Odpowiedzialny biznes

Finał kampanii Biegiem na staż

Marcin Dąbrowski Marcin Dąbrowski
22 maja 2014
Finał kampanii Biegiem na staż

Przez Pola Mokotowskie przebiegły ponad trzy setki osób, które chciały nie tylko poczuć wiatr we włosach, ale i zwrócić uwagę na pewien problem. Było to efektowne zakończenie kampanii społecznej "Staż. Sprawdź zanim pójdziesz!” - akcji, która przypomina, że parzenie kawy, kserowanie dokumentów i przynoszenie kebabu to nie są zadania na miarę stażu. W ramach kampanii zrealizowano pięć dowcipnych spotów, których bohaterem jest młody stażysta - chłopak na posyłki. W finałowym filmie nie wytrzymuje już monotonii i dyskryminacji, ukradkiem wymyka się z biura, zdziera z siebie białą koszulę i wybiega szczęśliwy do parku.

I tutaj kampania przeniosła się już do świata rzeczywistego, gdzie film miał w pewnym sensie swoją kontynuację, a każdy z nas mógł stać się jej częścią. Wspólnie przebiegliśmy 5 km w niezwykłej scenerii. No, 5 km było oficjalnie, Endomondo pokazało mi 4,63 km, podobno wyszło nie więcej niż 4,8 km. Ale odległość nie była najważniejsza. Grunt, że udało się zamanifestować poparcie dla kampanii, skierowanej zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę na rynku pracy, jak i do pracodawców.

Akcja motywuje młodych ludzi, by bardziej świadomie wybierali oferty praktyk i staży, a jednocześnie zachęca firmy, by ich oferty spełniały pewne standardy, za które mogą otrzymać znak jakości. W końcu staż powinien dawać młodym ludziom szansę na zdobycie praktycznych umiejętności i być początkiem ich kariery, a nie obozem przetrwania w gąszczu błahych i nudnych spraw. Bieg natomiast był okazją, by to zamanifestować.

Więcej o kampanii, której Orange jest mecenasem, znajdziecie na stronie stazeipraktyki.pl oraz na Facebooku - Staże i praktyki.

3de4b3d21e785dff59a09056a6089c9ea98 216cbe2ebdfd1ad296fe58bd7627aa66ae9 140500612cf26b886b72facd1376563ace6 da847fc20f3ca08cab5d5cb5834766af3eb e7766e2c53816309cb3854459ec4f7a0476

 

 

 

 


Rozrywka

5 urodziny akcji „Środy z Orange”

Kasia Barys Kasia Barys
21 maja 2014
5 urodziny akcji „Środy z Orange”

To już 5 lat, odkąd można iść z przyjacielem do kina w ramach "Śród z Orange". Wystarczy być klientem Orange i wysłać sms. Drugi bilet można dostać w prezencie. Do tej pory z akcji skorzystało prawie 6 mln fanów kina, którzy mogli obejrzeć największe filmowe hity. Najchętniej oglądanymi filmami w tym czasie były m.in. „Hobbit”, czy „Drogówka”. Pamiętajcie, że akcja nadal trwa, a dzisiaj jest środa - idealny dzień na wyjście do kina. Dodatkowo z okazji 5 urodzin na facebookowym koncie Orange Film można zagrać w grę #wŚrodyZorange i wygrać podwójne bilety do Multikina.

A ja także mam dla Was vouchery. 10 podwójnych zaproszeń do kina. W komentarzu do tego wpisu, złóżcie urodzinowe życzenia. Najlepsze zostaną nagrodzone biletami! Ja oczywiście życzę Środom z Orange - sto lat :)

 


Rozrywka

Ściągnij na telefon aplikację Orange Warsaw Festival 2014

Kasia Barys Kasia Barys
21 maja 2014
Ściągnij na telefon aplikację Orange Warsaw Festival 2014

Uczestnicy Orange Warsaw Festival ucieszą się z mobilnej aplikacji, którą przygotowano w tym roku. To o wiele więcej niż multimedialny przewodnik po wydarzeniu. Prócz szczegółowych informacji o koncertach i  artystach oraz wskazówek, jak poruszać się po terenie festiwalu, aplikacja pozwala dzielić się wrażeniami z koncertów na portalach społecznościowych, czy odnaleźć przyjaciół, którzy również bawią się na OWF.  Za pomocą aplikacji można kupić  bilet na festiwal, a dla dociekliwych przygotowano nawet funkcję pomiaru natężenia dźwięku podczas koncertów.   Zobaczcie materiał z prezentacji aplikacji.

Aplikacja jest dostępna dla użytkowników smartfonów działających w oparciu o jeden z trzech najpopularniejszych systemów operacyjnych: Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone.

 

Scroll to Top