Odpowiedzialny biznes

I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange

Regina Jabczyńska Regina Jabczyńska
18 kwietnia 2017
I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange

Regina Jabczyńska

W ubiegłym roku oddaliśmy Wam nowe, lepsze internetowe forum porad i wymiany doświadczeń – Nasz Orange. To idealne miejsca jeśli potrzebujecie szybkiej podpowiedzi, dlaczego warto skorzystać z tej lub innej naszej usługi lub chcecie zapytać, jak uruchomić właśnie zakupiony sprzęt, który po przyjściu do domu odmówił współpracy.

Zasada działania jest dziecinnie prosta – wystarczy wrzucić post na stronę i poczekać, aby otrzymać precyzyjne wskazówki, co i jak zrobić. I co najważniejsze są to rady w stu procentach trafne i cenne, bo dajcie je Wy sami po wcześniejszym samodzielnym przetestowaniu. Ale dają je również  nasi pracownicy, którzy w prywatnym czasie wykorzystują swoją wiedzę do pomagania innym.

Tak naprawdę do Nasz Orange może dołączyć każdy nawet osoby, które jeszcze nie mają usług w Orange, a chcą na przykład zapytać innych klientów jaką ofertę wybrać. Zresztą zobaczcie sami jak działa społeczność https://youtu.be/yJU9ehQYRuA.

Choć Nasz Orange ma dopiero 7 miesięcy – ma już grupę stałych, zaprzyjaźnionych ze sobą użytkowników, którzy tworzą świetną atmosferę do rozmów i pomagania innym. Najmłodszy z nich ma 20-kilka lat, a najstarszy - niedawno świętował 70 urodziny z Nasz Orange. Wielu z Was aktywnie udziela się zarówno na forum jak i na blogu – dzięki  pablo_ckvdsl2, i Piotrekk85. Pod koniec marca mieliście okazję spotkać się twarzą w twarz na I zlocie społeczności Nasz Orange.  Jak wiecie tradycje zlotów w Orange mamy już długą i bogatą. Uczestnicy zlotu spotkali się z Wojtkiem i Piotrkiem oraz zespołem tworzącym Nasz Orange. Poznali najnowsze rozwiązania w Ogrodach Innowacji i wspólnie zaprojektowali stronę Nasz Orange na nowo. Po pracowitym dniu, przyszedł czas na integrację, która zakończyła się późnym wieczorem….

Od sierpnia do dziś, nowe forum bardzo przyspieszyło i rozwinęło się, ale właściwie każdego dnia coś się na nim zmienia, bo to „żywa społeczność” głodna i ciekawa nowych wyzwań. To Wasza zasługa, bo wspólnie z nami uwierzyliście w ten projekt i chcecie, w nim pracować – za co bardzo, bardzo dziękujemy.

A przy okazji dla nas, to bardzo ważna lekcja, bo w ten sposób mamy okazję poznać Wasze potrzeby i wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie. Statystyki mówią same za siebie - ponad 800 tematów zostało oznaczonych jako rozwiązane, a same rozwiązania były wyświetlane ponad 200 000 razy. Najbardziej skuteczny okazał się – Piotrekk85 – sam do tej pory rozwiązał ponad 150 spraw. Gratulacje!!!!

Już wkrótce społeczność Nasz Orange osiągnie 10 000 zarejestrowanych użytkowników. Z tej okazji 10 osób, które zarejestrują się w Nasz Orange jako użytkownicy od 10 000 – 10 009 otrzyma zestawy gadżetów Nasz Orange. Jeśli nie macie jeszcze konta – Wy również możecie je mieć. Do „usłyszenia” na forum.

Komentarze

mabud73
mabud73 06:05 19-04-2017

Jak miło czyta się o czymś, co zna się, można rzec, od podszewki 🙂

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 13:36 19-04-2017

    Dokładnie, miłe słowa 🙂 @Piotrekk85 to prawdziwy mistrzuniu. Ja niestety nie dysponuję aż taką wiedzą i czasem jak Piotrek – ale……..zapraszam wszystkich chętnych do aktywnego udzielania się na Nasz Orange.

