Odpowiedzialny biznes

Koszulki w rolach głównych

Marcin Dąbrowski Marcin Dąbrowski
16 lipca 2013
Koszulki w rolach głównych

Kiedy w czerwcu bieżącego roku Marek Saganowski przedłużał umowę z Legią, na zdjęciu ściskał dłoń prezesa, będąc w koszulce z dużym logo Nike, choć sponsorem technicznym klubu jest Adidas. Rafał Żochowski pisał wówczas na blogu facethesport.pl: „Czy ktokolwiek wyobraża sobie, żeby np. Robert Lewandowski (umowa indywidualna z Nike) pojawił się w koszulce z „łyżwą” na prezentacji w Bayernie Monachium (Adidas)? Śmiem twierdzić, że nie zostałby na taką konferencję wpuszczony.”

Czas pokazał, że i w Monachium podobne sytuacje mogą się wydarzyć. Zdjęcia z prezentacji nowych piłkarzy klubu, Mario Goetze i Jana Kirchhoffa, zdominowały loga Nike na ich koszulkach. Z kolei Mario Gomez podczas oficjalnej prezentacji zespołu paradował w czapce z „łyżwą” (obecnie jest już graczem Fiorentiny). Bayern ukarał całą trójkę finansowo.

9cdfb09c215a80988e3030081d69af57c1e.jpg

W Polsce w przerwie letniej szeroko komentowano zdjęcia nowych lub przedłużających umowy piłkarzy w pozie „z założonymi rękami”. Lech, Śląsk i Wisła solidarnie publikowały zdjęcia graczy, którzy kompletnie zasłaniali logo sponsora. Lech bardzo szybko swój błąd naprawił, zdjęcia pozostałych klubów wciąż można znaleźć na stronach Wisły i Śląska.

Przed nadchodzącym sezonem  zespoły chwalą się nowymi strojami. Wiele emocji trykoty wzbudziły w Szczecinie, gdzie kibice zapowiedzieli bojkot koszulek z białymi rękawkami. Nie dość, że zabrakło na nich tradycyjnego koloru bordowego, to zdaniem fanów przypominały stroje wrogiego im Lecha Poznań. Klub ugiął się pod naciskiem kibiców i ostatecznie koszulki będą jednolite w kolorze granatowym, bez białych wstawek. Umieszczenie na przedniej stronie koszulki logo Miasta Szczecin na białym prostokącie  - pod logo głównego partnera, Grupy Azoty - wygląda mało efektownie. Dodatkowo na rękawkach znajdują się znaki Polskiej Żeglugi Morskiej i Unity Line, a na spodenkach - logo Bosmana. Tak duża liczba reklam, nawet rozmieszczonych symetrycznie, sprawia niestety wrażenie chaosu.

Zadowoleni mogą być kibice Legii Warszawa. Białe koszulki z cienkimi, czarnymi paskami oraz zielone koszulki z białymi paskami to kompozycje proste i estetyczne. Logo klubu i marki Adidas są od siebie wyraźnie oddalone, przez co dobrze widoczne, reklama ActiveJet w centralnej części natychmiast rzuca się w oczy. Co ciekawe, zanim nastąpiła oficjalna prezentacja nowych strojów, portale internetowe informowały o wycieku projektu koszulek. Tymczasem był to jedynie przejaw radosnej twórczości jednego z kibiców, który podzielił się swoim dziełem na forum.

Prostota jest też domeną nowych koszulek Wisły Kraków. Premierze nowych trykotów Wisły towarzyszył ciekawy film promocyjny z Arkadiuszem Głowackim, przechadzjącym się po tajemniczej szatni. Na stroje powrócił klubowy symbol, Biała Gwiazda, która na czerwonym tle prezentuje się świetnie zarówno na czerwonym, jak i na białym trykocie.

52ea41e74802bf22135276b8fecadc9cdf6.jpg

Na koniec jeszcze rzut oka na trzeci komplet strojów Liverpoolu, który doczekał się już sporej liczby memów.

1a6f797d112c1062cbe690bb695e0f7f898.jpg

Czy Waszym zdaniem nawiązywanie do strojów z przeszłości ma sens? Czy z wzorami na koszulkach powinno się eksperymentować, czy lepiej trzymać się zasady "less is more"?


Rozrywka

Wygraj iPhone’a i Sony Xperia Tablet Z

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
15 lipca 2013
Wygraj iPhone’a i Sony Xperia Tablet Z

Mam dla Was kolejną okazję by bawić się filmowo z Orange. Ostatnio zapraszałam Was na Orange Kino Letnie, a dziś zachęcam do udziału w zabawie wakacyjnej, w której do wygrania są tablety i telefon komórkowy. Każdy z nas zapewne lubi chodzić do kina. Niektórzy przesiadują w nim godzinami, inni idą tylko na wielkie przeboje filmowe. Niezależnie od tego w jakiej grupie się znajdujecie - czy jesteście kinomaniakami? Czy tylko bywalcami w kinie od czasu do czasu? przygotowaliśmy dla Was konkurs na recenzję wybranego przez siebie filmu w Multikinie, który wyświetlany będzie od 15 lipca br do 2 września br.

Aby wziąć udział w konkursie należy nakręcić telefonem swoją video recenzję filmu, który właśnie obejrzeliście w kinie. Swoje video wysyłacie za pomocą formularza konkursowego zamieszczonego tutaj. Pamiętajcie - aby zgłoszenie konkursowe było poprawne, wideo-recenzja powinna mieć długość od 20 do 60 sekund. Subiektywna ocena filmu, niekoniecznie z samymi superlatywami;) Następnie komisja konkursowa wybierze 15 finalistów, którzy przysłali najciekawsze z nich. W dniach 6-23 września odbędzie się głosowanie Internautów, którzy wyłonią trzech zwycięzców! Osoba, która zgarnie najwięcej głosów, wygra iPhone'a 16 GB! Na osoby, które zajmą drugie i trzecie miejsce, czeka Sony Xperia Tablet Z oraz iPHONE 4 8GB. Powodzenia!

53502804fe56ba87ac67ca76185946b182a

Na jakim filmie ostatnio byliście w kinie?


Oferta

Świat Orange – najnowsze informacje w Twoim smartofnie zupełnie za darmo

Czytelnicy Bloga Czytelnicy Bloga
15 lipca 2013
Świat Orange – najnowsze informacje w Twoim smartofnie zupełnie za darmo

Nowa aplikacja została stworzona po to, by w jednym miejscu zbierać najnowsze wiadomości, cykle wideo, recenzje i konkursy publikowane na orange.pl. Świat Orange to prosty sposób, by być na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny nowych technologii, sportu, filmu, czy muzyki.

Aplikacja podzielona jest na 5 kategorii, ma także możliwość personalizacji, która pozwala na dodanie do ekranu głównego konkretnych podsekcji poszczególnych działów. Na razie jest dostepna dla właścicieli smartfonów z Androidem oraz użytkowników Windows 8 oraz RT.

Więcej informacji na temat Świata Orange znajdzieciew tym miejscu.

 

Scroll to Top