;

Odpowiedzialny biznes

Czternasta, warszawska ballada (0)

Bartosz Nowakowski

4 maja 2011

Czternasta, warszawska ballada
0

Warszawskie kajtki w bramach skaczą z radości. Tegoroczny Puchar Polski dla drużyny z Syreniego Grodu. I choć spotkanie na początku wcale nie układało się po warszawskiej stronie, to wszystko zakończyło się kolejną szczęśliwą balladą. Do napisania tej legendy przyczynił się Manu, który strzelił swoją pierwszą bramkę w sezonie. Za zakup Portugalczyka, Legia musiała wypchać piter dukatów o łącznej wartości 200 tysięcy Euro. Czy na szalach można postawić dwa zdania wstecz?

Warto przypomnieć, że swoją pierwszą bramkę kilka dni temu strzelił również Cabral. Argentyńczyk w ligowym meczu z Widzewem dał pewność Legii na utrzymanie, bo przecież wiadomo jak ciasno wygląda sytuacja w tabeli Ekstraklasy. W tym wypadku Legia musiała wypchać piter dukatów o łącznej wartości 150 tysięcy dolarów z opcją wykupienia. Czy na szalach można postawić dwa zdania wstecz? Oczywiście, w tym wypadku sprawa ma się troszkę inaczej. To nie bajer, że w Legii cele są dużo większe niż utrzymanie w Ekstraklasie. Cabral miał strzelać bramki na mistrzostwo, a nie o utrzymanie. Jednak paradoks tego sezonu polega na tym, że istnieją jeszcze matematyczne szanse na drugą koronę. Mierne, ale istnieją. Wszakże tak piszą się najwspanialsze ballady.

Trzeba przyznać, że to cwaniactwo warszawskiej drużyny, które objawiło się najwcześniejszymi wakacjami z zapewnieniem udziału w europejskich pucharach. Powstaje pytanie, czy taka istota sprawy zmotywuje do końca sezonu czy tylko położy na laurach? To jak wybór pomiędzy legendą a mitem.

Udostępnij: Czternasta, warszawska ballada
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

Przydatna lista numerów PR, a tajemnicze kody po majówce (0)

Wojtek Jabczyński

2 maja 2011

Przydatna lista numerów PR, a tajemnicze kody po majówce
0

Rzecznik na wielkiej majówce, ale nie zapomniał zostawić notki. Pewnie pamiętacie spotkania tzw. „stołu bez kantów”, które dotyczyły bardziej proklienckiego podejścia do usług Premium Rate. Aktywnie w nich uczestniczyliśmy, dlatego że zależy nam by klienci czuli się bezpieczni korzystając z tych usług, a nieuczciwi dostawcy (service providers) zostali wyeliminowani z rynku. Wtedy jednym z ustaleń było to, żeby w Internecie na stronach operatorów pojawiła się lista numerów Premium Rate i danych kontaktowch firm, które z nich korzystają. Pomyślałem, że nie wszyscy z Was do niej dotarli, dlatego podaję przydatny link do infromacji o usłudze Premium Rate www.orange.pl/premium oraz bezpośrednio do listy numerów.

A propos tajemniczych kodów Orange to akcję będziemy kontynuować jednak już po długim weekendzie. Dlatego nowego kodu dziś niestety nie będzie, ale kody alfanumeryczne, które podawałem na blogu wcześniej są aktualne i Ci, którzy jeszcze z nich nie skorzystali, mogą to zrobić. Zaglądajcie na bloga i facebooka po majówce.

Udostępnij: Przydatna lista numerów PR, a tajemnicze kody po majówce
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Urządzenia

Do czego telefon? (0)

Marek Wajda

2 maja 2011

Do czego telefon?
0

Majówka a za oknem pochmurno. Jak będzie później? Sprawdzam prognozę poogody. Brrr. Zimno dziś i jutro a nawet deszczowo. No to trzeba sprawdzić repertuar kin i poczytać wiadomości co się dzieje na świecie. Pogram w jakąś gierkę, może nawet w multiplayera (w taką pogodę nie powinno być trudno znaleźć kompanów) i sprawdzę co tam słychać na FB. A to wszystko na telefonie komórkowym.
Przeglądając archiwa trafiłem na miniraport (coś dużo ich u nas ostatnio:) opublikowany w Dzienniku Gazeta Prawna. TNS OBOP sprawdził z jakich usług dodatkowych korzystają Polacy w swoich telefonach komórkowych. Najpopularniejsze (23%) jest korzystanie z mobilnego Internetu. Następnie w kolejności są loterie(16%), ściąganie muzyki (15%), pogoda (15%), mobilne płatności (12%), gry mobilne (12%), serwisy informacyjne (12%), chat SMS-owy (9%), serwisy społecznościowe (7%), horoskopy (6%), telewizja mobilna (3%).

Tendencja wykorzystania usług dodatkowych, a zwłaszcza internetu będzie się zwiększać, rośnie bowiem sprzedaż nowoczesnych telefonów, a zwłaszcza smartphonów.
A Wy z jakich usług dodatkowych korzystacie najczęściej?

Udostępnij: Do czego telefon?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej