Odpowiedzialny biznes

Odruch serca

Tomasz Sulewski Tomasz Sulewski
22 grudnia 2009
Odruch serca

Dużo ostatnio na blogu było o "firmowym" pomaganiu, bo przed Świętami sporo się dzieje. Ale pracownicy Grupy angażują się nie tylko w działania organizowane "pod marką" - niemało jest akcji zupełnie prywatnych. O jednej z nich, robionej w Warszawie, opowiada Agnieszka:

We Wrocławiu z kolei 4 nasze pracowniczki, z całymi rodzinami, włączyły się w akcję Szlachetna Paczka, o której przy innej okazji pisała Monika. Jednej z potrzebujących rodzin ufundowali m.in. kołdry, poduszki, pościel, ręczniki, komplet sztućców oraz zastawę obiadową, żywność, środki czystości, przybory szkolne, itd.

Teresa Budzowska i Maria Piskier z pomocnikami

Nie samą firmą żyje człowiek :)


Odpowiedzialny biznes

Pamiętamy o życzeniach dla bliskich – konkurs

Kasia Barys Kasia Barys
21 grudnia 2009
Pamiętamy o życzeniach dla bliskich – konkurs

Muszę się Wam do czegoś przyznać. Jestem deltiologiem... bo uwielbiam kartki pocztowe, które dostaję przy różnych okazjach. Trzymam je w specjalnym pudełku. Dlatego m.in. lubię święta. Takie składanie życzeń wymaga zaangażowania i daje większą przyjemność. Wisława Szymborska dla swoich przyjaciół kartki robi własnoręcznie. Widzę też zaletę e-kartek, które uchronią lasy Amazonki przed ścięciem. Nie oznacza to, że nie lubię smsów i mmsów, bo dzięki nim „skala dotarcia” jest większa. Czy wiecie, że w 2008 roku w ciagu zaledwie dwóch dni sylwestrowych w sieci Orange napisaliśmy życzenia sms do 127 mln osób. Znajomych mamy wpisanych w telefon i w zabieganym okołoświątecznym czasie tak jest szybciej i łatwiej. I o nikim nie zapomnimy. Dla mnie muszą mieć tylko jeden warunek: że są indywidualnie skierowane do bliskich. Smsom z automatu mówię nie, są passe i kompletnie w złym stylu.

W tym roku Polacy deklarują, że skontaktują się z bliskimi poprzez: telefon (81 %), sms (63 %),  e-mail (31%), voip (25%), internetowe serwisy społecznościowe (13%) http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/swiateczne-telefony-i-sms-y-popularniejsze-w-polsce-od-e-maili

A jakie jest Wasze zdanie? Dla osób, które pokażą u nas na blogu ciekawe życzenia smsowe lub wyślą świąteczne MMSy na konkurs.blogowy@orange.pl – mamy nagrody :)

stara kartka pocztowa


Odpowiedzialny biznes

Liczbą roku jednak 22?

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
18 grudnia 2009
Liczbą roku jednak 22?

Pamiętam ostatnią, wspólną konferencję prasową z Netią na temat LLU. Od tej pory upłynął szmat czasu i nie zawsze było przyjemnie. Zdarzały się ostre kłótnie i medialne bon moty. Zrywanie rozmów i spektakularne zwroty akcji. Normalne, że konkurenci nie muszą się kochać, walczą przecież o klientów i pieniądze, ale czasami bardziej opłacalna od wojny jest współpraca. Dlatego cieszę się, że jeszcze przed świętami dojdzie do podpisania porozumienia, które będzie regulowało współistnienie obydwu firm. Jestem przekonany, że to otworzy nowy rozdział na rynku telekomunikacyjnym, tak samo jak wcześniejsze porozumienie z UKE. Kiedy przed chwilą zasięgałem języka, w miłej atmosferze były doszlifowywane ostatnie zapisy. Jak dla mnie, jeśli porozumienie zostanie podpisane 22 grudnia, to telekomunikacyjną liczbą roku nie będzie słynne 29 (groszy), tylko 22. Dlaczego? Bo 22 października podpisaliśmy porozumienie z UKE, a 2 miesiące później z Netią. Moim zdaniem dla całego rynku telekomunikacyjnego to ważniejsze wydarzenia, chociaż jak sądzę dla klientów bezdyskusyjnym faworytem będzie jednak liczba 29. Cóż nie po raz pierwszy punkt widzenia zależy od punku siedzenia.

Scroll to Top