reklama porównawcza

Kto ma małego transfera?

Przyznam się, że lubię reklamę porównawczą. Niestety niewiele jest jej w Polsce, a jak już pojawi się to zamiast rzeczywiście pokazywać różnicę między usługami, moim zdaniem wprowadza klientów w błąd i narusza prawo. Tak, macie rację chodzi mi konkretnie o reklamę Plusa, który swoje usługi mobilne porównał ze stacjonarną Neostradą i wysnuł wnioski, co jest …

Kto ma małego transfera? Read More »

Rentgen nie pokazuje wszystkiego

Dziś w GW jest ciekawy artykuł o reklamie porównawczej, którą na rynku telekomunikacyjnym możemy zobaczyć coraz częściej http://gospodarka.gazeta.pl/IT/1,33405,6583307,Mam_porownanie_i_nie_zawaham_sie_go_uzyc.html Od razu zaznaczę, że nie jestem przeciwnikiem takiej formy reklamy. Wręcz przeciwnie lubię ją. Pamiętam np. świetne amerykańskie spoty porównujące coca-colę i pepsi. W tym wypadku siły były wyrównane i wszystko zależało od inwencji copywriterów. Między telekomami  równych zasad nie ma, dlatego że rynek …

Rentgen nie pokazuje wszystkiego Read More »

Scroll to Top