
Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.
Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.
Komentarze
-
Supcio nagroda gratulacje
-
Certyfikat to chyba kpina, FIRMA PUCUJ DZIADA tak można powiedzieć o Orange, Awaria linii i brak internetu, tel stacjonarnego i TV w dniu 21 września, zgłoszenie awaria będzie usunięta w ciągu 72 godzin, przyjeżdża technik i co robi ? ucina zerwaną sieć kabel 50 m, usterka została usunięta, monity i następne zgłoszenia informacja naprawimy w dniu 30 września, telefon od kogoś z Orange właśnie naprawiamy tylko nie ma nikogo przy słupie, ściema i kłamstwo, następny SMS naprawimy w dniu 14 października i tak będzie w nieskończoność, dzwonię na info z informacją rezygnacji z usług...ma pan prawo i problem się sam rozwiąże. Jest również światłowód ale aby mógł być doprowadzony linia napowietrzną bo to teraz nowoczesne to muszę na własny koszt na posesji postawić słup telefoniczny bo Orange na to nie stać. Jest to chyba najgorsza firma na rynku, brać kasę owszem. Internet jest mi potrzebny do pracy a mobilny czy w telefonie to masakra bardzo słaby zasięg.
-
-
Gratulacje. Jest moc.
-
Gdzie do diaska podziała się większość banków w doładowaniach przez stronę doładowania?
-
Szczególnie Obsługa czatu robi robotę. Nie wyobrażam kontaktować się inaczej jak, tylko przez czat. Na 4 konsultantów ostatnio jedna z nich była kobietą i niestety na 4 sprawy, tylko ta konsultantka nie poradziła sobie z prostym sprawdzeniem. Pozostała 3 bardzo wysoki poziom. :)
-
Jeżeli dzwonią ludzie że sprawdzeniem stanu konta, to nie dziwię się, że obsługa świetna. Bardziej złożonych spraw obsługa klienta nie ogarnia. Niestety nie ma innej możliwości kontaktu z Orange, aby sprawa była załatwiona, więc trzeba się męczyć z niekumatymi konsultantami. Na 140 osób, to że 4 chciały cis więcej zdziałać, ale ograniczenia wewnętrzne ich blokują.
-
No chyba Was powalilo z laurką. Od kilku tygodni nie potraficie naprawić telefonu, konsultanci kłamią i jeszcze piszecie o Jakości obsługi? Chyba samych siebie obsługujecie
-
Nie polecam Orange. Reklamacja zgłaszana za reklamacją. Odpowiedź jest taka sama: nie odpowiadają za jakość świadczonych. Żenada!!!
-
Szanowny Panie Wojtku, nie chwaliłbym się takich Certyfikatem, ponieważ prawda jest zupełnie inna... Jestem Waszym Klientem od 10 lat, ale to co się dziej ostatni przechodzi wszelkie granice. Brak mi po prostu słów. Jakoś obsługi na tragicznym poziomie. Proszę mi odpowiedzieć, jak możecie chwalić się czymś takim, a Wasi konsultanci są notorycznymi kłamcami i osobami kompletnie niekompetentnymi. Do tej pory miałem ok. 8 umów na abonament komórkowy, lecz niestety zdecydowałem się na światłowód i są ciągłe problemy. Od tygodnia nie mam TV, zgłaszane było to wielokrotnie. Nic się nie dzieje w mojej sprawie, konsultanci kłamią na okrągło i ciągle zamykają zgłoszenie po 36 godz. i otwierają nowe, a mi wmawiają, że dopiero od dzisiaj nie mam tej usługi. I tak w kółko... Czy ktoś w tej firmie potrafi zająć się porządnie awarią i normalną obsługą Klienta, a nie tylko zbywaniem i oszukiwaniem ludzi....? Jeśli Pan sobie życzy, mogę podać wszystkie nr zgłoszeń, a wgląd do rozmów i kłamstw pracowników, to może Pan sobie sam odsłuchać... W sumie nie liczę, że zareaguje Pan na moją wiadomość, choć może się mylę...? Jeśli pozostanie bez odpowiedz, przynajmniej będzie to ostrzeżenie dla innych, aby nie korzystali z Waszych usług, bo ja zawiodłem się koszmarnie...
-
Skandaliczne praktyki Orange ! / Wyłudzanie dodatkowych opłat za programy telewizyjne opłacone w pakiecie / Jestem w Orange od początku istnienia tej firmy tj. od lat 90- tych poprzedniego stulecia. Nigdy nie spóźniłem się z opłatą rachunku. Ergo, dla każdej firmy byłbym idealnym klientem, bo przywiązanie, bo solidny płatnik etc. Nie dla Orange... Dla tej firmy nie ma to najmniejszego znaczenia. Od kilku miesięcy walczę z Orange o dostarczanie programów TV, które wykupiłem i opłacam w pakiecie abonamentowym. Chodzi o pakiet Optymalny. Bezprawnie wyłączono mi ponad 12 kanałów, w tym 4 sportowe, które nota bene decydowały o takim, a nie innym wyborze. Zglosiłem to do BOK. Konsultant : tak sprawdziłem ma Pan rację. Już interweniuję. Oto Pana nr... reklamacji. Za 36 h sprawa powinna być załatwiona. Minęło 10 dni - cisza... Znowu dzwonię, kolejnych 3 konsultantów ma Pan rację. Nie rozumiemy dlaczego pion techniczny Panu tego nie włączył. Monit - odpowiedź za 36 h.Ja na to, że już w to 36 h nie wierzę. Proszę o pilny kontakt !!! Jest 9 rano, ok godz.17 dzwoni do mnie Gość z pionu technicznego. Te kanały Panu nie przysługują, bo były tylko promocyjnie. Pytam o dokladne terminy promocji, gość zaczyna zmyślać bzdury. Mówię mu więc o mailach z wykazem kanałów przesłanych mi przez doradców i konsultantów Orange. Gość wymìęka i krzyczy to nie moja wina, to szefowie tak każą !!! Proszę Gościa o godność i informuję, że porozmawiam o tych praktykach z przełożonymi. Koniec. Nerwy, nerwy, nerwy... I wieczorem tego samego dnia cud ! Wszystko zostało włączone. Wreszcie mam to za co płacę. Radość trwa 9dni i znowu nie mam. Wyłączono mi jeszcze więcej kanałów !!! Tak Orange robi sobie żarty z klientów. Cdn.