;

Inne

Orange ze Złotą Anteną Świata Telekomunikacji i Mediów (6)

Piotr Domański

29 marca 2017

Orange ze Złotą Anteną Świata Telekomunikacji i Mediów
6

Wojtek Jabczyński

Inwestycja w Orange Światłowód przynosi rezultaty. Nie tylko liczone gospodarstwami domowymi w zasięgu, lecz także choćby ponad 4,5 tys. szkół, które podłączymy do światłowodu w ciągu najbliższych trzech lat. Przekłada się to także na uznanie branży. Wczoraj wieczorem otrzymaliśmy Złotą Antenę Świata Telekomunikacji i Mediów dla Firmy Roku właśnie za nasz program inwestycji w światłowody. Wczoraj na Twitterze, napisałem po prostu, że jestem z tego dumny, dzisiaj postanowiłem podzielić się tym z Wami na blogu.

2,2 mld zł, które zamierzamy zainwestować w infrastrukturę światłowodową do 2018 roku będzie miało przełożenie na polską gospodarkę. Z jednej strony będą to zlecenia dla polskich firm i nowe miejsca pracy, które siłą rzeczy przełożą się na choćby na wzrost PKB. Z drugiej strony szybszy i stabliniejszy internet to nie tylko możliwość oglądania telewizji w 4K, ale także łatwiejsze prowadzenie biznesu czy szansa na lepszą edukację.

Udostępnij: Orange ze Złotą Anteną Świata Telekomunikacji i Mediów
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 11:53 29-03-2017
    Nagroda za plany na przyszłość? :-D Ekstra, ale ja bym był za nagradzaniem dokonań a nie planów. Gratulacje nagrodzonych planów :-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:55 04-04-2017
      Raczej za te 1,5 mln mieszkań, małych firm i domów jednorodzonych w zasięgu światłowodu ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 12:05 29-03-2017
    Gratulacje :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Szatyneczka 12:30 29-03-2017
    Fajna nagroda :) Gratulacje!
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 17:39 30-03-2017
    Ta "antena" to również za likwidację kanału orangeSport? ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    rino 07:26 02-04-2017
    wszystko fajnie ale ja mieszkam na wiosce i nie mam nawet pełnej 10 mb a ucieszyło by mnie chodziarz 80 mb a poza tym pomijając to chwalicie się lte a ja z domu czasu nawet nie umie znalesc normalnego zasięgu zęby zadzwonić wracając do netu nawet 3g to bajer jest taki ze w tym samym miejscu o godzinie 4 miga bez zarzutu a w godzinach późniejszych to nawet się nie chce połączyć nawet z wyszukiwarką i nie zwalajcie tego na aparat z rozmowami z zasięgiem jest podobnie. Pozdrawiam. Ps nawet w grę nie wchodzi prze sto żeby zainwestować w mobilny net który powinien być szybszy od neo
    Odpowiedz

;

Urządzenia

Testujemy Huawei Mate 9 Pro (2)

Michał Rosiak

29 marca 2017

Testujemy Huawei Mate 9 Pro
2

Michał Rosiak

W Europie zaczynali jako „kolejna z chińskich firm”.  Teraz nie ukrywają, że ich celem jest najwyższy stopień podium, jeśli chodzi sprzedaż smartfonów na świecie. Nic więc dziwnego, że na rynku można znaleźć interesujące telefony Huawei z każdej półki. Wśród nich Mate 9 Pro – telefon, który można określić mianem „nadflagowca”. Ten sam piekielnie szybki procesor, ponadczasowa bryła z aluminium delikatnie zagiętymi bokami ekranu, wielki 5,5-calowy ekran 2K z krystalicznymi kolorami, no i – last, but not least – świetne możliwości fotograficzne podwójnego aparatu stworzonego we współpracy z firmą Leica. To telefon, który ciężko przegapić na półce. Zobaczcie sami!

Udostępnij: Testujemy Huawei Mate 9 Pro
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 12:03 29-03-2017
    Fajny smartfon, może niebawem Samsung będzie miał dużą konkurencję że strony HUAWEI. Rynek się zmienia, gusta klientów również.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 09:50 30-03-2017
    Niestety nie my testujemy ;) a terminal klasa. Mimo że bardzo drogi to jednak w mojej ocenie wart tej ceny.
    Odpowiedz

;

Oferta

VoLTE i WiFi Calling na iPhone w Orange (70)

Piotr Domański

28 marca 2017

VoLTE i WiFi Calling na iPhone w Orange
70

Gdybym miał stworzyć ranking najczęściej zadawanych pytań na naszym blogu „kiedy WiFi Calling i VoLTE na IPhone?” na bank znalazłoby się na podium. Na całe szczęście mogę wszystkim odpowiedzieć na nie: już jest! Tak jak zapowiadaliśmy – do końca pierwszego kwartału.

Jak działa WiFi Calling i VoLTE na iPhone?

Najnowsza aktualizacja oprogramowania na Waszych iPhone 7, iPhone 7 Plus , iPhone 6 i 6s (również tych z Plusem), a także iPhone SE da Wam możliwość korzystania z obu tych usług. Dzięki VoLTE będziecie mogli dzwonić poprzez sieć 4G LTE – Wasze rozmowy będą zestawienie szybciej, a w ich trakcie nie będzie spadała Wam szybkość transferu. Poprawi się także jakość dźwięku. Z kolei WiFi Calling da Wam możliwość wykonywania połączeń głosowych poprzez Wi-Fi, również za granicą. Daje to szereg możliwości, jak choćby taką by dzownić do najbliższych w Polsce z zagranicy w cenie połączenia krajowego.

O obydwu tych technologiach już pisałem na blogu, więc jeżeli jesteście zainteresowani polecam Wam te trzy teksty. Dowiecie się z nich więcej o ich możliwościach.

Ruszyliśmy z VoLTE. Jako pierwsi
VoLTE od zaplecza, czyli kolejny tekst z cyklu „sieć szkieletowa”
Zadzwoń przez WiFi czyli WiFi Calling w Orange i nju mobile

Oczywiście z usługi mogą korzystać klienci Orange i Nju mobile. Pamiętajcie jednak, że cały czas pracujemy nad możliwością korzystania z WiFi Calling przez użytkowników prepaid, którzy przebywają za granicą. Zapytacie także zapewne, co ze starszymi modelami firmy z Cupertino. Prowadzimy w ich sprawie rozmowy z Apple, ale czy i kiedy uda się wprowadzić na nich WiFi Calling i VoLTE nie wiem.

Będziecie korzystać z VoLTE i WiFi Calling? Dajcie znać w komentarzach!

P.S. Dodam jeszcze tylko od siebie, że w Samsungu A3 i Samsungu A5 w wersjach 2017 działa VoLTE. Nie działa WiFi Calling. Wiem, że jest w necie małe zamieszanie, więc jeżeli traficie na taką informację – prostujcie. Sam zresztą popełniłem błąd w odpowiedzi.

Mediateka

Udostępnij: VoLTE i WiFi Calling na iPhone w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    f0ku5 07:41 28-03-2017
    Wczoraj ani VoLTE ani VoWiFi nie działało pomimo włączonych opcji w telefonie. Czy teraz już jest OK?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mnn 07:43 28-03-2017
    Czy będę korzystał? Nie, bo nie macie żadnego telefonu LG z VoLTE I WiFi Calling. Ponowię za to pytanie- kiedy przełączanie aktywnej transmisji z 3G do LTE? Chociaż w przybliżeniu do kwartału. Ładnie proszę :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 07:53 28-03-2017
    Panie Piotrze (?), pytałem często. Dziękuję! Doceniam :-) P.s. a kiedy oficjalnie HD Voice z Play oraz HO podczas aktywnej transmisji z 3G do LTE? Końca pytań nie widać :-D
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 20:06 29-03-2017
      Co do HD Voice z Play niestety odpowiedź mam niezmienną - to musi być wspólna praca dwóch operatorów by to zadziałało. A jeżeli chodzi o przeskakiwanie podczas transmisji danych z 3G na 4G, to przyznaję, pracujemy nad tym (a ja zbyt szybko obwieściłem sukces). Faktycznie już wszystko funkcjonuje po zakończeniu rozmowy, lecz nad powrotem do 4G w czasie trwającej transmisji pracujemy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Portek 21:38 29-03-2017
        A kiedy można się spodziewać wprowadzenia? W ciągu pół roku chociaż? :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Duke 08:00 28-03-2017
    Niestety, mimo włączenie odpowiednich opcji w Ustawienie, żadna z tych usług nie działa. iPhone 7, abo. Orange. Zajrzyjcie np. na Nasz Orange, jest tam dużo podobnych głosów.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:58 28-03-2017
      Wiemy o sytuacji, dziękujemy za wszystkie sygnały. Analizujemy sytuację i szukamy rozwiązania, tak by wszystko szybko zaczęło funkcjonować.
      Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 08:14 28-03-2017
    A 5S? Na telepolisie pisze że 5S i 5C też. Co do niedziałania to spróbujcie po zainstalowaniu iOS 10.3 przełączyć na tryb samolotowy i z powrotem wyłączyć tryb samolotowy aby ustawienia sieci się zaktualizowały. Ja zamierzam korzystać bo mam w mieszkaniu tylko 1-2 kropki zasięgu 3G, ale mam 5S i dopiero pobieram aktualizację, zobaczę czy działa...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:50 28-03-2017
      @MAURYCY, tak jak pisałem we wpisie: iPhone 7, iPhone 7 Plus , iPhone 6 i 6s oraz iPhone SE
      Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCY 08:54 28-03-2017
        Rzeczywiście, po aktualizacji bez zmian. Ale bida :-( Jedynie mi się zmienił napis z 4G na LTE :-/
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 09:01 28-03-2017
          MAURYCY, o tym także napisałem w tekście: "Zapytacie także zapewne, co ze starszymi modelami firmy z Cupertino. Prowadzimy w ich sprawie rozmowy z Apple, ale czy i kiedy uda się wprowadzić na nich WiFi Calling i VoLTE nie wiem."
          Odpowiedz
          • komentarz
            MAURYCY 09:11 28-03-2017
            Liczę na pomyślne efekty rozmów :-) Tylko nie dajcie się nabrać na ich odpowiedzi w stylu "spokojnie, dla 5S będzie w iOS 11" bo zgodnie z poprzednimi wersjami iOS i wspieranymi urządzeniami - 5S już zapewne aktualizacji do iOS 11 nie dostanie ;-) No nic, trza będzie kiedyś poszukać jakiejś przyziemnej oferty na używanego 6s/7.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Prezes 09:29 28-03-2017
              Witam ponownie chciałbym się odnieść do wypowiedzi apropo starszych telefonów W sieci t-mobile wifi calling działa już od Iphone 5s jedynie volte chyba na nowszych modelach dziwne jest to by T-mobile było w stanie załatwić działanie usługi na starszych urządzeniach natomiast Orange nie. Jestem ciekaw w czym tak naprawdę jest to problem, że jedna sieć może a inna nie?
              Odpowiedz
              • komentarz
                Piotr Domański 09:36 28-03-2017
                Odwrócę pytanie - "czemu było tak, że gdy myśmy wdrożyli VoLTE jako pierwsi w zeszłym roku na Samsungach S7 i S7 edge to nie zrobił tego żaden inny operator? Przecież, nie powinno być tak, że jedna sieć może, a inna nie". My (w przeciwieństwie do kolegów z T-Mobile) podjęliśmy decyzję, że VoLTE i VoWiFi będziemy odpalać razem. By nie zrywało połączeń, by zapewnić mobilność. Powodów jest wiele. Nie chcemy iść na półśrodki. Tak jak pisałem we wpisie - prowadzimy rozmowy z Apple w sprawie modelu 5.
                Odpowiedz
                • komentarz
                  Janek 09:59 28-03-2017
                  Jednak faktem jest to, że TMobile (VoLTE i VoWiFi) i Play (VoWiFi) wspierają iPhone 5S a Orange nie. Dziwne.
                  Odpowiedz
                • komentarz
                  Prezes 10:09 28-03-2017
                  Dla mnie odpowiedź pytaniem czyli taka kontra nie jest odpowiedziom konkretną nie jest odpowiedzią techniczną powiem tak mam iPhone w orange Żadna z nowych usług nie działa. Co do sieci T-mobile nawet połowicznie ale na starszym modelu telefonu usługa wifi calling B najmniej w moim przypadku działa bardzo stabilnie nie jest tak jak Pan mówi że dlatego że połowicznie to będzie zrywać połączenia. Lepiej by działała usługa połowicznie a dobrze niż tylko widniała w spisie i w ogóle nie działała uważam że jeżeli się uruchamia usługę to powinno być się pewnym że ta usługa działa a nie tworzyć taką fikcje I prowizorke. Jako wieloletni abonent waszej sieci uważam że jest to naprawdę duża porażka taki falstart.
                  Odpowiedz
                  • komentarz
                    Piotr Domański 10:28 28-03-2017
                    Nie jest to dziwne. Każdy operator prowadzi z dostawcami urządzeń rozmowy niezależnie i każdy wdraża VoLTE i VoWiFi niezależnie od siebie. Wdrożenie VoLTE i VoWiFi na urządzeniu oznacza mocne grzebanie w sofcie i zmianę kilkuset parametrów - dla każdego urządzenia osobno. To nie jest proste wciśnięcie przycisku. O tym jak wyglądało wdrożenie VoLTE pisałem już wcześniej na blogu - link znajdziecie w tekście. Urządzenia na jakich uruchomiliśmy usługę to jedna sprawa. Druga - wiemy o trudnościach w działaniu usługi, analizujemy sytuację i działamy razem z Apple by usługa zaczęła działać poprawnie możliwie szybko.
                    Odpowiedz
                  • komentarz
                    escapers 11:11 28-03-2017
                    Dajmy im trochę czasu, widać że walczą. Ja tam wole usługa która działa jak należy, niż mieć usługę z której nie da się korzystać bo mnie zrywa lub mnie nie słychać. Po to mi zależy na VoWiFi aby móc rozmawiać tam gdzie mam problemy z zasięgiem, GSM a mam WiFi, a nie po to aby mieć te same problemy po gsmie i po wifi :)
                    Odpowiedz
                    • komentarz
                      Simon 11:25 28-03-2017
                      Ja już mam "Orange Wi-Fi" w nazwie operatora. Wszedłem w Ogólne-> To Urządzenie i ustawienia się zaktualizowały
                      Odpowiedz
                      • komentarz
                        escapers 12:10 28-03-2017
                        Szczęściarz ;-) a sprawdzałeś jak śmiga? Jakość dźwięku i szybkość inicjowania połączenia?
                        Odpowiedz
                • komentarz
                  Pathfinder 03:41 29-03-2017
                  Piotrze, może argumentacja jest i dobra, ale z jednym "ale". Jest wiele miejsc gdzie nie ma LTE ergo nie ma VoLTE i tam zerwie połączenie po wyjściu z zasięgu WiFi. W końcu nie ma przejścia do 3G lub 2G z VoWiFi. Argument upada. Mimo wszystko liczę, że niedługo 5s jednak będzie dział działające VoWiFi w Orange.
                  Odpowiedz
  • komentarz
    Robert 08:21 28-03-2017
    Niestety od wczoraj nie działają obie usługi.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Prezes 08:47 28-03-2017
      Pomimo aktualizacji ustawień operatora, najnowszego systemu oraz włączeniu w ustawieniach rozmów przez wifi na Iphone 7 to nie działa
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 08:54 28-03-2017
        Dziękujemy za sygnał. Wszystkie informacje od Was analizujemy i sprawdzamy sytuację, tak by wszystko szybko funkcjonowało poprawnie.
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 08:46 28-03-2017
    Będę korzystał jak będę miał iPhona :) ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ftth 08:53 28-03-2017
    Potwierdzam działanie usługi Wi-Fi calling na Orange Światłowód :) niezły duet.
    Odpowiedz
  • komentarz
    escapers 09:15 28-03-2017
    Super! Widać że już jest nieźle ;-) Niestety mam 28.3 modem na 7+ powłączane VoLTE & VoWiFi ale mimo wszystko jeszcze nie działa.. czekam z niecierpliwością na poprawę :) Można to jakoś sprawdzić aktywność usługi? Czy tylko po napisie Orange WiFi w miejscu informacji o sieci?
    Odpowiedz
  • komentarz
    gość98 11:15 28-03-2017
    Mam pytanie bardziej przyziemne. Zadzwonił konsultant do rodziców bo w maju kończy im się umowa w taryfie NOWA ORANGE STREFA. Zadzwoniłem dzisiaj do orange odnośnie oferty i tutaj "zonk" - przełączanie od jednego konsultanta do drugiego i na końcu przedstawienie oferty jakby (po co facet dzwonisz). Jak Państwu klienci są niepotrzebni to powiedzieć od razu i nie ma dyskusji - można przenieść numer do innej sieci i będzie po kłopocie POZDRAWIAM
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 20:14 29-03-2017
      Jedyne co mi pozostaje to przeprosić za całą sytuację.
      Odpowiedz
      • komentarz
        gość98 22:34 29-03-2017
        Wiele osób rezygnuje z Państwa usług ze względów zachowania konsultantów. Nie wiem czy takie zachowania związane są z brakiem życzliwości tych osób? Trudno mi powiedzieć. Mam u Państwa różne usługi, ale z czymś takim się spotkałem pierwszy raz od dłuższego czasu - miałem chyba pecha. Umowa rodzicom kończy się w połowie maja. Zobaczę czy zostawię numer u Państwa czy przeniosę gdzie indziej. Pozdrawiam
        Odpowiedz
  • komentarz
    oniks 11:46 28-03-2017
    Wyłączcie i włączcie telefony, to usługa zacznie działać. Ja tak zrobiłem i ruszyło wszystko :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      escapers 12:31 28-03-2017
      Rzeczywiście po restarcie zadziałało VoLTE, o wiele szybciej inicjuje połączenie - super:) niestety VoWiFi jeszcze nie działa :(
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 13:05 28-03-2017
        To dość ciekawe - to ta sama technologia ;-) Możliwe, że nie masz wystarczającej jakości WiFi. Proponuję zajrzeć do tekstu o WiFi Calling, tam z tego co pamiętam pojawiają się takie informacje.
        Odpowiedz
        • komentarz
          escapers 13:24 28-03-2017
          W złym miejscu wkleił mi się komentarz... Po kolejnym restarcie działa już wszystko:) WIELKIE BRAWA!!! :) Super to działa :) Dobra robota! Mam tylko pytanie jak są połączenia po VoLTE to transmisja schodzi z pakietu który się posiada? Czy to nie jest liczone?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 20:10 29-03-2017
            Schodzi z pakietu minut (jak masz no-limit... to masz no limit ;-) )
            Odpowiedz
            • komentarz
              escapers 22:46 29-03-2017
              Dzięki za odpowiedź. Ale to tylko minuty schodzą, które są bez limitu, a nie pakiet danych - jak mam np. 10GB to połączenia VoLTE zjadają coś z tego? :)
              Odpowiedz
  • komentarz
    pf 12:57 28-03-2017
    a kiedy można się spodziewać w samsungach S6 i S6edge?
    Odpowiedz
  • komentarz
    spl 14:02 28-03-2017
    Kiedy VoLTE i WiFi Calling pojawią się na telefonach z systemem Windows 10 Mobile?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wosiu 16:48 28-03-2017
    Liczę, iż na 5s pojawi się VoWiFi ;) Piotrze wiem, że pisałeś ale macie może jakiś przybliżony termin, kiedy i czy w ogóle będzie możliwość korzystania z VoWiFi na prepaid poza granicami polski?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:22 28-03-2017
      Co do prepaid i WiFi Calling, wiem że są prowadzone prace, ale niestety nie wiem kiedy się zakończą. Niestety to sprawa dość trudna, ale nie poddajemy się ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Wosiu 19:23 28-03-2017
        Ciekawe czy to prace systemowe czy z zarządem ;) Dzięki za odpowiedź i liczę by sprawa zakończyła się pomyślnie ;)
        Odpowiedz
  • komentarz
    escapers 20:07 28-03-2017
