Nie chcę zapeszać, ale jak to piszę, to za moim oknem rozgrywa się wiosna. I to taka z piosenki Organka, która „wybuchła mi prosto w twarz”. I marzę, żebyśmy nie dotarli do drugiej linijki tej piosenki, gdzie Tomasz śpiewa „Ja czuję, że Cię tracę”, ale zdaje się, że zgodnie z prognozami, ta wiosna jeszcze trochę się z nami pobawi w chowanego. Niezależnie od temperatury za oknem w naszej komunikacji już sezon komercyjny zwany właśnie Wiosną (CP Spring i rozszyfrowując te tajemnicze literki CP to Commercial Period).
A skoro nowy sezon komercyjny, to i nowe reklamy. Na pierwszy ogień mamy ofertę Orange Love z telewizorem i HBO bez opłat przez 6 miesięcy. Rozpisywać się o samej ofercie nie będę, bo wszystkie jej szczegóły znajdziecie o tu, czyli w naszej informacji prasowej. Za to rozpiszę się o reklamie. ;-)
Nowa kampania reklamowa
Jak pamiętacie od Świąt Bożego Narodzenia poruszamy się w formacie Orange Challenge, gdzie nasi hości rzucają wyzwania. Pakowaliśmy już prezenty tak, żeby kształtem przypominały coś innego, podłączaliśmy do wi-fi wszystkie domowe urządzenia zaczynające się na literę L, a teraz mamy bottle flip challenge, czyli takie rzucenie butelką, aby po wylądowaniu stała, najlepiej na zakrętce, ale to potrafią tylko butelkowi wymiatacze. Wiem, bo sama sprawdzałam. ;-) Nasi hości (a w tej roli znani Wam doskonale z naszym mediów społecznościowych Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński z Ekipy Orange) podpowiadają rodzinie z naszej reklamy, że o tym kto wygra pilota do telewizora i wybierze co będą wspólnie oglądać, może zdecydować właśnie taki challenge. I dalej nie opowiadam. Zobaczcie sami.
I tu tradycyjna garść informacji dla większości z Was zbędnych (ale jak zawsze podkreślam są potem tacy, co dopytują), więc szybko wymieniam. Pomysł z zespołem Orange Polska wypracowała agencja Leo Burnett. Produkcję zorganizowało Studio Tyrka. Za postprodukcję odpowiada Orka. Dźwiękiem zajął się Lunapark. A nasz spot (jak wszystkie wcześniejsze w ramach formatu Orange Challenge) wyreżyserował Marcin Filipek. Zakup mediów to oczywiście dom mediowy Initiative. A całość działań w mediach społecznościowych to Follow.
Making of
Ale to nie wszystko. Powiem więcej – najlepsze trzymałam na koniec. :-) Bo reklama reklamą – będziecie ją teraz często spotykać w telewizji, ale Was zawsze interesuje jak to się robi od kuchni. Zwłaszcza, że przez pandemię czasy mamy specyficzne i dziś plan zdjęciowy, to nie lada wyzwanie. Sam fakt, że każdy jego uczestnik musi przejść kwalifikację medyczną i wymaz sprawia, że na plan (który z reguły jest gdzieś w Warszawie) trzeba pojechać bladym świtem. I mam tu na myśli pobudkę przed 5 rano, niestety. Mój brak snu ukryła maseczka (bo mimo testów jednak na planie je nosimy, zwolnieni z tego obowiązku są wyłącznie aktorzy), ale już nad twarzami Ulki i Michała i ukryciem zmęczenia pracowały panie makijażystki. Bartek Graczyk z Ekipy Orange przyjechał na plan nagrać dla Was relację. I tak sobie myślę, że może interesuje Was też sam proces powstawania takiej kampanii. Bo masa tam trudnych skrótów jak PPM na przykład (czyli Pre Production Meeting – spotkanie, na którym omawia się z reżyserem i całą ekipą przed produkcją wszystkie jej elementy – skrypt, kostiumy, lokację, harmonogram prac itp.) czy wspomniany wcześniej CP Spring. Jak zaraz opowie Wam Bartek to, co widzicie w telewizji i trwa 30 sekund poprzedza kilka tygodni pracy, która z reguły odbywa się w ramach pewnego schematu. Ja Wam tylko powiem, że jak przyszłam do pracy w tym zespole 9 lat temu, to po pierwszym spotkaniu statusowym, gdzie padały te różne specyficzne sformułowania zastanawiałam się czy dobrze zrobiłam, że zmieniłam pracę, bo ja zupełnie nie rozumiem o czym oni mówią. ;-) Ale wszystkiego można się nauczyć. Dlatego jeśli jest w Was chęć poznania trochę takich procesów, to piszcie w komentarzach, a ja służę dedykowanym temu tematowi wpisem. A tymczasem popatrzcie oczami Bartka na nasz pierwszy dzień zdjęciowy. Będzie jeszcze drugi, ale do tego tematu wrócimy w kolejnym tygodniu.
Komentarze
Słabiutka ta reklama. Wygląda to tak, jakbyście nie mieli w ofercie multirooma.
OdpowiedzZabrakło tutaj informacji o „środach z mój orange”! Proszę o jasną wykładnię, czy ta promocja dotyczy ofert prepaid na kartę!!! Niestety zapisy regulaminu są bardzo nieścisłe! 😛
Odpowiedzhttps://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/81176/39af7c3b-5578-4f6e-9a3b-3a3129ad68ef?_ga=2.78732573.82167397.1616958196-1099991398.1616765252
https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/prezenty-dla-uzytkownikow-aplikacji-moj-orange/
„Bonusy będą mogli odbierać klienci Planów Mobilnych i pakietów Orange Love
Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl” to chyba dość jasne emitelek. Dlatego tytuł artykułu trzebaby zmienić na : Prezenty w aplikacji Mój Orange dla części użytkowników ofert abonamentowej. 🙂
OdpowiedzCo znaczy jasne? Uważasz, że zapis z regulaminu „umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Sieci mobilnej” nie dotyczy ofert na kartę?
Odpowiedz” w ofercie Smart Plan LTE, Plan Komórkowy , Plan Mobilny” ano jasne
OdpowiedzSłabiutka ta reklama. Wygląda to tak, jakbyście nie mieli w ofercie multirooma.
OdpowiedzZabrakło tutaj informacji o „środach z mój orange”! Proszę o jasną wykładnię, czy ta promocja dotyczy ofert prepaid na kartę!!! Niestety zapisy regulaminu są bardzo nieścisłe! 😛
Odpowiedzhttps://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/81176/39af7c3b-5578-4f6e-9a3b-3a3129ad68ef?_ga=2.78732573.82167397.1616958196-1099991398.1616765252
https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/prezenty-dla-uzytkownikow-aplikacji-moj-orange/
„Bonusy będą mogli odbierać klienci Planów Mobilnych i pakietów Orange Love
Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl” to chyba dość jasne emitelek. Dlatego tytuł artykułu trzebaby zmienić na : Prezenty w aplikacji Mój Orange dla części użytkowników ofert abonamentowej. 🙂
OdpowiedzCo znaczy jasne? Uważasz, że zapis z regulaminu „umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Sieci mobilnej” nie dotyczy ofert na kartę?
Odpowiedz” w ofercie Smart Plan LTE, Plan Komórkowy , Plan Mobilny” ano jasne
OdpowiedzUla i Michał to prawdziwi celebryci już ? Tak trzymać.
OdpowiedzUla i Michał to prawdziwi celebryci już ? Tak trzymać.
Odpowiedz