;

Oferta

9 najczęściej zadawanych pytań o eSIM na smartwache i nie tylko, a także dobre zmiany w ekstra karta eSIM (43)

Piotr Domański

12 kwietnia 2019

9 najczęściej zadawanych pytań o eSIM na smartwache i nie tylko, a także dobre zmiany w ekstra karta eSIM
43

Jak już pewnie wiecie dzisiaj liczba smartwatchy, które wspierają eSIM w Orange „nieco” się powiększyła. A że u innych operatorów jeszcze eSIM nie ma w ogóle… to na razie smartwatche z eSIM możecie mieć tylko u nas. Miało być jednak o zmianach, więc do nich przejdę. Pierwsza jest taka, że uruchomiliśmy usługę „Ekstra karta eSIM”, dzięki której możecie korzystać z tego samego numeru na telefonie i zegarku, teraz także dla klientów Orange Love. Sam zaliczam się do tej grupy, więc też się cieszę.

Druga zmiana, to wydłużenie do 6 miesięcy promocji „Mój pierwszy eSIM”, co oznacza że za aktywację pierwszej Ekstra karty eSIM na zegarku i możliwość korzystania z niej przez pierwsze 6 miesięcy nie zapłacicie ani złotówki. Potem za korzystanie z „Ekstra karty eSIM zapłacicie” 9 zł miesięcznie.

A teraz czas na Q&A.

1. Czy jeżeli mam w telefonie eSIM/zwykły SIM to nadal mogę mieć eSIM na zegarku?

Pytania pada w dwóch wersjach, ale odpowiedź w obu przypadkach jest taka sama – możesz. Nie ma znaczenia, czy korzystasz już teraz z eSIM, czy zwykłej karty SIM – jeżeli spełniasz warunki dotyczące oferty z której korzystasz, będziesz mógł dokupić do niej usługę „Ekstra karta eSIM” i wgrać tę kartę np.: na swój smartwatch.

2. Czy muszę brać dodatkową umowę, by korzystać z eSIM na smartwatchu.

Nie,  nie musisz. Aktywujesz usługę „Ekstra karta eSIM” w aplikacji Watch na iPhone, w trakcie której będziesz mógł/mogła wgrać eSIM na swój zegarek. Podczas aktywacji usługi będziesz musiał/a użyć loginu i hasła do konta Mój Orange.

3. Dlaczego muszę zapłacić dodatkowe 9 złotych za korzystanie z karty eSIM na zegarku?

Przy swojej pierwszej Ekstra karcie eSIM zapłacisz po raz pierwszy dopiero po pół roku. Nie płacisz za kartę eSIM jako taką, tylko za usługę dodatkowej karty z tym samym numerem – czyli za możliwość dzwonienia, wysyłania wiadomości i transmisji danych na kolejnym, dodatkowym urządzeniu, z tym samym numerem telefonu i tą samą ofertą i umową, niezależnie od tego, gdzie znajduje się główne urządzenie i czy jest włączone. Teraz możesz korzystać z dwóch niezależnych urządzeń, na przykład smartfona i smartwatcha. Oba działają przecież w pełni niezależnie i nie musisz mieć przy sobie obu, by z nich korzystać.

4. Czy mogę korzystać z mojego zegarka w roamingu?

Niestety nie – zegarki, które dzisiaj wprowadziliśmy do naszej oferty, obsługujące eSIM, nie obsługują roamingu. W ramach całej usługi roaming nie działa. Co więcej, jeżeli Ekstra karta eSIM zaczęła wspierać roaming to zegarki, które dzisiaj wprowadziliśmy nie będą tej funkcji obsługiwały.

5. Czy mogę wysyłać SMS z Ekstra karty eSIM?

Zegarki z logo nadgryzionego jabłka wspierają wysyłanie i odbieranie wiadomości wyłącznie przed usługę producenta. To oznacza, że zawsze będziesz mógł wysłać wiadomość z zegarka, oraz otrzymywać wiadomości gdy Twój smartfon z logo nadgryzionego jabłka jest włączony. Będzie tak nawet, jeżeli oba urządzenia są od siebie znacznie oddalone – wtedy SMS i MMS nadal będą przychodzić.  Jeżeli jednak wyłączysz Twój smartfon, nie będziesz otrzymywać wiadomości przychodzących na Twój numer, natomiast nadal normalnie będą do Ciebie przychodzić wiadomości poprzez iMessage.

Ważna sprawa – ponieważ smartwatche z logo nadgryzionego jabłka nie wspierają SMS i MMS przy aktywacji „Ekstra karta eSIM” domyślnie włączona jest blokada SMS i MMS przychodzących i nie należy jej wyłączać. Wierzcie mi na słowo.

Smartwatche innych producentów wspierają SMS i MMS, niezależnie od tego, czy smartfon jest włączony, czy też nie.

6. Kiedy będę mógł korzystać z eSIM na smartwatchach, jeżeli mam ofertę firmową?

Jak już Wojtek wielokrotnie odpisywał na swoim Twitterze – intensywnie pracujemy by nastąpiło to możliwie szybko. To praca na tzw. ASAP, lub „im szybciej tym lepiej”.

Aktualizacja 21.05.2019
Już jest. Więcej w tekście eSIM na smartwatche (i nie tylko) dla klientów biznesowych.

7. Jak będą rozliczane rozmowy, SMS i transfer danych wykonywany przez zegarek?

SMS, minuty i paczki danych schodzą z tej samej puli co dla karty głównej z Twoim numerem – tej, którą macie w telefonie.

8. Czy zegarek, którego nie kupiłem u Was będzie działać w Orange?

Jeżeli kupiłeś/kupiłaś urządzenie stworzone na rynek Amerykański, będziesz miał problem – LTE działa tam na innych częstotliwościach. Jeżeli w Europie – problemów być nie powinno.

9. Dlaczego nie ma jeszcze usługi w nju/prepaid/ofercie B2B, czy jesteśmy gorszymi klientami?

Nie, nie jesteście, ale od czegoś trzeba zacząć. Jesteśmy pionierami eSIM w Polsce. I to jak z lotami kosmicznymi – zanim człowiek poleciał na Księżyc musiał najpierw wysłać rakietę na orbitę ziemi. Planujemy kolejne wdrożenia, które pozwolą aktywować usługę kolejnym grupom klientów. Niektóre mamy dopiero w planach, niektóre się już toczą, inne jak w przypadku usług małych i średnich firm są na ukończeniu.

10. Jak zainstalować usługę?

o tak:

Jeżeli macie więcej pytań lub nie znaleźliście tutaj odpowiedzi, to zajrzyjcie na strony www.orange.pl/applewatch oraz www.orange.pl/view/esim.

Jeżeli temat nadal Was interesuje przeczytajcie te teksty

O ile pod komunikatami prasowymi komentować nie można, to tutaj droga wolna. Jeżeli macie pytania, wnioski i „uwagi” zapraszam.

Udostępnij: 9 najczęściej zadawanych pytań o eSIM na smartwache i nie tylko, a także dobre zmiany w ekstra karta eSIM
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Marek 12:43 12-04-2019
    Czekam jak na zbawienie na "Ekstra eSIM" w ofercie na kartę. Mam nadzieję , że zaufanie którym Was obdarzyłem (przeniesienie karne z innej sieci) zaowocuje.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 12:58 12-04-2019
      Pewnie dożyjemy takich czasów, że doczekamy się e-sim w ofertach prepaid, ale pewnie będzie tzreba jeszcze trochę poczekać.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Papay 18:50 14-04-2019
    Jaracie się tym esim, że inne sieci nie mają ale inne sieci wspierają VOLTE I Wi-Fi Calling w huawei a Wy tylko w 2 modelach a macie w swojej ofercie więcej modeli tej marki niż 2. Nawet Play już was pod tym względem przegonił
    Odpowiedz
  • komentarz
    Rewq 22:11 16-04-2019
    Czy jesteś pewien ze Watch z USA nie będzie działał? Pytam bo mam również iPhone z USA i z LTE nie mam żadnych problemów. Tam w applestore zapewniali mnie, ze urządzenia już nie różnią się od siebie - poza urządzeniami do Azji gdzie nie me esim
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:40 17-04-2019
      Próbować nie zabronię, ale zdania nie zmienię ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Rewq 10:00 17-04-2019
        Nie rozumiem, najpierw napraszasz do komentowania i zadawania pytań a jak pojawi się jakieś imho konkretne to nie udzielasz odpowiedzi. Zapytam jeszcze raz czy stoją jakieś konkretne różnice w specyfikacji urządzeń apple na rynek USA i UE które popierają tezę ze używanie w Polsce LTE w zegarku kupionym w USA będzie nie możliwe? Proszę o rzetelną informację
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 10:21 17-04-2019
          Przepraszam, może napisałem nieco za mało konkretnie. W tekście napisałem: "Jeżeli kupiłeś/kupiłaś urządzenie stworzone na rynek Amerykański, będziesz miał problem – LTE działa tam na innych częstotliwościach. Jeżeli w Europie – problemów być nie powinno." i nic się nie zmieniło. Ręczyć możemy jedynie za urządzenia zakupione w naszej sieci. Urządzenia kupione na rynek Europejski będą działać, bo to sprawdziliśmy. Jednak te na rynek USA nie, co także potwierdziliśmy - pojawia się stosowny komunikat. Nie jesteśmy producentem urządzenia, nie zajmujemy się jego dystrybucją na innych rynkach, dlatego jeżeli chcesz uzyskać dodatkowe o modelach, które trafiają na inne rynki o informacje zapytaj producenta.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Rewq 10:29 17-04-2019
            Już pytałem. Twierdzi ze różnic nie ma. Jak pytałem o działanie iPhone przed jego zakupem tez wszyscy mówili ze nie będzie działał - jakoś działa. Będę mógł sam sprawdzić tylko dajcie taka możliwość firmom
            Odpowiedz
            • komentarz
              Peter 21:40 13-05-2019
              To coś chyba złej osoby pytałeś bo nawet samo apple na ich stronie wyraźnie rozgranicza modele USA, Kanada, Meksyk Portoryko od reszty świata i jeszcze osobno Chiny: https://www.apple.com/pl/watch/cellular/
              Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 08:12 14-05-2019
              Tak jak napisałem, urządzenia zakupione w USA nie będą poprawnie działać w Polsce.
              Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 09:18 21-04-2019
    Super sprawa ! Czekam Aż będzie taka możliwość dla wszystkich klientów, zwłaszcza tych na kartę :) pozdrawiam ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Nikodem 23:26 13-05-2019
    Wiadomo już kiedy w ofertach na kartę?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:14 14-05-2019
      Cześć, tak jak pisałem - mamy plan wdrożenia ekstra Karty eSIM w ofertach na kartę. To dość oczywiste. Jednak na pewno nie nastąpi to szybko. Także proszę o uzbrojenie się w cierpliwość. Można też skorzystać z Flex, gdzie wprowadzimy ją szybciej.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mar 18:36 14-05-2019
        Mówimy tu o perspektywie roku, pół roku, 3 miesięcy?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 10:40 15-05-2019
          Nie znam dokładnej perspektywy czasowej, lecz może to trwać jeszcze dłużej Jeżeli nie możesz się doczekać, zapraszamy do Orange Flex, gdzie na pewno ruszy znacznie szybciej lub do naszej oferty postpaid.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Marc 22:11 15-05-2019
            Nie mam stałej pracy, ani karty kredytowej, więc pozostaje mi jedynie prepaid.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 08:33 16-05-2019
              We Flex nie potrzebujesz karty kredytową, lecz płatniczą.
              Odpowiedz
          • komentarz
            Filip 22:12 30-05-2019
            Czekam i czekam na to wdrożenie ekstra karty esim i nic, nawet już kartę sim flex mam w domu, a umowa kończy mi się 8 czerwca.... wiadomo kiedy będzie wdrożone?
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 12:16 31-05-2019
              Od samego początku (jeszcze zanim ruszyła oferta) informowaliśmy, że w Orange Flex usługa ekstra karta eSIM nie działa: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/odpowiadamy-na-wasze-pytania-o-orange-flex/. Pracujemy jednak nad tym, by wdrożyć ją możliwie szybko.
              Odpowiedz
              • komentarz
                Filip 12:34 31-05-2019
                Tak, tak, to ja wiem że nie ma we Flexie od początku, ale informowaliście też żeby iść do Flexa (posty poniżej) bo będzie "szybko, szybciej", i stąd moje pytanie, bo nadal nie ma:( no i wracając do mojego pytania bo w sumie nie ma odpowiedzi:) to kiedy będzie ta usługa we Flexie?
                Odpowiedz
                • komentarz
                  Filip 13:53 04-06-2019
                  Czy wiecie zatem kiedy będzie ta opcja ekstra karty e-sim w Orange Flex?
                  Odpowiedz
                  • komentarz
                    Piotr Domański 19:02 28-06-2019
                    Się robi się. Tyle mogę powiedzieć.
                    Odpowiedz
                    • komentarz
                      Nikodem 22:05 06-09-2019
                      Minęły już 4 miesiące, a eSIM na Apple Watch-a we Flex'ie jak nie było tak nie ma. Dobrze, że nie pośpieszyłem się z przesiadką.
                      Odpowiedz
  • komentarz
    Kid 19:17 31-05-2019
    Ad.8. Niestety mam Samsung'a z eSIM Gear S2 i nie działa!!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 19:02 28-06-2019
      Napisz proszę nieco więcej na ten temat - czy masz jakiś błąd, gdzie funkcja nie działa poprawnie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Leszek Szczepański 18:47 28-06-2019
    Czy mogę prosić o potwierdzoną przez Was listę zegarków na których działa Wasza usługa eSIM z poza oferty?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 19:00 28-06-2019
      eSIM to standard, dlatego obok urządzeń, które mamy w ofercie powinen on zadziałać, na wszystkich tych, które go wspierają, na przykład Huawei Watch 2 2018 z eSIM. Wspieramy oba podstawowe sposoby wgrywania karty do smartwatcha. Jednak jeżeli urządzenie nie znajduje się w naszej ofercie możemy dać 100% pewności, że wszystko pójdzie idealnie. Pamiętaj też, że niektórzy producenci wprowadzają swoje własne ograniczenia.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Ciekawy 21:41 29-06-2019
    To kiedy wejdzie ta esim w nju? I czy będzie działać w urządzeniach innych niż Apple?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:19 01-07-2019
      Nie mamy dokładnej daty wprowadzenia. Na drugie pytanie trudno odpowiedzieć, bo usługi nie ma. Jeżeli chcesz korzystać z eSIM zapraszamy do Orange ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    wh15p3r 00:06 01-07-2019
    Jak wyglądają plany w stosunku do wdrożenie usługi Extra Sim dla prepaid ? Czy jest szansa, że będzie w 2019 roku ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:20 01-07-2019
      Tak jak w przypadku nju nie mamy aktualnie daty wdrożenia. Zapraszamy do Flex, gdzie już niedługo usługa będzie działać.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Filip 14:19 01-07-2019
        Czekam niecierpliwie od miesiąca będąc na pre-paid i nic... Niedługo to jaka wartość w dniach?:) Chociaż przedział:)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 14:30 01-07-2019
          Takich usług nie wprowadza się z miesiąca na miesiąc. Zapraszamy do oferty post-paid i Flex, w pierwszym z tych miejsc eSIM na zegarkach już jest, w drugim niedługo będzie.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Filip 13:19 07-08-2019
            Minął kolejny miesiąc;( Panie Piotrze czy macie już jakąś datę wprowadzenia ekstra karta esim do oferty Flex...?? słyszymy tylko od kilku miesięcy niebawem i dalej nic nie ma...;(
            Odpowiedz
            • komentarz
              Damian 23:40 14-09-2019
              Panie Piotrze, czy w kwestii terminów wdrożenia usługi pojawiło się więcej informacji ?
              Odpowiedz
              • komentarz
                Bojan 15:20 01-10-2019
                Dołączam do pytania odnośnie ekstra karty sim we Flexie. Rozumiem, że Nju i pre-paid będą w bliżej nieokreślonej przyszłości ale czy możemy oczekiwać esim na apple watch jeszcze w tym roku? Planuję zakup zegarka, jednak nie wiem czy realne jest wdrożenie usługi jeszcze w 2019 roku. Oferta flex jest bardzo konkurencyjna w stosunku do post-paid, porównywalna do Nju stąd też rozważam migracje z Nju gdyby we Flexie pojawiła się ekstra karta sim.
                Odpowiedz
  • komentarz
    Bartek 21:31 13-07-2019
    Mam telefon Samsunga s9 (nie ma esim) i zegarek samsung galaxy watch LTE ( posiada esim) czy mogę na obu urządzeniach zainstalować jeden numer telefonu czy to zadziała? Dzięki za odpowiedź
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:46 17-07-2019
      Tak możesz. Usługę "Ekstra karta eSIM", czyli popularny "eSIM na smartwatche" możesz uruchomić niezależnie od telefonu, jaki posiadasz ( w przypadku iPhone ograniczeniem jest także model urządzenia - od 6 w górę)
      Odpowiedz
  • komentarz
    mabud73 23:01 03-09-2019
    Piotrek, błąd w pkt.6 ...data aktualizacji do poprawki ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Art 12:03 19-09-2019
    Czy usługa ekstra karta esim bedzie dostepna dla duzych firm? Jesli tak to na kiedy jest planowana ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:21 19-09-2019
      Będzie dostępna, planujemy by udało się to do końca października.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Bojan 12:42 04-10-2019
        A jak wygląda kwestia ekstra karty SIM w Orange Flex? Jest szansa na udostępnienie usługi jeszcze w tym roku?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 13:04 04-10-2019
          Szansa jest. Pracujemy, by to było możliwie szybko.
          Odpowiedz

;

Oferta

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc (62)

Marta Cieślak-Krajewska

8 kwietnia 2019

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc
62

Czy widzieliście już rowerowy spot z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka? Znani i lubiani aktorzy tym razem przypominają o usłudze cyklicznej w ofercie Orane na kartę, czyli „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc”. Jeśli jeszcze nie widzieliście, to szybko zerknijcie.

Jak działa nowa usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc?”

Usługa cykliczna na 31 dni daje nielimitowane połączenia z krajowymi numerami komórkowymi i stacjonarnymi oraz 15 GB internetu w kraju i 2,09 GB w UE. Pakiet internetu powiększa się z każdym miesiącem. Za pierwszy miesiąc otrzymujecie 15 GB, drugi miesiąc –16 GB, trzeci – 17 GB, a każdy kolejny to + 1 GB. Sądzę, że większa paczka danych może się każdemu przydać, szczególnie że jak pokazują nasze dane – transfer w sieci mobilnej z każdym miesiącem rośnie. Pisał o tym na początku tego roku Piotrek, podsumowując nasze inwestycje w sieć mobilną w 2018 roku.

W usłudze wielkość pakietu zależy od stażu w Orange na kartę. Jeśli korzystacie z prepaid poniżej 1 roku, to otrzymacie 15 GB w usłudze cyklicznej lub 10 GB w usłudze jednorazowej. Jeśli wasz staż wynosi od 1 roku do 3 lat –17 GB. natomiast dla klientów korzystających powyżej 3 lat –20 GB.

Usługę można aktywować kodem, wybierając *115*2*31# i naciskając zieloną słuchawkę, lub SMSem, wysyłając wiadomość START CYKL pod numer 696.

Regulamin usługi oraz szczegóły znajdziecie na stronie: „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” za 25zł/mc .

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o najnowszych promocjach i okazjach w Orange na kartę wejdźcie tutaj.

Poszukujecie MMS w Orange na kartę? Znajdziecie je w taryfie „Zawsze bez limitu”!

Udostępnij: Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł/mc
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 09:12 08-04-2019
    Petycja od pablo_ck: dodajecie mmsy do tego "pakietu" i nie odstawajcie od konkurencji, błagam już :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 10:49 08-04-2019
      Popieram! :D Nie wiem czemu orange tak idzie w zaparte z tymi MMS'ami :/
      Odpowiedz
      • komentarz
        aik 12:58 23-09-2019
        MMSy w pakiecie dajcie bo wstyd na tle konkurencji
        Odpowiedz
        • komentarz
          gosciu 09:18 13-10-2019
          Nie kłamcie, przecież są mms w pakiecie.
          Odpowiedz
        • komentarz
          gosciu 09:20 13-10-2019
          Nie kłam są przecież
          Odpowiedz
    • komentarz
      kryst.kier 21:26 26-07-2019
      jak mozna sprawdzic stan internetu w tej usludze
      Odpowiedz
      • komentarz
        mark420 03:39 31-07-2019
        Można sprawdzić bezpłatnie stan internetu.
        Odpowiedz
        • komentarz
          seba 18:41 04-11-2019
          Pytanie brzmiało "JAK można sprawdzić" a nie "CZY można"...
          Odpowiedz
    • komentarz
      lololo45373 10:07 01-09-2019
      Mamy 2019 rok a nie 2000 na ciul wam mmsy, no chyba ze ktoś ma telefon z klapką z poprzedniej epoki
      Odpowiedz
      • komentarz
        kryminaltango 11:23 28-09-2019
        A ty lololo pewnie myślisz, że na świecie żyją sami młodzi, gapiący się w smartfony, co ? :) Ja, emeryt na ten przykład... mam sobie Motorolę z klapką i na ciul mi potrzebny internet, gdy siedze w domu przy laptopie. Ale MMS owszem - się przydaje. Pozdro :)
        Odpowiedz
    • komentarz
      mag_b 21:17 21-10-2019
      Po co komu mmsy, tyle jest możliwości wysyłania zdjęć za darmo (np messenger, WhatsApp). Mam tę usługę od 2 lat i jest najtańsza na rynku (22.50zł jeżeli sie płaci przez MojeOrange)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 13:09 08-04-2019
    Bardzo dobra oferta 💪
    Odpowiedz
    • komentarz
      Plum 09:50 26-06-2019
      Nie dobra mms gdzie się podziały?
      Odpowiedz
    • komentarz
      Maria 11:41 13-09-2019
      Ja aktywowałam dzień wcześniej tę promocję przez pomyłkę kasę pobrało i podano,że tylko 1 dzień promocja jest jeszcze ważna,co zrobić?
      Odpowiedz
  • komentarz
    sylwekzolkusza 14:41 08-04-2019
    Oferta jest dostępna od 15 grudnia 2017r, trzeba raz uruchomić i pilnować doładowań, przykładowo co 61 dni 50 zł, lub 25 zł co 30 dni, ze strony Orange, jest dodatkowo przyznawany bonus 5 GB.
    Odpowiedz
    • komentarz
      iza 20:43 24-05-2019
      jak ze strony jest przyznawany bonus?
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kasia 15:18 08-04-2019
    Chcemy MMSy w prepaid do pakietów!
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 02:14 09-04-2019
    Ja to już mam chyba z 70GB miesięcznie uzbieranych. A skumulowało się na 1TB. Najlepsza oferta ever.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 08:42 09-04-2019
      To tak jak ja kiedyś na promocyjnym miałem ponad 1200 zł ;p ;p Oferta dobra, ale uważam że trzeba dorzucić do niej mmsy i będzie one wtedy the best :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    wdk 08:52 09-04-2019
    Odgrzewając po raz kolejny ten "kotlet" mogliście go chociaż trochę doprawić... To stara oferta i chyba już niewiele osób da się na nią namówić a można było np. zejść trochę z ceną albo coś dodać.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 14:06 09-04-2019
      Przecież nie napisałam, że to nowa oferta. Nowy jest spot reklamowy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        wdk 17:59 09-04-2019
        No przecież wszyscy wiemy, że chodzi o nowy spot do starej oferty... Może jednak już czas pomyśleć o jakiejś nowej propozycji...
        Odpowiedz
        • komentarz
          UserOrangeFreeNaKartę 17:24 11-04-2019
          Inne sieci dają bardzo mało Internetu za tą cenę - np. T-Mobile, Plus za 25 zł - 10 GB, a Orange 15-20... GB. MMSy w pakiecie bez limitu (ZA 25 ZŁ) na kartę daje tylko Plus. Oferta Orange na kartę jest BARDZO DOBRA
          Odpowiedz
          • komentarz
            pablo_ck 12:52 12-04-2019
            Ech....oferta jest dobra, ale za te pieniądze można wyszukać ciut bogatsze oferty.
            Odpowiedz
          • komentarz
            kris 12:39 15-04-2019
            Osobiście bym wolał mieć mniej GB internetu, ale MMS'y za free. Tego internetu i tak nie jestem w stanie zużyć i podejrzewam że Orange dobrze sobie zdaje z tego sprawę.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Lana 11:12 24-09-2019
              Gb zawsze to dobrze!i im więcej. a MMS ? komu to potrzebne? raz na ruski rok .... ale na to resztki kasy na koncie. bank wpłaca 30 zł a pakiet pobiera tylko 25....
              Odpowiedz
          • komentarz
            Motyl 16:49 24-09-2019
            w t-mobile za 30 zl masz wszystko za darmo takze mms-y.10 gb i np. youtube do bulu bez limitu danych. nikt tego nie ma tylko t-mobile
            Odpowiedz
      • komentarz
        sylwekzolkusza 08:43 14-04-2019
        Chyba nadchodzi czas zablokowania nowych aktywacji w usłudze no limit.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 11:32 09-04-2019
    Rzeczywiście, brak MMS w ofercie no limit to w dzisiejszych czasach rzadko spotykana sytuacja. PS. Czy tylko mi strona biuroprasowe.orange.pl otwiera się jakbyśmy mieli rok 2000?
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 12:07 09-04-2019
      Panie Pikus nie tylko Tobie. Też mam wrażenie jakbym EDGE używał.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Daniel 11:44 09-04-2019
    Oferta by była nie do przebicia tylko jednego aspektu brakuje wiadomości MMS. Czemu Orange tak usilnie się upiera? Jest sumowanie czasu i GB i to jest super tylko brakuje tych MMS 🙂
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 14:06 09-04-2019
      jest sporo danych, zdjęcia zawsze można wysłać mailem, lub przez komunikatory.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 16:01 09-04-2019
        Nie rozumiem - i to jest argument???
        Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 17:59 09-04-2019
        Marto ale nie każdy potrafi używać komunikatorów, poczty e-mail, etc....moja mama ma prawie 65 lat i każdy MMS ze zdjęciem kochanego wnuczka sprawia Jej dużo radości. Dobrze ze w ofercie na abonament mam mmsy, za które nie dopłacam, więc mogę co kilka dni wysłać MMSa. Myślę że musicie dodać MMS bo dostajecie od konkurencji. I dla mnie jako klienta, który jest z Wami 17 lat jest to trochę przykre.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Zofia 11:57 13-09-2019
          Ja mam 75 lat i MMS nie używam mam od lat tableta,komputer stacjonarny,mama jeszcze młoda,niech się nauczy😁
          Odpowiedz
        • komentarz
          lana 11:16 24-09-2019
          soko... ludi powyżej 65 już nie mogą mięć mesengera? lub coś innego do oglądania zdj? no to trzeba doładować konto i wysyłać płatne MMS... niewiedza nie boli ale kosztuje
          Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 19:43 09-04-2019
    Zróbcie pakiet MMS'y za 2 zł i po kłopocie :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    sylwekzolkusza 09:05 10-04-2019
    MMS,y są obecnie dostępne w ofercie NJU na kartę. Wyślij SMS o treści NJU na numer 601, zostaniemy przeniesieniu do nju na kartę.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 10:02 12-04-2019
      Wole jednak pozostać przy tym co mam do tej pory...Ale dzieki za propozycje Sylwek.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Koolo 09:18 10-04-2019
    Istotny "hak" w OFnK w pierwszej kolejności pobiera dane z bouns-a za doładowanie ...
    Odpowiedz
    • komentarz
      teh 11:39 12-04-2019
      to dobrze, było kiedyś inaczej... Jak ja byłęm w orange to najpierw pakiet, potem za doładowanie... Zostało to odwrócone w sumie chyba wrócę do orange na kartę... Ale mogę iść na abo z paroma warunkami 30giga danych z lejkiem(w razie czego) 5 giga w roamingu (pracuje w czecach przy granicy) bezlimit na rozmowy i sms 10 mms starczy 100 minut na międzynarodowe mogą być wymienne na 1 min = 1 sms do czech/eu powiedzmy max 50-60zł podpisze nawet na 36.
      Odpowiedz
  • komentarz
    senior 12:45 29-04-2019
    Nie wprowadziliście MMS , choć tyle o to prosimy . Trudno . Dziś wypełniam wniosek i migruje z orange . Sami tego chcieliście .
    Odpowiedz
    • komentarz
      aik 13:00 23-09-2019
      Jak mmsy w pakiecie nie pojawią się do końca października uciekam... 6lat mieliście szansę (karta) ogółem 20 lat z wami jestem.. ale bez przesady moi milil...
      Odpowiedz
  • komentarz
    Babeczka 21:36 03-05-2019
    Prosze o dodanie mms do tej uslugi jak u innych operatorow Plus.Play.etc.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mariusz 21:28 06-05-2019
    Z tym pakietem internetowym ze strony orange jest nie uczciwe ponieważ niby zużyłem pakiet 70 gb w ciągu paru godzin przeglądając allegro. Na potwierdzenie mam smsy od orange.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:19 08-05-2019
      Transfer danych możesz w każdym momencie sprawdzić. Jeżeli chodzi o korzystanie z Allegro, to de facto przeglądasz zdjęcia. Przeglądanie zdjęć przez kilka godzin (jeżeli nie są zoptymalizowane) może przepalić dużą paczkę danych.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Nikodem 23:32 13-05-2019
        No dobra, ale nie 70GB...
        Odpowiedz
  • komentarz
    ja 17:10 04-06-2019
    to koniec . nie mam siły na oczekiwanie tych darmowych mms w orange na kartę . Dziś składam wniosek i migruję do plusha . no to paaa
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tra 23:57 24-06-2019
    Nie ma mms bez limitu śmieszne.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Utah 23:52 03-07-2019
    A2mobile jest wszystko bez limitu za 19, 90 na 31 dni
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:38 01-08-2019
      I planują podwyżki: https://komorkomat.pl/a2mobile-podwyzka-cen/
      Odpowiedz
  • komentarz
    zyguś 41 23:20 07-07-2019
    Rozmowy komórki wszystkim sieci darmowy, A czy jest bezpłatnie stacjonarne? płace za 25 zł pakiet
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:43 01-08-2019
      Tak
      Odpowiedz
  • komentarz
    emdżi 16:49 10-07-2019
    Dokładnie, co najmniej mmsy trzeba dodać. Po raz kolejny kupując na kilka miesięcy numer dla gościa zza granicy sprawdzam najpierw orange, ale po porównaniu warunków oczywiste jest, że inne sieci mają lepszą ofertę. Szkoda. W tMobile 5zł więcej, ale bez limitu na video plus te mmsy.
    Odpowiedz
  • komentarz
    szymon 15:14 24-07-2019
    Czy jest jakiś kod smsa aby sprawdzić ilość GB w UE? Przy sms'ie ILE jest tylko suma GB.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Diana 14:54 28-07-2019
    Czy pakiet działa za granicą? (w Niemczech)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kasia 10:26 01-08-2019
      Jak zrezygnować z cyklicznego pakietu?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 10:42 01-08-2019
        Diana, nie nie działa za granicą. Kasia - komendą (wpisanie na klawiaturze telefonu kodu *115*1*0# i zatwierdzenie przyciskiem połączenia), można to znaleźć w regulaminie na stronie: https://www.orange.pl/view/oferta-na-karte#bez-limitu-25-obecny-klient. Jeżeli macie pytania, dotyczące naszej oferty zajrzyjcie także na stronę: https://nasz.orange.pl/, gdzie zespół świetnych ekspertów na nie odpowie.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ktosiek 13:34 21-08-2019
    Usługa sama w sobie jest na prawdę w porządku, ale oszukali mnie na internet... Ponieważ korzystam z tej usługi już 4 raz więc w teorii powinienem dostać za czwartym razem 18 GB, a dostałem 17GB... Więc coś jest chyba nie tak...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krystyna 11:58 07-09-2019
    Bedac za granica UE wlaczylam pakiet za 25 zl. Mimo to pobiera Mi pieniadze z konta. Place tez gdy ktod do mnie dzwoni. Co robic?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krystyna 10:23 16-09-2019
    Witam ,czy ta strona to tylko fikcja ? Jak dlugo trzeba czekac na odpowiedz?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Niki 16:54 07-11-2019
    A jak wyłączyć tą usługę może ktoś wie?
    Odpowiedz

;

Inne

#jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii (6)

Bartłomiej Kuczyński

5 kwietnia 2019

#jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii
6

Dokładnie dwa tygodnie temu  przedstawiłem Wam naszą nową kampanię społeczną, w której sprzeciwiamy się hejtowi. Pokazujemy, że hejterzy są w mniejszości.

Dziś mogę ze spokojem powiedzieć, że #jestnaswiecej

A świadczą o tym liczby i fakty:

  • Manifest Tomsona i Barona – ambasadorów akcji – na samym Facebooku dotarł do 1 337 076 odbiorców;
  • 328 szkół, placówek, Pracowni Orange, świetlic i innych miejsc zamówiło 34 460 sznurówek. W każdym miejscu młodzież skorzysta z lekcji o hejcie;
  • na instagramie pojawiło się do dziś 414 postów oznaczonych #jestnaswiecej,
  • strony www.jestnaswiecej.pl i podstrona Fundacji zanotowały 6424 unikalnych użytkowników;
  • do akcji dołączył sam Adam Bodnar, Rzecznik Praw Obywatelskich. Zobaczcie jego wpis na instagramie: (Dziękujemy!)

  • odcinek Nieprzygotowanych „Negatywne komentarze” przygotowany we współpracy z nami ma dziś ponad 321 000 wyświetleń. Jeśli jeszcze nie widzieliście, polecam!

Dostaliśmy też wiele głosów uznania, informacji o chęci wsparcia akcji. Bardzo się cieszymy, że tak wiele osób widzi problem hejtu i wspiera akcję #jestnaswiecej. Chcemy w ten sposób choć trochę pomóc tym, którzy doświadczają hejtu i zadbać o lepszą jakość internetu. A bez Was na pewno nam się to nie uda!

 

Udostępnij: #jestnaswiecej – podsumowanie dwóch tygodni kampanii
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:02 06-04-2019
    Super akcja, trzeba mieć nadzieję że przyniesie pozytywny wymiar.
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 18:37 08-04-2019
    Widzę, że negatywne opinie nt. cytowanego tutaj pana adama bodnara (oczywiście, że z małej litery!) nie mogą się tutaj pojawić? CENZURA pełną gębą orangu!... :P
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:03 09-04-2019
      Tak, uznaliśmy, że Twój komentarz wykracza poza normy, które ustaliliśmy na blogu. Krytyka zawsze jest dopuszczalna, byle by była merytoryczna.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Mateusz 16:39 10-04-2019
    Z tym hejtem to nie jest prosta sprawa. W gruncie rzeczy pierwsza myśl to anonimowość, która teoretycznie pozwala nam napisać to i owo z poczuciem, że jesteśmy bezkarni. Jednak moim zdaniem tych czynników jest znacznie więcej. Choćby sytuacja w naszym kraju, ludzie są sfrustrowani z wielu powodów, a później wyżywają się w Internecie. Obecna TV również ma sporo za uszami, zarówno publiczna, jak i niepubliczne, które przyzwalają na wiele odrażających zachowań.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Bartłomiej Kuczyński 16:48 10-04-2019
      Masz rację, problem jest złożony i skomplikowany. My chcemy pokazać, że można się sprzeciwić hejterom, bo stanowią mniejszość. Zachęcić do takiej odważnej postawy. Szczególnie, że młodzi ludzie padający ofiarą hejtu mocno przeżywają takie sytuacje. Nie mamy recepty na hejt w całości. Próbujemy zrobić jakiś mały krok na naszym podwórku współpracy z młodzieżą.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 10:22 15-04-2019
    Ja już od dawna "podnoszę" noge w sieci na hejterow bo niestety czują się nadal bezkarnie! Stop przemocy w necie! Popieram akcję!
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej