Reklama

Making of z Anją Rubik (0)

Stella Widomska

21 czerwca 2017

Making of z Anją Rubik
0

Jakiś czas temu informowałam Was o kampanii z Anją Rubik, w której promujemy najnowszy smartfon Samsung Galaxy S8. Spot możecie jeszcze obejrzeć w telewizji, ale pewnie jesteście ciekawi jak wyglądały kulisy tej sesji. Dlatego zaspokajając Waszą ciekawość polecam poniższy materiał. Mnie się podoba. A Wam?

Udostępnij: Making of z Anją Rubik
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Inne

Zlot blogowy 2017 – relacja (11)

Redakcja Bloga

20 czerwca 2017

Zlot blogowy 2017 – relacja
11

Dziękujemy, że z nami byliście. Z częścią z Was mieliśmy okazję spotkać się po raz kolejny, kilka osób to były zupełnie nowe twarze, jednak sądzę, że dla wszystkich Was była to świetna okazja do spotkania. Zawsze byliście i pewnie jeszcze przez wiele lat będziecie dla nas bodźcem do działania i obserwatorami, którzy spoglądają na nas przyjaznym, choć krytycznym okiem.

Dla tych, z czytelników bloga, którzy nie dotarli na spotkanie przygotowaliśmy relację wideo. Zobaczcie co się działo i może spotkamy się za rok 😉

Udostępnij: Zlot blogowy 2017 – relacja
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Piotrekk85 17:27 20-06-2017
    Już 2018?
    Odpowiedz
    • komentarz
      manyaky 17:46 20-06-2017
      Czas płynie...
      Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 20:20 20-06-2017
      @Piotrekk85 my na Blogach wyprzedzamy rzeczywistość :) Dziękuję jeszcze raz za zaproszenie i za super zabawę, było mega!!!
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 19:09 20-06-2017
    Brawo Wy i my ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    sd 20:24 20-06-2017
    Faktycznie sporo nowych twarzy. Ale sporo też starych :) fajnie było was zobaczyć. Chociaz tak :) pozdrowienia dla wszystkich.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Moraleski 18:53 22-06-2017
      Z lekkim opóźnieniem, ale również bardzo dziękuję za zaproszenie i naprawdę przednią zabawę w doborowym towarzystwie ;) Mam nadzieje, że zobaczymy się za rok.
      Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 21:25 20-06-2017
    Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI za wspaniały weekend pełen atrakcji ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Gosia 21:30 20-06-2017
    Bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w zlocie blogowym, poznania Was wszystkich oraz doznania niezapomnianych chwil. PS. Wygląd jako tako ale głos to mam medialny haha:-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 23:16 20-06-2017
    Serdecznie dzięki całemu zespołowi bloga Orange za WSZYSTKO! Jesteście dla nas wyjątkowym zespołem. Potraficie ze sobą bardzo dobrze współpracować :) zaskakujecie nas każdego roku i jak wszystko się ułoży to do siego ;))))
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 13:33 21-06-2017
    Wszystko w formie imprezy... Dobrze, że się nie wybrałem :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 14:18 21-06-2017
    Ja też dziękuję. Ukontentowanym niezmiernie zarówno zabawą jak i wizytą w Orange Labs. Tak,tak,tak. Fajni goście tam pracują i świetnie o tym opowiadali.
    Odpowiedz

Urządzenia

HTC U11 w Orange (6)

Piotr Domański

19 czerwca 2017

HTC U11 w Orange
6

Nieco ponad miesiąc temu Wojtek pisał, że nowe dzieło HTC – model HTC U11 wchodzi do przedsprzedaży w Orange. Teraz nadszedł czas na początek regularnej sprzedaży. Sprzedaży, która nota bene idzie dobrze (w skali globu) o czym pisał wczoraj serwis telepolis.

Sporo o telefonie napisał już Wojtek, więc zacytuje jego słowa:

Wyróżnik U11, który przychodzi jako pierwszy na myśl? Z pewnością obsługa przez ściśnięcie obudowy. W ten sposób można np. włączyć aparat i zrobić sobie selfie, przełączyć przednią i tylną kamerę, obsługiwać aplikacje itp. Wbrew pozorom nie jest to trudne i szybko można opanować tę sztukę. Siłę ściśnięcia ustala się indywidualnie tak, aby aparat nie reagował na nieintencjonalne złapanie obudowy.

Więcej przeczytacie w: HTC U11 na dwudzieste urodziny firmy.

Skoro już wiecie o najważniejszej nowince, jaką niesie HTC U11 czas na kilka dodatkowych informacji. Po pierwsze – wygląd. Nowy HTC jest dość duży – 153,9mm x 75,9mm x 7,9mm i prawie 170 gram wagi. Z obu stron pokrywa go szło – z jednej wypukłe, ładnie wyprofilowane, z drugiej płaska warstwa Gorilla Glass 5, przykrywająca ekran o przekątnej 5,5 cala. Obie tafle łączy wspomniana już elastyczna ramka. Całość prezentuje się bardzo dobrze.

Mocny procesor, wyróżniony aprart

Telefon został wyposażony w ośmiordzeniowy procesor Qualcomm™ Snapdragon™ 835, 4 GB RAM i 64 GB pamięci, które można oczywiście rozszerzyć. Główny aparat ma 12 megapikseli, dodatkowy – 16. Kiedyś taka sytuacja byłaby pewnie przyjęta ze zdziwieniem, ale teraz coraz więcej zależy nie od tej wartości, lecz jakości samej matrycy i oprogramowania ją wspierającego. Więc przejdziemy nad tym do porządku dziennego, szczególnie, że został on wyróżniony przez portal DxOMark. Oczywiście, mógłbym rozpisywać się nad wodoszczelnością, jakością wyświetlacza i całą masą innych parametrów, ale obecnie we flagowcach to standard.

Cena, którą zapłacicie za telefon na start zaczyna się od 589 zł, w planie MultiSIM, przez 649 zł w Smart Plan LTE 79,99 na 1429 zł w planie abonamentowym za 29,99 kończąc. Miesięczna opłata za urządzenia waha się między 65 a 85 zł.  Jak się to ma do rynku? Trudno powiedzieć 😉 Na pewno to znacznie mniej, niż deklarowane przez producenta 3249 zł. Bo chociażby we wspomnianym nieco wyżej Smart Plan LTE 79,99 za telefon zapłacicie w sumie 2329 zł, czyli nieco ponad tysiąc złotych mniej.

Dodam tylko, że w pudełku znajdziecie dodatki wycenione na mniej-więcej 500 zł – ładowarkę, etui i kilka innych przydatnych  elementów.

A jeżeli chcecie wiedzieć więcej (albo kupić ten smartfon) zajrzyjcie tradycyjnie na orange.pl

P.S na blogu możecie wygrać HTC U11!

Udostępnij: HTC U11 w Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    jh 16:48 19-06-2017
    VoLTE to pewno nie ma?
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 20:49 19-06-2017
    Ładowarkę wliczacie jako jeden z dodatków wartych 500 zł? Myślałem że ładowarka nie jest dodatkiem ;-) a kabelek usb też?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 11:52 20-06-2017
      Ale to jest ładowarka od HTC. Jest więc jakieś 46 razy lepsza od ładowarek innych producentów ?
      Odpowiedz
  • komentarz
    przemek219 21:42 19-06-2017
    Kiedy neva 80 dostanie volte
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 09:40 20-06-2017
    HTC ma zawsze ładny sprzęt, ale cena wysoka.
    Odpowiedz
  • komentarz
    karo 13:36 20-06-2017
    "Wachę" lejemy do baku, a cena się może wahać :D
    Odpowiedz

Reklama

Jagiełło i 1410 GB (19)

Stella Widomska

19 czerwca 2017

Jagiełło i 1410 GB
19

Całkiem niedawno Piotr informował Was o tym, że do końca wakacji za doładowanie Orange Free na kartę kwotą 200 zł dostaniecie 1410 GB transferu, do wykorzystania przez 5 miesięcy. Ruszyliśmy z nieco szerszą komunikacją tego tematu. W telewizji nasz nowy spot z samym Władysławem Jagiełło w roli głównej. Oczywiście u jego boku Robert Górski.

Za kreacje spotu odpowiada agencja Publicis. Jego produkcją zajął się Lemon Film, a postprodukcją Orka Films. Spot wyreżyserował Michał Gazda znany m.in. z Belle Epoque, Drugiej Szansy czy Watahy.

