Odpowiedzialny biznes

Kto dziś wygra mecz… (0)

Wojtek Jabczyński

8 czerwca 2012

Kto dziś wygra mecz…
0

Oczywiście pamiętałem o obiecanym wam konkursie piłkarskim. Zadanie proste, trzeba prawidłowo wytypować wynik dzisiejszego meczu Polska – Grecja. Kto pierwszy go poda przytuli torbę naszych gadżetów na Euro 2012. Druga zabawa to wytypowanie strzelca pierwszej bramki na mistrzostwach. Nie musi być nasz reprezentant, ale chyba nikt nie ma wątpliwości, że tak się stanie 🙂 Tutaj też liczy się szybkość. Obstawiać można do godz. 18.00. Powodzenia. I nie zapominajcie, że dziś macie od nas darmowe MMS-y.

6c0ddf6e416494b13de9f7e019f269bb3c6 7a97ffc2f4b11117c34e9e7d5cea269fcf5

 

Udostępnij: Kto dziś wygra mecz…
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Odpowiedzialny biznes

Czy wiara uczyni cud? 4 (0)

Jarosław Konczak

8 czerwca 2012

Czy wiara uczyni cud? 4
0

Z czarnowidztwa przeszliśmy w samouwielbienie. „Wczoraj” mówiliśmy, że nam Euro odbiorą, że nie zbudujemy stadionów, że autostrada do Warszawy nie dojdzdzie itd. itp. Dzisiaj podkreślamy, jak wszystko pieknie wyszło, jaki skok niemal cywilizacyjny wykonaliśmy i jak niemal wszyscy (poza BBC) się Polską zachwycają.

Teraz jednak wszystko idzie w zapomnienie i te dobre i złe strony. Najważniejsza rozgrywka zaczyna się dla nas na Stadionie Narodowym o 18.00. Na nią już nie mamy wpływu jako kibice, no może z wyjątkiem tych, którzy będą na trybunach i będą tam zdzierać gardła. Jeśli Polska rozpocznie dobrze i grać będzie dalej wszyscy zaakceptują pewne niedociągłości i ogłoszą sukces. W przypadku przegranej będziemy nie tylko żądać głów na scenie piłkarskiej, ale tez wytykać każdy kamyczek leżący na autostradzie.

Nikt z nas nie wie tak naprawdę co warta jest nasza kadra w meczu o wielką stawkę – takich spotkań praktycznie od 2009 roku nie graliśmy (może z wyjątkiem meczu o prestiż jak z Niemcami). Nie wiemy więc gdzie jesteśmy na piłkarskiej mapie Europy. Dlatego te ostatnie godziny to czas wiary, że jednak się uda, i że nie będzie jak podczas MŚ 2002, MŚ 2006 i ME 2008 po pierwszym meczu niemal wszystko „będzie pozamiatane”.  Na razie wierzę i będę dopingować jak miliony Polaków. Wiara ponoć czyni cuda.

Udostępnij: Czy wiara uczyni cud? 4
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Reklama

Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych (0)

Wojtek Jabczyński

7 czerwca 2012

Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych
0

Pamiętacie zabawę polegającą na porównywaniu dwóch obrazków i szukaniu różnic między nimi? Po obejrzeniu reklamy T-Mobile wpadł mi do głowy pomysł twórczego zmodyfikowania tej łamigłówki. Poniżej dwa spoty. Pierwszy, przygotowany przez nas pod rebranding i reklamujący 24 godziny życia z Orange, a drugi naszego szanownego konkurenta podążającego trochę później, ale jednak podobną drogą. Konkurs polega na znalezieniu jak największej liczby cech wspólnych oryginału i remake`a zaczynając od koncepcji, podobnych lub identycznych usług itd. Osoba, która znajdzie ich najwięcej otrzyma torbę gadżetów z magicznej szafy rzecznika, a dwie kolejne karty zdrapki po 50 zł każda. W jury zasiadają szef naszej komunikacji marketingowej i rzecznik. Macie czas do południa w niedzielę.

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij: Reklamowy konkurs dla spostrzegawczych
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej