Informacje prasowe

Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab

3 października 2017

Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab

Orange wprowadza nowe reguły gry i stawia na ciągły nabór startupów do programu Orange Fab. W nowej formule programu, spotkania ze startupami będą odbywać się co dwa miesiące.  Pozwoli to na lepszą współpracę i konsultowanie opracowywanych rozwiązań z biznesem oraz bieżącą ocenę możliwości ich wdrożenia w Orange.

Już po raz piąty wysyłamy do środowiska startupowego zaproszenie do współpracy z Orange Polska w ramach Orange Fab. Dotychczasowe edycje programu  dały nam wiedzę, jak współpracować ze startupami i dzięki temu możemy elastycznie reagować na ich potrzeby. W nowej formule stawiamy na większą dynamikę – częstsze spotkania z przedsiębiorcami i szybką ocenę rozwiązań pod kątem wdrożenia. Jestem przekonany, że takie podejście zaowocuje udaną współpracą z wieloma partnerami

powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji Orange Polska.

Orange Fab jest programem akceleracyjnym dla startupów dysponujących dojrzałym produktem – poszukujących szans na jego komercyjne wdrożenie w kraju i na rynkach międzynarodowych. W pierwszej fazie programu, Orange Fab poszukuje startupów głównie z obszaru IoT (Internet Rzeczy), posiadających m.in. rozwiązania wizualizujące i integrujące obiekty lub aplikacje z danymi gromadzonymi i przetwarzanymi na platformie IoT Orange. Prócz tego, w Orange Fab mile widziani są twórcy innowacyjnych rozwiązań w zakresie Customer Experience, Sztucznej Inteligencji, Big data, E-handlu oraz Rozszerzonej i Wirtualnej Rzeczywistości, Cyberbezpieczeństwa, Automatyzacji procesów, Fintech i Blockchain. Pierwsze spotkanie dla startupów, które zgłoszą się do kolejnej edycji programu planowane jest na 27 października br.

Zrealizowane dotychczas edycje programu zaowocowały udaną współpracą i wdrożeniami wielu rozwiązań rozwijanych przez partnerów w ramach programu, np.:

  • Wandlee – wdrożenie chatbota obsługującego za pośrednictwem Messengera klientów Orange Polska i Nju Mobile
  • Applica – wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów biznesowych wymagających semantycznej analizy tekstu
  • Tutlo – udostępnienie pracownikom platformy do nauki języków obcych i konwersacji online
  • Quantron – z którym Orange Polska współpracowało przy projekcie nowoczesnych lamp miejskich wykorzystujących API Smart City.

Wszyscy uczestnicy programu Orange Fab mogą liczyć na miejsce do pracy w przestrzeni FabLab powered by Orange, dostęp do infrastruktury światłowodowej i radiowej operatora, bezpośredni kontakt z inwestorami, mentorami i ekspertami Orange Polska, a także ekosystemem startupowym w Polsce. Prócz tego, mogą bezpłatnie brać udział w ważnych wydarzeniach branżowych, m. in. Viva Technology w Paryżu i zyskać pomoc w wejściu na rynki międzynarodowe, w krajach, w których działa Grupa Orange.

Orange Fab, akcelerator startupów stworzony przez Orange, ma już ugruntowana pozycję wśród najlepszych programów tego typu. Podczas czterech poprzednich edycji, do programu zgłosiło się ponad 580 startupów z Polski i Europy Wschodniej. Spośród nich, ponad 100 zaprezentowało swój produkt przed menadżerami Orange. Do finałów zakwalifikowały się w sumie 23 startupy. Poza Polską, Orange Fab jest prowadzony w Izraelu, Japonii, Korei Płd., Tajwanie, Hiszpanii, Francji, Senegalu, Kamerunie, Belgii i Luksemburgu, Jordanii i USA. Program sponsorowany przez Orange Polska stale się rozwija. Współpracuje ze znaczącymi podmiotami na rynku, m.in. Deloitte, czy Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, a ponadto rozbudowuje sieć kontaktów w Europie Środkowej i Wschodniej.

Więcej o Orange Fab: orangefab.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Mediateka

Udostępnij: Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab

Informacje prasowe

Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania

2 października 2017

Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania

Orange Finanse pojawiło się na bankowym rynku 3 lata temu. Z jego usług skorzystało już 460 tys. klientów,  którzy zrobili przelewy na ponad miliard zł. Ponad dwie trzecie logowała się do banku ze swojego smartfona. W ten sposób szybko, wygodnie i bezpiecznie zarządzali swoimi finansami z każdego miejsca.

Cieszę się, że klienci Orange Polska są nowocześni i coraz częściej wykorzystują mobilne rozwiązania w finansach osobistych. Smartfon staje się dla Polaków centrum dowodzenia ich pieniędzmi. Za pomocą telefonu robimy przelewy, bierzemy kredyty, sprawdzamy stan konta czy historię transakcji. Daliśmy klientom wygodne, łatwe oraz bezpieczne bankowanie. I tanie, co jest ważne na tak konkurencyjnym rynku – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji, odpowiedzialny za rozwój Orange Finanse.

Orange Finanse oferuje proste do założenia konto bankowe, konto oszczędnościowe do 10 tys. zł oprocentowane nawet do 3,6 proc. Jako pierwszy polski telekom uruchomił płatność telefonem z Android Pay, która jest zintegrowana z Orange Finanse. Klient może aktywować płatność telefonem, dodać kartę debetową lub kredytową bezpośrednio w bankowości mobilnej Orange Finanse.

Tym, co wyróżnia nasz mobilny bank spośród innych ofert na rynku to m.in. unikatowy rabat na usługi mobilne i konwergentne Orange Polska. Płacąc z Orange Finanse można rocznie zaoszczędzić nawet 150 zł na usługach telekomunikacyjnych. Przez 3 lata suma wszystkich tych benefitów telekomunikacyjnych wyniosła ponad milion zł. To pieniądze, które zostały w kieszeniach klientów tylko dzięki temu, że korzystają Orange Finanse.

Orange Finanse to wspólny projekt Orange Polska, największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce i mBanku – jednego z najbardziej innowacyjnych banków na świecie.

Szczegółowe informacje dotyczące Orange Finanse i oferty są na stronie http://www.orangefinanse.pl/

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Udostępnij: Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania

Informacje prasowe

Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie

14 września 2017

Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie

Grupa Orange i Netflix odnowiły podpisaną w 2014 roku umowę, dotyczącą dystrybucji serwisu Netflix dla klientów Orange TV we Francji. Jednocześnie rozszerzyli partnerstwo na wszystkie państwa, w których obecna jest Grupa Orange. W ciągu kilku miesięcy także klienci Orange w Polsce będą mogli skorzystać z oferty Netflix w Orange TV.

Strategiczne partnerstwo pozwoli klientom Orange w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie na korzystanie z serwisu Netflix dystrybuowanego przez Orange TV. Dzięki temu klienci Orange uzyskają dostęp do bogatej i ekskluzywnej oferty oryginalnych seriali, filmów, komediowych stand-upów, dokumentów oraz programów dla dzieci, którą będą mogli oglądać na telewizorze, telefonie czy komputerze. Na serwisie Netflix dostępne są popularne i nagradzane seriale własnej produkcji „Stranger Things”, „Orange is the New Black”, „House of Cards” i „The Crown” a także światowe hity 13 Powodów” oraz Narcos”.

Od 2014 roku Orange jest dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a od kilku miesięcy również w Hiszpanii. W nadchodzących miesiącach dostęp do serwisu Netflix, jako część oferty telewizyjnej, zyskają także klienci Orange Polska. W kolejnych krajach serwis będzie dostępny w 2018 roku.

Chcemy zaoferować naszym klientom najlepsze treści, mówi Stéphane Richard, prezes i CEO Orange, dlatego począwszy od października 2014 r. byliśmy pierwszym dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a zawarcie nowej umowy wzmocni naszą pozycję na międzynarodowym poziomie”.

Reed Hastings, prezes Netflix, powiedział: “To partnerstwo buduje naszą silną relację z Orange we Francji, a w przyszłości umożliwi również milionom naszych klientów w wielu krajach prosty i wygodny dostęp do wiodącego na świecie serwisu internetowego oferującego rozrywkę w jednym miejscu.”

Informacje na temat Netflix

Posiadając ponad 100 mln użytkowników w ponad 190 państwach oraz oferując 125 mln godzin programów każdego dnia, w tym seriali, filmów dokumentalnych oraz produkcje oryginalne, Netflix jest światowym liderem w streamingu video. Dzięki umowie bez zobowiązania, abonenci serwisu Netflix mają nieograniczony dostęp do programów na różnych ekranach w dowolnym miejscu i czasie. Użytkownik może oglądać, przerywać i wznawiać programy w dowolnym momencie, bez przerw na reklamy.

 

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej