Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm - błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.
Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.
Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.
Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.
Komentarze
Supcio nagroda gratulacje
OdpowiedzGratulacje. Jest moc.
OdpowiedzGdzie do diaska podziała się większość banków w doładowaniach przez stronę doładowania?
OdpowiedzSzczególnie Obsługa czatu robi robotę. Nie wyobrażam kontaktować się inaczej jak, tylko przez czat. Na 4 konsultantów ostatnio jedna z nich była kobietą i niestety na 4 sprawy, tylko ta konsultantka nie poradziła sobie z prostym sprawdzeniem. Pozostała 3 bardzo wysoki poziom. 🙂
OdpowiedzJeżeli dzwonią ludzie że sprawdzeniem stanu konta, to nie dziwię się, że obsługa świetna. Bardziej złożonych spraw obsługa klienta nie ogarnia. Niestety nie ma innej możliwości kontaktu z Orange, aby sprawa była załatwiona, więc trzeba się męczyć z niekumatymi konsultantami. Na 140 osób, to że 4 chciały cis więcej zdziałać, ale ograniczenia wewnętrzne ich blokują.
OdpowiedzNo chyba Was powalilo z laurką. Od kilku tygodni nie potraficie naprawić telefonu, konsultanci kłamią i jeszcze piszecie o Jakości obsługi?
OdpowiedzChyba samych siebie obsługujecie