;

Urządzenia

eSIM na smartwatche (i nie tylko) dla klientów biznesowych (12)

Piotr Domański

13 maja 2019

eSIM na smartwatche (i nie tylko) dla klientów biznesowych
12

Udostępniliśmy „Ekstra kartę eSIM” dla klientów z sektora małych i średnich firm – wszystkich tych klientów biznesowych, którzy mogą korzystać z Mój Orange. To kolejny etap udostępniania tego przełomowego w gruncie rzeczy rozwiązania kolejnym grupom klientów. Zaczęliśmy na początku marca od klientów indywidualnych, potem byli Ci, którzy mają Orange Love, teraz czas właśnie na małe i średnie firmy. Wszystko przebiega więc stopniowo, jak to bywa z przełomowymi rozwiązaniami. Na księżyc też nie polecieliśmy za jednym zamachem. Powiecie, że to niszowa usługa i żaden przełom. Pogadamy za kilka lat, gdy eSIM zmieni cały rynek usług komórkowych, wraz z przyległościami.

Dzięki możliwości wgrania ekstra karty eSIM do zegarka możecie korzystać z niego prawie jak ze smartfona – wykonywać połączenia, odbierać SMS czy maile. Możecie robić to na jachcie, biegając w górach, czy na kajakach – wszędzie tam, gdzie smartfona nie zabierzecie, bo nie jest to wygodne.

Obecnie możecie odpalić usługę na dwóch zegarkach z logo nadgryzionego jabłka oraz jednym urządzeniu Samsung. Dzięki tej samej usłudze – „Ekstra karta eSIM” możecie współdzielić także ten sam numer na dwóch smartfonach obsługujących tę technologię. Przydatne, jeżeli chcecie mieć dwa telefony dostępne pod tym samym numerem.

Koszt „Ekstra karty eSIM” dla klientów biznesowych nie różni się niczym od usługi dla klientów indywidualnych. Tak samo wygląda także proces aktywacji. Więc jeżeli macie pytania zajrzyjcie do naszego Q&A o Ekstra karcie eSIM, które już od jakiegoś czasu wisi na blogu.

Udostępnij: eSIM na smartwatche (i nie tylko) dla klientów biznesowych
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 11:05 13-05-2019
    O proszę, zmiany idą w dobrym kierunku :) Tylko te mmsy ;p Czemu nie chcecie ich dodać w prepaid do Waszych pakietów :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jalek 12:58 13-05-2019
    Na ekranie z akceptacją umowy jest pole na wpisanie nazwy urządzenia (chodzi o aktywacje na Apple Watch 4 LTE). Mimo, że nazwa jest wpisana pojawia się informacja, że to pole musi być wypełnione i nie można przejść dalej.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Stanley 13:57 13-05-2019
      Trzeba wisać nazwę bez znaków specjalnych, polskich i spacji.
      Odpowiedz
  • komentarz
    msstefan 15:29 13-05-2019
    Czy mozna miec standardowa karte SIM + ekstra eSIM jako ten sam numer?
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 19:41 13-05-2019
      "Dzięki tej samej usłudze – „Ekstra karta eSIM” możecie współdzielić także ten sam numer na dwóch smartfonach obsługujących tę technologię. Przydatne, jeżeli chcecie mieć dwa telefony dostępne pod tym samym numerem."
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:09 14-05-2019
      Tak, można. Możesz mieć eSIM, jako karta główna jest tym samym co zwykły SIM (fizyczny w telefonie). Ekstra karta eSIM to inna usługa. Możesz ją aktywować na smartwatchu (smartfonie, tablecie), zarówno posiadając eSIM jak i zwykły fizyczny SIM na smartfonie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 22:17 13-05-2019
    Piotrze,udało się może coś dowiedzieć odnośnie światłowodu u Mnie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:20 14-05-2019
      Sprawdzam ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jacek 10:36 14-05-2019
    Otrzymałem qr kod do uruchomienia esim na Apple Watch 4, niestety nie mogę przejść procesu rejestracji. Pokazuje komunikat „Wewnętrzny błąd komponentu External device„. Czy mogę prosić o podpowiedz co z tym zrobić?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:08 14-05-2019
      Instalacja eSIM na AW nie następuje poprzez QR kod, lecz przez aplikację AW na iPhone. Cały proces pokazaliśmy tutaj: https://youtu.be/35v2ayvhOwE
      Odpowiedz
      • komentarz
        Rafał 14:15 19-05-2019
        Witam. Moze pan pomóc w rozwiązaniu problemu. Poprzez aplikację w Iphonie X , próbuję uruchomić na Apple Watch 4 LTE usługe , ale ciągle wyskakuje komunikat "wewnętrzny błąd komponentu External device ? Z góry dziękuje.
        Odpowiedz
  • komentarz
    STi 13:42 15-05-2019
    U mnie w mój orange nie daje się uruchomić extra esim, a infolinia uparcie twierdzi, że usługa jeszcze nie działa dla segmentu "small".
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Po Komunii cyfrowo, ale bezpiecznie (5)

Michał Rosiak

11 maja 2019

Po Komunii cyfrowo, ale bezpiecznie
5

Jeśli w kalendarzu nadchodzi pora na maj, na trawnikach robi się coraz bardziej zielono, zaś na chodnikach – przede wszystkim w okolicach kościołów – biało. To drugie oczywiście od kolorów strojów dzieci, przygotowujących się do ceremonii Pierwszej Komunii Świętej. Ceremonii jak najbardziej religijnej, ale od początku nieodmiennie kojarzącej się również z wręczanymi młodemu człowiekowi prezentami.

Czas prezentów

Zmieniają się czasy, zmieniają się realia, zmieniają się… prezenty oczywiście. Kiedyś szczytem marzeń dziecka był zegarek, czy rower – teraz od lat w tej kategorii dominują elektroniczne gadżety. Odpowiedź na pytanie, czy III klasa szkoły podstawowej to dobry czas na pierwszy telefon, zostawiam każdemu rodzicowi z osobna – jestem w stanie zrozumieć, że ktoś odpowie na nie „tak”, choćby wtedy, gdy dziecko już wtedy chodzi samo do szkoły. Tablet też nie musi być złym pomysłem, podobnie komputer, cz konsola do gier. Nie ma co demonizować sieci, czy gadżetów. Trzeba raczej nauczyć się jak możemy je okiełznać, żeby skorzystały na tym obdarowane dzieci.

Cyfrowy zdrowy rozsądek

Kontrola rodzicielska. Odpowiednia aplikacja, czy funkcjonalność to pierwsze co powinno się znaleźć na nowym elektronicznym urządzeniu, które trafia w prezencie do młodego człowieka. Tak naprawdę nie chodzi nawet o drobiazgową kontrolę tego, co robi dziecko (choć np. rozwiązanie Chroń Dzieci w Sieci generuje na bieżąco szczegółowe raporty). Dla mnie to bardziej kwestia zabezpieczenia przed przypadkowym (szczególnie w przypadku młodszego potomstwa) wejściem na nieodpowiednią witrynę, czy też dodaniu działaniu dziecka odrobiny „cyfrowego zdrowego rozsądku”. O co chodzi w tym ostatnim? Cóż,

z rodzicielskiego doświadczenia wiem, że umowa: „korzystasz z telefonu godzinę dziennie” rzadko kiedy bywa dotrzymywana przez drugą stronę

Nie chodzi o złą wolę – raczej o nieco mniejszą zdolność samokontroli. Choć w sumie – ilu z nas, dorosłych, mówi/myśli: „Jeszcze chwila”, by niebawem zorientować się, że minęła godzina?

Nie trzeba się znać

W CERT Orange Polska regularnie trafiają do nas przykłady niefrasobliwych zachowań internautów, tych dorosłych. Wchodzenie na strony phishingowe, klikanie w podejrzane linki, akceptacja otrzymywania SMSów z numerów premium… Jeśli zdarzają się one – niestety, regularnie – dorosłym, dzieciom warto pomóc. Rozwiązania kontroli rodzicielskie pozwalają na zabezpieczenie się przed tego typu zagrożeniami, czyniąc w to w sposób absolutnie transparentny, w przypadku Orange Polska mogą to robić nawet na poziomie sieci operatora, jak w przypadku Bezpiecznego Startera. Co więcej, to akurat rozwiązanie nie wymagające konfiguracji, w formule out-of-the-box. Kupujemy starter, wkładamy do telefonu dziecka i… to by było na tyle. Tego typu rozwiązanie idealne jest dla rodziców najmłodszych, blokując z automatu nie tylko nieodpowiednie dla nich treści, ale także witryny, kojarzone ze złośliwym oprogramowaniem, dzięki czemu pełni rolę swoistego „sieciowego antywirusa”. W innych przypadkach konfiguracja wielostopniowa – tak, by zabezpieczenia na poziomie podstawowym mogli ustawić nawet rodzice nieobyci z techniką.

Oswoić technologie

O ile powyżej opisałem jedynie rozwiązania na urządzenia mobilne, na rynku funkcjonują również te dedykowane komputerom stacjonarnym, czy wszystkim urządzeniom w domowych sieciach. Jednym z nich jest CyberTarcza, chroniąca od czterech lat klientów usług dostępu do internetu Orange Polska.

Przede wszystkim jednak nie demonizujmy technologii i nie szukajmy w niej tylko zła. Najnowsze gadżety to nie fanaberia, tylko realia życia w XXI wieku. Naszą rolą jako rodziców powinna być pomoc w oswojeniu tych sprzętów dla naszych pociech. Dodatkowo, im wcześniej nauczymy ich dbania o własne bezpieczeństwo, tym szybciej obudzimy w nich świadomość zagrożeń i pomożemy uniknąć problemów w dorosłym życiu.

Udostępnij: Po Komunii cyfrowo, ale bezpiecznie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 11:25 13-05-2019
    Trochę nie w temacie, ale..... Zdrowy rozsądek to podstawa :) Szkoda że wartości duchowne są obecnie tak mało ważne dla młodego pokolenia. Komunia stała się biznesem. Świat się zmienia, zostaliśmy opętani przez chęć posiadania materii, a uczucia, poszanowanie drugiej osoby, szczera miłość, odchodzą na odległy plan.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 18:05 13-05-2019
      Paweł, a co się dziwisz... Obejrzałeś na YT bardzo modny ostatnio film? Gonimy za przyjemnościami. Niestety, niekoniecznie zgodnie z prawem...
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 12:00 14-05-2019
        Niestety, ale.....co do filmu......jest mega rzetelny i pokazali w nim Kielce ;) ;p Uważam że nie można oceniać całego kleru jako jedno wielkie "zło". To tak samo jak nas mężczyzn można by wrzucić do jednego "worka" i powiedzieć że jesteśmy damskimi bokserami, pijakami, nie potrafimy kochać swojej żony do grobowej deski i szukamy nowych przygód, etc.....każdego człowieka należy oceniać indywidualnie. A czarne owce były, są i będą....samo życie.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 12:05 14-05-2019
          Panowie, grzecznie proszę, rozmawiajmy o telekomunikacji.
          Odpowiedz
          • komentarz
            pablo_ck 17:26 14-05-2019
            Nie ma sprawy, przecież jest grzecznie :) Nikogo nie obrażamy, a że troszkę zeszliśmy z tematu to.....raz na jakiś czas może się zdarzyć.
            Odpowiedz

;

Oferta

Odpowiadamy na Wasze pytania o Orange Flex (81)

Wojtek Jabczyński

10 maja 2019

Odpowiadamy na Wasze pytania o Orange Flex
81

Wczoraj po konferencji dla mediów pojawiło się sporo pytań dotyczących nowej oferty. Dlatego postanowiłem na szybko wrzucić Wam zbiór odpowiedzi, których na bieżąco udzielałem na Twitterze oraz na te, które przykuły moją uwagę na portalach branżowych. Wkrótce ruszy strona internetowa aplikacji gdzie znajdziecie więcej użytecznej wiedzy.

1. Czy w skład Music Pass wchodzi Spotify.

Tak, Spotify jest Music Pass od startu oferty.

2. Czy w przypadku Flex trzeba rejestrować kartę jak w ofertach prepaid?

Rejestracja odbywa się w aplikacji poprzez zeskanowanie dowodu oraz zrobienie selfie. Po potwierdzeniu rejestracji, zdjęcia nie są przechowywane.

3. Kiedy można przenieść się z abonamentu do Orange Flex?

Na 6 miesięcy przed końcem umowy. Umowa zostaje rozwiązana bez kary umownej. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.

4. Kiedy można przenieść się z prepaid Orange do Orange Flex?

W dowolnym momencie. Wystarczy potwierdzenie numerem PESEL w aplikacji, nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tym, co masz.

5. Czy mogę przenieść się z nju mobile?

Tak, dokładnie tak samo jak w przypadku ofert Orange prepaid.

6. Czy po przeniesieniu z Orange na kartę lub abonamentu wiąże się z wymianą karty SIM?

Nie potrzebujesz nowej karty SIM, usługi będą działały na tej, co masz. Jeśli masz eSIM, to też nie musisz instalować nowego.

7. Czy w Orange Flex jest eSIM?

Możecie korzystać z eSIM jako karty głównej – wgrać w iPhone Xs, iPhone Xr czy iPhone Xs Max. Pracujemy nad udostępnieniem usługi analogicznej do „Ekstra karta eSIM”, która pozwoli na wgranie eSIM do Apple Watch.

8. Czy w Video Pass wprowadzone będzie ograniczenie jakości oglądanych materiałów np. na Youtube?

W ramach Video Pass nie ma ograniczeń prędkości.

9.Czy są jakiekolwiek opłaty aktywacyjne przy przenoszeniu do Orange Flex?

NIE zapłacicie za a) aktywację, b) kartę SIM, c) kuriera d) cokolwiek innego przy przenoszeniu, co nie przyszło mi do głowy.

10. Jaki będzie lejek transmisji po zużyciu pakietu danych?

64 kb/s

11. Czy będzie można w aplikacji na jednym telefonie obsługiwać więcej numerów?

Tak, jest to możliwe. Jeżeli będziemy chcieli coś zrobić na innym koncie, trzeba się przelogować.

12. Czy z Orange Flex mogą korzystać firmy?

Nie, Orange Flex to oferta dla klientów indywidualnych. Ale nie powiedzieliśmy ostatniego słowa 😉

13. Czy w Orange Flex płaci się za usługi w roamingu?

Podobnie, jak w abonamencie Orange w roamingu nie ma opłat poza tymi, które wynikają ze zbyt długiego przebywania za granicą, Chodzi o zasady Fair Use Policy.

14. Jak rozliczane będzie przejście na niższy pakiet?

Z rozpoczęciem kolejnego cyklu aktywuje się niższy pakiet i niższa opłata.

15. Czy działa zawieszenie połączenia, oczekiwanie na połączenie, telekonferencja?

Zawieszenie połączenia i połączenie oczekujące działają. Telekonferencji nie wspieramy w Orange Flex.

16. Czy dokupienie GB (1, 5, 10) zwiększa pakiet w UE?

Nie zwiększa. Mamy dodatkowe pakiety GB w roamingu w dobrych cenach. Natomiast aktywacja Video Pass zwiększa pakiet GB w Unii Europejskiej

17. Jak wygląda kwestia przejścia z nju przy dwóch numerach?

Każdą kartę należy zarejestrować na oddzielne loginy i przenieść normalnie, bez konieczności wymiany karty SIM.

18. Czy VoLTE i WiFi Calling działa w Flex?

Działa, WiFi Calling nie działa jednak za granicą.

19. Czym „skutkuje” zerwanie umowy w Flex w czasie okresu rozliczeniowego? Procentowo oddajecie zadeklarowana kwotę? Czy jest jakiś miesięczny okres rezygnacji?

Możesz zrezygnować z oferty Flex kiedy chcesz w trakcie swojego cyklu. Usługa będzie ważna do końca okresu rozliczeniowego, a następnie Plan zostanie wyłączony. Nie ma okresu wypowiedzenia. Po rezygnacji z Planu przez 6 miesięcy trzymamy dla Ciebie numer i może do nas wrócić kiedy chcesz przywracając swój Plan.

Jeżeli pojawią się kolejne, nietypowe będziemy na nie odpowiadać.  Ale zajrzyjcie najpierw na stronę  flex.orange.pl.

P.S. Zaszło sporo zmian w ofercie Orange Flex – dzięki Waszym sugestiom. Zajrzyjcie do tekstu „Klienci zmieniają Orange Flex. Nowe plany i więcej GB, czyli #chceszmasz”.

Udostępnij: Odpowiadamy na Wasze pytania o Orange Flex
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 11:16 10-05-2019
    To teraz kolejne pytanie - czy jest możliwość przejścia (migracji) z Orange Flex do oferty prepaid?
    Odpowiedz
  • komentarz
    asdf 11:31 10-05-2019
    czy ta oferta jest tylko dla mieszkańców Warszawy ;) ? bo ostatnio wprowadzacie podział na lepszy i gorszy sort, vide światłowód
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:56 10-05-2019
      Światłowodu nie ma tylko w Warszawie, a Orange Flex możesz aktywować bez względu na miejsce zamieszkania. Choć nie wszędzie dojedzie do Ciebie kurier z SIM-ką.
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 22:27 10-05-2019
        Światłowodu nie ma tylko w Warszawie?? ;p ;p "Co to się stanęło" ;p ;p Warszawa bez światłowodu, chociaż pewnie w wielu zabudowanych miejscach ciężko jest wybudować sieć światłowodową.
        Odpowiedz
        • komentarz
          AdiBielo 19:00 18-08-2019
          To nawet nie o to chodzi, ze w Warszawie ciężko jest przeprowadzić światłowód w każde miejsce, bop na upartego by się dało. Tyle, ze ta kwestia się totalnie nie opłaca. Zresztą w prawie każdym miejscu, gdzie nie ma możliwości an światłowód działa może nieco wolniejsze, ale też bardzo szybkie LTE - m. in. od Orange
          Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 11:54 10-05-2019
    Jak wyglądać będzie sytuacja w przypadku, gdy dany użytkownik będzie nadużywał sieci - tzn. generował wzmożony ruch. Płacimy z góry za usługę - czy możecie zablokować taki numer?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:55 10-05-2019
      Podobnie jak w innych ofertach Orange Polska.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 12:01 10-05-2019
    I kolejne pytanko: czy będzie możliwość zapłacenia za usługi na "zaś"? Np. wiem że danego dnia mogę przekroczyć limit (debet) na karcie kredytowej i opłata za nowy okres rozliczeniowy będzie niemożliwa do zrealizowania. Czy tutaj klient będzie miał utworzone swoje "konto" i wszelkie nadpłaty będą uwzględniane w kolejnych "okresach rozliczeniowych"?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:59 10-05-2019
      Jeżeli nie masz kasy na koncie masz 24 godziny na podpięcie innej karty kredytowej, na której jest kasa. W tym czasie możesz korzystać z usług. Jeżeli tego nie zrobisz zawieszane jest korzystanie z usług, do czasu, gdy nie zapłacisz.
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 13:37 12-05-2019
        To może warto dodać jednak opcje zapłać "na zaś" dla rozrzutnych :)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Remi 13:15 13-05-2019
          Pablo, ogarnij wydatki i zacznij planować cash flow :) :) :)
          Odpowiedz
    • komentarz
      piter 18:42 18-08-2019
      Mam karte płatniczą która nie posiada kodu cvc w jaki inny sposób moge aktywować i płacić za orange flex
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 12:18 10-05-2019
    Jak będzie wyglądała sytuacja z VoLTE i Wifi Calling? Czy Wifi Calling będzie działał także za granicą?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:00 10-05-2019
      VoLTE i WiFi Calling działają, ta druga usługa także za granicą.
      Odpowiedz
      • komentarz
        JFIDELK 09:51 12-07-2019
        Tutaj muszę sprostować, ponieważ WiFi Calling NIE DZIAŁA. To znaczy, można się do abonenta Orange FLEX dodzwonić, natomiast każda próba zadzwonienia przez WiFi Calling kończy się błędem. Zgłosiłem to do pomocy technicznej, i otrzymałem odpowiedź, że prace nad wprowadzeniem WiFi Calling w Orange Flex dopiero trwają.
        Odpowiedz
        • komentarz
          arturo 15:31 09-08-2019
          Udaje się w ogóle zalogować przez WIFI Calling do sieci za granicą ? Na pewno odbierałeś połączenie po WIFI Calling ? Dziś Orange napisało mi, że prace trwają nad uruchomieniem usługi w FLEX.
          Odpowiedz
          • komentarz
            f0ku5 16:17 09-08-2019
            Nie jestem co prawda osobą którą pytasz, ale odpowiem. Tak, za granicą bezproblemowo daje się zalogować do WiFi Calling, ale podczas próby połączenia dostajemy komunikat, że "nie ma takiego numeru". Nie wiem jak jest z połączeniami przychodzącymi, akurat nikt do mnie nie dzwonił. Czy możemy prosić o jakieś wyjaśnienia ze strony Orange? Od początku było mówione, że WiFi Calling działa za granicą we Flexie.
            Odpowiedz
            • komentarz
              arturo 19:11 09-08-2019
              Dziwne te nasze telekomy. Jak coś chcesz konkretnie to się okazuję, że tak żeby dopasować do siebie to nie da się od jednego. Chcesz łatwo zarządzać kontem, bez umowy, eSim - to masz tylko w Orange ale za to WIFI Calling nie działa za granicą. Gdzie indziej masz ofertę prepaid z WiFI Calling za granicą ale nie ma eSim. Weź i wykombinuj jak żyć. Zawsze znajdzie się jakiś "prezes" co umili ludziom życie....
              Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 12:24 10-05-2019
    A co z pieniędzmi na koncie pre-paid się dzieje po przejściu do FLEX ? Czy jest inna możliwość opłacania abonamentu we FLEX niż karta kredytowa i debetowa ???
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:00 10-05-2019
      Przepadają. Nie ma innej możliwości płatności za usługi niż karta płatnicza.
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 15:30 10-05-2019
        Czy jest możliwość powrotu z FLEX do oferty na kartę Orange lub Nju ?
        Odpowiedz
  • komentarz
    Nicknick 13:56 10-05-2019
    A jak wygląda przenoszenie numeru z FLEX do innego operatora?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:53 10-05-2019
      Normalnie, jak każde przenoszenie numeru.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kleopatra 17:55 10-05-2019
    Czekamy w prepaid na innowacje jak zawieszenie poł. oraz oczekujące, a mało tego chcemy zarządzać pocztą głosową, bo obecnie jak nie chcemy przekierowań to musimy całkiem usunąć skrzynkę wraz z naszymi ustawieniami, powitaniami, itp. to paranoja by potem na nowo to ustawiać! Zróbcie do jasnej anielki wyłączanie samych przekierowań a nie całej skrzynki! takie małe rzeczy a tak komplikują życie prepaidowcom!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange 09:35 12-05-2019
      Cześć, w ofercie na kartę, nie ma możliwości korzystania z połączeń oczekujących, zawieszeń ani zarządzania przekierowaniami połączeń. Z uwagi na niszowy charakter tych usług, nie planujemy ich wprowadzać do oferty na kartę. Jeśli zależy ci na tych usługach, wybierz abonament lub Orange Flex :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 12:20 13-07-2019
        Szkoda tylko że Orange Flex jest ofertą pre-paid, a w Orange na kartę nie daliście połączeń oczekujących i przekierowań.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 21:12 10-05-2019
    Zawsze coś nowego witam z otwartymi ramionami... Oferta standardowa, ale w nowoczesnej formie... Już widzę ponad 1 000 tys pobrań w sklepie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krystian Andrzej Szkudelski 22:00 10-05-2019
    Czekam na ofertę 50 złotych 50 dni bez limitu internetu bez ograniczeń prędkości 5 złotych 5 dni bez limitu w Orange Free na Kartę (internetu) bo to jest oferta internetowa prepaid wybierając tą opcję wybieram internet a nie rozmowy bez limitu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      sylwekzolkusza 09:39 11-05-2019
      zadzwoń na biuro obsługi klienta i poproś o wyłączenie części usług rozmowy bez limitu i smsy bez limitu pozostanie sam internet trudne.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Krystian Andrzej Szkudelski 22:59 11-05-2019
        Chyba nie potrafisz czytać ze zrozumienie 50 złotych 50 dni bez limitu internet tego chcą klienci Orange. A nie 10% średniego wynagrodzenia w kraju chcę dodać iż pracy w Polsce za wystarczające wynagrodzenie i dlatego interesuję się eksportem Niemiec kradzieżą prądu z Elektrowni Bełchatów przepłaconymi Patriotami o i jeszcze jedno Rodo według jakieś kobiety dopiero działa od roku czyli: https://web.archive.org/web/20190511205722/https://www.wnp.pl/tech/prezes-urzedu-ochrony-danych-osobowych-podsumowuje-kandencje,345262_1_0_0.html
        Odpowiedz
        • komentarz
          Krystian Andrzej Szkudelski 21:34 12-05-2019
          Virgin Mobile gigadaje 7 czyli 10 GB + 10 Gb przed chwilą a po interwencji złotej tarczy Polskiej chroniącej zgromadzenie narodowe i offsety 3 GB +10 Gb za 7 złotych. A oto linki zapisane w VPN: I pobierzcie plik w wersji pdf opera czy będziecie mieli biała kartkę albo wo gule nie otworzycie. Pamiętajcie o petycjach w sprawie wynagrodzenie dla mnie. https://web.archive.org/web/20190510210543/https://virginmobile.pl/oferty/karta/przenosze-numer/gigadaje-7 https://web.archive.org/web/20190512192131/https://virginmobile.pl/oferty/karta/przenosze-numer/gigadaje-7
          Odpowiedz
  • komentarz
    Marekkaf 22:06 10-05-2019
    Przeniosłem numer a się okazuje że dodatkowy sim nie działa na Apple watchu Porażka poprostu...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krystian Andrzej Szkudelski 22:08 10-05-2019
    Czymś trzeba zastąpić neostradę skoro prędkość wynosi 6 megabitów na sekundę mimo tego że jest według strony internetowej jest światłowód w miejscowości Nieświastów co wysłałem do prezesa Orange w Francji okazuje się że opłaty które wynosiły według informacji ludzi za przyłączenie telefonu gdy była stawiana linia wynosiły około 700 złotych w latach 90 i podobno to miał być światłowód teraz dopiero mają stawiać światłowód to zadam pytanie czy jest ten światłowód czy nie w Nieświastowie? Wysyłam wam mapę bo podobno Inea według swojej mapy oferuje prędkość 10 gigabitów w Kazimierzu Biskupin i to pewnie na świastłowodzie TP (Orange) a Orange około kilka miesięcy temu około 20 Megabitów? A oto lista miejscowość według których jest światłowód: https://web.archive.org/web/20190510200724/https://www.dostawcy-internetu.pl/swiatlowody/Wielkopolskie,koninski.html
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 11:29 11-05-2019
    Miałem tego nie komentować ale jak większość komentuje więc zdecydowałem i ja.Jak wiadomo to jest nowy produkt który wchodzi na rynek wiec czy pozamiatał rynek uważam że nie.Jak zawsze co nowe to dużo szumu robi a pózniej po zapoznaniu się wszelkimi innymi informacjami odnośnie nowego produktu okazuję się że to nie jest to na co czekaliśmy tyle czasu.Co do samej oferty uważam że oferta nie jest tania fakt ma bezpłatny transfer na inne aplikacje ale uważam że 31 zł (najniższy abonament) daje to nam 6 GB internetu to ewidentnie wole wybrać pakiet za 25 zł i mieć 15 GB niż 6 GB w dodatku być na plusie o 6 zł do przodu.W dodatku opłata w aplikacji tylko karta płatnicza hm czy dane te są bezpieczne.Zastanawia mnie opcja weryfikacji użytkownika czy jest zgodna ze wszelkimi regulacjami RODO ale na to pytanie pozostawiam UKE i GIODO.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:59 13-05-2019
      Zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym mamy obowiązek zweryfikować klienta. Musi on podać imię, nazwisko i numer PESEL, a my musimy je zweryfikować. W prepaid poprzez okazanie dowodu, w salonie w czasie podpisywania umowy, we Flex poprzez przesłanie zdjęcia dowodu i selfie. Po weryfikacji nie przechowujemy tych zdjęć, są one kasowane. Jeżeli jesteś już klientem Orange lub nju nie autoryzacja odbywa się wyłącznie poprzez podanie PESEL, nie trzeba przesyłać zdjęcia dowodu, ani robić selfie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 09:18 13-05-2019
        Piotrze dziękuję za odpowiedź,wiem jak to wszystko dziala jednakże wiesz doskonale ze PESEL to informacja wrażliwa.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 09:24 13-05-2019
          Podajesz ją w salonie, podajesz w czasie rejestracji prepaid, trzeba także podać we Flex. To obowiązek wynikający z Prawa telekomunikacyjnego. Nie powinniśmy go przechowywać i go nie przechowujemy, tylko od razu kasujemy. Także zgodnie z prawem.
          Odpowiedz
          • komentarz
            mike278 11:36 13-05-2019
            To ja bym poprosił jak wygląda w tym układzie ochrona przed "przejęciem" numeru. Czyli wydania duplikaty karty bo moja paranoja podsuwa mi nieciekawe wizje odnośnie tzw "dowodów kolekcjonerskich" oraz weryfikacji operacji bankowych poprzez sms .
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 10:11 19-08-2019
              W celu wydania duplikatu musisz stawić się w salonie osobiście. W Orange nie możesz tego zrobić nawet na pełnomocnictwo notarialne. Obsługa w salonie sprawdza pierwszy poziom zabezpieczeń dokumentu i potwierdza, że Ty to Ty. Pamiętaj proszę, że kwestia wydania duplikatu SIM to tylko "wisienka na torcie" oszustwa - wcześniej trzeba poznać chociażby czyiś login i hasło do konta. Mało kto o tym wspomina (to wymaga często miesięcy pracy), a wszyscy skupiają się na wydaniu duplikatu...
              Odpowiedz
      • komentarz
        zaufanatrzeciastrona 05:45 16-09-2019
        w jaki sposób przesyłane zdjęcia są szyfrowane? proszę opisać mechanizm "kasowania" gdyż jak wiadomo powszechnie takie pojęcie jak "kasowanie" czegokolwiek w internecie nie istnieje. Dane są napdpisywane? Shredding?
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 11:54 11-05-2019
    Mógłby ktoś zarzucić przecież w nowym produkcie mamy MMS'y przecież na to czekaliśmy ale pytanie czy wysyłasz tak dużo mmsów jak i smsów pytanie do każdego z Was z osobna ? Czy te 6 zł'na plusie co nam zostaje w pakiecie za 25 zł nie wystarczy na nasze MMS'Y,Sami musicie sobie rozważyć co Wam się lepiej opłaca i z czego chcecie korzystać.
    Odpowiedz
  • komentarz
    sylwekzolkusza 12:13 11-05-2019
    Oferta z dużym potencjałem, oczywiście są to dopiero początki Flex na polskim rynku. Skan zdjęcie dowodu osobistego i selfie, do weryfikacji, uznaje za naruszenie, moich praw obywatelskich.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:00 13-05-2019
      Zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym mamy obowiązek zweryfikować klienta. Musi on podać imię, nazwisko i numer PESEL, a my musimy je zweryfikować. W prepaid poprzez okazanie dowodu, w salonie w czasie podpisywania umowy, we Flex poprzez przesłanie zdjęcia dowodu i selfie. Po weryfikacji nie przechowujemy tych zdjęć, są one kasowane. Jeżeli jesteś już klientem Orange lub nju nie autoryzacja odbywa się wyłącznie poprzez podanie PESEL, nie trzeba przesyłać zdjęcia dowodu, ani robić selfie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        sylwekzolkusza 09:11 15-05-2019
        Orange jako fima nie przechowuje zdjęć i skanu dowodu, to jest jasne, ale Google Android oczywiście sobie to wypożyczy. .
        Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 13:34 11-05-2019
    Co z oszustwami, skoro można się zarejestrować dowodem (np. kolekcjonerskim), a później foto sprawcy nie jest przechowywane? Jesteście gotowi na masę fraudów?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:04 13-05-2019
      Nasze doświadczenia pokazują, że przeważająca większość naszych klientów to ludzie uczciwi. A pamiętaj, że to nie tradycyjny abonament - usługi zaczynają działać, dopiero po opłaceniu i podaniu numeru karty płatniczej.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Damian 19:18 11-05-2019
    Witam, mam pytanie, czy włączając pakiet jednorazowy za 300zł na 365dni z 1TB danych, mogę dołożyć do niego pakiet cykliczny za 7zł tygodniowo, tak aby po wykorzystaniu 1TB mógł mieć nazbieranie GB z usługi cyklicznej? Wiem że kolejność odwrotna tzn. włączenie cyklicznego na 7zł i jednorazowego za 300zł nie przechodzi, stąd moje pytanie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 07:09 14-05-2019
      @Damian: nie można łączyć jednorazowych o cyklicznych pakietów na zwykłym prepaidzie Orange. Więc to co chcesz, nie uda się.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jarek 10:28 13-05-2019
    A jak komuś się znudzi Orange Flex i będzie chciał migrowac do Orange na kartę lub nju to będzie mógł? Jeśli tak, to w jaki sposób?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 11:47 13-05-2019
      Dobre pytanie?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 13:07 13-05-2019
        Piotrze mógłbyś to nam wytłumaczyć ?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Łukasz 12:37 14-05-2019
          Piotrze mógłbyś nam odpowiedziec na to pytanie jesli komuś sie znudzi oferta flex czy mozna przenieść numer do Orange Free na karte jesli tak to w jaki sposób ?
          Odpowiedz
  • komentarz
    Krystian Andrzej Szkudelski 11:01 13-05-2019
    Chyba macie jakiś problem z cenzurą według komunikatu z dnia 13-5-2019 z godziny 11:00 jest około 36 komentarzy a wizualnie około 10-20. Link: https://web.archive.org/web/20190513090026/https://biuroprasowe.orange.pl/blog/odpowiadamy-na-wasze-pytania-o-orange-flex/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Krystian Andrzej Szkudelski 12:04 13-05-2019
      Przepraszam liczba komentarzy się zgadza ale napisałem wizualnie. Z licznikiem na górze się zgadza.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kleopatra 17:00 13-05-2019
    Prepaidowcy czekają na MMSy do pakietu SMS, zawieszenie połączeń, zarządzanie przekierowaniami na pocztę. Kiedy się tego doczekamy zacofana siecio nr 1! jesteście #1 ale w zacofaniu. Wstyd, że w obecnej dobie nie mamy w preaid tak wygodnych usług!
    Odpowiedz
  • komentarz
    karol 20:10 13-05-2019
    Czy wiadomo kiedy bedzię dostępny dodatkowy Esim na apple watcha w ofercie orange flex?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wosiu 20:29 13-05-2019
    Gdzie po zrezygnowaniu z flexa trafiam? Do orange free na kartę?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 10:07 15-05-2019
      Czy ktoś z Orange moglby odpowiedziec na nasze pytania ? Rezygnacja z innych ofert na Flex odpowiedzi sa a co z Flex powrot do poprzedniej oferty..Proszę o konkretne odpowiedzi.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 10:07 16-05-2019
        Szkoda ze nikt z pracownikow Orange nie odpisze na nasze pytania i to pytania wazne najlepiej tylko zachęcić do zmian a później niech sobie klient sam radzi...
        Odpowiedz
        • komentarz
          PAWEŁ 10:55 17-05-2019
          5. Po zawarciu Umowy w Orange Flex powrót do poprzednio posiadanej oferty Orange nie będzie możliwy. https://flex.orange.pl/media/2c0c96d7-69de-4894-b337-8ff1c6141921/Regulamin_przeniesienia_do_Orange_Flex.pdf
          Odpowiedz
          • komentarz
            Łukasz 13:12 17-05-2019
            Dzieki Pawel.Pewnie mojego komentarza nie bedzie bo powiedzialem prawde o ofercie FLEX 😊
            Odpowiedz
            • komentarz
              PAWEŁ 13:47 17-05-2019
              Może z czasem coś się zmieni i dadzą taką możliwość powrotu z FLEX-a do Orange . Przdała by się też inna możliwość opłacania FLEX-a np . BLIKIEM .
              Odpowiedz
  • komentarz
    Jan 11:06 08-06-2019
    Najśmieszniejsze jest to, że można płacić tylko kartą płatniczą :D A niby oferta kierowana do ludzi którzy nie lubią się wiązać !!! Po prostu lekka żenada.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Adam 10:34 20-06-2019
      jak dla mnie ofertę dyskwalifikuje warunek podpięcia KARTY PŁATNICZEJ (nie akceptuję tego rozwiązania ze względów bezpieczeństwa), jak również przesyłanie zdjęcia dowodu (mimo zapewnień, że zostanie usunięte) Oczekiwałbym: 1.innej opcji płatności (np. BLIK?) 2.możliwości potwierdzenia tożsamości w salonie
      Odpowiedz
  • komentarz
    Asia 18:01 02-07-2019
    Czy przechodząc do Orange flex i wybierając nowy numer płacę za jego aktywację? Czy płacę tylko za wybrany pakiet czyli np 6gb/31 zł?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:53 21-08-2019
      Płacisz za wybrany pakiet.
      Odpowiedz
  • komentarz
    mamb 11:04 10-08-2019
    Dzień dobry, Jak wygląda przeniesienie numeru od innego operatora?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:52 21-08-2019
      Cześć, aplikacja przeprowadza Cię przez cały proces przenoszenia numeru. Zrobiliśmy też instruktaż: https://youtu.be/vNAozhuK_D0
      Odpowiedz
  • komentarz
    niedowiarek 14:36 12-08-2019
    Pytanie. Czy funkcje Music pass i Video pass są dostępne tylko bezpośrednio na urządzeniu w którym mamy zainstalowane aplikacje typu netflix i włożoną kartę sim, czy też może być karta sim w routerze i video pass też będzie dostępne na urządzeniach z połączeniem wifi ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:52 12-08-2019
      Może być to też karta włożona w modem.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Nick 15:03 12-08-2019
    Korzystam obecnie z Orange free na kartę, czy kasa zgromadzona na karcie przejdzie do Flex czy przepada.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:51 12-08-2019
      Przepada.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pytalski 16:44 18-08-2019
    Mam w rodzinie osobę starszą używającą jeszcze windows phone z abonamentem u Was (macie dane klienta w umowie). Jak może przejść do flex? Można zmienić plan przez konto na stronie? albo mogę to zrobić z aplikacji zainstalowanej na moim telefonie dla jej numeru i karty sim czy aplikacja musi być zainstalowana na tel, w którym siedzi dany sim?
    Odpowiedz
  • komentarz
    AdiBielo 19:03 18-08-2019
    Czy w Orange Flex jest usługa dopisania kolejnej karty SIM i korzystania ze wspólnego pakietu, jak na przykład w nju?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:05 19-08-2019
      Nie ma takiej możliwości. Możesz zamówić dodatkową kartę, lecz będzie miała ten sam numer telefonu.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pytalski 11:37 21-08-2019
    Nikt nie odpowie na moje pytanie powyżej? Jakieś intymności wypytuję czy co? Pytanie proste: w aplikacji można zarejestrować dowolny numer orange do flex czy tylko ten, którego karta sim znajduje się w telefonie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:50 21-08-2019
      Cześć, przepraszam za brak odpowiedzi. Umknęło mi. Jest taka możliwość - karta nie musi znajdować się w smartfonie z wgraną aplikacją.
      Odpowiedz
      • komentarz
        pytalski 12:15 21-08-2019
        Dzięki wielkie za info.
        Odpowiedz
  • komentarz
    krzysztof 11:15 26-08-2019
    Gdzie w Orange Flex można znaleźć wykaz połączeń?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pawel Bbb. 16:34 18-09-2019
    - Czy mozna przejsc w dowolnym momencie do innego operatora ? Po jakim okresie moze dokonac sie zmiana – okres rozliczeniowy czyli jeden miesiac? - Czy mozna przejsc w dowolnym momencie do innej oferty w ramach orange ? - Punkt 18 mowi ze po zerwaniu umowy trzymany jest numer przez 6 miesiecy. - Co sie dzieje po 6 miesiacach z numerem ? - Jak mozna przywrocic swoj plan tylko prez aplikacje czy tez przez biuro obslugi lub takze jest to mozliwe przez oddzial orange? - Co sie stanie jesli stracimy dostep do aplikacji czy bedzie mozna podejsc z dowodem do oddzialu orange i reaktywowac karte i usluge ? - Czy 5G bedzie sdostepne w tym samym momencie dla klientow uslugi Orange Flex co dla innych klientow Orange ? - Czy mozna miec wiecej niz 1 kartę dodatkowa ? Jesli nie czy jest w planowach dodanie takiej możliwosci (3 lub nawet 4 karty: telefon, tablet, komputer i zegarek jak bedzie juz esim dzialac) ? - Gdzie moge znalezc cennik dodatkoweych uslug: np: dodatkowa karta lub dokupienie GB w polsce - Gdzie moge sprawdzic ceny i opcje dostepnych pakietow internetu w roamingu z podzialem na kraje? - Czy zwiekszenie pakietu w gore dziala zaraz po zaznaczeniu tego w aplikacji ? Czyli jesli zabraknie mi internetu to czy jak zwieksze pakit w danym momencie to czy od razu bede mogl korzystac ze zwiekszonego pakietu internetu ? - Zmniejszenie pakiety od kolejnego okresu rozliczeniowego jest dostepne bez zadnych oplat ? - Czy pakiety music albo video dzialaja za granica ? - Co znaczy ze pakiet video zwieksza ilosc danych dostepnych w roamingu ? - Czy mozna wybrac czy pakien ma byc dostepny tylko w tym iesiacu czy jest tez opcja aby pakiet sie odnawial co miesiac
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pawel 16:39 18-09-2019
    Rozumiem ze jest to trudne pytanie i nie wnosi nic w ta dyskusje ale potrzebuje je zadac. Jesli zdecyduja panstwo ze pytanie nie pojawi na stronie to poprosze tylko o podanie maila gdzie wysylac dodatkowe pytania mailowo i zadam je za pomoca email? Kiedy infolinia Orange oraz oddzialy stacjonarne beda informowac o dostepnej usludze Orange Flex. Aktualnie Orange wprowadza klientow w blad poniewaz oddzialy nie informuja o opcji Orange Flex i skazuja klientow na duzo gorsze warunki w umowach na abonament - lub wypychaja klientow do konkurencji poniewaz akjtualna oferta abonamentowa w Orange iest najgorsza z ofert duzych graczy na polskim rynku. Jest to swiadome dzialanie na niekorzysc klienta – dlatego chcial bym sie dowiedziec kiedy bedzie no poprawione i bedize mozna wszedzie uslyszec o usludze Orange Flex?
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej