;

Oferta

Mamy kodek EVS dla iPhonów 11 (20)

Marta Krajewska

12 grudnia 2019

Mamy kodek EVS dla iPhonów 11
20

We wrześniu na blogu chwaliliśmy się uruchomieniem kodeka EVS w naszej sieci. Przeczytacie o tym tutaj: Kodek EVS w VoLTE i WiFi Calling Orange Polska. Teraz do listy telefonów, które obsługują EVS dołączają najnowsze smartfony Apple, czyli iPhone 11, 11 Pro i 11 Pro Max oraz LG G7 Fit.

EVS, czyli najwyższa jakość dźwięku

O zaletach kodeka EVS (Enhanced Voice Services), nazywanego też HD+, przeczytacie we wpisie Piotrka. W skrócie: gwarantuje wysoką jakość dźwięku podczas rozmowy – przekazuje zarówno bardzo wysokie, jak i bardzo niskie dźwięki,  koryguje szumy i zakłócenia. Żeby z niego skorzystać, musi być dostępny w VoLTE lub WiFi Calling operatora (w Orange go mamy), jak i w oprogramowaniu smartfona. EVS to obecnie najlepszy kodek wspierany przez sieci komórkowe.

Kodek dla Apple i LG

Teraz do listy smartfonów, obsługujących EVS w sieci Orange dołączyły nowe modele:

  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • LG G7 Fit

To oznacza, że jeśli korzystacie z tych smartfonów w sieci Orange i zadzwonicie do osoby, która również korzysta z urządzenia obsługującego EVS, doświadczycie rozmowy w jakości HD+ 🙂

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o VoLTE i WiFiCalling, przeczytajcie wcześniejsze wpisy.

Kodek EVS w VoLTE i WiFi Calling Orange Polska

VoLTE od zaplecza, czyli kolejny tekst z cyklu „sieć szkieletowa”

A jeśli jeszcze nie widzieliście, to poznajcie kilka powodów, dla których warto zainteresować się iPhonem 11 Pro (oprócz kodeka EVS :-)).

Udostępnij: Mamy kodek EVS dla iPhonów 11
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 12:39 12-12-2019
    Może kiedyś człowiek będzie miał tego upragnionego iPhona 😉 Pewnie setki klientów zadowoli ta informacja 🙂
    Odpowiedz
  • komentarz
    Bart 13:40 12-12-2019
    A pozostałe iphony wspierające EVS?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Nasz Orange 14:04 12-12-2019
    Kiedy będzie dostępny EVS na Samsungu Galaxy S8 ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Nasz Orange 14:19 13-12-2019
      Pani Marto przecież S8 obsługuje EVS np w Play i T-mobile.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Nasz Orange 13:30 17-12-2019
        Chyba nikt z biura prasowego nie czyta tego bloga...
        Odpowiedz
  • komentarz
    amk 14:12 12-12-2019
    Kiedy Huawei p20 pro?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Stefan 16:01 12-12-2019
    Witam. Zdecydowana większość obecnych modeli firmy Xiaomi, która robi w Polsce naprawdę sporą karierę ma możliwość obsługi WiFi calling. Jeśli menu nie jest dostępne wprost przez firmware - jest dostępne do uruchomienia kodem. Niestety, na wysokości zadania staje obecnie tylko T-Mobile. Kiedy usługi WiFi calling na Xiaomi w Orange, podobnie jak VoLTE?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 08:37 13-12-2019
    Drogie Orange, droga Pani Marto, kiedy reszta modeli Apple (modele od 8 wspierają EVS) oraz seria Galaxy S (od 7 wspierają EVS). Play i TMobile mają już dawno wszystkie modele Apple i serię Galaxy.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 13:43 13-12-2019
      Pewnie potrzeba cierpliwości.Najpierw najnowsze modele,w dalszej kolejności starsze...
      Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 13:57 13-12-2019
      W sieci Orange wdrażamy tylko najbardziej zaawansowaną wersję kodeka EVS, czyli EVS SWB (Super Wide Band), który daje znaczącą i zauważalną poprawę w jakości audio. Jeżeli chodzi o iPhone’y, to ten kodek jest dostępny tylko w modelach z serii 11.
      Odpowiedz
      • komentarz
        f0ku5 16:12 13-12-2019
        Bzdura...
        Odpowiedz
      • komentarz
        f0ku5 16:14 13-12-2019
        Konkurencja ma na wszystkich obsługiwanych iPhone’ach również w wersji SWB
        Odpowiedz
      • komentarz
        AmorficznaZaraza 19:30 13-12-2019
        Najbardziej zaawansowana jest wersja EVS to Fullband (FB) - pasmo przenoszenia 20Hz - 20kHz Super-wideband (SWB) ma pasmo przenoszenia 50Hz - 16kHz
        Odpowiedz
        • komentarz
          Marta Cieślak-Krajewska 17:15 16-12-2019
          Obecnie najwyższy standard oferowany przez smartfony to EVS SWB.
          Odpowiedz
          • komentarz
            f0ku5 17:23 16-12-2019
            Ale dlaczego tylko na 11 skoro wszystkie iPhone od 8 to obsługują?!
            Odpowiedz
      • komentarz
        Robert 19:36 13-12-2019
        Pani Marto, jak już wcześniej inni napisali: bzdury Pani napisała. Najbardziej zaawansowany nie jest SWB a FB.
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 21:02 13-12-2019
          Spokojnie Szanowni Państwo, spokojnie :) Zawsze można iść do konkurencji albo kupić sobie aparat słuchowy :) ;p
          Odpowiedz
    • komentarz
      Kleopatra 13:59 13-12-2019
      Sama mam s7 i mam od dawna HD Voice, moi bliscy mają Samsungi s5 i też do nich dzwonię w tej jakości.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 16:38 13-12-2019
        To my się bardzo cieszymy 🤭
        Odpowiedz
      • komentarz
        Marta Cieślak-Krajewska 17:48 13-12-2019
        EVS to jakość HD+.
        Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Seniorzy do smartfonów! (3)

Monika Kulik

11 grudnia 2019

Seniorzy do smartfonów!
3

Nasza runda objazdowa po Pracowniach Orange ze szkoleniami dla seniorów na temat nowych technologii trwa. W poniedziałek (9.12.) byliśmy w Łęczycy, dziś jesteśmy w Goleszach Dużych, a jutro w Grójcu.

Jak wyglądają takie szkolenia? Zobaczcie naszą filmową relację ze spotkań w Kozerkach i Bulkowie, o których niedawno pisał Piotr. Jak mówi nasz szkoleniowiec Robert – podczas szkoleń mówimy przede wszystkim o rzeczach użytecznych i oswajamy nowe technologie.

 

 

Udostępnij: Seniorzy do smartfonów!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:42 11-12-2019
    Moja mama też skusiła się w wieku 65 lat na smartfona :) I co z tego wyszło - dzisiaj uczyłem mamę jak się odbiera telefon, czy jak się pisze smsy. Trudna jest to nauka ;p ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 20:28 13-12-2019
      I po co seniorom smartfon??? Moja mama nawet nie chce o tym myśleć! Wcale się jej nie dziwię, bo po co komuś smartfon tylko do rozmów???
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 21:05 13-12-2019
        Do niektórych aplikacji - bankowej, poczty, internetu. Tak niektóre 65 letnie "Babcie" ogarniają takie tematy :)
        Odpowiedz

;

Oferta

Nowy Mój Orange. Wypróbuj i daj nam znać, co o nim myślisz? (11)

Kasia Barys

10 grudnia 2019

Nowy Mój Orange. Wypróbuj i daj nam znać, co o nim myślisz?
11

Dzięki Mój Orange można samodzielnie i bezpłatnie zarządzać usługami, sprawdzić wykorzystanie minut i internetu, ceny usług oraz faktury i płatności. Znajdziemy także szczegóły połączeń, zawartych umów i kupionych usług. Korzysta z niej już 1,5 mln klientów.

Aplikację wciąż udoskonalamy i właśnie stworzyliśmy kolejną wersję, w której  uwzględniliśmy niektóre wasze  komentarze i sugestie. Póki co jest w wersji do testowania. Zmiany widać na pierwszy rzut oka. Aplikacja ma nowy wygląd, jest lekko i przejrzyście. Jeśli macie więcej naszych usług, nie musicie się przełączać, żeby je zobaczyć. Dla wygody wszystko umieściliśmy w jednym miejscu. Kolejną zmianą jest ułatwienie logowania. Do nowej aplikacji zalogujesz się tak samo, jak na swoje konto na stronie www, a loginem będzie ten sam adres e-mail. Nareszcie nie trzeba zapamiętywać kolejnych haseł. 🙂

Nowe Mój Orange to w przyszłości nie tylko usługi, obsługa i płatności. Będzie tu także sklep z telefonami, tabletami i akcesoriami. I to wszystko łatwo i wygodnie zamówicie nie wychodząc z domu. I jeszcze niespodzianka. W zakładce „Dla Ciebie” będzie można znaleźć specjalne zniżki i promocje.

Zapraszamy was do testowania. Wersja beta aplikacji jest dostępna tutaj.

Prosimy i liczymy na wasze opinie. Każdy głos, sugestia jest dla nas istotna. Daj nam znać na adres aplikacjamojorange@orange.com

Udostępnij: Nowy Mój Orange. Wypróbuj i daj nam znać, co o nim myślisz?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    emitelek 16:46 10-12-2019
    A kiedy obecna wersja zacznie znowu normalnie pokazywać wykaz połączeń i zużycie pakietu danych??? Ostatnie dane mam na dzień 27 listopada br.!!! :/
    Odpowiedz
  • komentarz
    Orest 19:40 10-12-2019
    Kiedy tryb nocny wróci
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:15 10-12-2019
    Trzeba przetestować :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 10:30 11-12-2019
      Na Lumii? ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 17:25 11-12-2019
        Spróbować można, a nóż coś się uda! :D
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 20:38 11-12-2019
          Lumia ciągle działa ;) Mam drugi smartfon, na Lumi żadna aplikacja już nie działała - aplikacja banku, mapy, przeglądarka, FB, Instagram czy Mój Orange, więc nie miałem wyjścia.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Bart 11:05 11-12-2019
    czy wiadomo kiedy będzie możliwa pełna konfiguracja esim w AW we flex? bez informacji o szlifowaniu i intensywnej pracy
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 23:17 13-12-2019
      Gdy dowieziemy. Pracujemy nad tym.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Halliwell803 18:26 11-12-2019
    Dzień Dobry. Fajnie że państwo rozwijacie aplikacje, ale chciałabym skromnie podkreślić a żeby państwo nie zapominali o użytkownikach systemu Windows Phone w wersji 7.5, 7.8, 8.0, 8.1 oraz 10 Mobile a żeby mogliby chociaż podstawowo korzystać. Może jest to bardzo mała grupa osób ale jednakże jest.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 12:08 22-12-2019
    Czekam dalej na naprawę NMO (PC jak i w aplikacji), po zmianie taryfy z Plan Komórkowy na Plan Mobilny... Szkoda, że trwa to już 2 miesiące...
    Odpowiedz
  • komentarz
    ketrasa 09:52 26-12-2019
    Swój komentarz odnośnie działania aplikacji NMO 5.0 zamieszam dzięki namowie RON-a. Na e-mail podany wyżej w sprawie apki też już pisałem, ale i tu zamieszczę informację. W aplikacji zauważyłem, że brak jest numerów, które zostały aktywowane przed 2009 rokiem. Obecna wersja znacznie się poprawiła w porównaniu z poprzednią, brak jest jednak dat ważności pakietów internetowych. Sama ilość dni nie jest dla mnie wystarczająca. Kolejna sprawa, to wadliwie działające konto na NMO przez www. Na aplikację mam możliwość się zalogować, ale przez www wyświetla mi się strona 404. Na NO jest temat: https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Kiedy-doczekamy-si%C4%99-naprawy-NMO/m-p/174046#M9905
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej