Jeszcze kilka lat temu wszystko było science fiction.
Pomysł, że Polska ma zorganizować Euro 2012 dla wielu był porównywalny z pomysłem organizacji Igrzysk Olimpijskich w Zakopanem. A jednak wtedy – dziś można się pochwalić – jako TP byliśmy pierwszą marką, która zaangażowała się we wsparcie polsko-ukraińskiej oferty. Zbudowaliśmy Wirtualny Stadion, na którym „zasiadło” ponad 180 tysięcy kibiców z Polski popierających tym samym naszą kandydaturę. A później …. później był 17 kwietnia 2007, przypomnijmy sobie jeszcze raz…
Dla nas to był jednak początek nie koniec pewnej drogi. W skrócie to rok analiz, rok przygotowań, rok negocjacji i wreszcie dziś możemy świętować sukces. Orange i TP zostały partnerami UEFA EURO 2012™. To największy projekt sponsoringowy w historii Orange, obejmujący 11 europejskich krajów. Ale nasza umowa nie opiera się wyłacznie na sponsoringu. Co więcej zarówno TP, jak i Orange zostały oficjalnymi partnerami technologicznymi UEFA Euro 2012™ i dostarczą kompletne rozwiązania telekomunikacyjne oraz niezbędną infrastrukturę w Polsce. O szczegółach partnerstwa technologicznego więcej dowiecie się na blogu technologicznym, natomiast relacja z imprezy pojawi się na blogu korporacyjnym – zreszta co tu dużo mowić – na ten temat w najbliższych dniach znajdziecie informacje na całej platformie blogowej.
Tutaj to my z pucharem i z maskotkami – zastanawiamy się, czy skoro jedno opowiadanie scence fiction (czyli Euro 2012 w Polsce) stało się reality show, to czy inna dziś mission imposible w wykonaniu kadry Smudy stanie się za półtora roku białoczerwonym reality euro show.