Odpowiedzialny biznes

e-toperz z koleżanką zapraszają do loterii

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 września 2014
e-toperz z koleżanką zapraszają do loterii

Nie przestaję zachęcać Was do przejścia na wygodne i proekologiczne e-faktury. Szybko, wygodnie i mniej papieru w szufladzie. Każdy na tym zyskuje. W kolejnej akcji, jak zawsze pomaga nam e-toperz, któremu dołożyliśmy do pary koleżankę. W loterii, do której wspólnie przekonują, możecie wygrać: voucher 20 tys. zł na wymarzoną wycieczkę, konsole Playstation 4, bony Sodexo i maskotki e-toperzycy. Mogą wziąć w niej udział klienci indywidualni, zarówno usług mobilnych, jak stacjonarnych Orange Polska. Szczegóły znajdziecie na stronie www.orange.pl/efaktura.

686431f7bd4d4eed8019180a796af6d2ba4


Odpowiedzialny biznes

Kreatorzy i strażnicy marki

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
08 września 2014
Kreatorzy i strażnicy marki

Owiane tajemnicą pojęcie „marki" to w prostych słowach symbol, termin, wzór, znak graficzny lub kombinacja tych wszystkich czynników, stworzona w celu oznaczenia i odróżnienia produktów, usług i innych elementów firmy od dóbr konkurencyjnych. O tym, jak ważne jest, by w dobie szybko zmieniającego się rynku wyróżnić się, wie najlepiej Wydział Zarządzania Marką w Orange Polska. To specjaliści, którzy na co dzień pilnują tego, by tożsamość i nasz wizerunek były w oczach klienta spójne i klarowne. Pracują nad tym, by wszystko, co jest sygnowane znakiem Orange, zawsze kojarzyło się z wysoką jakością, ponadczasowymi wartościami i tzw. kulturą marki. W końcu klient zawsze wybierze produkty marki, która wzbudza jego zaufanie i gwarantuje zadowolenie. Według naszego zespołu, gdyby Orange było człowiekiem byłoby kimś dowcipnym, o duszy małolata, wrażliwym, otwartym na nowe idee, przejrzystym i uczciwym. W końcu cały "pomarańczowy" zespół pracuje m.in. nad tym żeby: filmy reklamowe były radosne, obsługa wyczulona na potrzeby klientów, projekty innowacyjne, a produkty zawsze dobrej jakości. Na dobry efekt końcowy pracuje wiele osób. Rzecznik patentowy zajmuje się ochroną znaków towarowych i rejestracją domen internetowych, które stanowią znaczący procent wartości przedsiębiorstwa. Specjaliści od identyfikacji wizualnej czuwają by materiały, które trafiają do produkcji miały kształt i format zgodny z marką. Dbają też, żeby marka była sednem aranżacji przestrzennych (salonów i biur), realizacji architektonicznych i kształtowania krajobrazu. Wyszukiwanie nowych, świeżych i pożądanych przez potencjalnych klientów gadżetów to także ich "działka". Pilnują, by gadżety były zawsze z najlepszych materiałów i w rozsądnych cenach. Zajmują się także kompleksową obsługą tzw. brand shopu, w którym zarówno klienci, jak i pracownicy mogą znaleźć produkty sygnowane logo Orange. Moim zdaniem profesjonalne i mądre zarządzanie marką buduje przewagę na rynku i jest jednym z ważnych aspektów, dla których klienci wybierają Orange Polska.

f0e841d9d57651e72ecf2db7eec954cb102


Rozrywka

Muzyczne wspomnienia z OWF

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
08 września 2014
Muzyczne wspomnienia z OWF

Lubię wracać do miłych wspomnień, a te z Orange Warsaw Festival na pewno do nich należą. Chociaż festiwal już dawno za nami, mam dla Was kolejne dwa filmy, które pokazują zabawę na Warsaw Stage i Orange Stage. Zobaczcie, która scena i dlaczego została wybrana przez festiwalowiczów.

Orange Stage

Warsaw Stage

 

Scroll to Top