Innowacje

Własna centrala na stronie www

27 września 2012

Własna centrala na stronie www

Czasy się zmieniają – to wiedzą wszyscy. Ale czasem nawet mnie zaskakuje jak szybko się zmieniają. Dziś tylko połączenie z internetem potrzebne jest aby obejść się w firmie bez konieczności zakupu skomplikowanej infrastruktury jak choćby centralka telefoniczna. Wirtualna Centralka Orange to nazwa całego systemu służącego do obsługi połączeń telefonicznych w małych i większych firmach. Sam pomysł może nie jest przesadnie nowatorski, bo pamiętam, że takie pomysły istniały w świecie telekomunikacji już od ładnych kilku lat. Niemniej jednak, jeśli nic o nim nie wiecie, to może się on Wam wydać naprawdę interesujący. Tym bardziej, że usługa Wirtualna Centralka Orange (w skrócie WCO) jest naprawdę dopracowana w najmniejszych szczegółach oraz udostępnia wszystkie nowinki w tej dziedzinie i to podane w przejrzystej i łatwej do zarządzania aplikacji.

2fff35d71421b84a920ffdf7fe01e85d52c

Co to w ogóle jest? Wyobraźmy sobie kogoś zakładającego nową firmę. Pan X razem z kolegami zakładają portal z ogłoszeniami. Każdy z nich ma jakiś telefon komórkowy oraz jest telefon podłączony w biurze, które wynajęli do tego celu. Dzięki WCO mogą zamieścic w prasie tylko 1 numer, pod którym wszyscy będą dostępni. Mało tego, każdy z nich będzie dostępny pod swoim własnym numerem wewnętrznym (bez konieczności podawania numerów komórkowych). Będą również mieli możliwość przełączania rozmów pomiędzy sobą bez konieczności powiadamiania klienta „Pan zadzwoni do Staszka pod nr, on się tym zajmie”.
Oczywiście tylko w godzinach pracy 🙂 ponieważ po godzinach osoba dzwoniąca pod numer firmy usłyszy komunikat lektora mówiący o godzinach pracy (wpisany do aplikacji na www i zamieniony w głos lektora za pomocą aplikacji Text-to-speech). A po komunikacie osoba dzwoniąca będzie mogła wybrać, czy chce nagrać wiadomość (którą Pan X otrzyma w postaci załącznika do wiadomości e-mail) lub przesłać projekt ogłoszenia faksem (który również przyjdzie jako załącznik email do Pana X lub wybranej osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie ogłoszeń).
Kiedy w firma odniesie sukces w firmie pojawi się recepcja, która otrzyma możliwość zarządzania telefonami przychodzącymi i odpowiedniego ich przekierowania. Jeśli pojawi się dział handlowy to będzie możliwe powołanie wewnętrznej grupy telefonów o innych uprawnieniach – np. osoba dzwoniąca najpierw dodzwoni się do Pana Kowalskiego, jeśli ten nie odbierze, system sam przełączy do Pana Nowaka, jeśli Nowak też nie odbierze to dalej do kolejnej osoby albo zaproponuje pozostawienie wiadomosci lub powrót do recepcji. I tak dalej… możliwości się nie kończą.

db5ad770a2c5d6dfcf27d71bc5575fb441aNiedawno w ramach usługi Wirtualna Centralka Orange udostępniliśmy zestaw innowacyjnych funkcji dodatkowo podnoszących jej funkcjonalność i umożliwiającej jeszcze lepsze z niej korzystanie. Są to:Nagrywanie rozmów – unikalna funkcjonalność – żaden z polskich operatorów nie ma takiej funkcjonalności 

  • Wysyłka faksów – umożliwia wysyłkę faksu (załącznika pdf) za pośrednictwem aplikacji www na dowolny numer komórkowy lub stacjonarny w Polsce,
  • Dodatkowy Numer Główny – uruchomienie dowolnej liczby numerów głównych, które mogą prowadzić do różnych miejsc Centralki,
  • Funkcja Asystenta – inicjowanie rozmów wychodzących w ramach WCO przez np. asystenta/recepcjonistę i łączenie ich z innym użytkownikiem WCO,
  • Zapisywanie konfiguracji WCO do pliku – umożliwia tworzenie back-up’u Centralki poprzez zapis schematu ustawień Centralki

Wirtualna Centralka Orange ma również swoję własną witrynę www, na której możecie przeczytać więcej o usłudze, albo obejrzeć kilkanaście ciekawych i dość zabawnych filmów pokazujących jej działanie w praktyce.

Udostępnij: Własna centrala na stronie www

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej