Informacje prasowe

Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012

1 grudnia 2012

Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012

Raport społeczny Orange Polska po raz drugi z rzędu został wyróżniony w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CSR Consulting i PWC.

Motywem przewodnim Raportu Społecznego Orange Polska za 2011 rok jest dialog z interesariuszami. Raport ma formę odpowiedzi na pytania i oczekiwania wobec Orange Polska, wyrażane w ankietach, w trakcie spotkań i warsztatów przez interesariuszy firmy, czyli jej klientów, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz organizacje społeczne.

Orange Polska od lat stara się, by odpowiedzialność społeczna była integralnym elementem strategii biznesowej i codziennych działań firmy. Obecnie Orange Polska jest liderem CSR w Polsce, firmą notowaną w pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej indeksie spółek odpowiedzialnych – RESPECT Index.

Konkurs „Raporty Społeczne – Nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu” jest organizowany przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PwC. Ma on na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego i jest skierowany do firm publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej