Odpowiedzialny biznes

Projekt bez limitów

1 września 2014

Projekt bez limitów

Mieliśmy chwile przerwy w prezentowaniu Wam na blogu obszarów i projektów naszej firmy. Po wakacjach wracamy do tego tematu. Być może wiedza o tym, jak pracuje się w różnych działach Orange pomoże Wam zdecydować kiedyś, że chcielibyście rozwijać się w podobnym kierunku. Projekt bez limitów przez prawie rok był tajemnicą. Zespół, który nad nim pracował na początku składał się z trzech osób i do ostatniego dnia wszystko utrzymał w sekrecie. Kilkuset pracowników zaangażowanych w działania w ostatnim etapie także zachowało dyskrecję do nadejścia wdrożenia projektu. Start nowej marki (25 kwietnia 2013 roku) zaskoczył rynek i klientów.  Oprócz nietypowego bohatera markę wyróżniają cztery podstawowe wartości: wolność, elastyczność, użyteczność i prostota. Brak długoterminowej umowy, rachunek zamiast abonamentu i rozmowy za nie więcej niż 29 zł do wszystkich: nowa jakość usług bez limitu, a to wszystko dzięki pomysłowości pracującego nad projektem zespołu. Nju to oferta na kartę i z rachunkiem. To startery dostępne w kioskach i sprzedaż internetowa. To ciągłe wyzwania i praca nad utrzymaniem konkurencyjności usług, poszukiwanie nowych rozwiązań kierowanych mottem „ograniczenia i limity nie interesują mnie”. Dlatego powstało „19 zł do komórkowych” – gwiazda wśród usług no limit. Dlatego w ofercie na kartę nju oferuje „po wieki”, czyli bezterminową ważność konta po doładowaniu.  O tym wszystkim opowiada żółty bohater marki, którego każdy nazywa jak chce i lubi. Konwencjonalne żarty i reklamy nie interesują go. Lubi żonglować słowami, no bo….to fajne jest. Nigdzie tak nie ma tylko tu, nigdzie tak nie ma tylko w nju :).

Tutaj możecie przeczytać o social mediach i B2B.

Udostępnij: Projekt bez limitów

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej