wyniki Orange Polska

Wyniki finansowe Orange Polska

Wyniki Orange Polska za 1 kwartał: biznes firmy ma mocne fundamenty, wpływ pandemii uwidoczni się w kolejnych miesiącach

Orange Polska osiągnął w pierwszym kwartale tego roku bardzo dobre wyniki– zarówno pod względem finansowym jak i komercyjnym. Przychody firmy zwiększyły się o prawie 1%, a wskaźnik rentowności operacyjnej EBITDAaL o 6% w porównaniu do tego okresu ub. roku. W pierwszych trzech miesiącach do Orange dołączyło 44 tysiące nowych klientów światłowodu, co jest drugim najlepszym …

Wyniki Orange Polska za 1 kwartał: biznes firmy ma mocne fundamenty, wpływ pandemii uwidoczni się w kolejnych miesiącach Read More »

Wyniki finansowe Orange Polska

Wyniki Orange Polska za 2019 rok: historyczny wzrost przychodów, EBITDAaL w górę kolejny rok z rzędu. Więcej klientów korzysta ze światłowodu, Orange Love i usług mobilnych.

Na koniec minionego roku z Orange Światłowodu korzystało już 520 tysięcy klientów. Tylko w czwartym kwartale przybyło ich 47 tysięcy, co jest najlepszym kwartalnym wynikiem w historii tej usługi. Klienci chętnie decydują się na pakiety konwergentne – korzysta z nich już blisko 1,4 mln rodzin. Przybyło także klientów usług mobilnych,  w samym czwartym kwartale dołączyło …

Wyniki Orange Polska za 2019 rok: historyczny wzrost przychodów, EBITDAaL w górę kolejny rok z rzędu. Więcej klientów korzysta ze światłowodu, Orange Love i usług mobilnych. Read More »

Rekordowy wzrost liczby klientów Orange Światłowodu - grafika ilustracyjna

Rekordowy wzrost liczby klientów Orange Światłowodu

W drugim kwartale 2018 roku aż 39 tys. klientów zdecydowało się na Orange Światłowód. Z superszybkiego internetu korzysta niemal 300 tys. użytkowników, czyli dwukrotnie więcej niż przed rokiem. O ponad jedną trzecią wzrosła liczba indywidualnych klientów usług konwergentnych. Dzięki automatyzacji i uproszczeniu procesów biznesowych Orange Polska obniżył koszty pośrednie swojej działalności aż o 10% rok …

Rekordowy wzrost liczby klientów Orange Światłowodu Read More »

Scroll to Top