    Wszystko musze powiedzieć super śmiga;) Jeszcze brakuje mi tylko smsów:) Jest szansa w najbliższym czasie na sms'y w VoWiFi?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Witamina.C 20:31 28-03-2017
    W iPhone 7 z iOS 10.3 zniknęła możliwość wybrania na sztywno czy chcemy korzystać z 2G, 3G lub LTE a we wcześniejszej wersji iOS 10.2.1 była taka możliwość! Teraz jesteśmy zmuszeni do korzystania na sztywno z LTE dzięki czemu bateria szybciej się rozładowywyuje! Proszę o dodania tej funkcji w nowej aktualizacji bo jest odpowiedzialne za to Orange! W Play jest taka opcja! Dziękuje :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      escapers 22:12 28-03-2017
      Ale LTE jest najbardziej oszczędnym modułem, więc bateria dłużej będzie Ci działać na LTE niż na 3G
      Odpowiedz
    • komentarz
      Duke 08:46 29-03-2017
      LTE wciąż można wyłączyć i korzystać z 3G/2G. Nie ma możliwości wyboru tylko 2G. W Play jest taka opcja ponieważ nie mają VoLTE.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Michał 21:25 28-03-2017
    U mnie: 1 przy włączaniu Wifi Calling: Aby pozwolić na rozmowy przez Wi-Fi na tym koncie, skontaktuj się z Orange 2. przy włączaniu VoLTE: Nie można aktywować połączeń LTE. Aby włączyć połączenia LTE na tym koncie, poproś Orange.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kezcol 23:24 28-03-2017
      U mnie dokładnie to samo.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Michał 15:49 29-03-2017
      Mam to samo co kolega, iPhone 7+ iOS 10.3 i ustawienia operatora 28.3 - kiedy to zostanie naprawione? Wielokrotne restarty urządzenia nic nie dały.
      Odpowiedz
      • komentarz
        ziom 16:17 29-03-2017
        No to może trzeba postąpić jak piszą i skontaktować się z infolinią operatora? Skoro innym się to nie wyświetla, to macie jakieś niestandardowe ustawienia pewnie...
        Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 16:53 29-03-2017
        Sądzę, że najlepszym rozwiązaniem będzie skontaktowaniem się z infolinią. Tropem może być także pewne ograniczenie WiFi Calling dla korzystających z niektórych usług dodatkowych: Nowa Orange Strefa, Dodatkowa Karta SIM, Strefa Stacjonarna, Ekstra Strefa Firmowa, Orange Ekstra Numer. Więcej na: www.orange.pl/wificalling sam dół strony.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Kezcol 17:20 29-03-2017
          Dzowniłem na infolinię i Pani powiedziała że mam dodatkowe numery telefonów do konta i przez to nie ma możliwości włączenia tej opcji. Czy potwierdzi Pan te informacje i kiedy można liczyć na naprawę tego?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Michał 17:53 29-03-2017
            Ja również mam dodatkowy numer na moim koncie, jednak po kontakcie z Orange na czacie - Pan włączył mi rozmowy przez WIFI, ponieważ nie było ono włączone. Czekam na aktywację i mam nadzieję, że wszystko będzie działać :)
            Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 19:57 29-03-2017
            Sprawdzę i dam znać.
            Odpowiedz
        • komentarz
          Kezcol 17:22 29-03-2017
          Dzwoniłem na infolinię i dostałem informację że nie da się włączyć tej opcji ponieważ mam wiele numerów telefonów do konta. Kiedy będzie możliwość?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 16:54 30-03-2017
            Sprawdziłem i daję znać:Tutaj nie za bardzo mamy co naprawiać, bo jest to ograniczenie wynikające z technologii. Dotyczy to kilku usług: Nowa Orange Strefa, Dodatkowa Karta SIM, Strefa Stacjonarna, Ekstra Strefa Firmowa, Orange Ekstra Numer. Jest jednak nieco możliwości ominięcia tego ograniczenia. Warto zajrzeć na stronę nasz.orange.pl bo tam również trwa dyskusja na ten temat. Tutaj jest link (wiem, że nieco długi) https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/BRAK-VoWiFi-iPhone-WiFi-Calling-a-dodatkowa-karta-SIM/m-p/25800 Nie wykluczam, że w przyszłości pojawią się rozwiązania, które obchodzą to ograniczenie na poziomie systemowym... ale nie wiem kiedy to nastąpi.
            Odpowiedz
    • komentarz
      Doradca 16:21 29-03-2017
      Hmm a moze jest tak napisane z jakiegos powodu i faktycznie nalezy skontaktowac sie z infolinia operatora? Moze masz jakies niestandardowe ustawienia na koncie? Skoro taka informacja sie wyswietla, zadzwon i wyjasnij
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pathfinder 03:28 29-03-2017
    Jestem zawiedziony brakiem wsparcia VoWiFi dla 5s. To była jedyna i ostatnia nadzieja na możliwość rozmów w budynku w Orange. Szkoda, szkoda... Dobrze, że do końca umowy coraz bliżej.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Piotr 19:05 29-03-2017
    Na waszej stronie http://www.orange.pl/kid,4002400661,id,4004890470,article.html można znaleźć informacje, że VoLTE działa na Samsungach A3 (2017) i A5 (2017). To już tak oficjalnie czy ktoś pospieszył się z opisem? ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:31 30-03-2017
      Tak to prawda, obydwa modele obsługują u nas VoLTE. I przepraszam, wszystkich którzy poczuli się urażeni faktem, że wykasowałem wpis, w którym pisałem, że jest inaczej. Pomyliłem się. Zdarza się każdemu.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Moto 19:23 29-03-2017
    Dlaczego telefony Lenovo/Motorola z serii Moto oraz Nexus które mają najnowszego androida oraz wsparce dla WiFi calling nie mają możliwości uruchomienia tej usługi? Wszystko jest na miejscu, brakuje tylko "klik" po stronie Orange.
    Odpowiedz
  • komentarz
    MotoG 19:35 29-03-2017
    Kiedy włączycie na kartach SIM możliwość włączenia WiFi Calling dla Androidów 7 ale dla telefonów z "golasem" takich jak Lenovo/Motorola Moto, Motorola Nexus itp.? To jest już w oprogramowaniu tylko jest niedostępne bo ktoś nie przełączył pstryczka.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 19:53 29-03-2017
      Niestety nie ma żadnego magicznego "pstryczka", który odpala VoLTE/WiFi Calling. Jest żmudna, ciężka praca zespołu inżynierów. Zresztą proces uruchomiania VoLTE opisałem we wpisie bogowym. Link do niego jest w tekście, ale podrzucam go raz jeszcze: http://biuroprasowe.orange.pl/blog/volte-od-zaplecza-czyli-kolejny-tekst-z-cyklu-siec-szkieletowa/ Wpis jest długi bo i sam proces trwa.
      Odpowiedz
      • komentarz
        MotoG 20:29 29-03-2017
        Przecież w przypadku Androida i np. Nexusa lub Moto nie trzeba nic uzgadniać bo jest to w telefonach dostępne natywnie. Opcja dla Orange nie jest dostępna bo Wasza infrastruktura na to nie pozwala. Za stronę google: You can use Wi-Fi calling without a service on some carriers, but you’ll need to turn it on. Open the Phone app on your device phone. Tap More More and then Settings. Tap Calls. Tap Wi-Fi calling on. If you don't see this option, it’s because your carrier doesn’t support this feature. i potwierdzam, na karcie z Kanady działa (wkładam karę i się pokazuje ta opcja, wkładam kartę orange i opcja znika)
        Odpowiedz
  • komentarz
    kylo32 09:27 12-04-2017
    Kiedy planowane jest wdrożenie wysyłania / odbierania SMS przez WiFi?
    Odpowiedz
  • komentarz
    DarekWa 23:50 27-01-2018
    czy wiadomo coś o wifi calling na iphone 5s?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Artur 08:37 30-03-2018
      @DarekWa, zaktualizuj system do najnowszej wersji. Wczoraj pojawił się iOS 11.3, a wraz z nim m.in. wsparcie dla Rozmów przez Wi-Fi na 5s :) https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/VoWiFi-na-iPhone-5s/m-p/82228/highlight/true#M5373
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 09:51 30-03-2018
        Już nawet jest o tym na blogu https://biuroprasowe.orange.pl/blog/wifi-calling-dla-iphona-5s-w-orange/
        Odpowiedz
      • komentarz
        DarekWa 20:43 11-04-2018
        dzięki Panowie, ale od 12 marca zmieniłem kolory operatorskie i tam od razu był WiFi calling :D
        Odpowiedz
  • komentarz
    Renata 16:22 26-03-2020
    Panie Piotrze temat widzę stary ale dla mnie nowy problem. Usługa nie działa już na drugim telefonie który mam. pIerwotnie nie działała na Iphone X, od kilku dni mam Iphone 11 pro max i wi-fi calling również na nim nie działa. Konsultanci Orange twierdzą że już wszystko po ich stronie zrobili. Apple twierdzi to samo. A usługa dalej nie działa. Czy jest Pan w tej sytuacji jakoś pomóc?
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej