Odpowiedzialny biznes

Mashable Awards rozdane

Tomasz Sulewski Tomasz Sulewski
14 stycznia 2011
Mashable Awards rozdane

Jeden z najważniejszych portali branżowych, Mashable, przyznał przed kilkoma dniami swoje doroczne nagrody dla najlepszych stron internetowych i rozwiązań komunikacyjnych. Tak jak w poprzednich edycjach o wynikach decydowały preferencje czytelników serwisu. Do współzawodnictwa zgłoszonych zostało 1,3 mln (tak, nie pomyliłem się) rozwiązań. W ostatecznej fazie w każdej kategorii wybierano spośród 5 propozycji. Wyniki tego głosowania są ciekawe i choć niektóre produkty nie są zupełnie znane nad Wisłą, to warto się im przyglądać bliżej.

Za najbardziej kreatywną kampanię przeprowadzoną przy użyciu mediów społecznościowych uznano Stand up for WWE, której zasadniczym celem było poprawienie wizerunku wrestlingu jako sportu na świecie. No i faktycznie - widać, że jest to działanie nieźle przemyślane.

W kategorii "Najlepsze wykorzystanie API" zwyciężył Qwitter Client, czyli serwis pozwalający niewidomym na dostęp do Twittera. Moim zdaniem hit, ułatwiający życie odbiorcom. Podobnie zresztą jak serwis EuRail.com, laureat w kategorii "Najlepsza obsługa klienta bazująca na social media". EuRail pozwala obywatelom spoza Unii Europejskiej wygodnie planować podróże i kupować bilety (co samo w sobie nie jest aż tak znowu odkrywcze, ale przez fakt zebrania różnorakich informacji w jednym miejscu i dobre połączenie obsługi z Twitterem i Facebookiem może być poręczne). Nie wiem co prawda, czy autorzy tego portalu biorą odpowiedzialność za ewentualne zmiany w wyprawowych planach związane z podróżą PKP.

Nie dziwi obecność na liście nagrodzonych FourSquare'a ("Najlepszy serwis geolokalizacyjny"). Rok 2010 był faktycznie udanym dla nich czasem, a wiele wskazuje na to, że obecny będzie jeszcze lepszy. Z bardziej rozpowszechnionych u nas produktów w zestawieniu znalazły się jeszcze: Twitter ("Przełom w projektowaniu stron internetowych" - jak dla mnie trochę na wyrost) oraz Android ("Najlepsza platforma mobilna"). Jeśli jesteście zainteresowani także innymi kategoriami (np. "Marka, którą należy obserwować") zajrzyjcie na stronę z prezentacją zwycięzców.

A jakie - Waszym zdaniem - usługi lub produkty wyróżniły się w ubiegłym roku pozytywnie w Polsce?


Odpowiedzialny biznes

Chcemy być EKO – konkurs

Marek Wajda Marek Wajda
13 stycznia 2011
Chcemy być EKO – konkurs

Rozstrzygnięto właśnie konkurs ekologiczny dla pracowników Grupy TP. W tym roku zgłoszono 75 pomysłów a komisja nagrodziła autorów sześciu z nich.

„Zielona e-strona” będzie przedstawiała wszystkie działania ekologiczne GTP. „Razem jedziemy dalej” ułatwieni kojarzenie ludzi zmotoryzowanych oraz szukających środka transportu. „Orange system rowerów miejskich” zakłada powstanie przy współpracy z władzami miast wypożyczalni rowerów. Kodeks ekologiczny ma na celu zdefiniowanie zasad , procesów, norm postępowania, określenia standardów jakości ekologicznych, które używane są w murach GTP, które są wizytówką nowoczesnej firmy dbającej o środowisko. "800 ekolog" to stworzenie specjalnego ekologicznego numeru, dzięki któremu można by zgłaszać wszelkie problemy eko. "Eko-akademia" przewiduje prowadzenie regularnych zajęć dla szkół z zagadnień ekologicznych.

To już kolejna edycja konkursu ekologicznego. W ub. roku wygrał projekt ułatwiający życie rowerzystom z Grupy TP.

Jak więc widzicie pomysły są różnorodne, a co najważniejsze - wszystkie będą realizowane. Najtrudniej będzie pewnie z pomysłem dla rowerzystów, ale trzymajmy kciuki by udało się znaleźć partnera tej akcji.

Mi najbardziej podoba się Razem jedziemy dalej, bo dzięki temu nie tylko mniej spalin trafi do atmosfery, ale zacieśnią się też więzy koleżeńskie w pracy ; )

A Wam który z pomysłów i dlaczego podoba się najbardziej? Najciekawsze uzasadnienie nagrodzimy ekologicznym notesem oraz pendrivem. W poniedziałek zdecydujemy do kogo trafi nagroda.


Oferta

Nowe pakiety netowe w prepaid

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
13 stycznia 2011
Nowe pakiety netowe w prepaid

Wczoraj pytałem się, co będziemy zmieniać na lepsze i większość z Was nie miała żadnych problemów z odgadnięciem zagadki. Tak, od dziś mamy nowe pakiety netowe w Orange One, Orange POP oraz Nowe Orange Go. Dzięki nim rosnąca grupa prepaidowców, chcących korzystać z netu będzie mogła to robić bez obaw o koszty. Wspólnie pamiętamy pełne emocji dyskusje na ten temat. W jednym byliśmy wtedy zgodni. Osób korzystających z netu w prepaidach przybywa. Dlatego najpierw zaproponowaliśmy OFnK, który oceniliście, jako jeden z hitów 2010 roku. Teraz dołączyliśmy pakiety. W naszym necie tak w ogóle dużo się dzieje, bo na 650 BTS mamy już zainstalowane urządzenia do HSPA+ DC Dobrze wiecie do czego służą. Wracając do pakietów do wyboru są trzy opcje:

Opcja pakietu Ilość MB Cena Ważność
Pakiet 1-dniowy 100 MB 2 zł 1 dzień
Pakiet 7-dniowy 50 MB 5 zł 7 dni
Pakiet 30-dniowy 100 MB 10 zł 30 dni

Pakiety można aktywować wysyłając SMS-a lub przez krótki kod.

Pakiet SMS pod numer 570 Krótki kod
Pakiet 1-dniowy INTERNET1 *110*65#
Pakiet 7-dniowy INTERNET7 *110*66#
Pakiet 30-dniowy INTERNET30 *110*67#

Stan wykorzystania pakietu i jego ważność możecie sprawdzić w każdej chwili wysyłając SMS-a o treści ILE pod numer 570. Na koniec koszulkowe nagrody dla najszybszych. Dostają je: mike278, miłomłyn, Wojtek, Benchmark i andy503. Wszystkich tradycyjnie proszę o kontakt e-mailowy. Szczegóły znajdziecie tutaj.

Scroll to Top