Odpowiedzialny biznes

HALO!Tu Warszawa

Marek Wajda Marek Wajda
20 września 2011
HALO!Tu Warszawa

Budki telefoniczne na stałe wpisane są w architektoniczny krajobraz. W Warszawie 11 artystów postanowiło wykorzystać je „jako przestrzeń wystawienniczą”. Budka w której można usiąść i odpocząć, budka, w której będzie można posłuchać muzyki regulowanej słońcem, wiatrem i wysokością wody w Wiśle, budka zaciemniona i wyciszona od wszelkich bodźców pochodzących z miasta. Przekształcone znajdują się na Powiślu (3 budki), Śródmieściu (4 budki) i Pradze (4 budki). Szczegóły znajdziecie na tej stronie. Budki będzie można zobaczyć do 14 października (niestety jedna budka na Pradze została zdewastowana). Organizatorem jest Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie, a jednym z partnerów jest oczywiście nasza firma. Zapraszam Was na krótki reportaż.

Mamy dla Was konkurs: pierwsze 5 osób, które zrobi zdjęcia co najmniej 7 budek i prześle je na mojego maila (marek.wajda@telekomunikacja.pl) otrzyma zestaw z Sercem i Rozumem (karty telefoniczne i magnesy na lodówkę).


Oferta

Telefony za pomysłowe filmy

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
19 września 2011
Telefony za pomysłowe filmy

Pewnie zauważyliście, że trwa kampania promująca odświeżoną ofertę Delfin, Pelikan i Pantera. Konwencja spotów jest charakterystyczna i dająca spore możliwości do wymyślenia czegoś równie ciekawego. Stąd wziął się pomysł konkursu. Zadanie dla Was proste: nakręcić filmik ilustrujący hasło: „Jeśli coś za szybko się kończy, to traci sens”, a następnie wrzucić go na nasz kanał na Youtube.  Do przytulenia nagrody: 10 Samsungów Galaxy S I i S II.


Rozrywka

Rozumodżin i Sercorybka

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
19 września 2011
Rozumodżin i Sercorybka

Pokazaliśmy już Wam jak wygląda kręcenie reklamy z Sercem i Rozumem. Dzisiaj odkrywamy jak nasi gwiazdorzy przygotowują się do najnowszej sesji zdjęciowej, reklamującej nasz pakiet - Internet, telefon i telewizja. Zobaczcie jak powstaje Key Visual (KV), zdjęcie, które wykorzystywane jest do prasy, plakatów, ulotek i innych materiałów drukowanych.

Pierwszym etapem jest projekt KV. Agencja reklamowa przygotowuje kilka propozycji. Tym razem postawiliśmy nasi bohaterowie wcielili się Rozumodżina i Sercorybkę.

Scroll to Top