Odpowiedzialny biznes

MegaMisja – wybór jest tylko jeden (3)

Bartosz Rymkiewicz

12 kwietnia 2017

MegaMisja – wybór jest tylko jeden
3

To mój pierwszy wpis na tym blogu. Trzymajcie proszę kciuki – przede mną ambitne zadanie, aby w możliwie jak najbardziej przystępny sposób opowiedzieć Wam o fascynującej działalności Fundacji Orange.

Jest rok 1999 rok. Właśnie kończą się wakacje. A ja siedzę na premierowym pokazie „Matrixa”, który – co pokazał czas – zyskał status kultowego. Żadne dzieło filmowe wcześniej w tak przekonujący sposób nie ostrzegało nas przed zagrożeniami płynącymi z rozpowszechnienia nowoczesnych technologii. Co zmieniło się od tego czasu? Mnóstwo. Dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z edukacją szkolną, w przedziale: 6-10 lat (będące zarazem grupą docelową MegaMisji, czyli jednego z flagowych programów Fundacji Orange), nie mają takiego wyboru jak moje pokolenie (jestem rocznikiem 1986) i starsi. W znakomitej większości przypadków nie mogą zdecydować pomiędzy niebieską lub czerwoną pigułką, parafrazując znamienną scenę z filmu. Dla nich wybór jest jeden: życie od najmłodszych lat w otoczeniu nowoczesnych technologii, internetu i social mediów.

Mimo gigantycznych korzyści płynących z tego stanu rzeczy wielkim wyzwaniem, zwłaszcza dla Fundacji Orange, jest edukowanie najmłodszych, jak wykorzystać olbrzymi potencjał płynący ze zdobyczy nowoczesnej cywilizacji – przede wszystkim w sposób odpowiedzialny i przemyślany. Dlaczego w przypadku małych dzieci jest to aż tak istotne? Bo to pierwsze kroki w świat edukacji cyfrowej są kluczowe. I właśnie dlatego powołaliśmy do życia MegaMisję.

MegaMisja – na czym to właściwie to polega?

To całkowicie bezpłatny program edukacyjny, który stworzyliśmy w 2015 roku z myślą o szkołach podstawowych i świetlicach szkolnych. Wybrane przez nas placówki otrzymują wsparcie, między innymi w postaci sprzętu oraz gotowych scenariuszy zajęć. Aby „lekcje” (cudzysłów nieprzypadkowy) były dla dzieci maksymalnie angażujace, nadaliśmy im kształtu gry edukacyjnej. Ich wspólnym mianownikiem są postaci animowanych bohaterów oraz cel: mądre, krok po kroku, oswajanie najmłodszych ze światem nowoczesnych technologii.

Do tej pory, w jednej pilotażowej i pierwszej pełnej edycji MegaMisji, odbyło się w sumie aż 10 tysięcy takich zajęć (sic!). W programie uczestniczy obecnie 350 szkół i nie zamierzamy się na tym zatrzymywać – właśnie trwa rekrutacja do kolejnej, startującej w roku szkolnym 2017/2018 odsłony akcji.

Jeśli chcesz aby Twoje dziecko również mogło skorzystać z korzyści, jakie wiążą się  z udziałem w programie oraz rozwinęło swój potencjał jeszcze efektywniej, koniecznie zapytaj jego nauczyciela lub wychowawcę, czy słyszał o MegaMisji (gwarantuję, że na pewno udzieli twierdzącej odpowiedzi :)) i zmobilizuj go – proces rekrutacyjny zakończy się już 30 kwietnia.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: www.MegaMisja.pl

Miłego dnia,
Bartosz Rymkiewicz

Mediateka

Udostępnij: MegaMisja – wybór jest tylko jeden
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Francesco 17:22 12-04-2017
    Gdyby taka MegaMisja była w szkołach wtedy, kiedy my byliśmy uczniami, to pewnie poziom wagarów znacznie by się obniżył ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Lalilu 17:24 12-04-2017
    Świetny program i do tego bardzo dobrze napisany tekst! I oczywiście zamierzam zachęcić wychowawczynię ze szkoły mojego dziecka :) P.s. czekamy na kolejne wpisy na blogu
    Odpowiedz
  • komentarz
    Lizardman 13:27 13-04-2017
    Ciekawa inicjatywa i dobry pierwszy tekst. Wygląda na interesujący program i ciekaw jestem jak będzie dalej realizowany. W polskich uczniach z pewnością jest duży potencjał, ważne jest żeby go właściwie rozwijać. Może któryś z waszych podopiecznych będzie w przyszłości kolejnym Zuckerbergiem albo Jobsem. Trzymam kciuki i pozdrawiam
    Odpowiedz

Innowacje

Premiery i zaskoczenia na Innovation Gardens Summit – cz. 2 (16)

Marta Cieślak-Krajewska

10 kwietnia 2017

Premiery i zaskoczenia na Innovation Gardens Summit – cz. 2
16

Marta Cieślak-Krajewska

W piątek pokazaliśmy Wam pierwszą część relacji z Innovation Gardens Summit  Prelegenci opowiedzieli o tym, co czeka nas w perspektywie wdrożenia 5G.

Dzisiaj mamy dla Was z Piotrkiem drugą część relacji z IGS – tym razem w praktycznym ujęciu. Częścią IGS była wystawa rozwiązań, które przyjechały z Mobile World Congress oraz zupełnie nowych, wcześniej nieprezentowanych, jak nowy flagowiec S8 – było ich  sumie 30. Przygotowaliśmy dla Was przegląd najciekawszych rozwiązań – według nas.
Wypróbowaliśmy okulary Virtual Reality w kilku wariantach (sprawdźcie w relacji, co zobaczył w nich Piotrek:-)), przepłynęliśmy się kajakiem, sprawdziliśmy, jak działa sztuczna inteligencja obsługująca klienta, zajrzeliśmy do wnętrza nowoczesnego miasta, przetestowaliśmy breloczki – trackery i zmierzyliśmy się z robotem Eugeniuszem, który chciał za nas zrobić relację na blog 🙂

Zobaczcie, jak wygląda druga odsłona IGS. Oczywiście, czekamy na Wasze komentarze na blogu 🙂

Udostępnij: Premiery i zaskoczenia na Innovation Gardens Summit – cz. 2
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:21 10-04-2017
    Szkoda że nie miałem w ten dzień wolnego ;p Ale.......relacja z wydarzenia super :) Jesteście super "parą" ;p ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 11:08 11-04-2017
      dzięki pablo :-) uściślę tylko, że parą prowadzących na blogu, żeby nikogo nie wprowadzać w błąd (i nie denerwować Piotrka ;-))
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 22:46 11-04-2017
        Owszem Marciu :) Dlatego napisałem "parą" w cudzysłowie :) Parą prezenterów Blogów Orange :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    karo 10:29 11-04-2017
    Takiemu maluszkowi gogle zakładać to już przesada...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 11:15 11-04-2017
      karo, dla najmłodszego pokolenia VR to będzie codzienność, więc trening trzeba zacząć od kołyski ;-) a tak serio, okulary VR założył maluchowi tata, i to na chwilę, więc wszystko było pod kontrolą.
      Odpowiedz
      • komentarz
        kuba 00:04 12-04-2017
        Pani Marto jaki jest tytuł utworu muzycznego wykorzystanego w materiale filmowym.
        Odpowiedz
  • komentarz
    robert 12:09 11-04-2017
    Fajny ten robot, który ma Was zastąpić... Póki co ma w jednym nad Wami przewagę - potrafi ruszać uszami ;-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 13:17 11-04-2017
      nie chwaląc się, ja też potrafię :-))
      Odpowiedz
      • komentarz
        robert 13:23 11-04-2017
        Taaak? Wiedziałem, że jesteś idealną prowadzącą :-) P.S. W kolejnym odcinku poproszę abyś pomachała do mnie uchem ;-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 18:09 12-04-2017
    Czy przewidujecie dla klientów Orange Finanse wprowadzenie płatności smartfonem poprzez Android Pay?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:26 12-04-2017
      Pracujemy nad tym dość intensywnie, więc tak - przewidujemy ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        kuba 22:25 12-04-2017
        panie piotrku jaki jest tytuł utworu muzycznego wykorzystanego w materiale filmowym.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pan Pikuś 08:36 13-04-2017
          Klienci będą Wam wdzięczni. Bardzo duża wygoda :-)
          Odpowiedz
  • komentarz
    sd 21:24 12-04-2017
    Robot najlepszy. ;) widac, doskonała zabawa :) pozdrawiam.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 12:55 13-04-2017
    Jak można oczekiwać od operatorów poprawy oferty skoro Play serwuje takie potworki jak dziś :-/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kajka 14:30 13-04-2017
      Play akurat zaserwował fajną ofertę na kartę, jest coś czego brakowało bardzo, a mianowicie pakiety ważne po wieki ;-) poczekam aż orange coś w tym kierunku zrobi, a jak nie to przechodzimy z Rodzinką do Play, bo chce mieć komfort korzystania z pakietów kiedy chce, a nie na siłę, bo ogranicza mnie ważność i wyzerowanie!
      Odpowiedz

Reklama

Marcin Dorociński dla Orange (8)

Stella Widomska

10 kwietnia 2017

Marcin Dorociński dla Orange
8

Stella Widomska

Od dziś w telewizji, kinach i internecie możecie zobaczyć nową kampanię Orange LOVE. A w niej Marcina Dorocińskiego. 😉

Aktor znany jest m.in. z roli w serialu Pakt. Dla Orange promuje pakiet Orange LOVE z telewizją w jakości 4K i trzymiesięcznym darmowym dostępem do kanałów HBO i HBO GO. Do pakietu można dokupić telewizor Samsung 55” UHD 4K za 29 zł na start. Pakt to flagowy i najczęściej oglądany serial HBO. Klienci Światłowodu w ramach Orange LOVE mogą obejrzeć jego dwa sezony w jakości 4K.

I garść informacji – za kreację spotu odpowiada agencja Publicis. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny Banana, a postprodukcją Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, który na swoim koncie ma ponad 300 filmów reklamowych.
Podoba Wam się? 🙂

Mediateka

Udostępnij: Marcin Dorociński dla Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 13:51 10-04-2017
    Orange idzie w ślady Play z celebrytami? Jak pomyśle jaki popis mógłby dać duet Boberek-Sitarski to trochę mi żal.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 17:20 10-04-2017
      Hmm... jeden celebryta wiosny nie czyni. A w tym przypadku ma to duży sens, bo promujemy dostęp do serialu Pakt w 4K w ramach naszej Orange TV, którego gwiazdą jest nie kto inny jak Dorociński. Swoją drogą, mike278, jak tam rozwój światłowodu w Wałbrzychu? Już do Ciebie dotarliśmy?
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 10:58 11-04-2017
        ja wiem czy jeden a A. Kasprzyk czy A. Jastrzębska, że nie wspomnę o serii Historie na kartę nie wspomnę. Szanowny Pan Górski też znana postać. Kto tam jeszcze występował w Orange Love? Znane postacie przewijają się już dłuższy czas Piotrze. Może nie jest jak w "świetnych" reklamach zielonych gdzie parka+szaman biją rekordy infantylności, ale nadal trzymacie tylko ogólny trend. Na tle Rozumu/Serca czy nawet NjuPyrka wypada to po prostu sztampowo. Co do Światełka to chyba jednak się do mnie nie wybiera. :( Wg info od "układaczy" brak możliwości-brak odpowiedniej "infrastruktury ziemnej" czyli Neo dalej u mnie rządzi. Na szczęście nie jest u mnie tak źle-40-45 mega wyciągnę, stabilność czy pingi ostatnio troszkę się poprawiły.
        Odpowiedz
    • komentarz
      Koolo 13:55 12-04-2017
      Bezmyślni ekscytują się celebrytami lajkują - hejtują ... gdyby to się nie kalkulowało korporacjom to by nie było debilnych reklam, seriali itp. itd. Propozycje bardziej "zaawansowane" intelektualnie nie trafią do masowego konsumenta, pamiętacie "małego transfera" czy "kopytko"? ps. Dorociński jest aktorem nie celebrytą ...
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 14:24 12-04-2017
        Tu nie chodzi lubią-nie lubią. Chodzi o to że to jedno "kopyto". Wstawisz inny kolor, inną nazwę operatora i reklama nie do odróżnienia. Rachunek ekonomiczny dyktuje żeby brać znanych. Mechanizm który za tym stoi też rozumiem. Rozum/Serce to też nie był przecież skomplikowany przekaz. Ale nie taka sama forma jak inni.
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 13:52 10-04-2017
    A może by tak pablo_ck zagrał w jakiejś reklamie ;p ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 18:12 10-04-2017
      Oczywiście non-profit :) To jak??? Kiedy nagrywamy???
      Odpowiedz
  • komentarz
    Tomek 22:39 11-04-2017
    Chętnie podpiszę umowę Orange Love 4w1 ale jak będzie w Chełmie (lubelskie) światłowód. Jak na razie to cisza w temacie i w żadnym salonie nikt nic nawet w przybliżeniu nie wie.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej