„Zmieniamy nazwę, by nikt nie mógł nam niczego zarzucić. W przeszłości zdarzały się jednostkowe przypadki nadużyć, dziś chcemy pokazać, że jesteśmy silną firmą i to nasza konkurencyjna oferta była i jest naszą najsilniejszą stroną”. Tak oto mój kolega po fachu, rzecznik Polskiej Telefonii Stacjonarnej, a wcześniej Telekomunikacji Dzień Dobry tłumaczy Gazecie Wyborczej, dlaczego jego firma zmieniła nazwę. To zdecydowanie nowatorskie i bardzo szybkie podejście do idei rebrandingu. Łatwo i skutecznie odcinamy się od przeszłości i puszczamy w niepamięć „jednostowe przypadki”, które obficie opisywały media. Walczymy z monopolem Telekomunikacji Polskiej i od dziś jesteśmy już prężną i uczciwą firmą. Brawo. Tak trzymać. I tylko proszę zarejestrujcie chociaż swoją „nową” firmę w KRS i rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonym przez UKE, bo na dziś, według dostępnego tam wykazu, nie istniejecie.
- rozmiar tekstu
- RSS
-