Oferta

Cenniki nowego iPhone’a 4S

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
11 listopada 2011
Cenniki nowego iPhone’a 4S

Tydzień temu anonsowałem wprowadzenie do oferty Orange nowego iPhone`a 4S. Od dziś możecie kupować go przez nasz e-sklep, a od jutra także w wybranych salonach sprzedaży. Do wyboru jest sporo różnych taryf, z którymi można go kupić. Ze swojej strony rekomenduję Panterę w Orange, w której oprócz sporej liczby minut dostajecie transmisję danych w abonamencie, darmowe hotspoty i inne usługi dodatkowe pozwalające pogadać więcej i taniej. Również w tej taryfie iPhone'a 4S można kupić najtaniej - już za 339 zł. Szczegóły oferty iPhone'a 4S z Panterą II znajdziecie tutaj. U dołu strony zamieściliśmy też wszystkie cenniki dla pozostałych tarfy. Nie zapomnieliśmy oczywiście o klientach biznesowych, zapraszam po szczegóły tutaj


Odpowiedzialny biznes

Oswajanie e-faktury

Tomasz Sulewski Tomasz Sulewski
10 listopada 2011
Oswajanie e-faktury

Okazuje się, że nasze e-fakturowe działania (o których pisaliśmy już Wam wielokrotnie) sprawiają, że jesteśmy krajową czołówką :) W dzisiejszym Dzienniku Gazecie Prawnej Michał Fura pisze m.in., że "firmy teleko­munikacyjne mogą się po­chwalić znacznie lepszym współczynnikiem „uefakturowienia" niż cała gospodarka. W sumie to miło, bo na tym przykładzie widać, że chyba najlepszą drogą dochodzenia do e-państwa (e-administracji, e-nauki, e-kultury, e-...) jest po prostu aktywne działanie.

Z drugiej jednak strony, jak podaje dziennikarz, "elektroniczne faktury stanowią zaledwie od 8 proc. do 11 proc. wszystkich wy­stawianych dokumentów, co stawia Polskę na jednym z ostatnim miejsc w Europie". Tymczasem "z innych badań - UPC Polska - wynika, że 85 proc. klientów ocenia pozytywnie e-fakturę, a jedynie 1 proc. negatywnie". Czyli wychodzi na to, że Polacy, trochę jak u Fredry - "i chciałabym, i boję się". Niby wiadomo, że jest prościej, taniej i bardziej ekologicznie, ale coś tak do końca nie gra.

Jak myślicie, z czego mogą wynikać ewentualne obawy i czy macie jakiś pomysł jak je przełamać?


Oferta

Kolejne telefony w niższej cenie

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
10 listopada 2011
Kolejne telefony w niższej cenie

Przed nami weekend szalonych cen w e-sklepie, który potrwa od 10 do 16 listopada. Różni się od poprzednich edycji tym, że jeden z telefonów objętych promocją sami wybraliście w demokratycznym głosowaniu. Zwyciężyła Nokia E7, którą teraz mozecie kupić za 39 zł (stara cena 539 zł) w Panterze 129,90 na 36 miesięcy lub za 309 zł (stara cena 909 zł) w Panterze 89,90 (również na 36 miesięcy). Pozostałe telefony to: HTC Sensation w Panterze 129,90 (36 miesięcy) za 3 zł (stara cena 469 zł) lub Panterze 89,90 (również 36 miesięcy) za 139 zł zamiast 839 zł; HTC 7 Mozart za 3 zł (zamiast 169 zł) w Panterze 89,90 na 24 miesiące lub za 49 zł (stara cena 449 zł) w Panterze 69,90 na 24 miesiące; Nokia N8 za 3 zł (stara cena 263 zł) w Panterze 89,90 na 36 miesięcy lub za 49 zł zamiast 449 zł w Delfinie 99,90 na 24 miesiące; Samsung s5230 Avila NFC za 3 zł (stara cena 199 zł) w Delfinie i Pelikanie 29,90 z umową na 24 miesiące. Szczegóły tutaj

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.