Odpowiedzialny biznes

Gramy z Etnoligą

Marek Wajda Marek Wajda
03 lutego 2012
Gramy z Etnoligą

Już jutro w Warszawie startuje trzecia edycja Etnoligi – unikalnego wielokulturowego turnieju piłkarskiego. Mottem rozgrywek jest „Piłka ma wiele barw i należy do nas wszystkich”.

W turnieju startuje ponad 130 kobiet i mężczyzn z kilkudziesięciu krajów i środowisk. Są wśród nich także pracownicy Grupy TP.  Unikalne jest to, że w każdej z 12 drużyn znajdą się osoby przynajmniej trzech narodowości i jedna kobieta. Każda ekipa będzie gospodarzem jednej kolejki – przygotuje autoprezentację, poczęstunek i oprawę. Przez najbliższe 3 miesiące drużyny rozegrają w sumie 66 meczów. Turniejom towarzyszą imprezy integracyjne: warsztaty międzykulturowe, spotkania z kuchniami świata, wystawy, happeningi czy sparingi z gwiazdami, w których brali udział m.in. Paul Elliott, Dariusz Dziekanowski, Cezary Kucharski czy Radosław Majdan.

Warto więc przyjść by kibicować zmaganiom, a przy okazji poznawać inne kultury;) Mecze są rozgrywane w Ośrodku Sportu i Rekreacji Warszawa-Śródmieście, ul. Polna 7a (w godz. 11 - 18).

Organizatorami III edycji Etnoligi są Fundacja dla Wolności i Stowarzyszenie „NIGDY WIĘCEJ”, projekt wspiera Oficjalny Program Wolontariatu UEFA EURO 2012™.

Grupa TP jest głównym sponsorem tego wydarzenia. - Na co dzień zajmujemy się łączeniem ludzi – nasze usługi pomagają im porozumieć się, dzielić się emocjami, pokonywać granice, walczyć z wykluczeniami.  Dlatego bardzo bliska nam jest idea Etnoligi. Z przyjemnością włączamy się w promowanie zasad równości, wartości fair play, bez których piłka nożna traci całą magię -  mówi  Wojciech Dziomdziora, dyrektor Projektów Kluczowych Grupy TP.


Oferta

Nowości w Orange dla Firm

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
03 lutego 2012
Nowości w Orange dla Firm

W poniedziałek wprowadzamy nową ofertę pięć planów abonamentowych i czterech mixowych dla firm. W Planach Korzystnych dla Firm z abonamentem, w zależności od wybranego planu, będziecie mogli wybrać od jednej do czterech bezpłatnych usług dodatkowych. Będzie można je co miesiąc zmieniać i obniżać koszty w zależności od aktualnych potrzeb. Do wyboru: tańsze o połowę połączenia nawet do 3 wybranych krajów, do 4 GB miesięcznie na transmisję danych albo bezpłatne połączenia lub SMS-y do wszystkich w Orange. Klienci przedłużający umowę zyskają dodatkowo większe pakiety minut na rozmowy do wszystkich sieci. Szczegóły ujawnimy po weekendzie.


Odpowiedzialny biznes

Dwa złota dla TP

Krzysztof Swidrak Krzysztof Swidrak
03 lutego 2012
Dwa złota dla TP

Na Gali Mobility Trends 2011 kampania „Serce i Rozum” oraz usługa Orange Combo otrzymały nagrody za najlepsze produkty, usługi i wydarzenia w dziedzinie telekomunikacji oraz nowoczesnych technologii.   

Statuetki Złoty Bell przyznane zostały wczoraj w 24 kategoriach. „Serce i Rozum” okazały się bezkonkurencyjne w kategorii „Kampania roku”. Nagroda ta cieszy tym bardziej, że uznali tak internauci, którzy brali udział w głosowaniu. Wszystkim fanom naszej reklamy bardzo za to dziękujemy.

Warto przypomnieć, że reklamy z Sercem i Rozumem zdobyły już nagrody m. in. w ubiegłorocznym konkursie klubu Twórców Reklamy oraz zostały uhonorowane bardzo prestiżowym Grand Prix EFFIE 2011 oraz złotym EFFIE w kategorii telekomunikacja.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.

Natomiast Orange Combo otrzymało złotego Bella za najlepszą usługę Post-Paid. Ofertę wprowadziliśmy w maju 2011 r. Dzięki niej klient ma możliwości połączenia kilku ofert w jeden oszczędny pakiet usług, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet 45 zł miesięcznie.

Scroll to Top