;

Urządzenia

Nagraliśmy teledysk Samsungiem Galaxy Note 10+ (5)

Marta Cieślak-Krajewska

20 września 2019

Nagraliśmy teledysk Samsungiem Galaxy Note 10+
5

Od premiery Samsunga Galaxy Note 10+ minął już prawie miesiąc. W tym czasie sprawdziliśmy, co potrafi nowy flagowiec koreańskiej marki. Okazuje się, że poczwórny aparat ze stabilizacją obrazu i funkcją life focus robi nie tylko fenomenalne zdjęcia. Potrafi także nakręcić  teledysk!

Bartek z kanału Bart_Check, który recenzuje telefony z naszej oferty, postanowił sprawdzić, jak Note10+ sprawdzi się w roli profesjonalnego sprzętu do tworzenia video. Zaprosił do współpracy zespół Sexy Suicide, który przy współpracy z Orange Polska i Samsungiem stworzył teledysk do coveru piosenki Lady Pank, pt. „Sztuka latania”. Pewnie jesteście ciekawi, jak wyszło? Zobaczcie.

Jeśli jesteście ciekawi, co jeszcze potrafi Samsung Galaxy Note 10+, zerknijcie na recenzję Bartka, w której opowiada m.in., jak powstawał teledysk.

Jeśli recenzja Was przekonała, to Samsung Galaxy Note 10 możecie mieć już od 160,99 zł/mc w Planie Mobilnym 75 (0 zł na start). Sprawdź: Samsung Galaxy Note 10.

Udostępnij: Nagraliśmy teledysk Samsungiem Galaxy Note 10+
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Bart_Check 15:36 20-09-2019
    Dodam jeszcze od siebie, że do prawie samego końca nie wiedzieliśmy, czy cały projekt wypali 😁 ale po zamontowaniu całości okazało się, że efekt jest genialny i telefon świetnie sobie poradził 😎
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:20 20-09-2019
      Miejmy nadzieję że to nie ściema. Trudne warunki oświetleniowe, całkowity brak szumów. Samsung nie wierzę ;) Proszę o jeden egzemplarz do testów na 7 dni :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Bart_Check 11:42 23-09-2019
        Ależ pojawiły się szumy, szczególnie przez obiektyw szerokokątny 😛 telefon nie zastąpi profesjonalnej kamery za 60000 zł, a takie się stosuje w profesjonalnych nagraniach.
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 21:15 23-09-2019
          Zdaje sobie z tego sprawę. Chętnie przetestowałbym jednak możliwości tego urządzenia.
          Odpowiedz
        • komentarz
          emitelek 20:13 03-10-2019
          To po kiego ten "teledysk"? :P
          Odpowiedz

;

Urządzenia

iPhone 11 i iPhone 11 Pro trafiły do sprzedaży w Orange (8)

Marta Cieślak-Krajewska

20 września 2019

iPhone 11 i iPhone 11 Pro trafiły do sprzedaży w Orange
8

Od dzisiaj w Orange możecie kupić najnowsze smartfony kultowej marki Apple: iPhone 11 i iPhone 11 Pro. Dzisiaj rozpoczynamy również wysyłkę smartfonów zamówionych w przedsprzedaży.

Do sprzedaży trafiły: iPhone 11 w trzech wersjach – 64GB, 128GB, i 256GB oraz iPhone 11 Pro równiez w trzech wersjach – 64GB, 128GB i 512GB, a także iPhone 11 Pro Max 512GB.

Wszystkie modele znajdziecie w naszym sklepie online oraz w salonach stacjonarnych. Cena iPhone 11 64GB zaczyna się od 121 zł/mc (399 zł na start) w Planie Mobilnym 75. Za model iPhone 11 Pro Max 512GB zapłacicie 273 zł/mc i 599 zł na start w tym samym planie mobilnym. Ceny poszczególnych modeli sprawdzicie na stronie.

Sprawdź: iPhone 11 i iPhone 11 Pro w sklepie Orange

Dzisiaj zabieram się do testów nowego iPhone 11 Pro.  Niedługo wrócę do Was z recenzją.

Udostępnij: iPhone 11 i iPhone 11 Pro trafiły do sprzedaży w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 14:09 20-09-2019
    Czekamy Marto na Twój videotest :) Super sprzęt, dla mnie nieosiągalny niestety. 5000 tyś za telefon to dla mnie cena zaporowa.
    Odpowiedz
  • komentarz
    gajek106 15:31 20-09-2019
    A wiadomo, kiedy do oferty powróci Samsung Galaxy Note 10+ 512GB? Czekam w sumie od przedsprzedaży i nie mogę przedłużyć umowy.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:40 30-09-2019
      Proszę: https://www.orange.pl/sklep/Samsung/Samsung-Galaxy-Note10--512GB/AuraGlow?filterState=selectedCategory%3DPhones%20and%20Devices&offerType=VOICE&processType=ACTIVATION&loyalty=24&serviceplan=MOB_PO_5720_6061_7294&chosenDevice=MOB_CPO_DEV_SAMS_NOTE10PL512_DS_SILVER&selectedCategory=Phones%20and%20Devices
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kleopatra 02:34 23-09-2019
    Mam od zawsze smartfony ze stajni Samsunga, ale nie można patrzeć na te iPhony nowe, te 3 oczka wyglądają paskudnie, jak zawsze podobały mi się bryły iphonów to tym razem za dopłatą bym takiego nie chciała ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pawel_Kucharuk 20:21 23-09-2019
    Zamowilem 17go iPhone Pro Max i dzisiaj sie dowiedzialem, ze nie wyslali Panstwo, bo Apple Wam nie przyslalo, podobno sa tylko 11. To jak to jest naprawde?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Radek 09:53 30-09-2019
    Kiedy w końcu będzie dostępny 11 PRO 256 GB?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:28 30-09-2019
      Był dostępny, lecz pierwsza dostawa wyszła. Gdy przyjedzie kolejna zapewne wróci do sprzedaży.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tommy 20:59 02-10-2019
        A wiadomo kiedy jest planowana? W salonie nie potrafią udzielić odpowiedzi...
        Odpowiedz

;

Urządzenia

Kodek EVS w VoLTE i WiFi Calling Orange Polska (34)

Piotr Domański

20 września 2019

Kodek EVS w VoLTE i WiFi Calling  Orange Polska
34

Temat niby dla koneserów telekomunikacji, lecz z jakiegoś powodu, zawsze gdy piszemy na blogu o VoLTE/WiFi Calling pierwszy komentarz brzmiał: „No dobrze, ale nie macie jeszcze kodeka EVS”. Odpowiedź od teraz będzie już brzmiała: „mamy”. Uruchomiliśmy go kilka dni temu.

Czym jest EVS?

Kodek EVS (Enhanced Voice Services) znany też jako HD+. Dzięki niemu w trakcie rozmowy słychać zarówno bardzo niskie jak i bardzo wysokie dźwięki, a błędy i szumy są w większym stopniu wychwytywane i korygowane, niż to ma miejsce we wcześniejszych technologiach. Wieść niesie, że to obecnie najlepszy kodek mowy wspierany przez sieci komórkowe.

Żeby móc skorzystać z niego smartfon musi korzystać z VoLTE lub WiFi Calling od Orange, a oba biorące udział w rozmowie smartfony muszą wspierać EVS.

Najnowsza lista urządzeń które wspierają VoLTE i WiFi Calling w Orange.

Jakie smartfony obsługują kodek?

Pierwszymi smartfonami, które wspierają kodek są:

  • Samsung S10e,
  • Samsung S10,
  • Samsung S10+.

Zarówno egzemplarze kupione w Orange jak i te kupione na wolnym rynku,  a także:

  • Sony Xperia XZ2,
  • Sony Xperia XZ3,
  • Sony Xperia 1,
  • Sony Xperia 5,

kupionymi w Orange Polska.

Planujemy poszerzać listę urządzeń wspierających usługę o kolejnych producentów i modele.

Odpowiadając na drugie z pytań, które zawsze padają przy okazji tematu VoLTE/WiFi Calling: pracujemy nad ponownym uruchomieniem obu usług na smartfonach Xiaomi. Zostały one wyłączone, gdyż nie działały stabilnie i nie były odpowiednio skonfigurowane. Teraz razem z producentem pracujemy by stworzyć je na nowo. To zajmuje czas.

Udostępnij: Kodek EVS w VoLTE i WiFi Calling  Orange Polska
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    max plastikowy pomarańczowy 10:24 20-09-2019
    Skoro o kodekach głosu .... Czy orange w prepaid udostępnia funkcję HD VOICE w normalnych rozmowach ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kuba 18:55 20-09-2019
      Udostępnia nawet VoLTE w prepaid... Także tak.
      Odpowiedz
    • komentarz
      kvasir 18:29 22-09-2019
      Udostępnia od lat. W prepaid pojawiło się natychmiast po wprowadzeniu HD Voice. Ja korzystałem na Nokii 500 z HD Voice
      Odpowiedz
  • komentarz
    f0ku5 10:33 20-09-2019
    Czy ja dobrze rozumiem, że na iPhone nie działa?
    Odpowiedz
    • komentarz
      O kurde 20:16 20-09-2019
      Jak coś śmie nie działać na ajfonie ??? Buahahahahah... I mamy cały ten emejzing.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:23 24-09-2019
      Na ten moment nie działa.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Michal 11:48 20-09-2019
    Ja czekam na Wi-Fi Calling za granicą w prepaidzie. Doczekam się?
    Odpowiedz
  • komentarz
    burebusek 11:50 20-09-2019
    Doświadczyłem dzisiaj sytuacji po drugiej stronie słuchawki. z Samsunga SG J3 2017 zainicjowałem połączenie na infolinię banku i osoba mnie nie słyszała. Ja natomiast prawie, że "świetnie" z włączonym głośnikiem i na maxa siłą głosu. Połączenie ta osoba zerwała. Mam wsparcie od Orange na tym modelu. Więc jak to działa w praktyce? Będzie dodany wkrótce, czy będę się męczył nadal?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kris 17:22 20-09-2019
      na infolinii nie mieli raczej S10 :) "Żeby móc skorzystać z niego smartfon musi korzystać z VoLTE lub WiFi Calling od Orange, a oba biorące udział w rozmowie smartfony muszą wspierać EVS."
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kshsbs 12:15 20-09-2019
    A kiedy SMSy w WiFi Calling?
    Odpowiedz
  • komentarz
    George 13:42 20-09-2019
    Jak to możliwe, że na Andku macie EVS a na Iphonie nie ma? Kiedy się pojawi na produktach Apple?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:26 24-09-2019
      Tak jak napisałem - pracujemy nad telefonami kolejnych dostawców.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 15:22 20-09-2019
    Dzięki, że wprowadziliście. Doceniam to. Jednak ilości modeli.... poraża. Brak Galaxy S7, S8, S9. No i iPhony.... to elementarz! Czekam z niecierpliwością. Oby to nie trwało miesiące.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mirka 17:56 20-09-2019
    Mogliście jednak zrobić tytuł bardziej marketingowy a mniej techniczny. Np: Najwyższa możliwa jakość połączeń już w Orange.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:27 24-09-2019
      Temat jest hermetyczny. Nic na to nie poradzę.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kuba 18:58 20-09-2019
    No dobra, to pytanie z drugiej strony. Czy obsługa S10 to kwestia oprogramowania czy jest to blokowane na poziomie sieci? Bo przecież niebrandowe S7-S9 mają EVS domyślnie włączone ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:28 24-09-2019
      Zasada jest prosta - wdrażamy pierwszy smartfon producenta, testujemy, jak działa, bierzemy się w oparciu o to za kolejny. Tak było z VoLTE, WiFi Calling i tak też będzie tutaj.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:15 20-09-2019
    Mhm....tacy producenci jak HUAWEI, HTC, Xaiomi widzę że są na szarym końcu listy. Szkoda.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:30 24-09-2019
      Jak wyżej - pracujemy nad smartfonami kolejnych producentów.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Bart 01:11 21-09-2019
    Czy są już jakiekolwiek informacje o extra esim w Orange flex? Czy zmieniać na plan mobilny?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:32 24-09-2019
      Się robi się. Dłużej niż początkowo sądziliśmy, przepraszamy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 08:51 21-09-2019
    Mogli by w końcu włączyć wsparcie dla WiFi calling i VoLTE dla Huaweia P20 pro.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Darek 11:45 21-09-2019
    Czy działa na iPhone Xs i najnowszych iPhone 11Pro?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Sebi 12:56 21-09-2019
    Jakiś konkretny termin uruchomienia VoLTE i WiFi Calling na Xiaomi ? Pracujecie nad tym już z pół roku może lepiej.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:33 24-09-2019
      Będziemy pracować, do momentu gdy będziemy mieli pewność, że wszystko działa poprawnie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Tomek 09:12 22-09-2019
    W moim huawei mate 20 lite nie ma nawet vollte. O huaweiu zapomnieli o dawna
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:34 24-09-2019
      Niedawno uruchomiliśmy VoLTE i WiFi Calling na pierwszym smartfonie tego producenta.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jarek 11:46 22-09-2019
    @Piotr Domański, czy planujecie wprowadzić VoLTE lub WiFi Calling w telefonach Huawei Mate 20, Mate 20 Pro, P20, P20 Pro? Dodam, że w sieciach Play i T-Mobile wymienione telefony obsługują VoLTE i WiFi Calling.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:38 24-09-2019
      Niedawno uruchomiliśmy obie usługi na pierwszym smartfonie Huawei. Jeżeli będzie ku temu szansa, będziemy je uruchamiać na kolejnych.
      Odpowiedz
  • komentarz
    MarcinONY 02:44 23-09-2019
    EVS jest dostępny w iPhonach od 8 w górę. Czemu go tu nie wymieniliście?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:44 24-09-2019
      Gdyż funkcja na na ten moment nie funkcjonuje na tych telefonach w naszej sieci.
      Odpowiedz
  • komentarz
    zzzz 14:33 25-09-2019
    Witam. Czy aktualizacja do iOS 13.1 oraz związana z tym zmiana ustawień operatora na 38.0 przyniosła obsługę EVS w Iphone'ach?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 18:58 25-09-2019
    A w nju? Działają te cuda?
    Odpowiedz
  • komentarz
    WaMaR 01:13 08-10-2019
    W firmie mamy same niebrendowane telefony Sony Xperia XZ3 i przy kartach SIM operatora Play działa VoLTE oraz WiFi calling bez problemu. Kiedy można się spodziewać, że tak samo będzie z kartami SIM od Orange? Podobno działa na telefonach brendowanych dla Orange tylko skąd oficjalnie można pobrać taki firmware Orange do tego modelu? Pobierając z niezaufanych źródeł nie chce ryzykować jakiegoś chociażby trojana. Czy Orange może ten problem rozwiązać? Zakładam, że problem jest czysto programistyczny a nie sprzętowy.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej