Odpowiedzialny biznes

Karty dla Wielkiej Orkiestry

Monika Kulik Monika Kulik
05 stycznia 2011
Karty dla Wielkiej Orkiestry

Już za 4 dni XIX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tym razem zbieramy dla urologii i nefrologii dziecięcej. Wszystkich chcących pomagać, zwłaszcza kolekcjonerów kart telefonicznych zapraszam do licytacji złotych kart TP. Ta numer 13. tradycyjnie zostaje w WOŚP, a pozostałe 99 możecie wylicytować na aukcji. W 2010 roku licytacja kart wzbogaciła konto WOŚP o ponad 850 tys. złotych.

Taka karta może być Wasza. Tym razem, 24-karatowy złoty element ma kształt koła zębatego i waży 1 gram.

Z racji naszych działań często odwiedzam szpitalne oddziały dziecięce i widzę efekty pospolitego ruszenia WOŚP. Czerwone serduszka na sprzęcie medycznym są dowodem, że kupiła go Fundacja. Dzięki nam - każdemu, kto wkłada nawet najmniejszy grosik do wspólnej puszki. Jak będzie w tym roku? Zobaczymy już za 4 dni.

Złote karty to nie wszystko. Wkrótce Grupa TP będzie mieć dla Was kolejną propozycję, niezależnie od tego czy kierujecie się Sercem czy Rozumem :)


Oferta

Smartphony za złotówkę

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
05 stycznia 2011
Smartphony za złotówkę

Początek roku to tradycyjny czas wyprzedaży. Wczoraj sam przytargałem torbę nowych ubrań do domu. Kto od ciuchów woli telefony, może skorzystać z wyprzedaży, która dziś ruszyła w Orange. Możecie kupić świetne telefony w naprawdę korzystnych cenach. Oferujemy m.in. topowe smartphony za złotówkę: Samsung Wave 723, Samsung Galaxy S, SE Xperia 10 mini,  SE Xperia X10, SE Xperia X8, Nokia C6, Nokia N8 i Motorola flipout. Wyprzedaż będziemy wspierać kampanią reklamową i co tydzień promować inne modele.

Smartphony za 1 zł


Odpowiedzialny biznes

Podsumowaliście lidera, dziękujemy

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
04 stycznia 2011
Podsumowaliście lidera, dziękujemy

Dziękuję, że tak licznie podjęliście się oceny naszych działań w 2010 r. wyliczając szczerze plusy i minusy oferty. Dla marketingu, obsługi klientów i sieci to świetny materiał do refleksji. "Jak nas widzą, tak nas piszą”, więc jest nad czym myśleć. Ludzie z marketingu przeczytali wszystkie komentarze i daliście im do ręki dobre argumenty, które na pewno wykorzystają. Chwaliliście OFnK (absolutny hit), pakiet 1000 minut (nawet mimo zmian) i obniżki neo. Zwróciliście uwagę na dobrze wylansowane Serce i Rozum. Walcem przejechaliście się po zasięgu (chociaż nie odbiega od konkurencji), ważności środków na koncie i pakietach netowych w prepaid. To chyba najszybsze podsumowanie. Tym razem miałem wyjątkowo trudny orzech do zgryzienia i potrzebowałem więcej czasu niż zwykle, by wskazać nagrodzonych. Ale do rzeczy. Według mojej subiektywnej oceny maskotki Serce i Rozum dostają pomaranczowy (#8), Monika (#21) i pablo_ck (#7). Vouchery do Cinema City dla dwóch osób potter28 (#27) i feodor (#54). Koszulki Prezesek (#4), czytelniczka (#47) i jamessz (#2). Kubki majtejsztyk (#9) i RobertS (#10). Nagrody możecie wymieniać między sobą, jak się dogadacie. Tradycyjnie proszę o kontakt e-mailowy, abym wiedział gdzie wysłać gadżety.

Scroll to Top