;

Odpowiedzialny biznes

Podzieliliśmy się prezentami (0)

Marek Wajda

10 lutego 2011

Podzieliliśmy się prezentami
0

Święta już dawno za nami, ale w naszej Grupie pamięć o nich kończy się właśnie w lutym. Dlaczego? Bo od kilku lat organizujemy charytatywne aukcje na której licytujemy otrzymane prezenty by pomóc potrzebującym. Za każdym razem ustalamy inny cel, np. rok temu pomagaliśmy poszkodowanym w Haiti po trzęsieniu ziemi.
W tym roku menedżerowie i pracownicy przekazali na aukcję blisko 200 przedmiotów, a dochód został przeznaczony dla powodzian, pracowników naszej firmy. Przez tydzień aukcji udało nam się zebrać ponad 8 tys. zł.
„Nie jest bogatym ten kto dużo ma, ale ten kto dużo daje” – powiedział niemiecki filozof Erich Fromm. Co sądzicie na temat tego powiedzenia?

Udostępnij: Podzieliliśmy się prezentami
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

Uważajcie na podróbki (0)

Wojtek Jabczyński

10 lutego 2011

Uważajcie na podróbki
0

Znowu wyjdzie, że się czepiam Playa (sorki Marcin), ale nie mogę nie napisać o moich ostatnich wrażeniach sprzed telewizora. Nie, nie chodzi już o ściemę z 4G. No może pośrednio. Do rzeczy, rzeczniku. Do niedawna bez żadnego problemu, dosłownie po pierwszych obrazkach lub muzyce, rozróżniałem czy lecą reklamy Orange, Plusa, Ery albo Playa. Bez pudła trafiałem w Mumio (zabawne dialogi), nasze zwierzaki (tej muzyki nie da się zapomnieć), czy efektowne damy Ery (na pobudzenie zmysłów). Ostatnio złapałem się jednak na tym, że coś, co z pozoru brzmi i wygląda jak Orange, w rzeczywistości jest… Playem. I muszę przyznać, ciekawy to kierunek komunikacji marketingowej, wszak każdy chce być liderem na rynku i dobrze kojarzyć się ponad 14 milionom klientów. Postacie, muzyka i emocje pasują do nas jak ulał, tylko na koniec logo fioletowe zamiast pomarańczowego. W czasach mojej młodości jeansy ze Słubic, czyli kultowe Komesy udawały z powodzeniem Levisy. Jednak każdy wolał mieć amerykańskie spodnie. Nie muszę pisać, z jakiego powodu. Dlatego wszystkich konsumentów reklam ostrzegam przed podróbkami, nawet dobrze zrobionymi 🙂

Udostępnij: Uważajcie na podróbki
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

100 proc. skuteczności (0)

Jarosław Konczak

10 lutego 2011

100 proc. skuteczności
0

Polska pokonała Norwegię 1 do 0 i to jak twierdzili niektórzy mając jedną okazję podbramkową, którą wykorzystał Robert Lewandowski. Można więc powiedzieć, że mieliśmy 100 procentową skuteczność, tak można powiedzieć, że w Portugalii wygraliśmy wszystko co dało się wygrać. A co będzie dalej? Na razie zgrupowanie pokazało tyle, że mamy jedną jedenastkę a zmiennicy są daleko daleko z tyłu. Ale ta jedenastka przynajmniej nie przegrywa choć po lutowych meczach jeszcze wiele o formie piłkarzy powiedzieć nie można.

 

Udostępnij: 100 proc. skuteczności
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej