Informacje prasowe

W Orange świąteczne prezenty bez papierowych umów

13 grudnia 2018

W Orange świąteczne prezenty bez papierowych umów

W ponad 20 salonach Orange można podpisać umowę, aneks lub złożyć reklamację wyłącznie w formie elektronicznej tzn. na tablecie. To pierwsze takie rozwiązanie wśród krajowych operatorów. Do końca marca będą mogli skorzystać z niego klienci w ponad 200 salonach. 

– Orange jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce wprowadził rozwiązanie, które pozwala podpisać umowę na ekranie tabletu, oszczędzając klientom czas i ułatwiając obsługę. Coraz więcej codziennych spraw, zakupów, chcemy załatwiać zdalnie i wygodnie na komputerze lub za pomocą smartfona. Nasze rozwiązanie to po prostu więcej wygody dla klientów, co jest szczególnie istotne np. w czasie przedświątecznej gorączki zakupów. Przekłada się także na oszczędność papieru, a przez to chroni środowisko naturalne – powiedział Mariusz Gaca wiceprezes zarządu ds. Rynku Konsumenckiego Orange Polska

Wszystkie dokumenty są wyświetlane na ekranie urządzenia, ale klient otrzyma je też mailem w formie elektronicznej. Na jego życzenie umowa może zostać dodatkowo wydrukowana, ale tylko w jednej kopii, dla klienta. Cały proces przebiega bardzo szybko, a podpisany w ten sposób dokument daje klientowi takie same prawa m.in. do rękojmi i reklamacji, jak wersja papierowa.

Tablet w włączonym oprogramowaniem do podpisywania umów

Równocześnie Orange wprowadza możliwość przedłużenia umowy na oferty bez urządzenia za pomocą e-umowy bezpośrednio na stronie orange.pl lub na infolinii. Dzięki temu klient nie będzie musiał czekać na wizytę kuriera by podpisać dokumenty. Zamiast tego otrzyma maila z prośbą o akceptację zapisów umowy, na co będzie miał 48 godzin. Podobnie jak w przypadku każdej innej umowy zawartej zdalnie, e-umowę klient również może rozwiązać w ciągu 14 dni od daty zawarcia.

Więcej o możliwości podpisywania umowy na ekranie tabletu w wywiadzie z Karoliną Gorzewską i Mateuszem Hankusem na blogu Orange

***

Pilotaż usługi, która pozwala na podpisywanie dokumentów na ekranie tabletu rozpoczął się w grudniu 2017 roku, w salonie przy ul. Okrzei 34 oraz w Alejach Jerozolimskich 160 w Warszawie. Pilotaż potwierdził, że nowe rozwiązanie jest dla klientów bardziej przyjazne i w pełni bezpieczne. Z usługi pozwalającej na zawieranie e-umów przez internet mogą także od maja 2018 r. korzystać klienci biznesowi Orange.

Prace związane z rozwojem elektronicznego obiegu dokumentów (paperless) wpisują się w Strategię na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju do roku 2020. Związane są one z rozwojem e-państwa oraz cyfryzacją gospodarki.

Mediateka

Udostępnij: W Orange świąteczne prezenty bez papierowych umów

Oferta

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

7 czerwca 2013

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Pisząc o Orange Ekspertach odpowiadających na Wasze zgłoszenia w internecie obiecałam, że wkrótce opowiem Wam także o Orange Ekspertach pracujących na infolinii i w wybranych salonach.

Orange Eksperci to nasze „zespoły do zadań specjalnych” – rekrutujemy ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają nie tylko w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów dotyczących smartfonów i tabletów, ale także uczą krok po kroku jak korzystać z różnych funkcji. Z ich usług mogą korzystać nie tylko klienci Orange – Eksperci w salonach i na infolinii są dostępni dla użytkowników wszystkich sieci. Może już ich spotkaliście? W salonach można ich poznać po czarnych koszulkach z charakterystycznym logo z żarówką:

d95f8309d1debe7a46671aabb7a7ed01be6

Dla osób preferujących kontakt telefoniczny mamy specjalną infolinię, w której nie trzeba słuchać komunikatów i wybierać tematów rozmowy – po połączeniu z numerem *900, a z telefonu w innej sieci lub stacjonarnego – z 703 300 900 od razu można rozmawiać z Doradcą. Osobistą pomoc w salonie można uzyskać już za 20 zł, a koszt rozmowy z infolinią to 1,99 zł za minutę połączenia z numerem *900 i 2,08 zł za minutę połączenia z numerem 703 300 900 (tak, tak, klienci Orange mają taniej :)).

Orange Ekspertów w salonach i na infolinii polecam szczególnie osobom, które kupiły swój pierwszy smartfon i potrzebują wsparcia w jego konfiguracji albo tym, którzy czują, że nie do końca rozumieją działanie tego, którego używają już od jakiegoś czasu.

Na koniec, jako ciekawostkę dodam, że wg. niedawno opublikowanych badań TNS Global, 13% Polaków nie zdaje sobie sprawy, że telefon, który zakupili jest smartfonem. Znacie kogoś takiego? Nam ciągle trudno w to uwierzyć…

Udostępnij: Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej