Odpowiedzialny biznes

HALO!Tu Warszawa (0)

Marek Wajda

20 września 2011

HALO!Tu Warszawa
0

Budki telefoniczne na stałe wpisane są w architektoniczny krajobraz. W Warszawie 11 artystów postanowiło wykorzystać je „jako przestrzeń wystawienniczą”. Budka w której można usiąść i odpocząć, budka, w której będzie można posłuchać muzyki regulowanej słońcem, wiatrem i wysokością wody w Wiśle, budka zaciemniona i wyciszona od wszelkich bodźców pochodzących z miasta. Przekształcone znajdują się na Powiślu (3 budki), Śródmieściu (4 budki) i Pradze (4 budki). Szczegóły znajdziecie na tej stronie. Budki będzie można zobaczyć do 14 października (niestety jedna budka na Pradze została zdewastowana). Organizatorem jest Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie, a jednym z partnerów jest oczywiście nasza firma. Zapraszam Was na krótki reportaż.

Mamy dla Was konkurs: pierwsze 5 osób, które zrobi zdjęcia co najmniej 7 budek i prześle je na mojego maila (marek.wajda@telekomunikacja.pl) otrzyma zestaw z Sercem i Rozumem (karty telefoniczne i magnesy na lodówkę).

Udostępnij: HALO!Tu Warszawa
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Oferta

Telefony za pomysłowe filmy (0)

Wojtek Jabczyński

19 września 2011

Telefony za pomysłowe filmy
0

Pewnie zauważyliście, że trwa kampania promująca odświeżoną ofertę Delfin, Pelikan i Pantera. Konwencja spotów jest charakterystyczna i dająca spore możliwości do wymyślenia czegoś równie ciekawego. Stąd wziął się pomysł konkursu. Zadanie dla Was proste: nakręcić filmik ilustrujący hasło: „Jeśli coś za szybko się kończy, to traci sens”, a następnie wrzucić go na nasz kanał na Youtube.  Do przytulenia nagrody: 10 Samsungów Galaxy S I i S II.

Udostępnij: Telefony za pomysłowe filmy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Reklama

Rozumodżin i Sercorybka (0)

Tomasz Owsianko

19 września 2011

Rozumodżin i Sercorybka
0

Pokazaliśmy już Wam jak wygląda kręcenie reklamy z Sercem i Rozumem. Dzisiaj odkrywamy jak nasi gwiazdorzy przygotowują się do najnowszej sesji zdjęciowej, reklamującej nasz pakiet – Internet, telefon i telewizja. Zobaczcie jak powstaje Key Visual (KV), zdjęcie, które wykorzystywane jest do prasy, plakatów, ulotek i innych materiałów drukowanych.

Pierwszym etapem jest projekt KV. Agencja reklamowa przygotowuje kilka propozycji. Tym razem postawiliśmy nasi bohaterowie wcielili się Rozumodżina i Sercorybkę.

Udostępnij: Rozumodżin i Sercorybka
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej