Innowacje

Projekty Orange Polska nagrodzone w konkursie Media Trendy 2013

24 kwietnia 2013

Projekty Orange Polska nagrodzone w konkursie Media Trendy 2013

Własna firma to nie bajka – wie o tym każdy, kto choć raz spróbował przygody z biznesem na własną rękę.

Projekt „Reklama dla Firm” przygotowany na zlecenie Orange Polska, przyciągnął uwagę ponad 15 tysięcy przedsiębiorców, a podczas  wczorajszej gali Media Trendy 2013 został nagrodzony w kategorii „Akcje Specjalne i Eventy”. Nagrodę za ten projekt otrzymały agencje: MEC i Havas Engage Warsaw.

003db497e4aa9573a98ca0ff0f605d6c6ed

Konkurs „Reklama dla Firm” to druga odsłona akcji skierowanej do przedsiębiorców prowadzacych własną działalność gospodarczą. Pierwsza dedykowana była najbardziej lojalnym klientom Orange.

Podczas konkursu Media Trendy, który nagradza wszelkie działania wykraczające poza standardową komunikację, wyróżnione zostały także trzy inne projekty:
– „Serce i Rozum numerem 1 na polskim Facebooku” w kategorii „Best use of kontent”;
– „Orange Pomoc” w kategorii „Wykorzystanie Internetu i Mediów Interaktywnych” (nagroda dla Heureki);
– „Serce kręci reklamę z kotem” w kategorii „Wykorzystanie kanałów komunikacji” (nagroda dla Lemon Sky).

W tegorocznej edycji przyznano 11 nagród i 22 wyróżnienia. 60-osobowe jury w tym roku oceniało 211 projektów.

Gratulujemy 🙂

Udostępnij: Projekty Orange Polska nagrodzone w konkursie Media Trendy 2013

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej