Innowacje

Tylko Powiedz

23 kwietnia 2010

Tylko Powiedz

Nie chcesz wciskać kolejnych przycisków na klawiaturze telefonu, żeby sprawdzić stan konta albo wysokość ostatniej faktury? Szukasz alternatywy dla klasycznego IVR? Polskie Orange Labs opracowało nową usługę, która słucha Klientów TP. Teraz wystarczy tylko powiedzieć, w jakiej sprawie dzwonisz.

Usługa TylkoPowiedz jest wzbogaceniem tradycyjnego systemu IVR (Interactive Voice Response) o technologię rozpoznawania mowy, ASR (Automatic Speech Recognition). Użytkownik zamiast wybierać klawisze w DTMF-owym menu, wydaje polecenia głosem. System rozumie wypowiedzi zawierające kilka informacji w jednym zdaniu, np. „dzwonię aby sprawdzić saldo rozliczeń”, czy „jak mogę obniżyć koszty połączeń w planie domowym trzysta”, dzięki czemu abonent może posługiwać się swobodnie budowanymi komunikatami. Od października 2009 system jest testowany przez abonentów z południowo-wschodniej Polski. Użytkownicy z wybranych stref numeracyjnych 13, 15-17, 81-84, dzwoniąc na numer Błękitnej Linii 19393, są obsługiwani przez nowy IVR z funkcją rozpoznawania mowy. Spośród 600 tysięcy klientów obsługiwanych przez TylkoPowiedz, ponad 85% doceniło łatwość dotarcia do informacji, zakres informacji oraz przejrzystość menu. Do niewątpliwych zalet systemu należy prostota i intuicyjność obsługi. Użytkownik nie musi wysłuchiwać kolejnych pozycji menu, aby dowiedzieć się do czego służą poszczególne klawisze. Wystarczy, że powie, w jakiej sprawie dzwoni, a system pokieruje go do stosownych informacji lub połączy z odpowiednim doradcą.
Posłuchaj
Więcej informacji www.tp.pl/tylkopowiedz
Obecnie trwają prace nad udoskonaleniem usługi. O nowych funkcjonalnościach TylkoPowiedz będziecie mogli przeczytać już wkrótce.

Udostępnij: Tylko Powiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej