;

Odpowiedzialny biznes

Manuel Castells w Warszawie (0)

Redakcja Bloga

10 czerwca 2009

Manuel Castells w Warszawie
0

Przed nami długi weekend, a zaraz po nim zapraszam na duże wydarzenie, które organizujemy wspólnie z Gazetą Wyborczą. W ramach cyklu „Goście Gazety”, wspólnie zaprosiliśmy prof. Manuela Castellsa, wybitnego socjologa nowych mediów i teoretyka społeczeństwa informacyjnego. To jego pierwsza wizyta w Polsce. Dla wielu z Was nazwisko profesora nie jest obce. Tych jeszcze niezaznajomionych z twórczością Castellsa zapraszam na naszą stronę http://castellswpolsce.pl

Spotkanie odbędzie się we wtorek, 16 czerwca o godz. 19 w siedzibie redakcji GW przy ul. Czerskiej 8/10 (wejście od ul. Czerniakowskiej), wstęp jest wolny. Temat wykładu to „Komunikacja, media i władza”. Przyznam, że bardzo ciekawy, szczególnie w kontekście niedawnych zastosowań technik internetowych w polityce, choćby w kampanii Barack`a Obamy, realizowanej m.in. poprzez internetowe serwisy społecznościowe. Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat takiego wykorzystania internetu, jak widzicie skuteczność takich akcji? Czy sądzicie, że w Polsce jesteśmy gotowi na przyjęcie podobnych rozwiązań? Zapraszam do wypowiadania się na blogu. Dla autorów najciekawszych komentarzy przygotowałem cztery komplety książek Castellsa (Społeczeństwo sieci oraz Siła tożsamości).

manuel-castells-ksiazki.jpg

Pisząc, pamiętajcie proszę o podaniu swojego adresu e-mail, abym mógł się potem z Wami skontaktować i przesłać książki. Nagrody, w ramach mojej subiektywnej oceny, przyznam w poniedziałek.

Udostępnij: Manuel Castells w Warszawie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

Nie ma przebacz konkurencie! (0)

Wojtek Jabczyński

9 czerwca 2009

Nie ma przebacz konkurencie!
0

„W biznesie nie ma sentymentów”, to powiedzenie znane i używane przy wielu okazjach. Jak ulał pasuje do obecnej sytuacji na rynku telekomunikacyjnym. Niezwykle gorąco zrobiło się w mediach po wczorajszym  wywiadzie prezesa Plusa Jarosława Bauca dla „Dziennika”, w którym zarzucił P4 nieetycznie i niezgodne z prawem działania. Chodzi nie tylko o słynny spot z Andrzejem Sołtysikiem, który mówi o możliwości zmiany operatora bez konsekwecji, ale też o inne działania, aby odebrać Plusowi klientów. Pisze o tym m.in. dzisiejsza Gazeta Wyborcza http://gospodarka.gazeta.pl/IT/1,69805,6702313,Jak_Play_z_Plusem.html Play, co całkowicie zrozumiałe, odrzuca wszystkie zarzuty. W sporze firm swoje zdanie wyraziła też szefowa UKE, który stwierdziła, że „sama reklama, mówi o faktach i trudno jest zarzucić jej nieuczciwość”. Jestem ciekawy, jak Play i regulator skomentowałaby np. reklamę z udziałem Andrzeja Sołtysika spokojnie mówiącego „Szanowni Państwo w wyniku decyzji regulacyjnych stawki połączeń do Play są najdroższe w Polsce. Powtarzam, najdroższe w Polsce. I podpis: Informuje Era, Plus i Orange.” To równiez fakty i trudno zarzucić takiej informacji nieuczciwość. Może dokładnie tak właśnie trzeba robić i nie czekać miesiącami na wyroki sądów? W myśl prostej zasady – nie ma przebacz konkurencie!

Udostępnij: Nie ma przebacz konkurencie!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

Lubimy POPGadać i promocyjne doładowania (0)

Wojtek Jabczyński

8 czerwca 2009

Lubimy POPGadać i promocyjne doładowania
0

Wczoraj zobaczyłem w TV spot POPGadane i przypomniałem sobie, że nie mam go na blogu. Dlatego nadrabiam zaległości. Swoją drogą do końca wakacji, czyli okresu obowiązywania promocji, jeszcze sporo czasu i pakiet 60 minut za 6 zł, jak znalazł dla tych, co chcą rozmawiać w sieci Orange i na stacjonarne za 10 gr/min. Marketingowcy zeznali, że cieszy się sporym wzięciem. Dla mnie nic dziwnego 🙂 A zamówić można wysyłając SMS o treści GADANE na numer 646, dzwoniąc pod bezpłatny numer *500 lub przez internet na www.orange.pl/online Korzystając z okazji dodam jeszcze, że limitowana seria doładowań 35 zł z bonusem 60 minut do Orange dostępna jest już w blisko 23 tys. punktów sprzedaży. Można je znaleźć w salonikach Kolportera, w sklepach Żabka, w kioskach Ruchu, Relay i Inmedio, na stacjach paliw BP, Shell i Statoil, w punktach oznaczonych logo PayUp oraz w innych punktach prowadzących sprzedaż doładowań Orange w postaci wydruków z terminala. Ilość doładowań jest ograniczona, będą dostępne w punktach sprzedaży do wyczerpania zapasów. Szczegóły dotyczące doładowania podałem we wcześniejszym wpisie http://blog.tp.pl/wojciechjabczynski/entry/limitowane_do%C5%82adowanie_za_35_z%C5%82

Udostępnij: Lubimy POPGadać i promocyjne doładowania
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej