;

Odpowiedzialny biznes

Jak niedosłyszący słyszą muzykę? „Przyszłość jest dziś” (1)

Marta Cieślak-Krajewska

11 czerwca 2019

Jak niedosłyszący słyszą muzykę? „Przyszłość jest dziś”
1

Często nie uświadamiamy sobie, z jakimi ograniczeniami zmagają się na co dzień osoby niedosłyszące, niewidome, lub o ograniczonej sprawności ruchowej. To co dla nas jest oczywiste – pokonanie krawężnika, usłyszenie informacji na peronie, czy zdążenie na  właśnie odjeżdżający autobus, wymaga od nich dużo większego wysiłku, niż od osób sprawnych. Podobnie jest z zabawą – chcąc dobrze się bawić, muszą zadbać o swój komfort.

Muzyka łączy a nie dzieli

Sporo mówi się o tym, że niepełnosprawność często zatrzymuje takie osoby w domu. Dlatego, w myśl idei, że muzyka powinna łączyć, Orange Warsaw Festival dba o to, by osoby z dysfunkcją wzroku, słuchu czy o ograniczonej sprawności ruchowej mogły po prostu dobrze się bawić. Dzięki współpracy pięciu fundacji: Fundacji Polska Bez Barier,  Fundacji Orange, Fundacji Widzialni, Fundacji na Rzecz Rozwoju Audiodeskrypcji KATARYNKA oraz Polskiej Fundacji Osób Słabosłyszących a także oraz zaangażowaniu niesamowitych wolontariuszy,  osoby niewidome mogą oglądać, a niedosłyszące – wyraźnie słyszeć występy artystów podczas OWF. Jesteście ciekawi, jak? Zobaczcie najnowszy odcinek „Przyszłość jest dziś” o dostępności.

Wyjątkowe rozwiązania

Kolejny rok osoby z niepełnosprawnościami korzystały z 13 rozwiązań przygotowanych specjalnie dla nich. Oferowane udogodnienia to m.in. bilet N, uprawniający do wejścia z osobą wspierającą, Punkt Obsługi Priorytetowej, poszerzone bramki wejściowe dla osób poruszających się na wózkach, najazdy na krawężniki i podwyższenia, czy platformy  przy obu scenach . O wszystkich udogodnieniach przeczytacie tutaj: OWF dla osób z niepełnosprawnościami. Od wielu lat festiwal cieszy się zasłużoną opinią najbardziej dostępnego festiwalu w Polsce, co potwierdzają nie tylko eksperci koordynujący działania dostępnościowe na festiwalu z Fundacji Polska Bez Barier, ale przede wszystkim – opinie, którymi uczestnicy dzielą się na fanpage festiwalu.

W tym roku bawiliśmy się po raz dwunasty. Orange Warsaw Festival  przyciągnął ponad 60 tysięcy osób. Zobaczcie, jak wyglądała zabawa w Orange Strefa.

Udostępnij: Jak niedosłyszący słyszą muzykę? „Przyszłość jest dziś”
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:53 11-06-2019
    Super ze myślicie zawsze o tej grupie społecznej. Tak trzymać. Gratulacje :)
    Odpowiedz

;

Oferta

W weekend ruszyły kolejne rowery od Orange (1)

Piotr Domański

10 czerwca 2019

W weekend ruszyły kolejne rowery od Orange
1

Mieszkańcy Polkowic na Dolnym Śląsku otrzymają do dyspozycji 50 jednośladów. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych podobnych projektów to rowery czwartej generacji. Oznacza to, że nie wymagają stacji dokujących, wystarczy je zostawić w wyznaczonych strefach po zakończeniu jazdy. Rower nie wymaga też ładowania – wszystkie elementy wymagające dopływu prądu napędzane są z baterii ładowanej dynamem. Co więcej, ku wielkiemu smutkowi amatorów cudzej własności wyrwanie modemu GPS nie powoduje, że roweru nie da się znaleźć.

Podobne projekty Orange Polska i Roovee realizowały wspólnie między innymi w Olsztynie, Ostrołęce, Stalowej Woli, Dusznikach-Zdroju.

Udostępnij: W weekend ruszyły kolejne rowery od Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:45 10-06-2019
    ZApraszamy do Kielc, mamy skutery, hulajnogi, brakuje tylko rowerów :)
    Odpowiedz

;

Reklama

Są wakacje, czas na lody (3)

Stella Widomska

10 czerwca 2019

Są wakacje, czas na lody
3

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. 😉 A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? 🙂

Udostępnij: Są wakacje, czas na lody
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 16:50 10-06-2019
    Uwielbiam lody czy to świderki czy to gałki czy to włoskie.Dużo ich nie mogę jeść ale pozwalam sobie na nie co jakiś czas.Lubię Orange bo fajne promocje daje na wakacje ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:44 10-06-2019
    Ja tam lubię lody w każdej postaci ;p Żartuje :) Najbardziej lubie te które które robimy sami w domu ;p Tylko bez skojarzeń ;p ;p Pozdrawiam :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 01:02 11-06-2019
      12 Gb na 3 dni - wyślij smsa o treści POLSKA na bezpłatny numer 233. Czas na aktywację do 11.06.2019 (powinno doać się do końca dnia), ale lepiej nie czekać na ostatnią chwilę.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej