Informacje prasowe

Orange po raz kolejny Marką Wysokiej Reputacji

18 czerwca 2013

Orange po raz kolejny Marką Wysokiej Reputacji

W tegorocznym badaniu konsumenckim PremiumBrand marka Orange – już po raz siódmy – otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Kandydatów do tej nagrody oceniano w czterech wymiarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne i marka jako pracodawca.
PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który zajmuje się badaniem reputacji marek    w tak szerokim zakresie. Marka Orange otrzymała wysokie notowania we wszystkich czterech kategoriach,  najwyżej oceniono ją w kategoriach:  „marka jako pracodawca” oraz „zaangażowanie społeczne”. Znajomość brandu jest bardzo powszechna, ponieważ aż 94% respondentów zadeklarowało, że zna markę Orange. Podobnie jak w wymiarze znajomości, również w przypadku korzystania z marki, Orange lokuje się  na bardzo wysokim poziomie.
Badania PremiumBrand są realizowane od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem rangi tej wartości w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, a oczekuje od marki głębszych wartości: takich jak etyka w biznesie, szacunek do tradycji  czy wrażliwość ekologiczna.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange po raz kolejny Marką Wysokiej Reputacji

Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

17 czerwca 2010

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

Trzy marki należące do Grupy TP – Telekomunikacja Polska, Orange oraz neostrada – zdobyły tytuł Marka Wysokiej Reputacji w tegorocznej edycji badania PremiumBrand.

Reputacja marek była oceniana w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca.

W tegorocznym badaniu, Telekomunikacja Polska otrzymała zbliżone wysokie wyniki we wszystkich czterech obszarach, a neostrada najlepiej wypadła w wymiarze „atmosfera medialna”. TP i neostradę nagrodzono tytułem PremiumBrand również w 2008 roku. Z kolei reputacja marki Orange była badana od pierwszej edycji PremiumBrand w 2006 roku, zawsze z pozytywnym wynikiem. W tegorocznym badaniu Orange znalazł się w pierwszej dziesiątce Marek Wysokiej Reputacji.

Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumentów, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe – oczekują oni od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.

Tytuły Marki Wysokiej Reputacji zdobyło w tym roku sumie 21 marek (B2C) i 6 firm (B2B).

Reputacja badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i eksperta w dziedzinie zachowań konsumentów – prof. dr. hab. Dominikę Maison. Badanie przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej.

Udostępnij: Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej