Bezpieczeństwo

Ubezpiecz tanio ekran smartfona

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
16 kwietnia 2014
Ubezpiecz tanio ekran smartfona

Kilka razy zdarzyło mi się, że wyświetlacz w moim ulubionym smartfonie mógł zostać przypadkowo uszkodzony. Na szczęście nigdy nic poważniejszego się nie stało, ale to nie jest reguła. Teraz, aby zabezpieczyć się, możecie skorzystać z usługi „Nowa ochrona wyświetlacza”. To ubezpieczenie ekranu w razie stłuczenia, pęknięcia lub zarysowania powstałego w wyniku dewastacji lub przypadkowego uszkodzenia przez osoby trzecie. Przez pierwszy miesiąc możecie korzystać z usługi za darmo, potem opłata wynosi tylko 4,99 zł miesięcznie. W ciagu 24 miesiecy ubezpieczenie wyświetlacza obejmuje 2 zdarzenia, suma każdego z nich to 600 zł. Dodatkowo otrzymujecie darmową usługę odbierania i dostarczania naprawionego telefonu przez kuriera pod wskazany adres. Szkodę możecie zgłaszać pod numerem infolinii 22 256 00 00, e-mailem: infolinia@ucare.pl lub przez stronę www.ucare.pl.

031d0aa6fa8fd8a15c3123435fd4d02acc4


Odpowiedzialny biznes

Przyjmij mnie do pracy tato!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
16 kwietnia 2014
Przyjmij mnie do pracy tato!

Niedawno byłem w na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, aby opowiedzieć studentom o Orange Polska w ramach akcji „Twoja perspektywa”. Fajne doświadczenie i przy okazji wspomniałem też o naszym blogu. Nie bez kozery, bo zorganizowaliśmy studentom konkurs by opisali: Jak wyobrażają sobie Orange Polska, jako przyszłego pracodawcę. Nagrodą oczywiście publikacja tekstu na blogu. Zwyciężyła Justyna Markowska. Gratuluję!

„Mityczny statystyczny Polak na pytanie czego oczekuje od pracodawcy odpowiada – wysokiego wynagrodzenia. Czy naprawdę jednak zależy nam głównie na wypchanym portfelu? Ostatecznie to nie pieniądze dają prawdziwą satysfakcję z wybranego zawodu i nie one motywują do wstania z łóżka w deszczowy poniedziałek. Idealnego pracodawcę można by porównać do dobrego ojca. Jeżeli jest to nasza pierwsza praca, musi nauczyć nas jak chodzić. Kiedy rozpoczynamy drogę zawodową często potykamy się i przewracamy, dobrze kiedy usłuży wtedy silnym ramieniem. A kiedy pozwoli nam się przewrócić będzie to tylko dlatego, żebyśmy lepiej zapamiętali lekcje. Powinien pomagać w odkrywaniu swoich pasji, pokazać możliwości i perspektywy, zaszczepić ciekawość świata i otwartość na szanse jakie przynosi jego odkrywanie. Dobry pracodawca będzie dbał o rozwój swojego „dziecka” posyłając je na kursy i opłacając naukę. Znajdzie czas, aby wysłuchać żali i pomoże wybrać najlepsze rozwiązanie w trudnej sytuacji.  Czasem słyszymy jak dzieci bogatych rodziców skarżą się, że chętnie zamieniłyby wszystkie drogie prezenty na odrobinę zainteresowania i spędzony wspólnie czas. Podobnie w pracy. Choćby szef płacił nam górę pieniędzy, a nie zadbał o nasz rozwój, pragnienia i pasje nie będziemy czuć satysfakcji. Orange Polska wyobrażam sobie właśnie jako takiego dobrego tatę, który zapewnia poczucie bezpieczeństwa i umożliwia rozwój. Wpływające na konto „kieszonkowe” to jedynie dopełnienie szczęścia.”

3374deaf8d6454744fb97827921431cbb52

 

 


Odpowiedzialny biznes

Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
16 kwietnia 2014
Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?

Wczoraj UOKiK ogłosił na swojej stronie, że wygrał w sądzie z Orange. Chodziło o sprawę z 2010 roku, gdzie kurierzy mieli wywierać na klientach niedopuszczalną presję, by Ci podpisywali umowy z firmą w ich obecności. Po tym newsie pojawiło się ok. 50 publikacji w mediach, które w przytłaczającej większości powstały na zasadzie wytnij/wklej plus chwytliwy tytuł. Żaden dziennikarz nie zadzwonił, nie napisał e-maila i nie zapytał o komentarz. Tylko branżowy Spidersweb pokusił się, by zrobić coś więcej, czyli postawić sobie pytania i spróbować na nie odpowiedzieć. A sprawa nie jest oczywista. Podobne standardy kurierskie obowiązują u innych operatorów, a UOKiK zakwestionował je wyłącznie w odniesieniu do Orange. Dostawy przez kurierów są wygodne dla klientów, dlatego tak się upowszechniły i mam na myśli nie tylko usługi telekomunikacyjne. Wielokrotnie sam to przećwiczyłem. Stąd nie zgadzamy się z karą i wybiórczym podejściem urzędu. Intencją Orange jest i zawsze będzie, by każdy klient miał pełną świadomość warunków umowy, którą zamierza podpisać. Wszelkie potrzebne informacje można uzyskać od konsultanta telefonicznego, w salonie sprzedaży lub na stronie www.orange.pl I rzecz moim zdaniem fundamentalna - każdy klient ma 10 dni na rezygnację z umowy, bez podania przyczyn, zawartej poza siedzibą firmy. To moim zdaniem absolutnie wystarczające, by czuć się bezpiecznie i nie stresować kurierem.

eff21735b3bdcae347428cb42794ae99765

 

 

Komentarze

Scroll to Top