    Odpowiedz
      Piotrekk85
      Piotrekk85 19:18 19-04-2017

      E tam. Moja rola niewielka 🙂

      Odpowiedz
        pablo_ck
        pablo_ck 20:12 19-04-2017

        Dla mnie jesteś „mistrzem” w tym co robisz. Zastraszam Was do udzielania się też tutaj 🙂 Na Blogach Orange też jest fajnie 🙂

        Odpowiedz
          Piotrekk85
          Piotrekk85 20:33 19-04-2017

          Udzielam się, ale wpisywanie danych mnie męczy, więc czasem pod innym nickiem 🙂

          Odpowiedz
          pablo_ck
          pablo_ck 14:37 20-04-2017

          ps. nie zastraszam tylko ZAPRASZAM!!!! ;p ;p ;p Ach ten słownik w mojej LUMII 920 sprawia pśikusy ;p

          Odpowiedz
Mati55
Mati55 20:47 19-04-2017

W takim razie muszę i ja też zarejestrować się, poznać ten wyjątkowy klimat oraz pomagać. W sumie nie wiem dlaczego jeszcze tego nie zrobiłem. 🙂

Odpowiedz
burebusek
burebusek 23:03 19-04-2017

Pięknie! Takich ludzi trzeba szanować i doceniać, ponieważ wszystko robią z wielkim poświęceniem. To giganci-pasjonaci w rozwiązywaniu spraw mniejszego kalibru, aż po techniczne powikłaną materię problemów w Orange. Szacun!

Odpowiedz
VDSL2
VDSL2 12:50 20-04-2017

A kto ma pomagać jak nie my….

Odpowiedz
Szatyneczka
Szatyneczka 15:43 20-04-2017

Ja też się zarejestruję 🙂 myślę, że warto

Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 20:11 20-04-2017

Wstyd się przyznać ale dopiero z tego wpisu dowiedziałem się o tej użyteczności :-/

Odpowiedz
    Astis
    Astis 13:55 21-04-2017

    No co ty 😉 To działa i śmiga jak ta lata ;))) No to tylko Wam pogratulować. Gratki 🙂

    Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 15:54 21-04-2017

    @Pan Pikuś zapraszam 🙂 Orange Heros to miejsce dla Ciebie 🙂

    Odpowiedz
do pablo
do pablo 16:01 25-04-2017

czy pan tworzy oferty na kartę? jeśli tak to’mógł by pan zrobić taka ofertę lepsza? mam dużo pomysł.

Odpowiedz
Artur
Artur 12:12 02-05-2017

Ojojoj, co to był za zlot! 😀 Najlepsi ludzie ever! Pozdro Herosi!

Odpowiedz

Sieć

Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
18 kwietnia 2017
Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz

Wojtek Jabczyński

Kilkanaście tygodni temu informowałem, że nie zdecydowaliśmy się na przedłużenie rezerwacji na częstotliwość  450 MHz ze względu na wysoką cenę. Konsekwencją tego była zapowiedź końca świadczenia usług z wykorzystaniem tego pasma.

Dzięki tymczasowym pozwoleniom od UKE klienci mieli jednak nieprzerwany dostęp do usług CDMA 450 MHz, a my w tym czasie - tam gdzie było to możliwe - zaproponowaliśmy przejście na oferty wykorzystujące zdecydowanie nowocześniejsze technologie. Wielu klientów się na to zdecydowało - zasięg 3G/4G Orange mamy niemal w każdym zakątku kraju. Ten przejściowy okres właśnie się skończył i ostatecznie wyłączyliśmy usługi. Dziękujemy, że przez wiele lat z nich korzystaliście, ale telekomunikacyjny świat pędzi do przodu. Szybko kończą się kolejne rozdziały mobilnej historii, w której wszyscy uczestniczymy. Jeden z nich właśnie teraz się zamknął

Komentarze

csc
csc 00:10 06-10-2024

Gdzie bys sie nie przeniósł to $ i tak spłynie do tego samego wora. Plaj to usraeski twor jak chcesz miec na rekach krew to sie przenoś. jest tylu operatorow Cover oferujacych na prawe lepsze warunki chiciazby A2mobile, za 20 zł masz konto wane rok i wszystko bez limitu.

Odpowiedz

Oferta

Testujemy Samsunga S8 Plus

Michał Rosiak Michał Rosiak
18 kwietnia 2017
Testujemy Samsunga S8 Plus

Michał Rosiak

Nowy Samsung to jeden z telefonów, których autentycznie nie mogłem się doczekać. Pierwsze przecieki, publikowane w sieci, pokazujące telefon z mikroskopijnymi ramkami na górze i na dole zaostrzyły - jak było widać w komentarzach na Twitterze i różnych witrynach - nie tylko mój apetyt.

A jak wypadło zderzenie oczekiwań z rzeczywistością? Szczegóły możecie zobaczyć na filmie, ale - TL;DR - ja się nie zawiodłem. Mam rzecz jasna kilka uwag, myślę, że nawet inżynierowie Samsunga doszli po premierze do wniosku, że kilka rzeczy można by zrobić lepiej. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że wprowadzą te uwagi w życie przy S9. Trochę Wam zaspoileruję końcówkę materiału ;) - w mojej opinii Samsung nieco ryzykując wypuszczeniem na rynek modelu tak kompletnie innego niż dotychczasowego tym razem ustawił Apple w pozycji goniącego. Wizerunkowy screw up przy okazji Note 7 w mojej opinii został ostatecznie zamieciony. S8 (tak, wiem, że testowałem Plusa) to naprawdę świetny telefon.

PS: Właśnie zobaczyłem, że to moje... pięćdziesiąte wideo dla Orange! Jestem w lekkim szoku. Jakbyś ktoś śmiertelnie się nudził ;) i miał ochotę obejrzeć wszystkie, znajdziecie je tutaj.

Komentarze

Kondziel
Kondziel 16:15 25-07-2024

Dzień dobry,
Proszę powiedzieć czy są plany na wprowadzenie rozmów konferencyjnych w Flex/nju subskrypcji nie poprzez wdzwanianie się a zwyczajne scalanie połączeń jak w nju abonament.

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 11:23 26-07-2024

    Na dzisiaj nie. A co w przyszłości, to się okaże.

    Odpowiedz
RIck
RIck 18:04 25-07-2024

Artykuł bardzo fajny, to dobrze, że takie techniczne tematy są poruszane. Czy usługa działa też poza UE (np. Czarnogóra, Egipt, Rosja, Tunezja, Turcja, UK)?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 11:21 26-07-2024

    Tak, działa również poza UE.

    Odpowiedz
Janeusz
Janeusz 18:16 25-07-2024

Świetnie, że doczekaliśmy się SMSoIP. Natomiast martwi ograniczenie tej usługi do jednej karty SIM w sytuacji, gdy Flex reklamuje się łatwym dostępnem do MultiSIM. Czy dałoby się dać możliwość wyboru w aplikacji która karta ma otrzymywać smsy over IP?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 10:52 26-07-2024

    Niestety nie, ponieważ usługa SMSoIP nie jest dostępna dla karty głównej, jak i wszystkich dodatkowych.

    Odpowiedz
Artur
Artur 19:55 25-07-2024

Nawiązując do zdania: Korzystając z SMSoIP nie narażamy się na nieprzewidziane opłaty związane z wysyłaniem SMS-ów.
Na jakie koszty mam się narazić we FLEX czy NJU? Jak brak pakietu, który świadomie wykupię, to żaden SMS nie wyjdzie.

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 11:23 26-07-2024

    W tych ofertach nie, ale usługa działa też w Orange.

    Odpowiedz
A.
A. 12:37 26-07-2024

Co w przypadku Orange Flex, gdy posiadamy główną kartę e-sim (do telefonu) oraz dodatkową kartę SIM jako ta tylko do obsługi (np. do routera) tylko internetu, a nie połączeń/sms?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 12:17 02-08-2024

    Usługa nie jest dostępna we Flex-ie, jeśli korzystamy z dodatkowej karty z tym samym numerem.

    Odpowiedz
Arti
Arti 18:55 26-07-2024

Ciekawe co piszecie, infolinia twierdzi że smsy po wifi nie działają w nju abonament, tylko subskrypcja. To jak to w końcu jest?

Odpowiedz
    Kinga Gora
    Kinga Gora 12:12 29-07-2024

    Jest tak jak w tekście. SMS-y po Wi-Fi działają w nju abonament i nju subskrypcja. Przykro mi, że dostał Pan niewłaściwą informację, najwidoczniej ktoś musiał się pomylić.

    Odpowiedz
Janeusz
Janeusz 13:35 30-07-2024

Dziękuję za informację. Zaskakuje mnie, że nie znalazłem informacji o podobnym ograniczeniu na stronach innych operatorów komórkowych w Polsce jak i w Australii lub USA. Wygląda, że jedynie Orange Francja wspomina o takim problemie. Czy to ograniczenie wynika tylko z uwarunkowań w sieciach Orange?

Odpowiedz
Netix
Netix 22:59 25-08-2024

Pani Kingo, czy Orange Polska ma już plany co do terminu wprowadzenia nowej platformy IMS testowanej obecnie w ofertach subskrypcyjnych (Nju i Flex) do wszystkich pozostałych ofert Orange (Nju abonament Orange abonament) ? Pozdrawiam

Odpowiedz
Rafciu
Rafciu 14:09 16-09-2024

U mnie to nie działa.
Galaxy a40, Podstawowa karta SIM. Mogę dzwonić i rozmawiać. SMS-y nie przechodzą.

Odpowiedz
Jacek
Jacek 12:20 30-09-2024

Co to oznacza „Usługa nie jest dostępna we Flex-ie, jeśli korzystamy z dodatkowej karty z tym samym numerem.”?
Czy jeżeli mam Flex na telefonie i dodatkową kartę eSIM w Apple Watch to ta usługa
a/ działa dla iPhone i Apple Watch
b/ działa na iPhone ale nie na Apple Watch
c/ nie działa w ogóle

Odpowiedz
Scroll to Top