Rozrywka

Zapraszamy na plan zdjęciowy

Stella Widomska Stella Widomska
22 kwietnia 2022
Zapraszamy na plan zdjęciowy

Dzień dobry poświątecznie! :-) Dziś przychodzę z making of naszej kampanii Orange na kartę. Dotyczy oferty, w której dostajecie 31 dni za darmo i 131 GB za 0 zł na start. Od kilku dni reklamę możecie zobaczyć w telewizji – zarówno TVN, Polsat, jak i TVP. Ale ja tradycyjnie chciałam zabrać Was na plan zdjęciowy i pokazać jak to wyglądało z drugiej strony kamery. A właściwie nie ja, tylko Bartek Graczyk z #EkipyOrange.

Modliński Top Gun

Tym razem było trochę jak w Top Gun (a przynajmniej ja mam takie skojarzenia), bo były kombinezony, zachodzące słońce i panowie w kaskach. A to wszystko dlatego, że przenieśliśmy się na tor wyścigowy. Zdjęcia odbyły się w Modlinie, a na torze ścigały się klimatyczne samochody, na moje oko wyprodukowane w tych samych latach co Top Gun (może stąd mam w głowie te skojarzenia, choć w naszym spocie nie ma ani jednego myśliwca). Za to jest potężny wiatr, co usłyszycie w pierwszych sekundach materiału.

Plan zdjęciowy od kuchni

Staram się być na planach, ale nie zawsze inne obowiązki na to pozwalają, bo to jednak cały dzień (od bladego świtu, do późnych godzin nocnych) z daleka od biurka i laptopa. A nie zawsze na miejscu są dobre warunki do pracy – zdarzały mi się calle z samochodu czy  barobusa. Ale nie narzekam, bo w końcu to plan, a nie biuro. Tym razem zostałam w Warszawie i powiem Wam, że żałuję. Od wszystkich, którzy byli na miejscu słyszałam, że niesamowita przygoda. Stare samochody, tor, szybkość, a do tego piękna pogoda. Niektórym udało się nawet w przerwie zdjęć zrobić kilka okrążeń. Zatem zapnijcie pasy i nie przedłużając w imieniu Bartka zapraszam na tor.

Kilka słów branżowych

I jak zawsze na koniec pokażę Wam jak wygląda nasz finalny spot oraz dla miłośników branży reklamowej dodam kilka informacji. Kreacją z Orange Polska zajęło się Leo Burnett. Produkcję powierzyliśmy studiu M5. Postprodukcja to tym razem Studio Orka. Reżyserem naszego spotu był Amon Schultz. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a odsłona social mediowa naszej kampanii to Follow Agency. Oglądajcie i dajcie znać w komentarzu czy dla Was to też Top Gun, czy tylko ja się zafiksowałam mentalnie. ;-)    

Komentarze

Łukasz
Łukasz 08:42 24-04-2022

Fajna reklama 🙂

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 21:45 24-04-2022

    Potwierdzam. Reklama fajna. Jak eieks, iść reklam od Orange.

    Odpowiedz

Oferta

Na Dzień Ziemi jeszcze tańsze, odnowione iPhone’y

Ewa Wróbel Ewa Wróbel
22 kwietnia 2022
Na Dzień Ziemi jeszcze tańsze, odnowione iPhone’y

Od dzisiaj do 27 kwietnia, z okazji Dnia Ziemi, dodatkowo obniżyliśmy ceny wybranych, odnowionych iPhone’ów. Kupicie je w ofercie bez abonamentu. Są odnowione do stanu „jak nowe”.

Do wyboru:

  • iPhone XR 64GB odnowiony Renewd klasa A+ taniej o 70 zł,
  • iPhone XS 64GB odnowiony Renewd klasa A+ taniej o 50 zł,
  • iPhone X 256GB odnowiony  Renewd klasa A+ taniej o 50 zł,
  • iPhone X 64GB odnowiony Renewd klasa A+ taniej o 70 zł,
  • iPhone 8 Plus 64GB odnowiony Renewd klasa A+ taniej o 70 zł ,
  • iPhone 8 64GB odnowiony Renewd klasa A+ taniej o 100 zł.

Więcej informacji na stronie.

Przypominam, że od 4 kwietnia br. klienci Orange, którzy zdecydują się na abonament ze smartfonem, nie muszą płacić trzech pierwszych rat za urządzenie. Dotyczy to także oferty na odnowione iPhone’y.

Komentarze


Zielony Operator

Posadziliśmy kolejny las dzięki klientom Orange!

Hanna Jaworska-Orthwein Hanna Jaworska-Orthwein
22 kwietnia 2022
Posadziliśmy kolejny las dzięki klientom Orange!

Przechodząc na e-fakturę, kupując eko-akcesoria, biorąc udział w akcji świątecznej i przekazując niewykorzystane GB w aplikacji Orange Flex sprawiliście, że właśnie posadziliśmy kolejne ponad 5,5 ha bioróżnorodnego lasu. Rośnie w Kramkówce Dużej i Kuleszach na Podlasiu. Naszym partnerem jest Fundacja Las Na Zawsze.

Posadziliśmy tysiące sadzonek na terenie, gdzie wcześniej rósł las, ale został wycięty przez poprzedniego właściciela. Fundacja przejęła ten teren, razem z ocalałym jeszcze pobliskim lasem, w ten sposób go ratując.

Dziękujemy, że angażujecie się

To nie jest pierwszy las, który powstał dzięki wsparciu klientów Orange. I choć nasze akcje miały różne zasady i czas trwania, cel był zawsze jeden - posadzić jak najwięcej bioróżnorodnego lasu w Polsce.

Ostatnie nasadzenia to efekt tego, że:

  • 33 tys. klientów indywidualnych i biznesowych zdecydowało się zamienić fakturę papierową na elektroniczną, oszczędzając przy tym tony papieru,
  • ponad 2 tys. użytkowników wsparło akcję świąteczną,
  • nasi klienci kupili ponad 5 tys. przyjaznych środowisku akcesoriów (partnerami tej inicjatywy są firmy Bigben i Winner Group WG),
  • użytkownicy Orange Flex przekazali 450 tys. GB w ramach akcji EKO GB.

Liściaste lepsze niż iglaste

Lasy Na Zawsze tworzone są w oparciu o rdzenne gatunki drzew liściastych, krzewów i roślin runa leśnego. Odpowiednio dobrane do lokalnych warunków, uwzględniające zmieniający się klimat. Chodzi o to, aby były odporniejsze na czynniki środowiskowe. W ten sposób zwiększana jest także bioróżnorodność danego obszaru, a z czasem przyległych terenów.

Warto wiedzieć, że im bardziej liściasty las tym więcej pochłania CO2. Drzewa liściaste tworzą ściółkę bogatszą w próchnicę i dają więcej cienia. Dzięki temu gleba jest wilgotniejsza i akumuluje więcej dwutlenku węgla niż wyschnięta.

W lesie w Kramkówce Dużej i Kuleszach będą rosły rozmaite gatunki drzew i krzewów: topola czarna, kalina koralowa, dereń świdwa, dąb szypułkowy, lipa drobnolistna, grab pospolity, klon polny i pospolity, buk pospolity, grusza pospolita, jarzębina, leszczyna pospolita, trzmielina pospolita i czeremcha pospolita.

Dzień Ziemi powinien być codziennie

Każdy dzień powinien być Dniem Ziemi, bo mamy ją tylko jedną. Dla nas sadzenie lasów ma wymiar symboliczny. Nie zapominamy o naszej głównej odpowiedzialności czyli redukcji emisji gazów cieplarnianych i zmierzamy w stronę realizacji naszych celów klimatycznych.

Na koniec 2021 roku nasze emisje własne zredukowaliśmy o 27% w porównaniu do 2015 roku. Do 2025 roku ma to być -65%. Najważniejsze działania Orange dotyczą dalszej optymalizacji zużycia energii oraz przechodzenia na jej źródła odnawialne. W 2040 osiągniemy neutralność klimatyczną netto: dla emisji własnych i całości tzw. łańcucha wartości.

W realizacji celów klimatycznych Orange Polska partycypują wszyscy pracownicy. Dla nich powstało specjalne szkolenie o zmianach klimatycznych i działaniach OPL, które ukończyło już 3 tys. moich kolegów i koleżanek. Wszyscy menedżerowie zostali objęci też solidarnościowym celem premiowym dotyczącym redukcji emisji przez Orange Polska.

Komentarze

Scroll to Top