
Udostępniliśmy „Ekstra kartę eSIM” dla klientów z sektora małych i średnich firm – wszystkich tych klientów biznesowych, którzy mogą korzystać z Mój Orange. To kolejny etap udostępniania tego przełomowego w gruncie rzeczy rozwiązania kolejnym grupom klientów. Zaczęliśmy na początku marca od klientów indywidualnych, potem byli Ci, którzy mają Orange Love, teraz czas właśnie na małe i średnie firmy. Wszystko przebiega więc stopniowo, jak to bywa z przełomowymi rozwiązaniami. Na księżyc też nie polecieliśmy za jednym zamachem. Powiecie, że to niszowa usługa i żaden przełom. Pogadamy za kilka lat, gdy eSIM zmieni cały rynek usług komórkowych, wraz z przyległościami.
Dzięki możliwości wgrania ekstra karty eSIM do zegarka możecie korzystać z niego prawie jak ze smartfona – wykonywać połączenia, odbierać SMS czy maile. Możecie robić to na jachcie, biegając w górach, czy na kajakach – wszędzie tam, gdzie smartfona nie zabierzecie, bo nie jest to wygodne.
Obecnie możecie odpalić usługę na dwóch zegarkach z logo nadgryzionego jabłka oraz jednym urządzeniu Samsung. Dzięki tej samej usłudze – „Ekstra karta eSIM” możecie współdzielić także ten sam numer na dwóch smartfonach obsługujących tę technologię. Przydatne, jeżeli chcecie mieć dwa telefony dostępne pod tym samym numerem.
Koszt „Ekstra karty eSIM” dla klientów biznesowych nie różni się niczym od usługi dla klientów indywidualnych. Tak samo wygląda także proces aktywacji. Więc jeżeli macie pytania zajrzyjcie do naszego Q&A o Ekstra karcie eSIM, które już od jakiegoś czasu wisi na blogu.
Komentarze
-
O proszę, zmiany idą w dobrym kierunku :) Tylko te mmsy ;p Czemu nie chcecie ich dodać w prepaid do Waszych pakietów :)
-
Na ekranie z akceptacją umowy jest pole na wpisanie nazwy urządzenia (chodzi o aktywacje na Apple Watch 4 LTE). Mimo, że nazwa jest wpisana pojawia się informacja, że to pole musi być wypełnione i nie można przejść dalej.
-
Trzeba wisać nazwę bez znaków specjalnych, polskich i spacji.
-
-
Czy mozna miec standardowa karte SIM + ekstra eSIM jako ten sam numer?
-
"Dzięki tej samej usłudze – „Ekstra karta eSIM” możecie współdzielić także ten sam numer na dwóch smartfonach obsługujących tę technologię. Przydatne, jeżeli chcecie mieć dwa telefony dostępne pod tym samym numerem."
-
Tak, można. Możesz mieć eSIM, jako karta główna jest tym samym co zwykły SIM (fizyczny w telefonie). Ekstra karta eSIM to inna usługa. Możesz ją aktywować na smartwatchu (smartfonie, tablecie), zarówno posiadając eSIM jak i zwykły fizyczny SIM na smartfonie.
-
-
Piotrze,udało się może coś dowiedzieć odnośnie światłowodu u Mnie?
-
Sprawdzam ;-)
-
-
Otrzymałem qr kod do uruchomienia esim na Apple Watch 4, niestety nie mogę przejść procesu rejestracji. Pokazuje komunikat „Wewnętrzny błąd komponentu External device„. Czy mogę prosić o podpowiedz co z tym zrobić?
-
Instalacja eSIM na AW nie następuje poprzez QR kod, lecz przez aplikację AW na iPhone. Cały proces pokazaliśmy tutaj: https://youtu.be/35v2ayvhOwE
-
Witam. Moze pan pomóc w rozwiązaniu problemu. Poprzez aplikację w Iphonie X , próbuję uruchomić na Apple Watch 4 LTE usługe , ale ciągle wyskakuje komunikat "wewnętrzny błąd komponentu External device ? Z góry dziękuje.
-
-
-
U mnie w mój orange nie daje się uruchomić extra esim, a infolinia uparcie twierdzi, że usługa jeszcze nie działa dla segmentu "small".
-
Witam, Od dwóch miesięcy ciągle proszę z o pomoc w umożliwieniu korzystania z karty e sim na Apple Watch serii 5 GPS CELLULAR. Dziś po kolejnej rozmowie z infolinią Orange otrzymałam informację, że wewnętrzny błąd komponentu external device, który się pojawia przy próbie zarejestrowania karty na apple watchu, jest problemem występującym po stronie oprogramowania apple. W związku z powyższym zadzwoniłam do działu wsparcia technicznego apple i otrzymałam informację, że żadna taka sytuacja nie ma miejsca. Proszę o informację dlaczego Państwo wprowadzacie w błąd użytkowników i dlaczego informujecie, że karty esim Orange działają na apple patchu skoro nie działają i doskonale o tym Państwo wiecie??? Proszę o odpowiedź.
-
Kilka sugestii: 1) czy nazwa urządzenia AW jest poprawna - nie ma polskich znaków, 2) czy masz odpowiednie urządzenia (iPhone 6 lub wyższy) 3) czy urządzenie jest kupione w Europie?
-
podłączam się pod pytanie. na oba pytania odpowiadam tak: zakupione w Europie. co dalej ?
-
-
-
Witam, Od ok miesiąca używam e-sim na Apple Watch 5 cellular. W zasadzie wszystko działa ok, jednak zauważam pogorszenie jakości rozmów na iphonie. Czy można coś z tym zrobić?