Oferta

Coraz prościej i lepiej w prepaid

Piotr Domański Piotr Domański
29 września 2017
Coraz prościej i lepiej w prepaid

Przyznaję, że używam prepaid raczej sporadycznie. Aktualnie mam Orange Free na kartę, z którego korzystam jako z internetu domowego (jestem w trakcie przeprowadzki i jeszcze nie mam światłowodu). Od prepaid zawsze odstraszała mnie wizja licznych taryf, pakietów, promocji i bonusów, które wzajemnie  się wykluczały i a czasem z perspektywy laika - dublowały. Dla ludzi, którzy siedzieli w temacie, wszystko to było oczywiste, a dla mnie niczym czarna magia. Dlatego, gdy koledzy z prepaid stwierdzili, że upraszają ofertę byłem naprawdę zadowolony. Krok po kroku, pracowali, by stała się przyjaźniejsza i dostępniejsza dla nowych użytkowników, a jednocześnie nie straciła nic ze swojej elastyczności. Część taryf trafiła do archiwum, wprowadzaliśmy także nowe bonusy, tak by bardziej odpowiadały Waszym potrzebom.

Czasy się zmieniają – prepaid także

Proces trwa, a jednym z jego elementów jest rozpowszechnianie rozwiązań, z których najchętniej korzystanie na inne oferty, gdzie nie były do tej pory dostępne. Jeżeli coś działa dobrze, a Wy chcecie z tego korzystać to naturalnym wydaje mi się, że warto, by każdy mógł to zrobić. To także kwestia elastyczności, która moim zdaniem jest kluczem prepaid. Jego kolejną odsłoną jest wprowadzenie czterech usług - Masz Minuty, Masz SMS, 120 minut do wszystkich komórkowych oraz Bezpiecznego konta w tych taryfach, gdzie nie było do tej pory dostępne. Trzy pierwsze to usługi, które dają dostęp do rozmów i SMS za bardzo przyjemne dla oka kwoty.

Dwie pierwsze dają dostęp do gratisowych minut lub SMS za każdą złotówkę doładowania konta. W pierwszym przypadku chodzi o 1 minutę do wszystkich sieci lub 3 SMS za każdą złotówkę. Aktywacja w każdym z przypadku kosztuję złotówkę, można jej dokonać poprzez kod lub SMS. Więcej o usługach na naszej stronie, a dokładnie pod tym linkiem. Teraz możecie je aktywować we wspomnianym już w teście Orange Free na kartę, a także Yes i Smart

W nazwie usługi „120 minut do wszystkich sieci” zawarte jest wszystko to, co trzeba o niej wiedzieć. Jest to przede wszystkim alternatywa dla wszystkich droższych  Ważna jest ona przez 31 dni i kosztuje 9 zł, a można z niej skorzystać zarówno w wersji cyklicznej jak i jednorazowej. Stała się teraz dostępna także w Orange Free na kartę i Yes. Zainteresowanych zapraszam do lektury.

Z kolei większa dostępność usługi Bezpieczne Konto ucieszy wszystkich opiekunów – zarówno tych najmłodszych jak i najstarszych. Pozwala ona monitorować stan konta dziecka i ewentualnie doładować je zdalnie SMS. Obowiązkowy link do usługi tutaj.

Komentarze

Jamessz
Jamessz 15:15 29-09-2017

@piotrze, widze ze taryfy sie ujednolicają – o moze warto Poprawic rownież POPa z GB Po doładowaniu?
Inni dostają co mam PoP a on sam nie dostaje nic!
A co z innymi ofertami archiwalnymi? Czym poczciwy pop różni sie od one? Moze warto wyprostować i dać ten sam mechanizm w każdej taryfie prepaid?
No i pakiet NOlimit za 35zl miesięcznie – słabo wypada przy konkurencji – przynajmniej o 10zl słabiej niż średnia rynkowa!
King size dla każdego!

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 16:51 29-09-2017

    A ja bym nawet stwierdził że „uśmiercenie” POPa to dzień który nie powinien mieć miejsca, ale mam nadzieję że Orange jeszcze odnowi tą taryfę 😛

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 17:09 29-09-2017

      Nadal możesz z Orange POP korzystać, jak każdy klient, który korzystał z niej do tej pory. Nikogo nie przenieśliśmy do innych taryf. Więc dziwią mnie trochę słowa o „uśmierceniu”.

      Odpowiedz
PAWEŁ
PAWEŁ 19:28 29-09-2017

To trochę takie ” Odgrzewane kotlety ” ??? Nie lepiej by było wprowadzić internet bez limitu na 30 dni za 10 zł ? Gdzie po wykorzystaniu 20 gb prędkość spadła by do 1 Mb/s , i podobny pakiet na rozmowy .

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 14:38 30-09-2017

    Raczej upowszechnienie dobrych i sprawdzonych usług. Po co naprawiać coś co działa? A pakiety GB? Ostatnio sporo transferu dorzuciliśmy do usług z nolimit.

    Odpowiedz
      PAWEŁ
      PAWEŁ 11:51 01-10-2017

      Uważam , że moje propozycje były by prostsze i bardziej atrakcyjne .

      Odpowiedz
    Tomek
    Tomek 12:32 01-10-2017

    @PAWEŁ, to zakładaj firmę telekomunikacyjną i zakładaj.

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 10:30 02-10-2017

      Teraz to bezproblemowe, wirtualnych operatorów masz bez liku. Wystarczy umowa na świadczenie usług w hurcie, system billingowy, marketing i kilka szczegółów 😉 Powinno się udać. A może nie warto się ograniczać i od razu stworzyć operatora infrastrukturalnego.

      Odpowiedz
Rogi
Rogi 19:34 29-09-2017

A kiedy uproszczenie w temacie sprawdzenia stanu pakietu roamingowego?

Odpowiedz
Astis
Astis 19:55 29-09-2017

A kiedyś mówiliśmy to samo … ile potrzeba było czasu byście nas usłyszeli…. Brawo Orange na Kartę…

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 14:40 30-09-2017

    Usług nie zmienia się z dnia na dzień. To nie kwestia dni, lecz trwających czasem miesiące analiz. Jednak jak widać czytamy ze zrozumieniem co piszecie 🙂

    Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 08:48 30-09-2017

Jestem pełen podziwu dla kogoś kto chce się bawić w prepaida. Owszem dzieci, no może jeszcze osoby starsze. Ale my w sile wieku? Tylko abo w nju mobile. Prosto, łatwo, lekko i przyjemnie. W Polsce i UE.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 14:43 30-09-2017

    Eeee… na przykład pablo_ck, albo ja? Czasem prepaid się sprawdza, choćby wtedy gdy zależy nam na elastyczności.

    Odpowiedz
      andrzej
      andrzej 23:58 02-10-2017

      a jest szansa na dodanie usugi mms? czasem sie zdazy wyslac, a ceny macie z kosmosu (zwlaszcza w prownaniu kosztu uslug no-limit).

      Odpowiedz
mike278
mike278 09:12 30-09-2017

Nie tylko w prepaid widzę uproszczenia.
W innych ofertach także.
Przed chwilą żona chciała sobie zamówić tzw „grzybki” w grze Shake&Fidget i niespodzianka.
Wprowadzono usługę zamów z Orange, a ta „fajną” zmianę, czyli zamiast pobierania opłaty ze zgromadzonych środków w mixie, dopisuje opłatę do tegoż rachunku.
Wybaczcie, ale nie sądzę by to właściciel gry przyszedł z propozycją takiej zmiany, a PODEJRZEWAM na podstawie poszlaki (rozwiązanie te spotykane jest u coraz większej ilości dostawców treści- z tego co wiem to RIOT Games też już to posiada jakiś czas) że to Orange bardzo promuje ten sposób rozliczeń.
Wiadomo nie od dziś że Centertelowi zależy na uśmierceniu mixa.
A w ten sposób mix traci swą główną zaletę czyli uniwersalność i możliwość zużycia pozostałej kwoty na usługi typu premium.
Piotrze nie sądzę byś mógł odpowiedzieć na pytanie kto chciał zmian, prawda?

Odpowiedz
Nick
Nick 11:55 30-09-2017

Nie wieżę!:D „super uproszczenie” A tak na poważnie jak macie tak upraszczać to lepiej dajcie sobie spokój. Czym się tu chwalicie? Oferta Orange na kartę jest najmniej atrakcyjna spośród wszystkich obecnych ofert operatorów. Oferta jest stara droga skomplikowana i takie zmiany nic nie dadzą. Krótkie okresy ważności konta wygórowane obecnie ceny powodują że oferta Orange jest słaba.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 14:46 30-09-2017

    Nie chcemy robić rewolucji, lecz spokojnie oceniać co działa, co nie działa i wprowadzać zmiany. Jedną z nich jest właśnie stopniowe uproszczenie oferty.

    Odpowiedz
      mike278
      mike278 15:56 30-09-2017

      Piotrze będę niedobry. Mówisz o upraszczaniu ofert. A po co robiono je takimi skomplikowanymi? O tym że ludzie nie chcą pakiecików, terminów, paczek przy ładowaniu w piątek wieczorem przy księżycu bo wtedy dostawało się 8,3 minuty więcej mówiło się od dawna. I nic z tym przez lata całe nie robiono. Wręcz przeciwnie w mojej ocenie. Co oferta to lepsze gwiazdki.

      Odpowiedz
        Piotr Domański
        Piotr Domański 09:59 02-10-2017

        W pełni się z Tobą zgodzę, podobnie jak z konkluzją – oferta wymaga uproszczenia.

        Odpowiedz
    Ron
    Ron 22:06 01-10-2017

    Dokładnie, takie wmawianie nam że super usługi 🙂

    Odpowiedz
Petrus
Petrus 12:08 01-10-2017

Usługa „120 minut do wszystkich sieci” byłaby super, gdyby zgodnie z nazwą dawała te 120 minut do wszystkich sieci – także tych stacjonarnych! 🙂
Numerów stacjonarnych wciąż jest w Polsce kilka milionów (wielokrotnie więcej niż numerów MVNO razem wziętych), a ludzie nierzadko potrzebują zadzwonić do urzędu, przychodni, szpitala, dużej firmy (np. dostawcy prądu, gazu, wody itd.), dziadka, babci itp. itd. – a wszędzie tam przeważają numery stacjonarne.
Kto jak kto, ale Orange, które jest operatorem zdecydowanej większości numerów stacjonarnych w Polce nie powinien w ten sposób dyskryminować tej czesci rynku telekomunikacyjnego.

I jeszcze odnośnie komentującego o podpisie „Nick”:
Jest tak a uniwersalna zasada – jeśli się o czymś wypowiadasz to powinieneś mieć w tej kwestii wiedzę przynajmniej w stopniu podstawowym! Np. „Krótkie okresy ważności konta…”?! Co za bzdury! W Orange nie trzeba nawet doładowywać konta żeby uzyskać RWK i to za darmo – wystarczy SMS pod darmowy nr i ważność konta zostaje wydłużona o rok.
Słaby to jest twój komentarz – prezentujący się raczej jak „twórczość” klakiera od konkurencji 😉

Odpowiedz
    mike278
    mike278 08:08 02-10-2017

    Przypuszczam że Nick miał na myśli krótkie okresy ważności kont promocyjnych. No cóż, jeśli tak to wypada niestety się w tym przypadku z nim zgodzić. Bonusy generalnie mają krótkie okresy ważności. Ale nie tylko w Orange, choć to żadna pociecha czy tłumaczenie.

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 10:01 02-10-2017

      Jakiś musi być powód tego, że jest tak nie tylko w Orange 😉

      Odpowiedz
Ron
Ron 21:54 01-10-2017

Ładne mydlenie… Rzeczywistość jest taka, że 120 minut to jakiś żart z dawnej epoki. Rynek ma No-Limit, a Wy ten limit ponownie wprowadzacie. Ok 9,00 zł (niby tanio), ale przynajmniej 300 minut. Nie bardzo rozumiem wprowadzanie usług które zostały wycofane z powodu no-limitów, a jak już wspomniałem przynajmniej te limity podnieść do 300 minut. Tak wiem, usługi nielimitowane dalej są dostępne i każdy ma wybór, ale po co się cofać…?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:14 02-10-2017

    Nie zgodzę się. Nie każdy potrzebuje no-limit, nie każdego stać by wyłożyć ponad 20 złotych miesięcznie na no-limit. Są klienci, którzy na prepaid wydają kilka złotych, czasem kilkanaście. Albo tacy, którzy korzystają z telefonu sporadycznie. Dla nich także musimy mieć ofertę.

    Odpowiedz
      mike278
      mike278 10:31 02-10-2017

      A tutaj ja poprę Piotra. Mam nju na kartę z której schodzi mi dosłownie kilka złotych miesięcznie. Fakt że żona ma no-limit a w pracy używam służbowego numeru sprawia że swojego numeru używam naprawdę sporadycznie. Używam dual-sima i w drugim slocie siedzi karta netowa, więc ten koszt też odpada.

      Odpowiedz
      Ron
      Ron 11:02 02-10-2017

      Ale nie twierdzę, że każdy potrzebuje no-limit, ale próg 120 minut to troszkę śmiesznie wygląda. Na dodatek jak się reaktywuje takie usługi, to warto zwiększyć limit minut.

      Odpowiedz
        Piotr Domański
        Piotr Domański 11:05 02-10-2017

        Tylko, że my jej wcale nie reaktywujemy. Ona cały czas była, tyle tylko, że w innych taryfach.

        Odpowiedz
        Petrus
        Petrus 21:45 11-10-2017

        Ron, w ocenie przydatności pakietów takich jak „120 minut miesięcznie” nie można ograniczać się tylko do swoich własnych potrzeb. Gdy dobrze rozejrzymy się w otoczeniu to dostrzeżemy tam sporo ludzi, którym nie potrzeba no-limitów i mieszczą się z rozmowami w tych 120 minutach. Wbrew pozorom to nie są tylko osoby starsze, ale wśród nich jest sporo młodych ludzi, którzy trzon swojej komunikacji opierają na SMS-ach, komunikatorach internetowych, czy aplikacjach do rozmów (np. Skype). Dla nich te 120 minut miesięcznie to aż za dużo.
        Poza tym nie należy zapominać, że niewykorzystana pula minut w tym pakiecie przechodzi z miesiąca na miesiąc, tak więc w okresie mniej wzmożonej komunikacji telefonicznej można zaoszczędzić minuty, które powiększą dostępną pulę w kolejnym miesiącu.
        Problemem pakietu „120 minut do wszystkich sieci” jest to o czym wcześniej pisałem, czyli wbrew mylącej nazwie nie zawiera on minut na numery stacjonarne, a to istotnie pogarsza jego uniwersalność i jest dziwne w przypadku firmy Orange, która jest największym graczem na rynku stacjonarnym w Polsce.

        Odpowiedz
Buka
Buka 08:09 02-10-2017

Witam, Panie Piotrze w jednym z poprzednich wpisów na blogu wspomniał Pan o tym, że macie już ,,rozplanowane” inwestycje światłowodowe do pierwszej połowy 2018 roku, czy w tych inwestycjach znajduje się miasto Łomianki. Pozdrawiam

Odpowiedz
Ron
Ron 09:06 02-10-2017

@Piotr, Czeski T wychodzi z 3G, a pozostawi na bardzo długo 2G i LTE. 🙂
https://www.mobileeurope.co.uk/press-wire/t-mobile-czech-rep-latest-to-signal-end-of-3g-with-2020-switch-off-mooted

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:16 02-10-2017

    Każdy operator ma inny pomysł na rozwój sieci. I dobrze, bez tego ta branża nie byłaby taka ciekawa 😉

    Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 18:16 02-10-2017

    Ron – ciekawe, czy ludzie się z tego cieszą… Przecież dużo z nich korzysta z 3G!!! Ps. Ja też!!!

    Odpowiedz
      Ron
      Ron 11:22 05-10-2017

      2G ogarnie każdy FON, a 3G nie każdy posiada 3G i w tym jest różnica. Dlatego łatwiej pozbyć się 3G.

      Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 12:05 03-10-2017

Nie wiem co się stało ale pisałem komentarz i nadal go nie ma 🙁 Pisałem że potrzebujecie rewolucji najlepiej nowej taryfy z prawdziwym no-limitem w tym popularne MMS’y tego brakuje może nawet ta taryfa kosztować więcej od obecnych ale uważam im więcej coś dacie tym lepiej to będzie wyglądało..Wiem bo sam zajmuję się marketingiem 😉

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 16:40 03-10-2017

    Najlepsze oferty powinny przypominać obecną w a2 – dobierasz sobie takie pakiety, jakich używasz, bo po kiego komuś „wszystko”, jak z wielu się nie korzysta i NIE skorzysta!

    Odpowiedz
Ulaw
Ulaw 15:53 04-10-2017

jaka jest różnica między kartą prepaid a orange free na kartę?

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 17:26 04-10-2017

    Dziwne pytanie – prepaid to właśnie „na kartę” 😉 A w czym problem? :/

    Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 11:28 05-10-2017

UKE – w III kw. w przenoszeniu numerów komórkowych – najsłabiej wypadło Orange Polska, które opuściło netto 35,1 tys. Brawo Orange !! Mistrzowie roku. Śpijcie dalej !

Odpowiedz
    Pako
    Pako 00:19 10-10-2017

    I prawidłowo, że notują spadki i odchodzenie i to się nie zmieni. Jestem anty od miesiąca jak mi zablokowano prepaida na którym miałem ponad 100 zł doładowane, że niby naruszyłem regulamin bo używa prepaid ktoś inny niż rejestracja. Prawdziwi Bogowie w tym Orange, wiedzą więcej niż Ty sam o sobie! dno totalne! prosiłem o odblokowanie albo zwrot środków to złodzieje odrzucają!

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 09:54 10-10-2017

      @Pako, nie mamy praktyki by blokować numery w takich sytuacjach. Pozdrawiam

      Odpowiedz
        Pako
        Pako 15:57 10-10-2017

        Czyżby? prepaid jest na firmę, a zablokowano uzasadniając, że jeżeli używa inna osoba to trzeba przerejestrować! mogę numery reklamacji podać. Blokujecie numery i to notorycznie, kilka prepaidów mi zablokowano, a jak pisałem w tej sprawie to odpisujecie, że blokada jest nałożona zgodnie z regulaminem i aby odblokować muszę przerejestrować prepaid! chce chociaż zwrotu środków z kont i mogę Was wyrzucić do kosza jak tak bardzo chcecie

        Odpowiedz
        Pako
        Pako 16:06 10-10-2017

        https://zapodaj.net/aaa4a7ac4aa61.png.html
        Co? Dalej twierdzisz, że nie macie takich praktyk? jak się ma Firmę to logiczne, że czasem w delegacje można przekazać komuś prepaida, ale Wasza praktyka blokowania prepaida, który służy do normalnych rozmów i był doładowywany często a Wy zablokowaliście go wraz ze środkami na koncie głównym i pakietami aktywnymi to nie porozumienie! Pisząc do Was, że chociaż proszę zwrócić środki z konta głównego na inny prepaid, to mam odpowiedź od Konsultanta, że Orange to nie instytucja bankowa aby przechowywała środki i je przelewała na prośbę Klienta.

        Odpowiedz
        Pako
        Pako 03:12 18-10-2017

        Piotr Domański, czekam na odpowiedź odnośnie problemu z Wami. Chce odblokowania lub zwrotu środków z konta głównego.

        Odpowiedz

Oferta

Od północy iPhone 8 już jest! Premiera w Orange

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
29 września 2017
Od północy iPhone 8 już jest! Premiera w Orange

Dzisiaj, tuż po północy rozpoczęliśmy sprzedaż nowych iPhone 8 i iPhone 8 Plus. Zamiast spać byłem gościem salonu w warszawskiej Arkadii, gdzie najwcześniej można było kupić nowe smartfony Apple. Tłoku nie było. Spotkałem kilku klientów i dwóch dziennikarzy, zagorzałych fanów iPhone`a. Dominik i Wojtek, miło było spotkać Was gościć.

Nowe iPhone`y na żywo prezentują się świetnie chociaż na pierwszy rzut oka wielkich różnić w porównaniu z „siódemką” nie ma. Wnętrze to co innego, zwłaszcza aparat. O możliwościach smartfona pisaliśmy na blogu przy okazji przedsprzedaży. Zajrzyjcie do tego tekstu.

Nasze ceny - szczególnie w ofercie Orange Love - zdecydowanie atrakcyjne. Za iPhone 8 64 GB zapłacicie na start 149 zł, a później 132 zł miesięcznej raty + abonament za usługi. Z kolei iPhone 8 Plus 64 GB kosztuje - w tej samej ofercie - tyle samo na start, a później 152 zł miesięcznie. Warto także przyjrzeć się tym telefonom w Planie Wzbogaconym. Więcej dowiecie się na stronie orange.pl.

iPhone 8 Plus w Orange Polska

iPhone 8 w ofercie Orange

Komentarze


Bezpieczeństwo

Jak mocne jest Twoje hasło?

Michał Rosiak Michał Rosiak
28 września 2017
Jak mocne jest Twoje hasło?

Człowiek to istota – hmmm – powiedzmy, że nie wypada użyć określenia „głupia”, powiedzmy więc, że po prostu lubimy chodzić na skróty. Ale o tym, że jesteśmy uparci można już powiedzieć i taka jest prawda. Upór to nie tylko cecha mojego 11-letniego syna – również wielu z nas. Na przykład wtedy, gdy zakładamy konto w nowym serwisie i wymyślamy doń hasło.

Tak, tak – dawno nie było o moim koniku :), a wpadłem ostatnio na ciekawy materiał o badaniach Carnegie Mellon University. To nie byle jaka uczelnia i nie chodzi oto, że „hamerykańska”. To przede wszystkim „dom” dla centrum koordynacyjnego CERT, miejsce w którym ostatecznie przyznaje się prawo do używania nazwy Computer Emergency Response Team (ma je m.in. nasz CERT Orange Polska).

Hasło na skróty

Każdy twierdzi, że jego hasła są świetne i nie do złamania, a gdy przychodzi do kolejnych wycieków, po raz kolejny okazuje się, że gros odhashowanej bazy to „12345678”, „Password”, „ILoveYou!”, czy inne tego typu konstrukcje „nie do złamania”. Zastanówcie się sami, czy tworząc hasła, nie chodzicie przypadkiem na skróty? Czy przy konieczności użycia wielkich i małych liter nie zaczynacie hasła wielką? A w ilu przypadkach, jeśli hasło ma zawierać cyfry i znaki specjalne, kończy się ciągiem „1!” (oczywiście bez cudzysłowów)? Kto jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci kamieniem. No własnie. A przestępcy też o tym wiedzą.  Do tego stopnia, że ustawiwszy łamanie wykradzionej bazy na schemat Wmmmmmcz (gdzie W to wielka litera, m to mała, c to cyfra, a z to znak specjalny) przy odpowiednio silnym sprzęcie w ciągu kilku/nastu sekund rozszyfrują przynajmniej połowę bazy. Słabo, nie?

Dobre hasło? Sprawdź sam/a!

Naukowcy z CMU przeanalizowali miliony dostępnych w różny sposób haseł i przygotowali bazujący na przygotowanej przez siebie sztucznej sieci neuronowej tester haseł. Bazując na popularności formy, treści i stylu haseł, po wpisaniu naszej propozycji nie tylko dowiemy się, czy jest słaba, średnia, czy silna, ale również – w przypadku uwag – przeczytamy dlaczego coś jest nie tak i co powinniśmy zrobić, by utrudnić wyważenie bramy do naszego cyfrowego świata. Trochę edukacyjnie, jak nasza CyberTarcza, która nie tylko mówi: „Wylecz infekcję”, ale także wyjaśnia na czym polega związane z nią ryzyko.

Powiecie: „Ale co ty nam mówisz, chcesz, żebyśmy wpisali nasze hasła na jakiejś stronie?”. W sumie to będzie nawet mieć sporo racji, sam przed tym przestrzegam. Tutaj mamy jednak pewność, że to witryna CMU, oczywiście z transmisją zabezpieczoną przez https. Dla spokoju ducha jeśli chcecie sprawdzić jakieś hasło, zmieńcie w nim kilka cyfr, liter, czy znaków, żeby było bliźniaczo podobne do testowanego, ale jednak nie takie samo.

Jeśli jesteście gotowi na wyzwanie, zajrzyjcie na https://cups.cs.cmu.edu/meter/. Sprawdziłem kilka moich – było na zielono i bez uwag, ale ja nie jestem do końca normalny ;)

Komentarze

Scroll to Top