Udostępnij: Jagiełło i 1410 GB
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 13:39 19-06-2017
    Zrobiliście konkurencji jesień średniowiecza z pewnej części ciała ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Koolo 15:05 19-06-2017
      Da się przedłużać ważność "bonusa" sms-em o treści START pod numer 8002 ? Jeżeli tak, to świadomie lub nie pomijacie bardzo istotną informację na waszą korzyść (w reklamie) ...
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 15:43 19-06-2017
        Otóż to! Bardzo ważne pytanie! A może orange planuje zlikwidować RWK (NIE DAJ Boże!!!) i chce na koniec ściągnąć od karciarzy po te 2 stówy??? Ps. Doładowując tą kwotą dostanie się 30zł gratis na konto główne? Kiedyś było coś takiego... :/ http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1997133/4090129826.pdf
        Odpowiedz
        • komentarz
          manyaky 22:56 19-06-2017
          Przecież wiadomo, że przedłużanie bonusów jest przypadkowe, tylko nikt z tym nic (na szczęście) nie robi. @emitelek, tak - dostaniesz gratis 30zł
          Odpowiedz
          • komentarz
            P 07:45 20-06-2017
            Może i było przypadkowe w 2011 roku, ale wiedzieli o tym od pierwszego dnia i rzecznik potwierdził że tak ma działać. Wpisu na blogu nie mogę znaleźć, ale zachowało się to: https://techmobile.pl/2011/10/orange-jednak-przedluza-bonusy-gigabajty-danych-na-2-lata/
            Odpowiedz
  • komentarz
    mikkel 15:02 19-06-2017
    Czy planujecie może i w te wakacje uruchomić znany już od kilku lat pakiet 6GB za 6zł na wakacje? :-D
    Odpowiedz
  • komentarz
    bartsimpson 15:24 19-06-2017
    pakiet wakacyjnych gb ogłaszali w ostatnich latach zawsze w trzeci poniedziałek czerwca...
    Odpowiedz
    • komentarz
      mikkel 15:34 19-06-2017
      Też zauważyłem ta zależność. Własnie wypada dzisiaj dlatego się pytam. :-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 16:18 19-06-2017
        Wydaje mi się, że w tym roku przez zmiany w roamingu pakietu wakacyjnego nie będzie...
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 21:52 19-06-2017
          Pożyjemy zobaczymy.
          Odpowiedz
        • komentarz
          P 13:25 20-06-2017
          Przez zmiany w roamingu pakiet typu 6gb za 6zł i tak miałby 250MB w roamingu więc orange by nie zbańczyło.
          Odpowiedz
    • komentarz
      pabloki 23:01 19-06-2017
      W tamtym roku chyba był koło 4 lipca ogłaszany . Raczej jednak nie będzie już bo jest 1410. Są zwiększone pakiety we free.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Jacek 15:49 23-06-2017
        http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004720/4105667861.pdf w tamtym od 10 czerwca był. Może w kolejny Poniedziałek włączą, a może dziś? A może od 1 lipca? A może nawet później bo tak kiedyś już było. Jak będą ludzie nalegać to może włączą.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 15:54 23-06-2017
          Panie i Panowie, ale 1410 GB to za mało? Ważne dobre 155 dni? Wychodzi nieco ponad 7 GB za 1 zł ;-)
          Odpowiedz
          • komentarz
            emitelek 21:28 24-06-2017
            Piotr Domański - przecież nie każdy ma OFnK!!! Tym sposobem chcecie "wymusić" na karciarzach zmianę taryfy??? Przyznajcie się do tego, a nie będzie wtedy pytań o coroczny pakiet wakacyjny!!! :P
            Odpowiedz
          • komentarz
            emitelek 16:57 27-06-2017
            Ps. Piotrze wiesz o tym dobrze, że tak wielki pakiet danych jest mało realny do wykorzystania w "regulaminowym" czasie. Dlatego ponawiam pytanie, czy będzie on przedłużany, jak konto główne z RWK i czy nie planujecie zlikwidować tej usługi??? :(
            Odpowiedz
        • komentarz
          Jacek 20:00 23-06-2017
          ech literówka miało być 20 czerwca
          Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 15:24 30-06-2017
    Z pakietem "wakacyjnym" to fioletowi was przegonili na maxa!.. 9GB do KOŃCA września i Tidal do końca roku ZA DARMO!!! ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 23:10 19-07-2017
    I wyszło szydło z wora!!! Na moje pytania brak odpowiedzi i czułem czym to śmierdzi i stało się!!! Piotrze szkoda, że chowając głowę w piach robisz z siebie ( tu wpisz sam, co uważasz...) Sam chciałem wykupić ten pakiet, ale już tego nie zrobię z oczywistych powodów - brak RWK dla bonusa!!! Jestem jasnowidzem, może prorokiem, że to wyczuwałem? :P
    Odpowiedz

Inne

Po wakacjach aktualizacja planu strategicznego Orange Polska (23)

Wojtek Jabczyński

14 czerwca 2017

Po wakacjach aktualizacja planu strategicznego Orange Polska
23

Sytuacja na rynku telekomunikacyjnym szybko się zmienia, co wymaga od operatorów aktualizowania swoich planów. Jak zadeklarowaliśmy w lutym, na ogłoszeniu wyników za 2016 rok, pracujemy nad aktualizacją średnioterminowego planu strategicznego. Wkrótce przedstawimy efekty tej pracy. Początkowo planowaliśmy to zrobić wraz z ogłoszeniem wyników finansowych za pierwsze półrocze 2017, ale uznaliśmy, że nie jest to najlepszy termin ze względu na urlopowy szczyt. Bardziej fair wobec inwestorów, analityków, dziennikarzy i klientów, będzie jeśli zaprezentujemy aktualizację na początku września, kiedy już wszyscy wrócą wypoczęci do pracy. Wrzesień jest także tradycyjnie miesiącem, w którym aktywnie spotykamy się z akcjonariuszami i bierzemy udział w konferencjach inwestorskich. Od razu chce uspokoić wszystkich, którzy właśnie pomyśleli, że potrzebujemy więcej czasu by przygotować rewolucyjne zmiany. Tak, jak zapowiadaliśmy wcześniej, filary naszej strategii nie ulegną zmianie. Skupimy się bardziej na pomysłach jak lepiej ją egzekwować i monetyzować.

Mediateka

Udostępnij: Po wakacjach aktualizacja planu strategicznego Orange Polska
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Buka 14:15 14-06-2017
    Panie Piotrze, mam takie pytanie, czy byłby Pan w stanie uzyskać jakieś informacje ,, u góry", kiedy planowany jest internet ftth w Łomiankach i chodzi mi o przedział czasowy-1,2,3 lata?Bo plany już są podobno, tak mi powiedział konsultant.
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 15:13 14-06-2017
    Co z RLAH w pre-paid? Od jutra tak, jak informowaliście miesiąc temu, czyli bez pakietów no-limit/internetu?
    Odpowiedz
    • komentarz
      pabloki 16:21 14-06-2017
      Szkoda że nikt z biura prasowego nie chce dać jasnego komunikatu jak rozliczaja dla karty. Na bok mówią raz tak , raz inaczej .
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 20:26 14-06-2017
        Dokładnie, konkurencja też wyciągnęła Asa z rękawa, oferta roamingu w ofertach na kartę do szybkiej poprawy.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Wojtek Jabczyński 20:37 14-06-2017
          Zmienione cenniki dla prepaid są już na stronie: http://www.orange.pl/kid,4002412976,id,4002768574,title,Roaming-Orange-Travel,helparticle.html Pozdrawiam.
          Odpowiedz
          • komentarz
            pabloki 20:58 14-06-2017
            Wojtku, ale ten pkt 7 cennika dla pre paid wymaga przemodelowania na bardziej zrozumiałą formę oraz doprecyzowania bo brzmi to tak jakbym mógł tylko wykonywać połączenia w ramach usługi-pakiet dodatkowy , na numery mobilne co było by niezgodne z RLAH.
            Odpowiedz
          • komentarz
            manyaky 21:12 14-06-2017
            No i bardzo, bardzo elegancko. :)
            Odpowiedz
            • komentarz
              Korek 03:02 15-06-2017
              Mam pytanie, czy pakiet internetowy 500MB aktywowany za bonusiaki Karuzela Nagród traktowany będzie jak płatny i do wykorzystania w roamingu?
              Odpowiedz
              • komentarz
                manyaky 16:03 16-06-2017
                Skoro otrzymujesz je bezpłatnie, to nie możesz ich wykorzystać w roamingu.
                Odpowiedz
                • komentarz
                  Korek 23:22 16-06-2017
                  No właśnie nie ma tej pewności, bo to że włączam go za bonusiaki to nie oznacza, że bezpłatnie bo jednak wypracowałem sobie bonus. Mało tego ten pakiet za bonusiaki jest widoczny identycznie jak płatna wersja i zarządza się nim tymi samymi kodami ussd stąd moje pytanie i proszę o odpowiedź Eksperta.
                  Odpowiedz
  • komentarz
    j 15:29 14-06-2017
    Wpiszcie sobie do celów HD Voice z Play, bo macie obsuwę o 6 miesięcy i przełączanie transmisji 3G->LTE. Może wtedy coś zrobicie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 20:06 14-06-2017
    Gratulacje! pokazaliście klasę jako pierwsi na początku i dopasowaliście się idealnie. Karciarze dziękują za możliwość korzystania z pakietów prepaid w Roamingu. Te Wakacje będą piękne ;) http://www.orange.pl/kid,4002412976,id,4002768574,title,Roaming-Orange-Travel,helparticle.html
    Odpowiedz
    • komentarz
      h 20:53 14-06-2017
      Jutro zaczynam testy za granicą :D
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:30 14-06-2017
    A jednak odpowiedź już jest, czyli Orange is the best :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 11:13 15-06-2017
      Wracasz do starej formy :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 12:24 15-06-2017
    Cieszę się, że na moim koncie na njumobile.pl jest wyraźnie napisane ile mi zostało netu do wykorzystania w UE.
    Odpowiedz
  • komentarz
    gość98 11:44 16-06-2017
    Mam pytanie do EKSPERTA ORANGE - czy to prawda, że w roamingu jest przycięta prędkość internetu? bo takie głosy pojawiły się w internecie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      manyaky 00:53 17-06-2017
      Nie jestem "EXPERTEM ORANGE" ale z tego co się orientuję: są przycięte, ale nie przez/z winy Orange. Zejdzie trochę czasu zanim się to ustabilizuje.
      Odpowiedz
  • komentarz
    juzew 13:36 16-06-2017
    Kolejny tydzień i kolejna ogólnopolska awaria sieci Orange. Tym razem dziś od rana problem z SMSami. Drugi rok z rzędu ogólnopolskie awarie nękają pomarańczową sieć. W zeszłym roku kilka miesięcy pod rząd cotygodniowe awarie pt. brak transmisji danych. Ogólnopolski pad sieci mobilnej w lipcu zeszłego roku - przez pół dnia nie działały w ogóle żadne usługi, ani głos, ani transmisja danych. W tym roku ogólnopolska awaria transmisji danych w sieci mobilnej w maju. W zeszłym tygodniu ponowna awaria transmisji. I ta dzisiejsza SMSowa. Zaczynam wstydzić się przed znajomymi, że korzystam z tej sieci. Żadna inna sieć nie miała tylu awarii na skalę krajową w tak krótkim czasie. Otrząśnijcie się i zróbcie coś z tym. Zejdźcie na ziemię z hasełkami o sieci nr 1. Owszem, w kwestii awarii na pewno jesteście nr 1, ale chyba nie o to chodzi. Wstyd! Ciekaw jestem wypowiedzi rzecznika w tym temacie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 16:57 16-06-2017
      Powiem (napiszę) krótko - tak bywa, jak do utrzymania sieci bierze się firmy najtańsze, a nie najlepsze... Coś za coś... Wojtek wie, o czym piszę ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Ada 12:35 17-06-2017
    W planie strategicznym proponuję jeden punkt na czele listy - zero awarii!!!! W tym roku i w zeszłym przechodzicie samych siebie. Jak nie awaria SMS, to awaria danych, to awaria roamingu, jak nie dane to LTE. Ludzie!!! Ile można mieć awarii?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Korek 13:49 19-06-2017
      Awarie się zdarzają wiadomo, ale najgorsze jest to, że nie potrafią wziąć za to odpowiedzialności i ich to nic nie interesuje, że Klient nie mógł korzystać z usług i utrudnione miał życie. Żadnej rekompensaty nie przewidzieli nawet, a na zgłoszenie reklamacji zdawkowe ignorowanie, że rekompensata przysługuje jeżeli przerwa trwa dobę! dno kompletne!
      Odpowiedz
  • komentarz
    elo 14:21 19-06-2017
    Bardzo się cieszę. Czekam na nowe informacje!
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej