orange pomaga klientom na Facebooku

Oferta

Na pomoc Klientowi!

28 listopada 2011

Na pomoc Klientowi!

Wojtek na swoim blogu doniósł już, że na facebookowym profilu Orange Polska pojawiła się dziś nowa zakładka – „Pomoc Orange”. To już kolejny pomysł na to, jak wychodzić  naprzeciwko Waszym potrzebom. Pewnie mieliście okazję widzieć już Forum Pomocy Technicznej, Wirtualnego Doradcę albo „Powiedz ile”, bo ostatnio informowaliśmy o ich istnieniu.

Ta nowa aplikacja to po części wasza zasługa – kilkukrotnie prosiliście nas o stworzenie podobnego narzędzia. Do tych propozycji dołożyliśmy parę naszych pomysłów – no i jest. A to pewnie nie koniec 🙂 Mnie osobiście najbardziej podoba się to, że doradcy myOrange to ludzie z krwi i kości – od dziś będziecie widzieć, kto Was wspomaga 🙂

Napiszcie, jak Wam się podoba i co jeszcze moglibyśmy zrobić, żeby Wam ułatwić życie w temacie obsługi w sieci. Wiecie, że Was słuchamy 🙂

Udostępnij: Na pomoc Klientowi!

Oferta

Wsparcie prosto z Facebook`a

28 listopada 2011

Wsparcie prosto z Facebook`a

Na stronie Orange na Facebook`u dodaliśmy specjalną zakładkę „Pomoc Orange”, która pozwala na bezpośrednie uzyskanie wsparcia doradców w rozwiązywaniu kłopotów, z jakimi możecie się czasami spotkać korzystając z usług. Ułatwiliśmy Wam też dostęp do serwisów Orange On-line, forum pomocy technicznej, obsługi klientów i e-sklepu, a ponadto będziemy tam na bieżąco informować o aktualnych utrudnieniach. Myślę, że rozwiązanie idzie dokładnie w tym kierunku, jaki ostatnio sugerowaliście. Teraz nie tylko będziecie mogli opisywać swoje przypadki, ale od razu je rozwiązywać, jeśli będzie potrzeba. Facebook`owy zespół doradców pomoże wszystkim użytkownikom Facebooka (a więc nie tylko fanom), niezależnie czy są klientami indywidualnymi, czy biznesowymi. Zachęcam Was, naszych fanów, do korzystania z tej możliwości.

FireShot capture #157 - 'Orange Polska'

Udostępnij: Wsparcie prosto z Facebook`a

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej