;

Obsługa i Relacje z Klientami

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej (10)

Wojtek Jabczyński

15 czerwca 2022

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
10

Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również  przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.

Udostępnij: Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 17:28 15-06-2022
    Supcio nagroda gratulacje
    Odpowiedz
    • komentarz
      Gabriel 12:40 01-10-2022
      Certyfikat to chyba kpina, FIRMA PUCUJ DZIADA tak można powiedzieć o Orange, Awaria linii i brak internetu, tel stacjonarnego i TV w dniu 21 września, zgłoszenie awaria będzie usunięta w ciągu 72 godzin, przyjeżdża technik i co robi ? ucina zerwaną sieć kabel 50 m, usterka została usunięta, monity i następne zgłoszenia informacja naprawimy w dniu 30 września, telefon od kogoś z Orange właśnie naprawiamy tylko nie ma nikogo przy słupie, ściema i kłamstwo, następny SMS naprawimy w dniu 14 października i tak będzie w nieskończoność, dzwonię na info z informacją rezygnacji z usług...ma pan prawo i problem się sam rozwiąże. Jest również światłowód ale aby mógł być doprowadzony linia napowietrzną bo to teraz nowoczesne to muszę na własny koszt na posesji postawić słup telefoniczny bo Orange na to nie stać. Jest to chyba najgorsza firma na rynku, brać kasę owszem. Internet jest mi potrzebny do pracy a mobilny czy w telefonie to masakra bardzo słaby zasięg.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:34 15-06-2022
    Gratulacje. Jest moc.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 00:24 16-06-2022
    Gdzie do diaska podziała się większość banków w doładowaniach przez stronę doładowania?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 17:11 16-06-2022
    Szczególnie Obsługa czatu robi robotę. Nie wyobrażam kontaktować się inaczej jak, tylko przez czat. Na 4 konsultantów ostatnio jedna z nich była kobietą i niestety na 4 sprawy, tylko ta konsultantka nie poradziła sobie z prostym sprawdzeniem. Pozostała 3 bardzo wysoki poziom. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 03:00 17-06-2022
    Jeżeli dzwonią ludzie że sprawdzeniem stanu konta, to nie dziwię się, że obsługa świetna. Bardziej złożonych spraw obsługa klienta nie ogarnia. Niestety nie ma innej możliwości kontaktu z Orange, aby sprawa była załatwiona, więc trzeba się męczyć z niekumatymi konsultantami. Na 140 osób, to że 4 chciały cis więcej zdziałać, ale ograniczenia wewnętrzne ich blokują.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wiesiek 15:53 22-06-2022
    No chyba Was powalilo z laurką. Od kilku tygodni nie potraficie naprawić telefonu, konsultanci kłamią i jeszcze piszecie o Jakości obsługi? Chyba samych siebie obsługujecie
    Odpowiedz
  • komentarz
    Radek 23:29 13-09-2022
    Nie polecam Orange. Reklamacja zgłaszana za reklamacją. Odpowiedź jest taka sama: nie odpowiadają za jakość świadczonych. Żenada!!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jerzyk 22:11 04-11-2022
    Szanowny Panie Wojtku, nie chwaliłbym się takich Certyfikatem, ponieważ prawda jest zupełnie inna... Jestem Waszym Klientem od 10 lat, ale to co się dziej ostatni przechodzi wszelkie granice. Brak mi po prostu słów. Jakoś obsługi na tragicznym poziomie. Proszę mi odpowiedzieć, jak możecie chwalić się czymś takim, a Wasi konsultanci są notorycznymi kłamcami i osobami kompletnie niekompetentnymi. Do tej pory miałem ok. 8 umów na abonament komórkowy, lecz niestety zdecydowałem się na światłowód i są ciągłe problemy. Od tygodnia nie mam TV, zgłaszane było to wielokrotnie. Nic się nie dzieje w mojej sprawie, konsultanci kłamią na okrągło i ciągle zamykają zgłoszenie po 36 godz. i otwierają nowe, a mi wmawiają, że dopiero od dzisiaj nie mam tej usługi. I tak w kółko... Czy ktoś w tej firmie potrafi zająć się porządnie awarią i normalną obsługą Klienta, a nie tylko zbywaniem i oszukiwaniem ludzi....? Jeśli Pan sobie życzy, mogę podać wszystkie nr zgłoszeń, a wgląd do rozmów i kłamstw pracowników, to może Pan sobie sam odsłuchać... W sumie nie liczę, że zareaguje Pan na moją wiadomość, choć może się mylę...? Jeśli pozostanie bez odpowiedz, przynajmniej będzie to ostrzeżenie dla innych, aby nie korzystali z Waszych usług, bo ja zawiodłem się koszmarnie...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Dziennikarz 23:00 07-11-2022
    Skandaliczne praktyki Orange ! / Wyłudzanie dodatkowych opłat za programy telewizyjne opłacone w pakiecie / Jestem w Orange od początku istnienia tej firmy tj. od lat 90- tych poprzedniego stulecia. Nigdy nie spóźniłem się z opłatą rachunku. Ergo, dla każdej firmy byłbym idealnym klientem, bo przywiązanie, bo solidny płatnik etc. Nie dla Orange... Dla tej firmy nie ma to najmniejszego znaczenia. Od kilku miesięcy walczę z Orange o dostarczanie programów TV, które wykupiłem i opłacam w pakiecie abonamentowym. Chodzi o pakiet Optymalny. Bezprawnie wyłączono mi ponad 12 kanałów, w tym 4 sportowe, które nota bene decydowały o takim, a nie innym wyborze. Zglosiłem to do BOK. Konsultant : tak sprawdziłem ma Pan rację. Już interweniuję. Oto Pana nr... reklamacji. Za 36 h sprawa powinna być załatwiona. Minęło 10 dni - cisza... Znowu dzwonię, kolejnych 3 konsultantów ma Pan rację. Nie rozumiemy dlaczego pion techniczny Panu tego nie włączył. Monit - odpowiedź za 36 h.Ja na to, że już w to 36 h nie wierzę. Proszę o pilny kontakt !!! Jest 9 rano, ok godz.17 dzwoni do mnie Gość z pionu technicznego. Te kanały Panu nie przysługują, bo były tylko promocyjnie. Pytam o dokladne terminy promocji, gość zaczyna zmyślać bzdury. Mówię mu więc o mailach z wykazem kanałów przesłanych mi przez doradców i konsultantów Orange. Gość wymìęka i krzyczy to nie moja wina, to szefowie tak każą !!! Proszę Gościa o godność i informuję, że porozmawiam o tych praktykach z przełożonymi. Koniec. Nerwy, nerwy, nerwy... I wieczorem tego samego dnia cud ! Wszystko zostało włączone. Wreszcie mam to za co płacę. Radość trwa 9dni i znowu nie mam. Wyłączono mi jeszcze więcej kanałów !!! Tak Orange robi sobie żarty z klientów. Cdn.
    Odpowiedz

;

Oferta

4 GB od Orange dla kibiców (2)

Kasia Barys

15 czerwca 2022

4 GB od Orange dla kibiców
2

W czwartym meczu reprezentacji Polski w Lidze Narodów, nasi piłkarze ponownie przegrali z Belgami. Na pocieszenie klientom Orange dajemy 4 GB internetu.

Z bonusu można skorzystać, wysyłając SMS-a z zakładki „dla Ciebie” w aplikacji Mój Orange lub standardowo o treści CZEKOLADA pod numer 233 (opłata zgodna z cennikiem planu taryfowego). Użytkownicy Orange Flex mogą zgarnąć dodatkowe 4 GB, wpisując CZEKOLADA w aplikacji, w zakładce „Kody promocyjne”. 

Na jednym numerze można aktywować tylko jeden dodatkowy pakiet GB za gole. Można to zrobić dzisiaj do godz. ok. 22:30. Promocyjne GB są ważne 3 dni od daty aktywacji i obowiązują tylko w kraju.

Udostępnij: 4 GB od Orange dla kibiców
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 09:18 15-06-2022
    Kolejny fajny pakiecik ląduje na moje konto ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 22:31 15-06-2022
      Nie tylko Twoje ?
      Odpowiedz

;

Muzyka

Do wygrania 10 zaproszeń na Open’er Festival Powered by Orange (3)

Bartosz Graczyk

14 czerwca 2022

Do wygrania 10 zaproszeń na Open’er Festival Powered by Orange
3

Mamy dla Was mega konkurs! Napiszcie w komentarzu pod naszym postem na fanpagu Orange na Facebooku, z czego składa się Twój niezbędnik festiwalowicza, a 10 najbardziej kreatywnych odpowiedzi nagrodzimy podwójnymi wejściówkami na Open’er Festival Powered by Orange. Warto spróbować.

A tak swoją drogą to dzisiaj dowiedzieliśmy się, że do line-upu, w pierwszym dniu festiwalu, dołączył A$AP Rocky. To jeden z najważniejszych raperów na świecie i kolejny powód aby wziąć udział w konkursie.

W ubiegłym roku, ze względu na pandemię, bawiliśmy się na okrojonym festiwalu w gdyńskim parku Kolibki, ale i tak było fantastycznie. Teraz wreszcie będziemy mieć Open’era pełną gębą i już nie mogę doczekać. Wy pewnie też.

Powodzenia w konkursie i do zobaczenia w Gdyni, na lotnisku Kosakowo! Startujemy 29 czerwca.

Udostępnij: Do wygrania 10 zaproszeń na Open’er Festival Powered by Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 22:01 14-06-2022
    Fajny konkurs, ale....nie moje klimaty.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 10:02 15-06-2022
      Podobnie fajny ale ja tego nie czuje
      Odpowiedz
  • komentarz
    Nick 12:34 21-06-2022
    nastepnym razem wyslijcie kogos, by poswiecil wiecej niz 3 minuty i przejrzal komentarze. wygraly same najnowsze, a nie 'kreatywne'. straszne oszustwo
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej