Pierwszy taki salon w Polsce, a możliwe i w Europie – iSpace. W jednym miejscu produkty oferowane przez oficjalnych partnerów Apple oraz Orange. Jeszcze nikt nie próbował takiego rozwiązania by w jednym miejscu, gdzie oferowane są urządzenia wymagające dostępu do internetu od razu zaoferować je przy współpracy z jednym operatorem telekomunikacyjnym – a wydaje się to tak oczywiste.
Salon został otwarty w prestiżowym miejscu stolicy – przy Nowym Świecie. Dominują kolory białe, pomarańczowe i czarne, całość bardzo estetyczna i nowoczesna. Przed budynkiem z jednej strony logo Apple wejściu, środku salonu wita nas baner z czarnym napisem iSpace oraz pomarańczowe słowo Witamy w różnych językach.
Po lewej stronie pełen asortyment nie tylko produktów Apple, ale i akcesoriów: klawiatur, tunerów TV, etui, słuchawek, itp. Słowem, trudno stąd wyjść z pustymi rękami. Po prawej stronie z kolei królestwo Orange, gdzie możemy nabyć usługi i produkty (nie tylko iPhony i iPady), ale też wyjaśnić swoje sprawy (choćby fakturę).
- Wierzymy w to, że jeden salon, w którym oferowane są produkty i usługi dwóch silnych marek, które ze sobą współpracują, przyciągnie klientów. Ułatwi im życie i dobór oferty – mówi Paweł Radomski z iSpace.
Klient na miejscu może kupić sprzęt w wyższej cenie w strefie Apple lub w tańszej z simlockiem i usługami Orange. Może go także wyposażyć w komplet akcesoriów.
- Staramy się zapewnić odpowiednią atmosferę w salonie i dobór ciekawego asortymentu będącego odpowiedzią na oczekiwania klientów. Skupiamy się przede wszystkim na profesjonalnej obsłudze każdego klienta, który przekroczy próg iSpace, zarówno jeśli przyszedł na zakupy jak i z reklamacją - zapewnia ze śmiechem Marcin Temberski, z Ramsatu, odpowiedzialny za uruchomienie projektu iSpace.
Jak myślicie, czy takie salony to dobry kierunek?