Czy wiecie która z polskich marek najlepiej zachęciła do kibicowania i wzbudziła największe emocje? No przecież wiadomo, że Serce i Rozum ;)
Sotrender, narzędzie pomiaru efektywności marketingu w social media, przeanalizował wpisy polskich firm i marek na Facebooku. Bezapelacyjnie najbardziej angażującym wpisem okresu UEFA Euro 2012 okazał się ten z fan page’a Serce i Rozum.
W dniu meczu Polska-Grecja pojawiło się hasło:: „Chłopaki! Dziś wszyscy jesteśmy z Wami!” oraz grafika kibicujących bohaterów z tekstem „Jeśli kibicujesz dzisiaj naszym - udostępnij!”. Ten post polubiło aż 15688 użytkowników, skomentowano 736, a udostępniło - rekordowe 61347 razy.
Nie wiele mniej miał wpis przed meczem z Rosją z tekstem Nas ne dogoniat! (15960 „lajków”, 324 komentarzy, 6616 udostępnień).
W rankingu na 5. miejscu znalazł się także profil Orange Polska. Post „Kto chce, aby Polska wygrała dziś z Rosją, klika »lubię to«! Pokażmy, ilu nas jest.” zalajkowało 14768 użytkowników, skomentowało 1282, a udostępniło 103 osoby.
Dziękuję wszystkim kibicom i proszę o więcej. Ciekaw jestem ilu z Was polubi dzisiejszy wpis Serca i Rozumu? Jak nas dzisiaj zdopingują ? ;)
Jeśli chcecie wiedzieć kto jeszcze rozgrzewa do boju kibiców zajrzycie na bloga Sortrender.