;

Bezpieczeństwo

Nie patrzymy na ostrzeżenia (2)

Michał Rosiak

2 lutego 2017

Nie patrzymy na ostrzeżenia
2

Michał Rosiak

Nasz mózg to jednak kawał lenia jest. Inna rzecz, że wydaje mi się, iż to efekt nowych czasów, zarzucających nas ogromem informacji. Podświadomość to potężna siła i często stara się ułatwi nam życie zanim zdążymy o tym pomyślić. Na przykład… uodparniając nas na pojawiające się zbyt często ostrzeżenia!

Gdy przeczytałem o badaniach zespołu z Uniwersytetu Brighama Younga z Utah, pod wodzą prof. Anthony’ego Vance’a, pomyślałem, że coś w tym może być! Sami pomyślcie, ile ostrzeżeń o wirusach, phishingu, czy malware potrzebujecie, żeby przestać je w ogóle zauważać? Naukowcy przebadali pod tym kątem grupę ochotników, prezentując im 40 faktycznych komunikatów z ostrzeżeniami i badając za pomocą rezonansu magnetycznego reakcje ich mózgów. Okazało się, że oodświadome zainteresowanie znacząco spadało już przy drugim (!) komunikacie i potem z każdym kolejnym coraz bardziej. Co ciekawe, pomogła zmiana wyglądu okien, koloru, czcionek, a nawet zakodowanie ich tak, by lekko „dygotały”. Oczywiście zainteresowanie też spadało, ale nieporównywalnie wolniej. Dodatkowo badania wykazały też, że mamy problemy z wielozadaniowością – jeśli okno z ostrzeżeniem pojawiało się, gdy badani mieli zapamiętać serię sześciocyfrowych ciągów, liczba prawidłowych reakcji na alarm spadła o 45 procent! To akurat myślę, że znacie z autopsji: „Gdzie mi tu to okno włazi, czytam przecież właśnie!”. Prawda?

Ciekawe, czy powinniśmy traktować wyniki badań z BYU jako istotne dla twórców rozwiązań bezpieczeństwa, jak sądzicie? Ja myślę, że jest w tym sporo sensu, notabene już na etapie projektowania naszej CyberTarczy założyliśmy, że błędem byłoby zarzucenie Was ostrzeżeniami, które szybko by się znudziły, dlatego CyberTarcza przesyła do Was informacje tylko w przypadku najpoważniejszych zagrożeń. Dzięki temu Wasze mózgi nie muszą „odepchnąć” tego jako kolejnej informacji, wiedząc, że musi dziać się coś poważnego.

Udostępnij: Nie patrzymy na ostrzeżenia
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Juzew 09:50 02-02-2017
    "Sprawdziliśmy Twój adres IP. Przepraszamy, ale Twoja usługa nie jest objęta ochroną CyberTarczy." Mam u Was od roku światłowód. Słabo, że go nie chronicie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Buka 14:23 03-02-2017
    Panie Michale przecież już od dawna socjotechnika jest w grze u ,,czarnych kapeluszy'' :).Śmiesznie jest to, że ludzie jeszcze żyją w czasach Czarnobyla i na moje zdziwienie, że nie mają nawet głupiego antywirusa odpowiadają-,,nie mam bo mi nie potrzebny, nic się nie dzieje to po co mi?''albo -,,ja nie mam nic do ukrycia''.Sami producenci też czasami nie łatają luk w swoich urządzeniach mimo, że już schematy krążą w sieci...Przydałaby się kampania jakaś ogólnopolska a w szczególności jak powoli ma wchodzić IoT, a jeżeli ktoś myśli, że po drugiej stronie są ludzie głupi to polecam relacje z defcon odbywającego się w Las Vegas.Co do ,,automatyzacji'' to patrząc na ludzi z młodszych roczników jest to jedyny słuszny kierunek, wszystko plug nad play i komputer jest traktowany jako całość a nie zbiór podzespołów, które w wcześniejszych latach(jakże ciekawych) aby zafunkcjonowały, trzeba było trochę włożyć w to pracy.Tylko czy proces ,,automatyzacji'' jest dobrym procesem?.Według mnie trudno powiedzieć, bo z jednej strony nie przyczynia się to do poszerzenia wiedzy, a z drugiej strony co zrobić z nieodwracalnym trendem...
    Odpowiedz

;

Innowacje

Coś dla pasjonatów telekomunikacji – Orange Friends (14)

Piotr Domański

1 lutego 2017

Coś dla pasjonatów telekomunikacji – Orange Friends
14

Piotrek Domański

Często piszę tutaj o różnych innowacyjnych rozwiązaniach, jakie wdrażamy w naszej sieci.  Dziś chcę przedstawić Wam kolejne – myślę, że szczególnie interesujące, bo umożliwiające jeszcze lepsze poznanie technologii telekomunikacyjnych i zarabianie na Waszej telekomunikacyjnej pasji. Ruszyliśmy z pilotażem, moim zdaniem, bardzo ciekawego pomysłu. Nazywa się on „Orange Friends”. W dużym uproszczeniu jest to platforma pozwalająca zarejestrowanym na niej  Friendom wspierać klientów, którzy potrzebują pomocy na przykład z konfiguracją routera, komputera, tabletu albo sprawdzenia, co jest przyczyną usterki czy kłopotów, z którymi sobie nie radzą. Oczywiście aby zostać jednym z Friendsów potrzebna jest wiedza i pewne umiejętności w tym zakresie, które będzie można rozwijać korzystając ze wsparcia innych Friendów. Co równie oczywiste, każde wykonane zlecenie będzie odpowiednio wynagradzane.

Jak pisałem zarówno rejestracja „Orange Friends”, jak i wybór zleceń przebiega przez specjalną platformę, z której będą korzystali również klienci, by zamówić wsparcie. Jako, że na razie jesteśmy na etapie poszukiwania „Friendów”, skupię się głownie na tej części całego pomysłu. Przy rejestracji zostaniecie poproszeni o podanie szeregu danych – miedzy innymi określenie zakresu swoich umiejętności i obszaru terytorialnego, na którym chcielibyście wykonywać pracę. Będzie także, co dość oczywiste potrzebny Wasz numer konta. Choć tutaj należą się dwa słowa wyjaśnienia – postanowiliśmy, że rozliczanie z potencjalnymi klientami będzie przebiegać tradycyjną drogą gotówką. Konto jest potrzebne do rozliczania z dostawcą platformy. Dla nowych Orange Friendów dostępny jest poradnik, z którego dowiedzieć się można wszystkiego, co na początek niezbędne.

Przyznam szczerze, że sam jestem ciekaw jak ten pomysł wypali. Doświadczenia innych krajów pokazują, że ma to sens i jest fajnym rozwiązaniem dla osób, które chciałyby sobie nieco dorobić, a także dla klientów, którzy szukają szybkiej pomocy. Jak pisałem – jest to na razie pilot, który uruchomiliśmy wyłącznie w Warszawie. O tym jak pomysł będzie się rozwijał na pewno będziemy dawać Wam znać na blogu.

A na razie zapraszam na Nasz Orange, gdzie trwa bardzo ciekawa dyskusja na ten temat.

Udostępnij: Coś dla pasjonatów telekomunikacji – Orange Friends
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    hj 14:08 01-02-2017
    Oddajcie starego Orange Bloga.... Toż to jakieś nieczytelne badziewie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:56 02-02-2017
      Co dokładnie jest nieczytelne?
      Odpowiedz
  • komentarz
    hj 14:11 01-02-2017
    Na stronie głównej dodajcie chociaż datę dodania wpisu.
    Odpowiedz
  • komentarz
    San Andreas Games 17:21 01-02-2017
    Super :)))
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:40 01-02-2017
    Wydaje mi się że w polskich realiach może to nie wypalić. Chyba że podział byłby 50/50 + zwrot kosztów dojazdu. Za 1-2 zł od "głowy" nikt się w to nie będzie bawił.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:34 02-02-2017
      Z tego co wiem podział jest 85/15.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 10:54 02-02-2017
        Nie do końca Piotrze. Cytat z regulaminu: Gdy zamówienie KLIENTA zostanie skutecznie przekazane USŁUGODAWCY, USŁUGODAWCA zostanie obciążony prowizją wynoszącą 15% kwoty, jaką KLIENT zapłaci USŁUGODAWCY, ale nie mniejszą niż 15% CENY SUGEROWANEJ danej USŁUGI. Co oznacza że jeśli cena sugerowana to 100 pln a klient z friendem umówi się na 75 pln to prowizja wyniesie 15 pln czyli 20 % ceny umówionej.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 12:57 02-02-2017
          Ciekawa uwaga, a jako że to testy przekażę, do osób które zajmują się tym tematem.
          Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 09:53 04-02-2017
        15% to małe zobowiązanie - chyba że.....w ciągu godziny obskoczy się z 3 klientów.
        Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 09:56 04-02-2017
        Teraz doczytałem, jednak jest 85% :) Czyli nie jest źle ;p
        Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 10:45 02-02-2017
    Ciekawy projekt. Tylko jak dokładnie Piotrze jest z weryfikacją wiedzy tego "technicznego pospolitego ruszenia" ;). Wiesz wizyta kogoś kto np. od progu woła "Panie dawaj Pan instrukcję" splendoru sieci nie przyniesie. :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:04 02-02-2017
      Właśnie po to by sprawdzić jak czy i jak to działa realizowane są takie pilotaże. Kluczową sprawą jest tutaj fakt, że wszystkie działania, które realizuje "Friend" są jego odpowiedzialnością.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Marek 12:51 02-02-2017
    Panie Piotrze, czy w związku z 40 mln kary dla Plusa nie boicie się, że UOKiK "doczepi" się do tych Waszych ofert internetowych, które nazywacie "nielimitowanymi", a w praktyce mają nałożone limity, przy których dostępna jest pełna prędkość (150 GB)? Wiem, że dalej można korzystać z obniżoną prędkością, ale nie o to chyba chodzi w nielimitowanym łączu i UOKiK może to też tak rozumieć. Rozumiem też, że sprawa Plusa dotyczyła nieco innej kwestii (fair usage policy), ale generalnie temat jest podobny, bo słowo "nielimitowany" jest jednoznaczne, a Wy limitujecie prędkość.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 22:21 13-02-2017
    Ciekawy pomysł... możeby dołączyć, ale na Śląsku;) mogę być koordynatorem:p ;)
    Odpowiedz

;

Oferta

Na rejestrację aktywnych prepaid pozostały… godziny! (33)

Piotr Domański

31 stycznia 2017

Na rejestrację aktywnych prepaid pozostały… godziny!
33

Piotrek Domański

33 godziny to naprawdę niewiele czasu. A rejestracja nie jest trudna, wystarczy pójść do jednego z ponad 26 tys. miejsc rozsianych po naszym nieco zmrożonym obecnie zimową aurą kraju, poświęcić chwilę… i gotowe. Gdybyście chcieli znaleźć przytulne miejsce blisko Waszej pracy, czy domu wystarczy wejść na stronę https://www.zarejestrujnumer.pl/. W blisko 100 naszych salonach przedłużyliśmy godziny otwarcia, by nawet kończący pracę tuż przed 20 (chociażby koledzy z ul. Domaniewskiej w Warszawie) mogli spokojnie zarejestrować kartę w naszym salonie.

Kartę prepaid można też zarejestrować bez wychodzenia z domu. Służyć mogą do tego chociażby serwisy transakcyjne wybranych banków (Millenium i ING), a jeżeli macie już zarejestrowany numer lub abonament – SMS. Od niedawna rejestracja numeru na kartę w Orange jest możliwa także w całej Polsce z pośrednictwem listonosza – to szczególnie ważne ułatwienie dla osób z niepełnosprawnościami i ograniczą mobilnością.

Co zrobić, jeżeli nie zarejestrowaliśmy naszego prepadia?

Gdy obudzicie się po 1 lutego i okaże się, że Wasz ulubiony telefon zamienił się w coś równie przydatnego co… banan to:

Po pierwsze nie panikujcie! Po drugie weźcie swojego „banana”, czy przycisk do papieru i udajcie się do jednego z miejsc gdzie kartę można zarejestrować. Jeżeli jesteście klientami banku Millenium lub ING wejdźcie na portale transakcyjne swojego banku – to też dobra metoda. A jeżeli naprawdę nigdzie się Wam nie śpieszy poczekajcie na listonosza 😉

Pamiętajcie jednak, że aktywny numer, którego nie zarejestrujecie do 1 lutego 2017, zablokowany, nie będzie można z niego korzystać, ani go doładować. Jeśli w trakcie tej blokady skończy się okres aktywny to środki na koncie przepadną. Gdy skończy się okres pasywny, czyli ten, w czasie którego możecie jedynie odbierać połączenia i SMS-y, to faktycznie możecie stracić numer. Jednak, jeżeli w tym czasie go zarejestrujecie, będziecie mogli już normalnie z niego korzystać z numeru.
Nie ma konkretnego terminu, po którym numer będzie bezpowrotnie utracony. Jest to zależne od uruchomionych przez Was usług i promocji oraz kwot doładowań, które mogą wydłużyć trwanie okresu aktywnego. Przykładem może być nasza usługa „Konto ważne rok”.

Proces rejestracji po 1 lutego nie różni się niczym od dotychczasowego

Pojawiają się pytania czy rejestracja po 1 lutego będzie płatna, czy trzeba będzie pisać odwołania od wyłączenia numeru. Odpowiedzieć brzmi: nie.

Mam też do Was olbrzymią prośbę – jeżeli jest właśnie 1 lutego, czytacie ten tekst, spoglądacie na zegarek, a tam wyświetla się godzina 20, ubierzcie kurtki i skoczcie do najbliższej Żabki, Freshmarketu, czy na stację benzynową BP czy Statoil. To dużo, dużo lepsze rozwiązanie, niż zajęcie się tym tematem kolejnego dnia, bo po pierwsze, Wasz telefon nie zostanie nawet na chwilę wyłączony, a po drugie – nie spotkacie się z innymi, którzy odkładali rejestrację do ostatniej chwili.

Udostępnij: Na rejestrację aktywnych prepaid pozostały… godziny!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 14:36 31-01-2017
    Rejestrowałem przez ING, bezproblemowo i szybko (niecała minuta i zarejestrowane), także polecam tą metodę :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 15:36 31-01-2017
    Ja wszystkie swoje numery już zarejestrowałem :) Przynajmniej te na których mi zależy :) Również uważam że rejestracja w Orange jest szybka i bezproblemowa. Wszystkie swoje numery rejestrowałem w salonie, myślę że średnia to 4 minuty na rejestrację :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 15:38 31-01-2017
    Czy inne banki do rejestracji się pojawią ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:22 31-01-2017
      W tym momencie nie mam informacji na ten temat.
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 16:41 31-01-2017
    Zgadzam się, że trochę mało czytelne te komentarze teraz. A, i czy dałoby się zlikwidować te awatary na coś innego? Teraz wszyscy jesteśmy duchami. ;P A co do rejestracji, to mój numer już dawno dawno zarejestrowany.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:21 31-01-2017
      Dzięki za uwagę, sądzę że za jakiś czas pomyślimy jak to udoskonalić ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 18:29 31-01-2017
        Może wystarczy powtórzyć poprzednie rozwiązanie i przydzielić kolorek ekipie czy Expertom? Pomarańczowy oczywiście. :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 18:26 31-01-2017
    A ja poproszę o wyjaśnienie. Tzn. udzieliłem już odpowiedzi ale ciekawy jestem czy się nie pomyliłem. Starter, zakupiony i zarejestrowany dzisiaj. Nie aktywowany, zostanie uruchomiony 27 lutego. Tego też dnia abonent chce wysłać sms Bonus. Poinformowałem go, że zgodnie z regulaminem bonus powinien zostać mu przyznany. Miałem rację, Piotrze?
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 18:36 31-01-2017
      Uruchomiony 27 lutego, czyli został zarejestrowany a jest nieaktywny??? Mhm....moim zdaniem nie powinno być problemu, ale.......starter zostanie aktywowany po terminie obowiązywania promocji??? Oby tutaj coś nie zazgrzytało???
      Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 20:13 31-01-2017
      Regulamin obowiązuje do 28 lutego https://www.zarejestrujnumer.pl/Regulamin_Nowy_bonus_za_rejestracje_w_Orange_1.01.17.pdf Rejestracja w tym czasie karty skutkuje przyznaniem BONUSU .
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 08:15 01-02-2017
        Też tak odczytałem regulamin.
        Odpowiedz
        • komentarz
          PAWEŁ 10:37 01-02-2017
          We wcześniejszych komentarzach które skasowano dostałem odpowiedzi od Pana Piotra i Orange Eksperta , że gdy zarejestruje 28 lutego BONUS mogę odebrać w ciągu 60 dni , czyli do końca kwietnia 2017r.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 10:46 01-02-2017
            Dokładnie, nawet się kajałem za wprowadzenie w błąd.
            Odpowiedz
  • komentarz
    JACEK 18:33 31-01-2017
    Ja też zarejestrowałem. W zasadzie na ostatnią chwilę. Njumobile nie było tak bezproblemowe jak firma matka. Wieki temu kupiłem córce numer w Play. Przeniosłem go do Orange a potem migrowałem do Nju. Z tego powodu jedyny w domu numer na kartę kompletnie nie interesował mnie w temacie rejestracji. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, iż numer jednak jest nie zarejestrowany. Z racji mojego pobytu za granicą sprawa spadła na żonę, która już raz kiedyś zarejestrowany numer ponownie zarejestrowała, tym razem na siebie. Numer pozostał aktywny, córka go nie straciła, ale niesmak pozostał mimo wszystko. Wasz system jak widać umożliwił podwójną rejestrację numeru!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 20:28 31-01-2017
    Piotrze - korespondowaliśmy jakiś czas temu w temacie bezpodstawnie wystawione faktury, gdzie wiem, iż mam racje i jest to potwierdzone przez pracowników Orange. Mam tylko proste pytanie, czy przysłanie do mnie dziś maila z informacją: "faktura o numerze F0018435696/001/17 za usługi stacjonarne wystawiona dnia 2017-01-01 nie została uregulowana tym samym termin jej płatności został przekroczony po 2017-01-16 naliczone będą odsetki za zwłokę kwota do zapłaty: 404.67 PLN saldo bieżące: 404.67 PLN" jest normalnym postepowaniem firmy #1? Dla mnie to kolejny skandal z Waszej strony.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 03:08 01-02-2017
    Witam Kochani, ostatnio dużo dzwonię do Niemiec na komórki, niestety wyłączyliście migracje do POPa, gdzie działa fajna promocja: http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4001058877,title,Tansze-polaczenia-do-Niemiec-Ukrainy-i-Bialorusi-,article.html stąd moja prośba, aby do tej oferty włączyć obecne taryfy, bo mam Free na kartę i fajnie byłoby dzwonić za 39 gr, zamiast obecnych 2,20zł ;-(
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 08:45 01-02-2017
    Wczoraj i dziś rejestracja przez sms nie działa. Nic nie przychodzi i echo. Tragedia.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:57 01-02-2017
      Cześć, sprawdzałeś, czy na pewno podałeś właściwy numer? Dziękuję za cynk, już zapytałem kolegów, którzy zajmują się rejestracją, czy pojawiają się problemy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Astis 10:04 01-02-2017
        Tak z 500 razy :/ . Tak samo jak wysłałem Tobie maila z prośba w sprawie bonus za polecenie... :/ i echoooo o!
        Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 08:53 01-02-2017
    Brawo za zmianę szaty graficznej i koncepcji łączenia... szkoda, że wszystkie stare komentarze zostały wykasowane ... nowy trend public relations?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:03 01-02-2017
      Nie @Astis, to po prostu opór materii (i techniki) związany z liczbą komentarzy i sposobem ich zapisu na poprzednim blogu. Nie, komentarze nie zostały skasowane, bo były niepochlebne, nie lubiliśmy ich, czy z jakiegokolwiek innego powodu, innego niż przyczyny techniczne.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 10:37 01-02-2017
        Piotrze,może i masz rację co nowe to nowe,nowa odsłona zawsze to nowość ;) kwestia ogarnięcia i przyzwyczajenia i będzie cool ;)
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 17:32 01-02-2017
          Mi się podoba. Czekam jeszcze na kosmetykę i na wprowadzenie możliwości "logowania" się :)
          Odpowiedz
          • komentarz
            mike278 18:10 01-02-2017
            O to, to. Logowanie byłoby ok.
            Odpowiedz
            • komentarz
              pablo_ck 20:50 01-02-2017
              Logowanie ma być dostępne, info potwierdzone :)
              Odpowiedz
              • komentarz
                mike278 22:24 01-02-2017
                To proszę już wstępnie zaklepać nasze nicki Piotrze. :)
                Odpowiedz
                • komentarz
                  Piotr Domański 08:38 02-02-2017
                  Panowie, nic nie potwierdzone ;-) Kwestia logowania jest skomplikowana (bardziej niż się wydaje), z powodu bezpieczeństwa serwerów i przetwarzania danych osobowych. Zobaczymy co możemy zrobić. Mieliśmy też pomysły nieco innych metod personalizacji, na przykład możliwości wybory "buźki" przy komentowaniu.
                  Odpowiedz
                  • komentarz
                    MAURYCY 13:07 02-02-2017
                    Czy tak miało wyglądać drzewko komentarzy? Bo jak tak to lekka lipa z wyświetlaniem, bo jakby ktoś teraz dopisał tu bardzo długi komentarz, co mogłoby się zdarzyć z dużym prawdopodobieństwem, ponieważ nie można tego nigdy wykluczyć, to drzewko komentarzy się rozjeżdża dość drastycznie i zajmuje mnóóóóóóstwo miejsca w pionie, co przy wszechobecnych panoramicznych monitorach poziomych daje efekt odwrotnie proporcjonalny do zamierzonej poprawy czytelności strony blogów. Więc warto byłoby się nad tym pochylić i zastanowić raz jeszcze, żeby ktoś przypadkiem przez dodanie dłuuuugiego komentarza na którymś poziomie z kolei nie spowodował ogromnego rozciągnięcia strony w pionie. Dla zobrazowania o co mi chodzi załączam screen z dotychczasowego drzewka. Nie wiem jak to by wyglądało na telefonie, bo boję się próbować ;-) Na monitorze jest tak: http://i.imgur.com/UhTWsau.png
                    Odpowiedz
  • komentarz
    Arkadiusz 17:55 01-02-2017
    Ja zarejestrowałem w inmedio. Szybko, sprawnie 2 minuty i numer zarejestrowany :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    spiro 20:28 01-02-2017
    Moj orange na www, taryfa nowe go: brak danych o aktualnych stawkach. Są promocyjne złotówki do orange i po rozmowie do orange biling wskazuje koszt, ale brakuje informacji które konto zostało obciążone. Co do rejestracji, to przez bałagan w waszych systemach nie udało mi się skorzystać z promocji :(
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:55 02-02-2017
      Promocję za rejestrację numeru można aktywować jeszcze przez jakiś czas ;-) Dokładnie przez 60 dni od rejestracji. A co do Mój Orange dam znać kolegom, którzy zajmują się tą aplikacją.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 10:08 02-02-2017
    No i co? Działają Wam karty? ☺️
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 12:10 02-02-2017
      Działają, aż miło! :D
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej