;

Reklama

Orange… i wszystko jasne (0)

Wojtek Jabczyński

19 marca 2010

Orange… i wszystko jasne
0

Przez cały tydzień widzieliście reklamy, w których nie było ani logo, ani nazwy operatora. Pojawiał się tylko tekst: ”nie zobaczysz nazwy naszej sieci ani naszego logo, a i tak dobrze wiesz, czyja to reklama; to najlepszy dowód na to, że pozycja najpopularniejszego dostawcy mobilnego internetu jest w pełni zasłużona, dziękujemy”. Myślę, że większość z Was od razu domyśliła się o kogo chodzi. Osobiście bardzo lubię niekonwencjonalne pomysły i lekko inną reklamę. Jest po prostu ciekawsza.

Od jutra wracamy do prezentowania Orange Free w pełnej okazałości, czyli bezkonkurencyjnie duże limity przy niskich cenach abonamentów i modemów. A dla wybierających tylko SIM 25 proc. taniej. I nie trzeba czekać na noc, aby swobodnie posurfować 🙂

Udostępnij: Orange… i wszystko jasne
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Biznes i NGOsy (0)

Monika Kulik

18 marca 2010

Biznes i NGOsy
0

W podejściu firm do relacji z organizacjami pozarządowymi coraz częściej wychodzi się poza filantropię, budując bardziej partnerskie relacje. Jest  wiele NGOsów, z którymi współpracujemy od lat, wspólnie planując i organizując programy edukacyjne czy charytatywne.

Tymczasem wiele organizacji nadal traktuje biznes jedynie jako worek z pieniędzmi – wyznając zasadę: „dajcie nam pieniądze, a już my wiemy najlepiej, co z nimi zrobić”. Tymczasem w tygodniu  do naszej firmy spływa ponad 50 próśb o wsparcie, w miesiącu to już 200, w ciągu roku 2500. Jak wybrać spośród tak wielu wartościowych i ważnych projektów?

Od lat staramy się budować naszą politykę społecznego zaangażowania – skupiając się na pewnych obszarach aktywności, proponując różne formy współpracy organizacjom –  przekazując nie tylko pieniądze, ale też usługi, dary rzeczowe czy wsparcie wolontariuszy. Mamy fundację korporacyjną, która działa od ponad 4 lat i przejęła nasze programy społeczne oraz współpracę z NGOsami.  Dla wszystkich organizacji, które chcą uzyskać wsparce przygotowaliśmy elekroniczny wniosek o dotację.

Tymczasem wiele organizacji – nawet nie zadaje sobie trudu sprawdzenia, co robi społecznie dana firma i jakie programy wspiera. A może warto to zrobić, aby uniknąć kosztów i rozczarowań.

Wszystkim NGOsom, które szukają współpracy z biznesem polecam lekturę krótkiego poradnika.

Udostępnij: Biznes i NGOsy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Sieć

A jednak trzeba płacić rachunki (0)

Wojtek Jabczyński

18 marca 2010

A jednak trzeba płacić rachunki
0

Wczoraj Dziennik Gazeta Prawna doniósł, że operator nie może wyłaczyć komórki, nawet jak klient nie płaci rachunków. Powołał się na UOKiK i sąd. Precedens, jak to mówią. Już pomyślałem, że będzie można go rozciągnąć na inne dobra cywilizacyjne prąd, gaz, paliwo do samochodu, spłatę kredytu hipotecznego, a może nawet prenumeratę gazety codziennej. Przerażone pewnie były też firmy windykacyjne i księgowi. Niestety szczęście nie trwało długo. UOKiK szybko wyjaśnił, o co tak naprawdę chodziło i że rachunki jednak płacić trzeba, jak chce się dzwonić. Dziś Rzepa nie mogła się powstrzymać przed analizą wywodu konkurencji. Mogę tylko dodać, że zgodnie z prawem, zanim wyłączymy klienta za niezapłacone faktury najpierw ślemy mu sms-y z przypominajkami, dzwonimy, wysyłamy pisemne zawiadomienie i wyłączamy jednostronnie telefon. Rozwiąznie umowy to absolutna ostateczność.

Udostępnij: A jednak trzeba płacić rachunki
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej