Wrzesień obfituje w nowe kampanie. W końcu to Back2School i tradycyjny czas w marketingu na odświeżenie ofert. Nie od dziś wiadomo, że wraz z wrześniem i końcem wakacji lubimy porządkować tematy (na przykład wybrać nowy plan taryfowy czy zmienić operatora albo wykupić nową usługę). W moim wypadku to co roku między innymi dostęp do elektronicznego dziennika szkolnego. Lubię też na koniec sierpnia zrobić rachunek sumienia czy na pewno korzystam z aplikacji, za które co miesiąc płacę. Nie wiem jak jest u Was, ale w moim telefonie w trakcie pandemii do przesady rozmnożyła się ilość płatnych aplikacji, w których oglądam filmy i seriale, a także czytam książki. I żeby było śmieszniej, kończy się zawsze tym, że nie mam czego oglądać. Polećcie coś, bo ostatnio wszystko po mniej więcej 10 minutach mnie usypia. ;-)
Ale wracając do września i Back2School. Mamy nową kampanię w Orange na kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem. O samej ofercie Kasia Barys pisała Wam o tu. Ja dziś chcę napisać o spocie, jaki od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji. Akcja rozgrywa się na boisku, a panowie grają w piłkę nożną. Jaki ten sport może mieć związek z Orange na kartę? Zobaczcie sami.
Dodam tylko (dla szczególnie zainteresowanych), że pomysł na skrypt wypracowaliśmy z Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcja to Orka. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Media kupił dom mediowy Initiative, a social media zaplanowało Follow Agency.
Ale teraz mam coś specjalnego, bo wiem, że lubicie popatrzeć na naszą pracę od kuchni. Tym razem relacja z planu oczami Ulki Woźniakowskiej z Ekipy Orange. Zapraszam. :-)
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
pablo_ck22:25 14-09-2021
Lubię te Wasze reklamy. Te z udziałem Uli i Michała najbardziej. Jestem zdania że miejsce „gwiazd” jest na scenie, a w reklamach lubię oglądać „normalnych” aktorów, tzn tych których nie widzimy na scenie. Może to pewna dyskryminacja, ale nie lubię gwiazdorzenia w reklamach bo mam wrażenie że te „gwiazdy” tylko dla hajsu to robią o ich cennik jest kosmiczny.
Nie zgodzę się Pablo. O ile jeszcze Panowie Górski i Cieślak trzymają poziom o tyle inne reklamy z nurtu: slodko, domowo, przymilnie są DLA MNIE po prostu mdłe. Standard dla mnie wyznaczyli Panowie Sitarski i Boberek. No ale wiadomo że ze mnie straszna konserwa. ?
Owszem Pana Górskiego i spółkę lubię, chociaż uwielbiam reklamy z Ulą i Michałem, ale jak oglądam reklamy konkurencji to……dla mnie takie reklamy działają w odwrotną stronę.
Spider-man 2, Wolverine, God of War Ragnarok na pokazie “Playstation Showcase”
Bartosz Graczyk
13 września 2021
Na internetowej prezentacji “Playstation Showcase” Sony przedstawiło tytuły, w które zagramy w najbliższym czasie na PS5. Wśród nich kontynuacje znanych serii oraz zupełnie nowe IP, dostępne tylko na Playstation. Na jakie pozycje czekają gracze?
Knights of The Old Republic Remastered
KOTOR to obecnie gra uznawana za jedną z najlepszych w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Produkcja powstaje zupełnie od nowa, a oryginał będzie inspiracją do treści, które czekają na fanów podróży po odległej galaktyce. Jest to bowiem remaster, a nie remake. Warto zaznaczyć, że pierwowzór został wydany na komputery osobiste oraz konsole Xbox. Dziś Sony użyło karty “odwrót” z uno, ponieważ gra zadebiutuje tylko na konsoli Playstation 5. Nie wiadomo, kiedy możemy spodziewać się portu na PC.
Tiny Tina’s Wonderlands
Magiczny świat Tiny będziemy mogli zwiedzić na każdej platformie już 25 marca 2022 roku. Produkcja jest spin-offem serii Borderlands, ale osadzonym w świecie fantasy, a nie jak do tej pory sci-fi. Do dyspozycji graczy oddane będą nie tylko miecze i magia, ale i generowane losowo spluwy. Gameplay jest bardzo podobny do poprzednich gier studia Gearbox. Ponownie będziemy mogli ukończyć kampanię fabularną ze swoimi przyjaciółmi w trybie czteroosobowej kooperacji. Towarzyszyć nam będzie narracja tytułowej Tiny.
Forspoken
O tej produkcji do tej pory nie mówiło się dużo. Sami twórcy nie chcieli uchylić rąbką tajemnicy. Znaliśmy jedynie nazwę kodową projektu, który jak teraz już wiemy nazywa się “Forspoken”. Główna bohaterka trafia do równoległego świata fantasy, a my pomagamy jej wrócić do swojego domu. Wszystko czego doświadczy jest jej obce, co za tym idzie nie tylko my będziemy poznawać świat przedstawiony, ale również i protagonistka.
Gra akcji zadebiutuje wiosną 2022 roku na PS5 oraz PC.
Ghostwire: Tokyo
Tokio. Największe miasto świata, zamieszkane przez miliony Japończyków opustoszało. Zamiast ludzi znajdziesz w nim dziwne stworzenia, które raczej nie są przyjazne. Główny bohater budzi się w tym wrogim świecie i jedyne na czym mu zależy to przeżyć i ochronić swoich najbliższych. Aby to zrobić musi wejść we współpracę z duchem, który go opętał. Otrzymuje dzięki temu specjalne zdolności, które pozwolą mu na atak, jak i obronę.
Premiera - Wiosna 2022 na PS5.
Tchia
Tchia - nazwa kojarzy mi się z nasionami chia i słodkim deserem, a gameplay wydaje się równie spokojny jak relaks w towarzystwie przysmaku w kawiarni. Historia opowiada o dziewczynce zwiedzającej wyspę w okolicach Australii. Okazuje się jednak, że bohaterka potrafi “opętać” zwierzęce ciała. W taki oto sposób możemy zwiedzić wirtualny świat dosłownie “z lotu ptaka”, czy dryfować jak żółw w oceanie.
Gran Turismo 7
Twórcy zapowiadają, że gra będzie stawiać na realizm. Ponownie będziemy mogli kierować licencjonowanymi pojazdami na zamkniętych, prawdziwych torach wyścigowych. Gran Turismo 7 ma wspierać rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę w rozdzielczości 4K.
Uncharted Legacy of Thieves Collection
Na Playstation 5 zawita remaster 4 części Uncharted wraz z dodatkiem. Wszystko w jakości odpowiadającej nowej generacji konsol, czyli 4K w 60 klatkach na sekundę. Niespodzianką jest informacja, że gra trafi również na PC. Nie wiem jak wy, ale ja czekam na to by ponownie usłyszeć Jarosława Boberka w roli Nathana Drake’a.
Marvel’s Wolverine
Po ogromnym sukcesie Marvel’s Spider-man, SONY zamierza rozwijać gamingowe uniwersum Marvela. Insomniac Games przygotuje grę, w której pokierujemy losami znanego z serii X-Man Rosomakiem. Data premiery jest nieznana.
Marvel’s Spider-Man 2
Znamy natomiast bohaterów drugiej części przygód człowieka pająka. Gracz będzie mógł sterować nie tylko Peterem Parkerem, ale również i Milesem Moralesem. Razem staną w szranki z Venomem. Premiery możemy spodziewać się w 2023 roku, tylko na Playstation 5.
God Of War Ragnarok
Ostatnią zaprezentowaną grą na wydarzeniu był God of War. Kratos ponownie będzie uśmiercał nordyckich bogów. Tym razem zwiedzimy wszystkie krainy Drzewa Świata, a na naszej drodze staną tak legendarne postaci jak Thor.
Być może zostały wam GB za akcję lato lub GB za mecze. Wiemy, że tak się dzieje i dziać będzie. I nie chcemy, żeby wam one przepadały. Stąd opcja ich zachowania i możliwość aktywowania nowej usługi.
W ofercie Orange na kartę dostępna jest już usługa umożliwiającą przedłużenie ważności gigabajtów zgromadzonych m.in. w ramach promocji „120GB na całe lato”. Wystarczy wysłać SMS o treści AKT31 pod bezpłatny numer 811. Ważność promocyjnych gigabajtów zostanie przedłużona o 31 dni licząc od końca obecnej daty ważności środków. Opłata za przedłużenie o dodatkowe 31 dni wynosi 9 zł i jest pobierana ze środków z doładowań. Z usługi można skorzystać wielokrotnie. Kolejne dodatkowe dni ważności będą się sumować.
Aktualną ilość i ważność promocyjnych środków w ramach portfela promocyjnych gigabajtów można sprawdzić wysyłając ILE DANYCH pod 901 (koszt 20 gr)
Usługa jest dostępna we wszystkich taryfach w Orange na kartę. Przedłuża środki z promocji „120GB na całe lato” oraz wszystkich promocji w których klient zgromadził lub zgromadzi w przyszłości środki w ramach portfela promocyjnych gigabajtów.
Od reguły są wyjątki. Usługa nie przedłuża ważności GB przyznanych w ramach:
Doładowań konta w Orange Free na kartę (standardowych i online)
Bonusów na start
Stałych usług płatnych typu „Elastyczne Pakiety Internetowe”, „Bez limitu” itp.
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.
Komentarze
Lubię te Wasze reklamy. Te z udziałem Uli i Michała najbardziej. Jestem zdania że miejsce „gwiazd” jest na scenie, a w reklamach lubię oglądać „normalnych” aktorów, tzn tych których nie widzimy na scenie. Może to pewna dyskryminacja, ale nie lubię gwiazdorzenia w reklamach bo mam wrażenie że te „gwiazdy” tylko dla hajsu to robią o ich cennik jest kosmiczny.
OdpowiedzNie zgodzę się Pablo. O ile jeszcze Panowie Górski i Cieślak trzymają poziom o tyle inne reklamy z nurtu: slodko, domowo, przymilnie są DLA MNIE po prostu mdłe. Standard dla mnie wyznaczyli Panowie Sitarski i Boberek. No ale wiadomo że ze mnie straszna konserwa. ?
OdpowiedzOwszem Pana Górskiego i spółkę lubię, chociaż uwielbiam reklamy z Ulą i Michałem, ale jak oglądam reklamy konkurencji to……dla mnie takie reklamy działają w odwrotną stronę.
Odpowiedz