Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania
02 października 2017
Orange Finanse pojawiło się na bankowym rynku 3 lata temu. Z jego usług skorzystało już 460 tys. klientów, którzy zrobili przelewy na ponad miliard zł. Ponad dwie trzecie logowała się do banku ze swojego smartfona. W ten sposób szybko, wygodnie i bezpiecznie zarządzali swoimi finansami z każdego miejsca.
Cieszę się, że klienci Orange Polska są nowocześni i coraz częściej wykorzystują mobilne rozwiązania w finansach osobistych. Smartfon staje się dla Polaków centrum dowodzenia ich pieniędzmi. Za pomocą telefonu robimy przelewy, bierzemy kredyty, sprawdzamy stan konta czy historię transakcji. Daliśmy klientom wygodne, łatwe oraz bezpieczne bankowanie. I tanie, co jest ważne na tak konkurencyjnym rynku - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji, odpowiedzialny za rozwój Orange Finanse.
Orange Finanse oferuje proste do założenia konto bankowe, konto oszczędnościowe do 10 tys. zł oprocentowane nawet do 3,6 proc. Jako pierwszy polski telekom uruchomił płatność telefonem z Android Pay, która jest zintegrowana z Orange Finanse. Klient może aktywować płatność telefonem, dodać kartę debetową lub kredytową bezpośrednio w bankowości mobilnej Orange Finanse.
Tym, co wyróżnia nasz mobilny bank spośród innych ofert na rynku to m.in. unikatowy rabat na usługi mobilne i konwergentne Orange Polska. Płacąc z Orange Finanse można rocznie zaoszczędzić nawet 150 zł na usługach telekomunikacyjnych. Przez 3 lata suma wszystkich tych benefitów telekomunikacyjnych wyniosła ponad milion zł. To pieniądze, które zostały w kieszeniach klientów tylko dzięki temu, że korzystają Orange Finanse.
Orange Finanse to wspólny projekt Orange Polska, największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce i mBanku - jednego z najbardziej innowacyjnych banków na świecie.
Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie
14 września 2017
Grupa Orange i Netflix odnowiły podpisaną w 2014 roku umowę, dotyczącą dystrybucji serwisu Netflix dla klientów Orange TV we Francji. Jednocześnie rozszerzyli partnerstwo na wszystkie państwa, w których obecna jest Grupa Orange. W ciągu kilku miesięcy także klienci Orange w Polsce będą mogli skorzystać z oferty Netflix w Orange TV.
Strategiczne partnerstwo pozwoli klientom Orange w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie na korzystanie z serwisu Netflix dystrybuowanego przez Orange TV. Dzięki temu klienci Orange uzyskają dostęp do bogatej i ekskluzywnej oferty oryginalnych seriali, filmów, komediowych stand-upów, dokumentów oraz programów dla dzieci, którą będą mogli oglądać na telewizorze, telefonie czy komputerze. Na serwisie Netflix dostępne są popularne i nagradzane seriale własnej produkcji „Stranger Things”, „Orange is the New Black”, „House of Cards” i „The Crown” a także światowe hity „13 Powodów” oraz „Narcos”.
Od 2014 roku Orange jest dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a od kilku miesięcy również w Hiszpanii. W nadchodzących miesiącach dostęp do serwisu Netflix, jako część oferty telewizyjnej, zyskają także klienci Orange Polska. W kolejnych krajach serwis będzie dostępny w 2018 roku.
„Chcemy zaoferować naszym klientom najlepsze treści, mówi Stéphane Richard, prezes i CEO Orange, dlatego począwszy od października 2014 r. byliśmy pierwszym dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a zawarcie nowej umowy wzmocni naszą pozycję na międzynarodowym poziomie”.
Reed Hastings, prezes Netflix, powiedział: “To partnerstwo buduje naszą silną relację z Orange we Francji, a w przyszłości umożliwi również milionom naszych klientów w wielu krajach prosty i wygodny dostęp do wiodącego na świecie serwisu internetowego oferującego rozrywkę w jednym miejscu.”
Informacje na temat Netflix
Posiadając ponad 100 mln użytkowników w ponad 190 państwach oraz oferując 125 mln godzin programów każdego dnia, w tym seriali, filmów dokumentalnych oraz produkcje oryginalne, Netflix jest światowym liderem w streamingu video. Dzięki umowie bez zobowiązania, abonenci serwisu Netflix mają nieograniczony dostęp do programów na różnych ekranach w dowolnym miejscu i czasie. Użytkownik może oglądać, przerywać i wznawiać programy w dowolnym momencie, bez przerw na reklamy.
FabLab powered by Orange – nowe miejsce kreatywnej edukacji
14 września 2017
Warszawa zyskała wyjątkowe miejsce, łączące kreatywność i nowe technologie: FabLab powered by Orange. Wystarczy wziąć udział w warsztatach, by zrealizować swoje pomysły dzięki wsparciu trenerów i nowoczesnym urządzeniom, np. drukarkom 3D, ploterom laserowym, czy cyfrowym frezarkom. Zapraszają Fundacja Orange i Stowarzyszenie Robisz.to!
- Orange od wielu lat angażuje się w różnorodne działania związane z cyfrową edukacją. Dostarczamy narzędzia do nauki i rozwoju, oparte na nowoczesnych technologiach służących komunikowaniu się, jak światłowód. Tutaj, w FabLabie, dosłownie dajemy narzędzia do realizowania pomysłów. Wierzymy, że innowacje i kreatywność to podstawa nowoczesnej polskiej gospodarki. Dlatego angażujemy się w edukację cyfrową i wspieranie przedsiębiorczości. Cieszę się, że jako Orange możemy w ten sposób wspomagać inteligentny rozwój Polski – powiedział podczas otwarcia FabLabu Gervais Pellissier, wiceprezes Orange odpowiedzialny za rynki europejskie.
FabLab powered by Orange wpisuje się w międzynarodowy ruch FabLabów (z ang. fabricaton laboratory), zrzeszający entuzjastów ruchu DIY (do-it-yourself), konstruktorów, makerów, majsterkowiczów. Na całym świecie powstało już ponad 1000 takich miejsc. Przestrzeń przy ulicy Twardej 14/16 w Warszawie składa się z kilku pracowni, takich jak: markerspace, strefa druku 3D, strefa elektroniki, prototypownia, pracownia cyfrowej obróbki drewna, strefa szycia, stolarnia. Zajęcia i poszczególne pracownie są otwarte dla dzieci, młodzieży i dorosłych, niezależnie od umiejętności i doświadczenia.
- FabLab to królestwo nowych technologii, miejsce, w którym można puścić wodze fantazji, by wykonać dowolną rzecz np. robota czy drona. Nie zabraknie też nauki programowania oraz pracy z układami elektronicznymi. W FabLabie nie tylko uczymy, jak przekształcić pomysł w gotowy i praktyczny prototyp, ale pamiętamy o wsparciu przedsiębiorczości. Stąd pomysł na warsztaty kierowane dla kobiet wchodzących na rynek pracy, czy wracających do pracy po urlopie macierzyńskim. Będziemy też pracować z młodzieżą, którą wspierają wolontariusze Orange - mówi Ewa Krupa, prezes Fundacji Orange.
W FabLab można nie tylko stworzyć swój własny longboard i nauczyć się obsługiwać drukarkę 3D, ale też wziąć udział w szkoleniach, które zwiększą szanse na znalezienie nowej pracy. W ofercie jest wiele zajęć bezpłatnych organizowanych przez Fundację Orange oraz komercyjnych, organizowanych przez Stowarzyszenie Robisz.to. Miejsce na warsztatach można w prosty sposób zarezerwować przez internet.
- Społeczeństwo cyfrowe nie istnieje tylko w sieci. Społeczeństwo cyfrowe tworzą ludzie, tacy jak my, korzystający z nowych technologii, by tworzyć lepszą rzeczywistość. Rolą cyfryzacji nie jest przeniesienie ludzkiej aktywności do sieci, ale wyposażenie ludzi w narzędzia do lepszego funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Bardzo dziękuję za zaproszenie - powiedziała Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji.
W tygodniu otwarcia FabLab powered by Orange (11-15 września 2017) mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach i stworzyć m.in. własny syntezator, koszyk na rower czy model pojazdu.
- Warszawa to metropolia o znaczącym potencjale kreatywnym. Od lat tworzymy warunki wspierające kreatywnych i zaangażowanych mieszkańców oraz powstawanie i rozwój nowatorskich inicjatyw. Począwszy od budowy infrastruktury dla designu i innych branż kreatywnych, jak chociażby Centrum Kreatywności Targowa, przez projekty związane z rozwijaniem kompetencji biznesowych, po promowanie stolicy jako miasta innowacji na międzynarodowych targach – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy.
W przestrzeni Orange FabLab dostępne będzie miejsce do pracy dla startupów uczestniczących w programie akceleracyjnym Orange Fab. Młode firmy będą tu mogły znaleźć wsparcie doradcze i szkoleniowe ekspertów Orange Labs w zakresie m.in.: machine learning, user experience a także wsparcie doradcze w zakresie zweryfikowania potencjału technologicznego rozwiązania. Cztery dotychczasowe edycje wyłoniły 23 finalistów. Kolejna edycja Orange Fab wystartuje na początku października.
To nie koniec bezpłatnych zajęć. Informacje o kolejnych już wkrótce pojawią się na stronie www.FabLabTwarda.pl.
Orange Polska wspiera edukację cyfrową w Polsce również poprzez inwestycje w nowoczesną infrastrukturę. Na mocy porozumienia z Ministerstwem Cyfryzacji, firma z własnych środków w trzy lata podłączy ponad 4,5 tys. szkół do sieci światłowodowej, umożliwiając im korzystanie z dostępu do internetu o prędkości co najmniej 100 Mb/s. Do kolejnych 3,7 tys. szkół światłowód od Orange dotrze dzięki POPC. Operator pomaga też wyrównać szanse edukacyjne dzieci. W 75 miejscowościach mieszkańcy korzystają z multimedialnych Pracowni Orange, otwartych dla społeczności. W ramach programu Bezpiecznie Tu i Tam zarówno młodzi internauci, jak również ich opiekunowie i nauczyciele uczą się dbać o bezpieczeństwo w sieci. Z kolei dzięki programowi #SuperKoderzy uczniowie z klas 4-6 uczą się kodowania na lekcjach innych niż informatyka.
Zobacz relację z otwarcia FabLab powered by Orange
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.