;

Film

Orange w Cannes (0)

Marek Wajda

17 maja 2012

Orange w Cannes
0

65 festiwal filmowy w Cannes rozpoczęty. Nie brakuje tam ekipy Orange, który współpracuje z festiwalem od wielu lat i jest oficjalnym partnerem zarówno telekomunikacyjnym jak i mediowym. Zapraszamy Was na codzienne relacje  na Live Orange! Sześciu blogerów  na miejscu i codziennie nadają relacje zarówno z premier filmowych, konferencji prasowych, czy też informują o ciekawych wydarzeniach. A wszystko w języku polskim, angielskim, francuskim i hiszpańskim.

c98a60cf3d7a2a586987bc84d2eef7a11cf

Będzie gorąco, bo na miejscu są największe gwiazdy światowego kina: Brad Pitt, Robert Pattinson, Tilda Swinton, Bruce Willis, Jane Fonda, Eva Longoria, Linda Evagelista, Marion Cotillard, Tim Roth, Alec Baldwin, czy Jean Paul-Belmondo.
Kto wygra w tym roku i zdobędzie Złotą Palmę? Typy naszych blogerów krążą między „Kości i rdza” Jacques’a Audiarda, „Miłością” Michaela Hanekego i „Beyond the Hills” Cristiana Mungiu. Czy trafnie przewidują? Zobaczymy 27 maja. A jakie są Wasze typy i oczekiwania?

Udostępnij: Orange w Cannes
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Chase the ball w Warszawie (0)

Marek Wajda

17 maja 2012

Chase the ball w Warszawie
0

Z Poznania zabawa Chase the ball przeniosła się do Warszawy. Można tu wygrać bilet na mecz Polska-Rosja! Wystarczy zainstalować aplikację Orange Supporter’s Cup i włączyć usługi geolokalizacji (więcej o aplikacji na Live Orange). Korzystając ze wskazówek znajdź oficjalną piłkę adidas Tango w salonie Orange i zrób sobie z nią zdjęcie. W Warszawie już pierwsza wskazówka wyjaśnia wszystko 😉

6d6459a2b4e934a289e5e310a1dd78445de

Zabawa w stolicy potrwa do soboty (19 maja), później zapraszamy do Wrocławia (21-23.05) oraz Gdańsku (24-26.05).

Pamiętajcie, żeby przesłać zdjęcia również do mnie, to najciekawsze nagrodzę EURO-wym gadżetem 😉 Powodzenia!

Udostępnij: Chase the ball w Warszawie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem (0)

Paweł Jagora

16 maja 2012

Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem
0

Prawdopodobnie większość moich kolegów z Orange żyje zaczynającymi sie jutro Orange Innovation Technology (wspominała o tym Marta). Dlatego tylko w telegraficznym skrócie chciałem Wam donieść, że dziś właśnie zakończyły się w Orange 2-dniowe warsztaty Customer Experience Management Workshop.
O co chodzi? Customer Experience Management (w skrócie CEM) to taka dziedzina mająca na celu możliwie jak najepiej przewidzieć odczucia i poziom zadowolenia (lub niezadowolenia) klientów na podstawie posiadanych informacji o własnych usługach. Dość dobrze opisuje to krótki film, jaki znalazłem tutaj. W przypadku Orange staramy się zbierać informacje o stanie sieci oraz o parametrach działania używanych przez Klientów urządzeń jak telefony czy modemy. Każdego dnia sprawdzamy ilość udanych i nieudanych połączeń, minimalną, maksymalną i średnią prędkość transferu danych, używaną technologię i wiele innych parametrów jak opóźnienie, utrata pakietów itd, itd.
Jak tylko wykryjemy coś niepokojącego (a wpadki zdarzają się nawet najepszym, takim jak my) to staramy się reagować tak aby nikt nie zdążył się na nas zdenerwować. Nie jest to proste. Technologie cały czas się zmieniają. Zmieniają się posiadane przez Was telefony, modemy, laptopty. My w Orange rozbudowujemy sieć, dodajemy kolejne maszty, technologie, łącza, serwery. Wiele przypadków jest nowych – za każdym razem trzeba zareagować w przemyślany sposób i monitorować, czy reakcja przyniosła poprawę. W działania zaangażowane są osoby ze wszystkich działów w firmie: techniki, obsługi klienta, marketingu i sprzedaży – każdy może okazać się przydatny w konkretnym przypadku.
O tym właśnie jest cały ten CEM i właśnie o tym dyskutowaliśmy przez 2 dni z kolegami z innych krajów Orange: Słowacji, Hiszpanii, Francji, Belgii i Egiptu. Całość została zorganizowana i bardzo zgrabnie przeprowadzona przez naszych kolegow z pionu techniki. Byłem pod wrażeniem ich zaangażowania i profesjonalizmu. No i jestem pewien, że to czego się nauczyliśmy przez ten czas pozwoli jeszcze skuteczniej pracować w służbie Waszego spokoju i zadowolenia 🙂

Udostępnij: Poziom zadowolenia klientów naszym priorytetem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej