Starupy pozytywnego wpływu

logo Startapy Pozytywnego Wpływu

Raport Startupy Pozytywnego Wpływu – edycja II

Właśnie ukazał się Raport o startupach pozytywnego wpływu. Co to za organizacje? Mają różne formy: od technologicznego startupu po spółdzielnię socjalną czy fundację. Pojawiają się w różnych branżach: od wegańskiej żywności i odpowiedzialnej mody do platform upcyklingu i domów pasywnych. Rozwijają się dzięki pasji założycieli i założycielek oraz ramom wyznaczonym przez 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju. …

Raport Startupy Pozytywnego Wpływu – edycja II Read More »

Okładka Raportu Startupy pozytywnego wpływu

Poznaj startupy pozytywnego wpływu

Czy wiecie co to są startupy pozytywnego wpływu? To organizacje – w różnej formie prawnej – zbudowane są wokół maksymalizacji pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko. Poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii przyczyniają się do rozwiązywania w ramach swojej podstawowej działalności rynkowej najważniejszych wyzwań przed jakimi stoimy lokalnie i globalnie. Przybierają różne formy: od technologicznego startupu po …

Poznaj startupy pozytywnego wpływu Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.